X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 61

Onderwerp: [Parc Asterix] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Ik begrijp de keuze van PA voor deze toevoeging ook niet. Het is heel moeilijk thuis te brengen in het thema, moeilijk te thematiseren, zeer opzichtig en qua ervaring toch maar matig.

    Met heel veel moeite kan ik me een of ander keltisch ritueel voorstellen met wat natuurgoden en die toren moet voorstellen dat je tijdens zo'n ceremonie dichterbij de goden komt, maar dat is waarschijnlijk (1) heel ver gezochten (2) een barslecht concept
    Ver gezocht is iets dat we bij attracties vaak genoeg zien als ze persé in een verhaal moeten passen. Eerlijk gezegd vind ik dat bijvoorbeeld ook van Trace du Hourra. Soms pakt dat slecht uit, soms ook best goed. We zullen zien. Ik denk dat de storende factor van de toren vooral heel erg gaat afhangen van de locatie waar deze komt te staan. Het viking thema is al heel erg aan de rand van het park, dus ik denk eigenlijk dat het wel gaat mee vallen.

    De keuze begrijp ik trouwens best goed. Ik kan me best voorstellen dat de omgeving interessant is om van bovenaf te zien. PA ligt in een bosrijk gebied, maar ook het zien uitsteken van de attracties in dat gebied kan heel cool zijn, maar het park heeft altijd al gezocht naar manieren om toch iets origineler uit de bus te komen dan andere parken, dus wilden ze geen normale uitkijktoren en dan biedt dit concept zich eigenlijk vanzelf aan.

    Ik dacht eerst dat het ding zo groot was dat mensen boven in een glazen koepel zitten. Pas later op een filmpje zag ik dat dat eerder een afdakje is en dat mensen er onder zitten op stoeltjes waarbij ze min of meer boven het landschap zweven. Dat lijkt me toch ook wel de nodige thrill te geven.

  2. #2

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Het gegeven om je heen kunnen kijken wordt wel bemoeilijkt doordat je naar het midden gericht zit, ik veronderstel ook dat je op een of andere manier vastgemaakt wordt. Dus echt volledig rondkijken, ik weet het niet

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •