X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    Ons tripje naar Plopsa Coo is al enkele weken geleden, maar de reden dat ik nu pas post is dezelfde als die waarom we tegenwoordig nog zo weinig pretparken bezoeken; een nieuwe woning aan het bouwen, 2 schatten (maar deugnietjes) van kinderen, om nog maar te zwijgen van onze job.

    Gedaan met klagen, we gaan naar Plopsa Coo. Het is sinds de geboorte van onze dochter zowat traditie geworden om rond haar verjaardag naar dit park af te zakken. En hebben wij even geluk dat de verjaardag van onze zoon slechts een weekje vroeger valt .

    Plopsa Coo is een park dat al vroeg in mijn kinderjaren centraal stond, toen nog als Télécoo. Ik weet dat er regelmatig commentaar is dat het niet dagvullend zou zijn. Maar ik zou zeggen; probeer ook eens echt alle attracties te doen en het tegendeel is bewezen. Met de Zetellift en de Mini-Golf ben je alvast een tijdje zoet.


    De dag van onze dochter kan al niet meer stuk.


    Zonnetje in de lucht, een heldere hemel. Schitterend pretparkweer!


    De Autorijschool is één van de weinige mechanische attracties toegankelijk voor kleintjes.


    In de doorloopweide waren er bizar weinig dieren te zien. Dat was andere jaren niet het geval.


    De opa's zoeken verfrissing in de Maya Splash.


    We doen er nog een schepje bovenop met Wickie!


    Uren speelplezier in de Speeltuin.


    En ook de Dansende Fonteinen zijn een voltreffer!


    Toch één attractie die de allerkleinste mag doen.


    Hier doe je het toch allemaal voor.


    Tot volgend jaar Plopsa Coo!

    Om nog even terug te komen op de mensen die Plopsa Coo niet dagvullend vinden; het is eerder voor kleine kinderen dat dit het geval is. Onze dochter (die wel moet betalen) mag op een handjevol attracties. Daarnaast heeft ze meer tijd gespendeerd in de Dansende Fonteinen en in de Speeltuin, dus is iets of wat speeltuin eigenlijk al genoeg voor zo'n klein bengeltje.

    Ik blijf het jammer vinden dat het Wildpark bijbetaald dient te worden. Nu goed, de laatste jaren was het aanbod bijzonder karig. Maar het was toch een leuke afwisseling die we vandaag simpelweg overslaan. Plopsa Coo blijft voor ons een leuk en gezellig park waar je een rustig dagje met de hele familie kan beleven.

    De overige foto's op; http://parkspot.eu/fotos-plopsa-coo-2017/

    Nog enkele video's;






  2. #2

    Re: [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    En nog één video die ik er niet meer bij kreeg...



    Niet dat het belangrijk is, maar heb ik hier iets gemist op het forum? Hoe komt het dat ik maar 2 posts meer heb? Gewoon uit nieuwsgierigheid...

  3. #3

    Re: [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    Tof tr-verslag.

  4. #4

    Re: [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanskuh Bekijk Berichten
    Niet dat het belangrijk is, maar heb ik hier iets gemist op het forum? Hoe komt het dat ik maar 2 posts meer heb? Gewoon uit nieuwsgierigheid...
    Het forum heeft er enkele weken uit gelegen door een fout, waardoor de complete geschiedenis gewist is. Dus ook de teller van de berichten is opnieuw begonnen van nul.

    Voor de rest, kort maar tof TR!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    Welkom terug Hans! Ik heb je steeds scherpe input wel gemist !

    Ik ben het er volledig mee eens dat Plopsacoo zeker wél dagvullend kan zijn. Heb me er ooit eens een hele nocturne weten te amuseren... Toen ook wel alles gedaan (twee keer zetellift ook) en (nog acceptebele) lange rijen. Leuke dag alsnog gehad, zoals altijd in Plopsacoo eigenlijk... Enkel als het regent zoek je beter een ander park op .

  6. #6

    Re: [TR] Plopsa Coo (Juni 2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Welkom terug Hans! Ik heb je steeds scherpe input wel gemist !

    Ik ben het er volledig mee eens dat Plopsacoo zeker wél dagvullend kan zijn. Heb me er ooit eens een hele nocturne weten te amuseren... Toen ook wel alles gedaan (twee keer zetellift ook) en (nog acceptebele) lange rijen. Leuke dag alsnog gehad, zoals altijd in Plopsacoo eigenlijk... Enkel als het regent zoek je beter een ander park op .
    Dankjewel .

    Als het regent is Plopsa Coo inderdaad geen pretje. Maar ik denk niet dat er veel parken zijn waar dit dan wel het geval is .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •