X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Walt Disney World] NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Een video van het nieuwe star wars land in 2018


  2. #2

    Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Mmmmm, ergens gek dat op dit topic nog niet werd gereageerd. Wat mij betreft is Galaxy's Edge momenteel toch het meest ambitieuze pretparkproject (zelfs een uitbreiding van de parking en een nieuw afrittencomplex op de I4 wordt voorzien ten gevolge van deze uitbreiding). Ondertussen begint de maquette stilaan realiteit te worden. En in Disneyland California (opening zomer 2019) zelfs meer dan in Florida (opening eind 2019).

    Hier een foto uit Florida... indrukwekkend op zijn zachtst gezegd.



    Meer fotomateriaal en info hier: KLIK

  3. #3

    Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Ik denk dat men vooral zit te wachten totdat dit naar Parijs komt. Dan zullen er ongetwijfeld wel reacties gaan volgen

    Maar het is inderdaad een indrukwekkende bouwput. Zeker dit stadium is leuk om te zien aangezien men al wat van Theming kan herkennen, die redelijk ver gevorderd lijkt aan de linkse kant en achterin. Terwijl je rechtsvoor een gebouw ziet waarvan men blijkbaar nog maar net met de ruwbouw is begonnen.

    Ik denk dat Disney ook wel door heeft wat voor success de Harry Potter Themagebieden in Universal zijn, dus nu gaan ze blijkbaar ook hele themazones naar een filmserie themen. Lijkt me meteen ook een teken dat ze voorlopig nog wel verder willen met deze IP.. maar zelfs als ze dat niet zouden doen: Star Wars Films zijn Evergreens (De eerste 3 dan toch) en zullen altijd populair blijven.

  4. #4

    Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Star Wars Galaxy's Edge in Walt Disney World opent gedeeltelijk op 29 augustus!

    Gedeeltelijk? Inderdaad, Smugglers Run en het grootste deel van het gebied zal al open zijn, Rise of the Resistance opent samen met de officiële opening van het gebied. Wegens de grote vraag van de fan-base is gekozen voor een gefaseerde opening.
    In tegenstelling tot bezoekers van het Disneyland Resort in Anaheim zullen bezoekers van WDW geen reservatie moeten maken om het gebied te betreden. Ook zullen er magische uren voorzien worden voor de hotelgasten zoals ook het geval is met het Pandora gebied.

    Meer info op Orlando Insider


    https://youtu.be/ouc5wjK3sZo
    Laatst gewijzigd door fkl8; 08-03-19 om 07:00.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Star Wars Galaxy's Edge in Walt Disney World opent gedeeltelijk op 29 augustus!

    Gedeeltelijk? Inderdaad
    Mmmmm... uit de officiele blog van Disney lees ik dat Disney World volledig opent op 29 augustus, althans zo interpreteer ik het toch.

    KLIK

    De gedeeltelijke opening is enkel voor Disneyland. De extra uren in Disney World zullen overigens niet voor alle hotels gelden. Welke hotels is nog niet gekend (ik neem aan de Deluxe en DVC resorts).

    Slim gezien overigens van Disney om de opening in Disneyland in fases te testen. Te meer omdat de attracties nu (zowel in DL als WDW) ineens een stuk vroeger zullen openen dan eerst gecommuniceerd. Zo heb je alvast geen teleurstellingen. Het feit dat je op voorhand moet reserveren om het gebied in te gaan lijkt me ook slim. Want een tweede 'Harry Potter opening' gebeuren (wachtrijen van 8u om het gebied in te gaan en dan nog eens 4u wachten per ride) wilt niemand. En geen Fastpass in het begin lijkt me ook niet verkeerd .
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 08-03-19 om 12:00.

  6. #6

    Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Mmmmm... uit de officiele blog van Disney lees ik dat Disney World volledig opent op 29 augustus, althans zo interpreteer ik het toch.

    KLIK

    De gedeeltelijke opening is enkel voor Disneyland. De extra uren in Disney World zullen overigens niet voor alle hotels gelden. Welke hotels is nog niet gekend (ik neem aan de Deluxe en DVC resorts).
    Nee hoor, het is weldegelijk voor beide parken dat ze in fases werken.
    On opening day for phase one, you’ll be able to live your own Star Wars story and take the controls of the most famous ship in the galaxy aboard Millennium Falcon: Smugglers Run, sample amazing galactic food and beverages, explore an intriguing collection of merchant shops and more.
    And for phase two, opening later this year, will be Star Wars: Rise of the Resistance, the most ambitious, immersive and advanced attraction ever imagined that will put guests in the middle of a climactic battle between the First Order and the Resistance and will blur the lines between fantasy and reality. In light of tremendous demand, Disney made the decision to open the land in phases to allow guests to sooner enjoy the one-of-a-kind experiences that make Star Wars: Galaxy’s Edge so spectacular.
    Voor de extra uren zou het jammer zijn dat ze sommige Disney hotels uitsluiten. In 2017 hadden wij het All Star Movies hotel en wij konden ook naar de magic hours van Pandora. Enkel de partner hotels waren uitgesloten en dan enkel bij de ochtend extra uren.
    Dit jaar heb ik het "geluk" in Animal Kingdom Lodge te verblijven, wat een deluxe hotel is. Aan de hand van het scannen van je magicband kunnen ze zien in welk hotel je zit maar als het enkel deluxe en DVC is hoop ik dat ze het zeer goed communiceren.
    Wat wel aannemelijk is dat is dat terug enkel de Disney hotels toegang krijgen maar de on-site partnerhotels, zoals bvb Hilton, niet.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •