X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Is Europa-Park het beste attractiepark van Europa?

Stemmers
35. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja

    21 60,00%
  • Nee

    14 40,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 60

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Moderator warning: Nuanceer in je posts wat duidelijk je eigen mening is en wat feiten zijn zoals uitgelegd in forumrichtlijn C.11 . Op die manier is het voor iedereen duidelijk wat je precies bedoelt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Als ik zeg dat EP een slecht park is, is dat duidelijk dat dat mijn mening is.
    Nee, dan plant je het feitelijk neer als een feit.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Poll] Europa-Park het beste Europese pretpark?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Nee, dan plant je het feitelijk neer als een feit.

    Genoeg mensen gaan wel verstaan dat het om een mening gaat en niet over een feit. Zeker als je over pretparken/achtbanen spreekt is het nogal overduidelijk dat spreken over goed of slecht nogal subjectief is. Daarom ga ik niet 'ik vind' gaan gebruiken omdat sommigen daarover muggenziften.

    Het valt wel op hoe nijdig er wordt gereageerd op degenen die EP niet of verre van top vinden. De EP fanboy clique gedraagt zich als een bende getuigen van Jehova's die iedereen die niet akkoord is probeert te bekeren of als 'minderwaardig' probeert af te schilderen. Het was natuurlijk te denken dat dit topic ging ontaarden in dit soort geraaskal omdat elke post over EP die niet positief is wordt aangevallen door hun fanboys. Ik zou zeggen, check mijn tripreport maar van een paar jaar geleden maar ja... dat is weg. Gebeurde precies hetzelfde.

    Het ligt bij sommigen blijkbaar héél gevoelig dat er toch een pak meer mensen zijn die EP niet top vinden dan ze zelf denken. Want zeggen dat EP top is, daar zal niemand ooit komen eisen dat je 'ik vind' moet gebruiken.


    Laatste wat ik hier in dit topic nog te zeggen heb. Als iemand problemen heeft met mijn uitlatingen stuurt die maar een PM.
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 11-08-17 om 16:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •