X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: [Hansa Park] 2018

  1. #21

    Re: [Hansa Park] 2018

    Dat schilderen van die gevels is echt wel zonde. Ik vond het totaalplaatje echt heel mooi passen met de vorige gevels, zoals op de foto in de post van Waliboy op 15 april.

  2. #22

    Re: [Hansa Park] 2018

    Ziet er goed uit:









    Bron: https://www.facebook.com/hapafanseite/

  3. #23

    Re: [Hansa Park] 2018

    Beetje per beetje pakken ze daar hun ingang aan. Als ik mij niet vergis is dit het gebouw op de linkerhoek als je het park binnen wandelt. Het oranje lijntje op de kaart. Het gele gedeelte is volgens mij ookal voorzien van een nieuwe gevel, zijn die nieuwe indoorspeelhal.
    Alleen het groene moet dan nog van een nieuwe gevel voorzien worden. Klopt dat of ben ik ergens verkeerd?

    Naam:     2.png
Bekeken:  267
Groote:   1,05 MB
    Laatst gewijzigd door punisher; 06-07-18 om 05:42.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  4. #24

    Re: [Hansa Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Beetje per beetje pakken ze daar hun ingang aan. Als ik mij niet vergis is dit het gebouw op de linkerhoek als je het park binnen wandelt. Het oranje lijntje op de kaart. Het gele gedeelte is volgens mij ookal voorzien van een nieuwe gevel, zijn die nieuwe indoorspeelhal.
    Alleen het groene moet dan nog van een nieuwe gevel voorzien worden. Klopt dat of ben ik ergens verkeerd?

    Naam:     2.png
Bekeken:  267
Groote:   1,05 MB
    Deze foto geeft een beter beeld:



    Foto: https://www.facebook.com/hapafanseite/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •