X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 25
  1. #1

    [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    De zwembaden van Parque Warner zullen dit jaar uitgebreid worden met verschillende glijbanen.

    De werken schieten niet echt op. Vreemde keuze, gezien de warme tijd van het jaar...


    Bron: Andrearodar1212 @ capte.org

  2. #2

    Re: [Parque Warner] 2017

    Het valt me op dat Superman écht wel eens een likje verf kan gebruiken, hij ziet er enorm vuil uit ...

  3. #3

    Re: [Parque Warner] 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Het valt me op dat Superman écht wel eens een likje verf kan gebruiken, hij ziet er enorm vuil uit ...
    Eerder uitgedroogd, komt door de Spaanse zon. Op zich stoort het mij niet zoveel, want de baan is nauwelijks te zien vanuit het park.

    Ik vond het aanbod van het waterpark nogal armzalig toen het opende: het leek vooral groot, maar met weinig glijbanen (enkel een paar kinderspeeltuinen dacht ik?). Goed om te zien dat ze daar nu aan werken. Een mooi waterpark en die flying of darkride erbij en ze kunnen weer concurreren met PortAventura als Spanje's beste pretpark.

  4. #4

    Re: [Parque Warner] 2017

    Nieuwe foto:


    Bron: Andrearodar1212 @ capte.org

  5. #5

    Re: [Parque Warner] 2017

    Gaat precies maar stapvoets vooruit... Moeten ze niet veel hoger gaan nog?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  6. #6

    Re: [Parque Warner] 2017

    Mañana, mañana!

  7. #7

    Re: [Parque Warner] 2017

    De nieuwe toegang van aan de parking:



    En de nieuwe foodtrucks:



    Bron: Capte

  8. #8

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    De slides:


    Bron: Physic @ capte.org

  9. #9

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    De uitbreiding van het aquapark lijkt bijna klaar te zijn. Best een vreemde timing:








    Bron: Godezman @ capte.org

  10. #10

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Is dit het eerste DC-gethematiseerde zwembad? Speciaal wel, het mag er wel zijn, hoe simplistisch het ook is.

  11. #11
    borisvdd
    Guest

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Wow, dat ziet er geestig uit. En het valt ook jammer genoeg meteen op dat die achtbanen daar dringend eens herschilderd moeten worden.

  12. #12

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    ... En het valt ook jammer genoeg meteen op dat die achtbanen daar dringend eens herschilderd moeten worden.
    En gestabiliseerd, zodat je eindelijk eens front kan zitten bij Stunt Fall.

  13. #13

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Zeer vreemde keuze om het waterpark pas te openen in het najaar... Maar het blijft er ook wel warmer dan hier in ons natte koude land.
    Verder zien de slides er wel aanvaardbaar uit, maar op het eerste zicht niets heel speciaals. Op de laatste foto's lijken Batman en Joker zelfs min of meer dezelfde slides...

  14. #14

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zeer vreemde keuze om het waterpark pas te openen in het najaar... Maar het blijft er ook wel warmer dan hier in ons natte koude land.
    Verder zien de slides er wel aanvaardbaar uit, maar op het eerste zicht niets heel speciaals. Op de laatste foto's lijken Batman en Joker zelfs min of meer dezelfde slides...
    Op zich hoeven de slides niet zo wauw te zijn, maar er was wel dringend nood aan. Op sommige warme dagen daar smeek je bijna om in dat zwembad te mogen gaan. Blijft inderdaad wel vreemd dat ze de opening niet voorzien hadden voor de zomer maar zal wellicht slechte planning geweest zijn of problemen?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  15. #15

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Het is een beetje stilgevallen hierrond, maar ik heb nog enkele foto's gevonden die hier nog niet gepost zijn:







    Bron: Capte

    Voor zover ik begrijp, is het waterpark niet meer geopend dit jaar, maar wordt het gewoon volgend jaar ineens geopend.

    Zelf vind ik de glijbanen precies toch wel de moeite, dus bij een volgend bezoek aan Parque Warner zou ik toch Warner Beach wel eens erbij willen nemen.

  16. #16

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    De 6 nieuwigheden voor 2018, onlangs voorgesteld op de parkwebiste (5 maart):https://www.parquewarnerbeach.parquewarner.com/en
    Het waterpark is nu los van het pretpark te bezoeken, ik weet niet of dat ook vorig jaar al het geval was.

  17. #17

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Slecht nieuws voor mij, goed nieuws voor geduldigaards: het park gaat volgens Looopings z'n woodie maanden lang dichthouden voor onderhoud. Hier een eerdere Duitse link: https://www.parkerlebnis.de/parque-w...sen_59692.html. Daar gewagen ze van heropening in de zomer. Esperanza!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 11-05-18 om 07:26.

  18. #18

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Slecht nieuws voor mij, goed nieuws voor geduldigaards: het park gaat volgens Looopings z'n woodie maanden lang dichthouden voor onderhoud. Hier een eerdere Duitse link: https://www.parkerlebnis.de/parque-w...sen_59692.html. Daar gewagen ze van heropening in de zomer. Esperanza!
    En dat kon men niet bedenken in de winterstop ...?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #19

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Een Spaans forum sprak al in oktober 2017 van voorziene retracking. En die is al aan de gang van minstens de parkopening (eind maart). Mogelijk blijkt er meer werk nodig dan toen werd ingeschat. Het park is trouwens open rond Kerst en Nieuw, al is dat geen excuus om er niet voor de zomer mee klaar te zijn.

    De officiële parkwebstek meldt "geschatte heropening zomer 2018". Dat kan dus evengoed 21/06 of 20/09 zijn. Ik ken een Pools parkje waar de spokesman twee maanden terug iets gelijkaardigs beweerde over een hypercoaster en de lente ...

  20. #20

    Re: [Parque Warner] 2017/8: Uitbreiding Warner Beach

    Bemerk het serieus lang stuk verwijderd spoor (toestand op 7 april 2018):

    Naam:     thumb_dsc_0202_13.jpg
Bekeken:  622
Groote:   118,1 KB

    Bron: http://www.themeparkreview.com/forum....php?p=1854539 (Engelstalig TR van iemand met een BJL-abo)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •