Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Resultaten 1 tot 3 van de 3

[ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

Een video van het nieuwe star wars land in 2018

Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

Mmmmm, ergens gek dat op dit topic nog niet werd gereageerd. Wat mij betreft is Galaxy's Edge momenteel toch het meest ambitieuze pretparkproject (zelfs een uitbreiding van de parking en een nieuw afrittencomplex op de I4 wordt voorzien ten gevolge van deze uitbreiding). Ondertussen begint de maquette stilaan realiteit te worden. En in Disneyland California (opening zomer 2019) zelfs meer dan in Florida (opening eind 2019).

Hier een foto uit Florida... indrukwekkend op zijn zachtst gezegd.

Meer fotomateriaal en info hier: KLIK

Re: [ Walt Disney World ]NEW Star Wars Land model UP-CLOSE at D23

Ik denk dat men vooral zit te wachten totdat dit naar Parijs komt. Dan zullen er ongetwijfeld wel reacties gaan volgen

Maar het is inderdaad een indrukwekkende bouwput. Zeker dit stadium is leuk om te zien aangezien men al wat van Theming kan herkennen, die redelijk ver gevorderd lijkt aan de linkse kant en achterin. Terwijl je rechtsvoor een gebouw ziet waarvan men blijkbaar nog maar net met de ruwbouw is begonnen.

Ik denk dat Disney ook wel door heeft wat voor success de Harry Potter Themagebieden in Universal zijn, dus nu gaan ze blijkbaar ook hele themazones naar een filmserie themen. Lijkt me meteen ook een teken dat ze voorlopig nog wel verder willen met deze IP.. maar zelfs als ze dat niet zouden doen: Star Wars Films zijn Evergreens (De eerste 3 dan toch) en zullen altijd populair blijven.

Forum Rechten