X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat moet er met de Weerwolf in Walibi Belgium gebeuren?

Stemmers
33. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Gewone retrack!

    15 45,45%
  • RMC-makeover!

    13 39,39%
  • Niets, houden zoals het is!

    5 15,15%
Resultaten 1 tot 20 van de 20

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Weerwolf in een RMC-kleedje: Yay or Nay?

    Een moeilijke vraag en dat zeg ik van mijn eigen vraag...

    Voor mij persoonlijk is de Weerwolf niet onaangenaam, maar ik hoor van verschillende anderen van wel. Enkel het dal na de first drop geeft soms een klap weg, voor de rest is en blijft het een woodie en dat rammelt en piept altijd wat!

    Een retrack is voor mij daarom niet per sé nodig, maar dat mag natuurlijk altijd, onderhoud is goed!

    Een RMC-makeover, tja... Dat zou geweldig zijn voor Walibi denk ik! Ze houden daarmee hun pionierschap in ere en het past bij het thrill-imago van Walibi. Iedereen zit Wildfire te eren, hoe cool zou het zijn als we er eentje in eigen land zouden hebben staan?! Het zou heel wat bekijks hebben vanuit een zeer weide omstreek.
    Bovendien gaan mensen de Weerwolf nog altijd 'herkennen' en de band ermee blijven behouden. Een beetje zoals met Psyké, die is ook van generatie op generatie doorgegeven en daar de attractie te renoveren/reviseren kan hij er weer eens zo lang tegen.

    Om toch te gaan voor de investering en het pionierschap kies ik voor de RMC-makeover! Benieuwd of het in het investeringsplan van Walibi zit dat ze zoals ze beloofden binnenkort gaan bekend maken!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 18-06-17 om 20:49.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •