X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 61

Onderwerp: [Parc Asterix] 2018

  1. #1

    [Parc Asterix] 2018

    Volgend jaar zal het park uitbreiden met het 2de hotel bestaande uit 150 kamers:










    Foto's: https://www.androland.com/la-cite-suspendue.html

    De voorbereidende werken zijn van start gegaan:




    Bron: Facebook Les anciens de potionmagix

  2. #2

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Was daarnet even door de Walibi Belgium concepts aan het bladeren op site van Julien Bertevas. Toen ik helemaal onderaan onder het kopje "Divers" op deze concept-art stootte. Met als onderschrift "Parc Astérix - Projet non réalisé" Toch nog iets voor in 2018 of 2019?

    Naam:     Naamloos.jpg
Bekeken:  4392
Groote:   98,0 KB

  3. #3

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Een tijd terug kon het publiek kiezen tussen drie attracties: een topspin (met deze concepten), een flying of een family coaster. Uiteindelijk is het pégase express geworden. Die andere twee mogelijkheden mogen wat mij betreft meteen aangekondigd worden!
    Laatst gewijzigd door Ignace; 30-06-17 om 10:19.

  4. #4

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Ik was toen de ketter die op die zamperla-attractie stemde. (Ik dacht toch dat dat ding van Zamperla was.) Ik vind de vormgeving ervan fenomenaal en zou het prachtig vinden dat dat Egyptisch themagebied meer wordt dan enkel een achtbaan. Een flying coaster met als thema de dondergod vond ik toen op eerste zicht walgelijk ordinair en mainstream klinken.

  5. #5

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Ik hoop van harte dat dit nog gerealiseerd wordt, maar dan graag een Huss Suspended Topspin.

  6. #6

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Die concepttekening komt mij ook niet onbekend voor. Het ziet er inderdaad prachtig uit, dus hoop dat deze plannen ooit doorgevoerd worden. Het park kan bovendien nog wel een thrill ride gebruiken.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #7

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Ik verwacht ook dat de plannen nog wel gerealiseerd zullen worden in de toekomst. Deze zou inderdaad goed passen in Egypte!

  8. #8

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Inderdaad. Egypte mist nog een opvuller.

    On Topic: Het hotel ziet er op de concepten schitterend uit. Zo met die hangbruggen tussen de hutjes is dit eigenlijk wat ik me van het vakantiepark in Alton Towers had voorgsteld uit de omschrijving. Nu zijn parkhotels doorgaans toch een té dure optie, maar desondanks lijkt deze me wel heel tof.

  9. #9

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Logo en bijkomende concepts van het nieuwe hotel:







    Het park zal volgend jaar langer open zijn. Alweer een stap in de goede richting...



    Foto's: https://www.sorties-ludiques.com/pdf...vites-2018.pdf

  10. #10

    Re: [Parc Asterix] 2018

    De locatie van het hotel had volgens mi iets beter gekund. Als ik het goed zie licht het hotel tussen het park een de snelweg. In het park hoor je dat niet maar in een rustig hotel? Hopelijk hebben ze hier rekening me gehouden.

  11. #11

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Volgens mij zijn er genoeg bomen om dit tegen te houden en zal je hier wel niet zoveel last van hebben.

    En leuk dat ze ook in december meermaals geopend zijn!

  12. #12

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Parc Astérix heeft nog een nieuwigheid in petto voor dit jaar... een zogenaamde Aérobar! Meer info in ons nieuwsbericht.


  13. #13

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    De locatie van het hotel had volgens mi iets beter gekund. Als ik het goed zie licht het hotel tussen het park een de snelweg. In het park hoor je dat niet maar in een rustig hotel? Hopelijk hebben ze hier rekening me gehouden.
    De hotels van PHL liggen ook tussen park en snelweg in en ik kan je verzekeren dat je er volstrekt geen last van de snelweg hebt. Als ze bij PA zorgen dat hun hotel goed geïsoleerd is, hoeft dat ook hier geen probleem te zijn.

  14. #14

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Het is volgens mij een kwestie van wat je gewoon bent. Als je niet ver van een snelweg woont, hoor je het constante geruis op de achtergrond zelfs niet meer. Na een dagje pretpark ben ik vaak toch zo moe dat ik als een blok in slaap val.

    Als ik het goed begrijp word die aerobar iets tijdelijk? Lijkt me eerlijk gezegd totaal niet in het park te passen, en het is ook niet iets dat je simpelweg in een ander thema stopt.

  15. #15

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Op een best drukke dag en plein saison zag ik dit onding quasi heel de dag werkloos wezen in Fut. http://board.pretparken.be/showthrea...o-20-juli-2017 Thematisch past het ginds wel, hoewel er vlakbij al een (gratis) panoramatoren staat.

    In Plailly is het anders: thematisch vloekt het met de dappere Galliër, hoewel daar bij mijn weten nog geen hoogte-attracties staan. Ik zou P. Ast. wel eens vanop enige hoogte willen observeren, maar dan liever vanuit een groot reuzenrad of een nog liever: een gyro-drop.

    Zou de afwezigheid van dergelijke attracties in P. Ast. te maken hebben met restricties omwille van de nabije wereldluchthaven? Thorpe heeft ook niets hoger dan een half valtorentje.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 12-01-18 om 22:33.

  16. #16

    Re: [Parc Asterix] 2018

    De versie van de foto zou inderdaad heel erg vloeken, maar als ze het hebben over het viking gebied, neem ik aan dat deze ergens tussen Goudurix in komt te staan. Dus dat valt al mee. Daarnaast denk ik wel dat ze hem thematisch nog wel iets zullen aanpassen. Maak van dat witte spul een soort houten vlechtwerk et voila: Je hebt een viking uitkijktoren.

  17. #17

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Ik had volgens mij op wonderworldweb een concept art zien staan waarbij er bovenaan een grote vikinghelm stond. Maar deze concept art is nu verdwenen.

  18. #18

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    De versie van de foto zou inderdaad heel erg vloeken, maar als ze het hebben over het viking gebied, neem ik aan dat deze ergens tussen Goudurix in komt te staan. Dus dat valt al mee. Daarnaast denk ik wel dat ze hem thematisch nog wel iets zullen aanpassen. Maak van dat witte spul een soort houten vlechtwerk et voila: Je hebt een viking uitkijktoren.
    Ik veronderstel dat je zoiets in gedachten hebt?
    http://parcsindibad.ma/ain-rokh/
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  19. #19

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Ik had volgens mij op wonderworldweb een concept art zien staan waarbij er bovenaan een grote vikinghelm stond. Maar deze concept art is nu verdwenen.


    Bron: Le journal de Plailly via Facebook Fans du Parc Astérix

  20. #20

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat je zoiets in gedachten hebt?
    http://parcsindibad.ma/ain-rokh/
    qua kleur in elk geval wel, maar ik zou er meer hout in vlechten. Het concept zoals hierboven vind ook niet verkeerd uit zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •