X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 24

Onderwerp: [Hansa Park] 2018

  1. #1

    [Hansa Park] 2018

    Hansa Park zal volgend jaar opnieuw vol inzetten op het aanbrengen van extra theming. Een overzicht van de zaken die nu reeds bekend zijn:

    - Nieuwe façades in het inkomgebied "Hanse In Europe"



    - De achtbaan "Nessie" zal gethematiseerd worden

    - Verdere afwerking van de nieuwe attracties van 2017 Kärnapulten en de achtbaan der kleine Zar sein.

    Bron: coasterfriends.de

  2. #2

    Re: [Hansa Park] 2018

    Moet ook gebeuren zeker! Toch opvallend dat de thema kaart nu door bijna elk park wordt getrokken!
    Laatst gewijzigd door GriffonofNemesis; 11-09-17 om 11:05.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #3

    Re: [Hansa Park] 2018

    En het park krijgt volgend jaar ook een nieuwe attractie die de plek inneemt van de in 2016 gesloten El Paso Express! Het gaat om een Apollo Sidecar attractie van Technical Park, zoals er in o.a. Tripsdrill vorig jaar al eentje is geopend. De naam is al gekend: Barcos del Mar. Letterlijk vertaald gewoon bootjes van de zee, niet echt origineel dus .



    Het zou wel om een interactieve versie gaan waarin je dus zelf kan kiezen wanneer je naar omhoog en omlaag gaat.

    Bron: Parkerlebnis en Themeparkreview

  4. #4

    Re: [Hansa Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flyingtiger Bekijk Berichten
    En het park krijgt volgend jaar ook een nieuwe attractie die de plek inneemt van de in 2016 gesloten El Paso Express! Het gaat om een Apollo Sidecar attractie van Technical Park, zoals er in o.a. Tripsdrill vorig jaar al eentje is geopend. De naam is al gekend: Barcos del Mar. Letterlijk vertaald gewoon bootjes van de zee, niet echt origineel dus .



    Het zou wel om een interactieve versie gaan waarin je dus zelf kan kiezen wanneer je naar omhoog en omlaag gaat.

    Bron: Parkerlebnis en Themeparkreview

    Die zijn altijd interactief hoor Wel een leuke toevoeging, deed zelf de versie van Tripsdrill al.

  5. #5

    Re: [Hansa Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die zijn altijd interactief hoor Wel een leuke toevoeging, deed zelf de versie van Tripsdrill al.
    Die van Tripsdrill was eigenlijk nog wel een verrassend leuke 'kleine' attractie met een leuke 'zwaai' naar omhoog als je gas geeft (zoals je dat op een echte moto ook zo doen, aan de stuurhendel draaien).

  6. #6

    Re: [Hansa Park] 2018

    Het gaat hard in Hansa Park met tal van vernieuwingen:

    Thematisering van Nessie:



    Uitbreiding van de themagevels HANSE in Europa (inkomzone):





    Herthematisering van de Rio Dorado, inclusief nieuwe kleur:



    Thematisering van de Gerstlauer Sky Flyer KÄRNAPULTEN:



    Weldra zal hier een nieuwe attractie ontstaan:



    Bron: HANSA-PARK Newsletter Dezember 2018

  7. #7

    Re: [Hansa Park] 2018

    Leuk dat ze geld investeren in de aankleding van Nessie! Geeft een goede hoop dat de baan voorlopig nergens naartoe gaat. Over de nieuwe kleuren van Rio Dorado ben ik minder enthousiast :s.

  8. #8

    Re: [Hansa Park] 2018

    Uitbreiding Hanse in Europe:




    Renovatie Störtebekers Kaperfahrt (voorheen Rio Dorados):



    Bron: HANSA-PARK Newsletter februari

  9. #9

    Re: [Hansa Park] 2018

    Tenzij ze die track nog gaan weg werken, vind ik het tot dusver geen verbetering. Ik zie nog een hijskraan staan, dus ze zijn er in elk geval wel nog mee bezig.

    De rest ziet er weer heel goed uit. Fijn dat een parkje als dit zo hoog in zet op theming

  10. #10

    Re: [Hansa Park] 2018

    Uitbreiding Hanse in Europe:






    Aanpassing van de Aquarena:




    Fundament van de nieuwe attractie:



    Bron: newsletter Maart 2018

  11. #11

    Re: [Hansa Park] 2018

    Die thematische herwerking van Nessie ziet er goed uit! Ik ben er nog niet helemaal uit wat wat is: het lijkt alsof dat oude station gewoon blijft zoals het is, maar vooral de weg ernaartoe en de tunnel werd aangepakt... Iemand een beter zicht op dat park?

    Ik heb het hier nog niet gelezen, maar de thematisering zou een werk van lange adem worden: in december kondigde het park aan dat er 24 maanden over gingen gaan. Ik veronderstel dat dat zoals steeds in dat park gewoon in kleine stapjes verder gaat.







    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 30-03-18 om 09:25.

  12. #12

    Re: [Hansa Park] 2018

    Wow, van een verbetering gesproken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #13

    Re: [Hansa Park] 2018

    Mooi. Zeer leuk dat ze dit deel van het park ook gaan thematiseren.
    Zouden ze op 24 maand alleen Nessie doen? Of zouden ze ook de achtbaan en de botsauto's daar ook verder aankleden?

  14. #14

    Re: [Hansa Park] 2018

    Dit ziet er ook zéér aardig uit:



    Via (+ meer foto's van de winterwerken): https://www.facebook.com/hapafanseite/

  15. #15

    Re: [Hansa Park] 2018

    Dat ziet er erg goed uit! Ik ben blij dat ze die geveltjes behouden hebben: ik was er altijd al fan van.

  16. #16

    Re: [Hansa Park] 2018

    De nieuwe attractie is open. Knappe integratie:





    Bron: hansapark1 @ coasterfriends.de

  17. #17

    Re: [Hansa Park] 2018

    De façades van de nieuwe attractie Barcos Del Mar krijgen een nieuw kleurtje:





    Ook de inkomzone wordt uitgebreid met nieuwe themagevels:





    Bron: https://www.facebook.com/hapafanseite/

  18. #18

    Re: [Hansa Park] 2018

    Oei, dan vond ik de vorige gevels precies mooier ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #19

    Re: [Hansa Park] 2018

    Die gevels van de bayern curve vind ik ook echt te kitsch.. zonde dit, maar wellicht past het straks perfect in het plaatje.

    Gevels bij de ingangszone vind ik dan weer wel heel mooi uit zien.

  20. #20

    Re: [Hansa Park] 2018

    De vorige gevels hadden meer karakter van de Bayern curve.

    Vooral nieuwsgierig naar Nessie, hopelijk krijgt het ook nog een mooi stations gebouw, maar dat verwacht ik wel
    En vooral blij dat ze nog investeren, teken dat de baan nog niet afgeschreven is.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •