X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    EP vertikte het ook jaar en dag om voor Bluefire een achtbaan te bouwen met inversies, want "het volk zat daar volgens hen niet op te wachten en dat was niet het doelpubliek waar ze naar gericht waren".
    Correct me if I'm wrong (en dat zullen velen van jullie mogelijk ook gaan doen), maar ik had altijd begrepen dat de reden voor 'geen banen met inversies' was dat de Mack familie niet te vinden was voor de (traditionele) schouderbeugels.

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Correct me if I'm wrong (en dat zullen velen van jullie mogelijk ook gaan doen), maar ik had altijd begrepen dat de reden voor 'geen banen met inversies' was dat de Mack familie niet te vinden was voor de (traditionele) schouderbeugels.
    Hmm.. Dat van die schouderbeugels heb ik ook wel vaker gehoord, maar het één sluit het ander natuurlijk niet uit. Maurer had al inversiebanen zonder schouderbeugels en nog véél langer daarvoor hat schwarzkopf dat al. Al ben ik benieuwd of iemand hier weet hoe het precies zit.

    In elk geval heeft de ontwikkeling van een looping coaster duidelijk vruchten afgeworpen, want dat type baan (ik geloof dat Mack het hun "Mega Coaster" noemt) gaat als zoete broodjes over de toonbank. Dit was misschien wel hun grootste succes sinds the wilde muis.

    @Belgiumcoasterfreak: Ik had even over je post heen gelezen. Ben zelf nog niet in Orlando geweest (schande schande), maar in principe ligt ook dat aan de oostkust. In mijn ervaring zijn de Verenigde staten zeer aangenaam (zowel qua parken als qua volk) zo lang je maar niet in de oostelijke regio zit. Ik hoop dat Orlando daar toch ietwat uitzondering op gaat zijn, maar tot nu toe: Geef mij maar het midden (maakt niet uit of dat noord of zuid is) of het westen
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-08-17 om 13:35.

  3. #3

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Correct me if I'm wrong (en dat zullen velen van jullie mogelijk ook gaan doen), maar ik had altijd begrepen dat de reden voor 'geen banen met inversies' was dat de Mack familie niet te vinden was voor de (traditionele) schouderbeugels.
    Dat staat ook in het boek van Mack(naam van het boek weet ik niet meer) zelf dacht ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •