X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Parque Warner Madrid wilt een nieuwe attractie gaan plaatsen. Welke dit gaat zijn laten ze afhangen van het publiek. Er zijn vier mogelijkheden om op te stemmen: 4D interactieve darkride, Flying Coaster, uitbreiding kids-zone en Motorbike Coaster.

    (Meer info in ons artikel: http://www.pretparken.be/NL/article/...actie%20kiezen)

    Stemmen kan via de volgende link: http://web.parquewarner.com/parquesr...gamkxsdca.html

    Voor wat hebben jullie gestemd?
    Laatst gewijzigd door yelle8; 02-07-17 om 11:54. Reden: Toevoeging info

  2. #2

    Re: [PWM] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek.

    Ik denk dat de keuze snel gemaakt is ...

  3. #3

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Die flying heeft alvast mijn stem
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #4

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Een uitbreiding van de kidszone hebben ze al eens gehad . Zo'n motorcoaster past echt niet in het park. De 4D-darkride lijkt me wel wat, zeker als die net zo goed is als in de Amerikaanse SF-parken. Toch heb ik op de flying gestemd, want je weet wel, flying coaster.

  5. #5

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    4D darkride en Flying coaster zijn voor mij verreweg de interessantste opties. Natuurlijk weet ik niet wat ze met die moto-coaster van plan zijn (mits goed concept en goede layout kan dat natuurlijk ook tof zijn), maar de flying lijkt dan toch een pak aantrekkelijker. Vooralsnog ben ik er van uit gegaan dat ze daadwerkelijk een baan van vekoma willen plaatsen, dus heb ik op de Flying gestemd vanaf thuis en op de 4D darkride vanaf een andere locatie

  6. #6

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Aangezien ik enorm hou van darkrides gekozen voor optie 1

  7. #7

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Ik heb het altijd jammer gevonden dat die Justice League steeds werd uitgesteld en nog verder uitgesteld. Dus ook op de darkride gestemd in de hoop dat deze er ooit nog van komt

  8. #8

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Over het algemeen is Parque Warner een park waar ik graag buiten loop in de Spaanse zon, dus vandaar dat ik eerder kies voor de Flying dan voor de darkride maar beide zijn welkom
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  9. #9

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
    Ik heb het altijd jammer gevonden dat die Justice League steeds werd uitgesteld en nog verder uitgesteld. Dus ook op de darkride gestemd in de hoop dat deze er ooit nog van komt
    Hmm.. iemand die voor zijn werk graag in Spanje wilt zitten

  10. #10

    Re: [Parque Warner] Nieuwe attractie wordt gekozen door publiek

    De grote investeringen zijn ook geleden van bij de opening van dat park precies... Heb het park nog niet gedaan, maar zou het toch heel graag doen! Next time I'm in Madrid.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •