X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 61

Onderwerp: [Parc Asterix] 2018

  1. #41

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Ja, dit is een kwestie van montage, dus zou inderdaad de snelste stap in het proces moeten zijn. Dan nog een tijdje afstellen en proefdraaien, dan kan hij tegen het einde van de zomer wel open.

  2. #42

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Nieuwe bouwfoto's:





    Bron: https://www.facebook.com/legrandasterix/

  3. #43

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Die vikingen zijn goed bezig daar

  4. #44

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Het hoogste punt in zicht:





    Bron: https://www.facebook.com/lelutecien/

  5. #45

    Re: [Parc Asterix] 2018

    De opbouw gaat er best snel, maar ik vind het toch wel wat raar om deze nu pas te openen. Ik dacht dat dit nog voor de zomer ging zijn. Dit zal nu pas ergens in augustus openen, wanneer er al een groot deel van het verlof (en dus de topdrukte) gepasseerd is?

  6. #46

    Re: [Parc Asterix] 2018

    De timing van een toch niet zo omvangrijke of complexe attractie (in vergelijking met Pégase e.a.) roept inderdaad vragen op. Maar of een betaal-attractie met overigens een belabberde capaciteit de drukte elders in het park zal doen dalen, is ook een vraag ... waarop we allemaal wel hetzelfde antwoord vermoeden. Oordelen voor een attractie af is, het is soms verleidelijk maar voor mij is dit één van zeldzame keren dat P. Ast. de bal een beetje mis slaat.

    Ik weet niet of hun Lutèce Plage nog bestaat anno 2018. Hun dolfinarium ombouwen tot een heus waterpark - eventueel indoor voor het gebruik het jaar rond - zou ik wel meer toejuichen. Misschien beschouwt CDA het project in Bellewarde als een probeersel voor P. Ast.

  7. #47

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Dolfinarium lijkt me wat klein, en ook onhandig gelegen. Nee, zeker met het oog op de hotel-uitbreiding zie ik liever een apart waterpark ontstaan.

    Deze toren zou gemakkelijk vanuit de hotels te bereiken zijn en kan zodoende ook los (buiten de opening van het park) bruikbaar zijn. Een waterpark lijkt me sowieso meer nut te hebben als het los staat van het eigenlijke park.

    Als apart park lijkt een waterpark me ook zeer toegevoegde waarde te hebben. Zeker voor het resort, want wat ga je in die hotels doen na parksluit? Een waterpark kan gerust langer open blijven en zo wellicht nog wat extra volk trekken.

  8. #48

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Akkoord, misschien niet het topproject, maar toch. Nuja, ik heb ervoor gekozen om PA dit jaar even over te slaan.

    Op termijn zie ik hen ook nog een waterpark bouwen, maar niet in het park. Dit zal eerder ernaast gebouwd worden, dichter bij de hotels ook. Maar dat zal wellicht pas zijn als alle hotels operationeel zijn.

  9. #49

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Het hoogste punt van de Aérobar is vandaag gearriveerd. De opening is voorzien voor begin augustus.



    Bron: Parc Astérix

  10. #50

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Vandaag vond de opening plaats:



    Bron: https://www.facebook.com/parcasterixfan/

  11. #51

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Vandaag vond de opening plaats:



    Bron: https://www.facebook.com/parcasterixfan/
    Gelukkig is dit bizarre ding toch nog vrij netjes gedecoreerd. Maar ik blijf het een vreemd investering vinden. Wellicht dat dit ding zichzelf héél vlug heeft terugverdiend .
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  12. #52

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Zijn er al prijzen/drankenkaart bekend?

    Ik begrijp dat de investering vreemd lijkt. Ik hoop dat ze dit ding na sluitingstijd bij het Resort gaan betrekken, zodat je ook wanneer het park gesloten is als hotelgast hier nog gebruik van kunt maken. Op die manier is dat een eerste stap naar een echt resort.

    Net als wel meer parkhotels is er ook hier eigenlijk weinig te doen na sluitingstijd van het park.

  13. #53

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Zijn er al prijzen/drankenkaart bekend?
    Om een ritje te mogen maken, moeten bezoekers verplicht een drankje bestellen. Frisdranken kosten 6,90 euro per flesje. Een cappuccino kost 7,40 euro. Er zijn ook cocktails verkrijgbaar zonder alcohol (8,10 euro) en met alcohol (9,10 euro). Verder is er champagne (11 euro) en bier (7,90 euro) te koop.

    Bron: Looopings

  14. #54

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jarno97 Bekijk Berichten
    Om een ritje te mogen maken, moeten bezoekers verplicht een drankje bestellen. Frisdranken kosten 6,90 euro per flesje. Een cappuccino kost 7,40 euro. Er zijn ook cocktails verkrijgbaar zonder alcohol (8,10 euro) en met alcohol (9,10 euro). Verder is er champagne (11 euro) en bier (7,90 euro) te koop.

    Bron: Looopings
    De cocktails lijken me dan nog best betaalbaar, de rest wat aan de dure kant...

  15. #55

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De cocktails lijken me dan nog best betaalbaar, de rest wat aan de dure kant...
    Daarom dat ik er niet van zou staan te kijken als dat straks een cocktail van 0,2l is met slechts 1cl alcohol er in.

  16. #56

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Daarom dat ik er niet van zou staan te kijken als dat straks een cocktail van 0,2l is met slechts 1cl alcohol er in.
    Haha, zou wel eens heel goed kunnen

  17. #57

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Volgens de fansite van Parc Astérix, zal de stuntshow "Main Basse sur la Joconde" (diefstal van de Mona Lisa) vandaag voor de allerlaaste keer draaien. Opmerkelijk na 22 jaar dienst...

    Bron: https://www.facebook.com/YabbixParcs/

  18. #58

    Re: [Parc Asterix] 2018

    een rare datum om de show stop te zetten. Maar na zo veel jaar mag er ook wel eens wat nieuws komen natuurlijk.

  19. #59

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Volgens geruchten zal het park volgend jaar een volledig nieuwe show openen.

    Aankondiging van de nieuwe ride in het park:



    Bron: Le Lutécien

  20. #60

    Re: [Parc Asterix] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De cocktails lijken me dan nog best betaalbaar, de rest wat aan de dure kant...
    Ik heb gekozen voor de Pina Colada zonder alcohol en het was niet slecht, plus je krijgt de beker mee naar huis! Leuk uitzicht over het gebied en het zonnetje hielp wel. Het is mooi hoe je de lifthill van Trace de Hourra en Oziris boven de bomen ziet komen. Plus een mooi zicht op Tonnère de Zeus natuurlijk! Je krijgt een heel beperkte uitleg door de medewerker van het gebied en ze maakte voor iedereen met plezier een foto. Zeker eens leuk om te doen! De attractie had als openingstijd tot 00:00 dus leuk voor de hotelgasten! Maar 6,90 voor een cola fles wou ik toch niet
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •