Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47

Re: Serieus Opmerkelijke Supports (SOS)

Het heeft volgens mij niet met het uitzwaaien te maken, want waar de support staat is er al de geleidingsrails die dit voorkomt zo te zien...
    Mit Liebe Gemacht!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het heeft volgens mij niet met het uitzwaaien te maken, want waar de support staat is er al de geleidingsrails die dit voorkomt zo te zien...
    Aan het begin van de lifthill is die geleider er inderdaad, maar op het einde aan de remmen is die er niet...

Heeft er iemand al een support in de nieuwe python ontdekt die wel "normaal" is?
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

Die van de lifthill?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Heeft er iemand al een support in de nieuwe python ontdekt die wel "normaal" is?
    Euh .... nee. Serieus, hoe scheef wil je het hebben
    Bouwtechnisch zal het allemaal wel kloppen, maar ik vind het er toch raar uitzien.

Voor alle duidelijkheid: onderstaande afbeelding is geen aanklikbaar filmpje maar gewoon een screenshot (waarbij ik titel en maker liet staan om een bronvermelding te hebben).

Once you sit back, you never go back.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Misschien is deze foto duidelijker:

De foto in mijn vorige post is aan het begin van de lifthill.
    Maar ik blijf erbij, deze supports waren al aanwezig toen er nog vliegtuigjes aan de baan hingen. Je kon toen niet met je benen buiten de bakjes komen, enkel de vleugels staken uit.
    Kijk eens naar dit filmpje over de Black Mamba, daar zie je welk zone ze vrij houden voor de veiligheid. Dat zou deze soort support kunnen verklaren, niet?

https://phantasialandblog.de/auf-her...mba-beim-tuev/

Black Mamba lijkt me niet heel relevant: die treintjes zitten vast op de track zonder mogelijkheid tot uitzwenken.
    Ik denk dat we vooral moeten onthouden dat die vliegtuigjes redelijk breed sporen.

Forum Rechten