X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    In het Spaanse stadspark Parque de Atracciones te Madrid zijn vanmiddag omstreeks 14u30 lokale tijd twee treinen van de achtbaan Tren de la Mina op elkaar gebotst! Meer info in ons nieuwsbericht.

  2. #2

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Ik zie dat ze VR hebben op die attractie, vraag me af indien de bezoekers een VR bril ophadden! Dat zou het des te erger maken...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #3

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Ik zie dat ze VR hebben op die attractie, vraag me af indien de bezoekers een VR bril ophadden! Dat zou het des te erger maken...
    'Oh mijn god, we zijn precies bijna echt gebotst!'

    Zo snel ging deze achtbaan niet dacht ik. De lifthill moet wel één van de traagste zijn die ik ooit heb meegemaakt en voor zijn grootte is de baan ook nog best lang, dus ik denk niet dat de botsing al te hard was als die op het einde van de baan plaatsvond.

    Opvallend dat het weer een Gerstlauer betreft in het moederpark van een Europese pretparkengroep... De komende tijd Anubis: the Ride en Pégase Express vermijden ?

  4. #4

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Opvallend dat het weer een Gerstlauer betreft in het moederpark van een Europese pretparkengroep... De komende tijd Anubis: the Ride en Pégase Express vermijden ?
    Ik vind het eerder typisch dat het om 2 Gerstlauers gaat die in 2012/2013 geopend zijn. Daarop gebaseerd zou ik eerder Dragonfly in Duinrell of Karacho in Tripsdrill mijden, al zal dat toch iets te overtrokken zijn; deze parken zijn geen onderdeel van een pretparkengroep en steken genoeg in onderhoud.

  5. #5

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Het gaat hier van kwaad naar erger met dit park!

    Eergisteren wouden we dit park bezoeken tijdens onze vakantie. Het park lag er verschrikkelijk slecht bij, er waren heel veel attracties gesloten en als kers op de taart waren er 4 van de 7 achtbanen gesloten! En dit allemaal in het hoogseizoen... Dat die VR coaster gesloten was door het ongeluk, ja dat is normaal. Die kiddie coaster had al deze lente moeten heropend zijn en de twee andere gesloten achtbanen hadden zo weinig onderhoud gekregen deze winter dat ze er nu stuk bij liggen. Het slechte beleid van Parque Reunidos was duidelijk te zien hier. Lijkt nog wel erger gesteld te zijn dan Bobbejaanland. Meer dan de helft van je achtbanen in het hoogseizoen gesloten houden, is echt wel not done. Daarbij moesten de regulieren bezoekers gewoon evenveel betalen om een pretpark te bezoeken waar bijna alle attracties gesloten zijn. Nee dit park had beter "Parque de no attractiones de Madrid" genoemd. We hebben de overige drie achtbanen gedaan en dan onmiddellijk het park verlaten om de slechte ervaring zo snel mogelijk te vergeten. Een nabijgelegen waterpark bood de redding voor onze dag! Dit park mag van mij de prijs winnen voor slechte pretpark ter wereld. Nog nooit zo een slechte dag gehad in een park.

  6. #6

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan Bekijk Berichten
    Het gaat hier van kwaad naar erger met dit park!

    Eergisteren wouden we dit park bezoeken tijdens onze vakantie. Het park lag er verschrikkelijk slecht bij, er waren heel veel attracties gesloten en als kers op de taart waren er 4 van de 7 achtbanen gesloten! En dit allemaal in het hoogseizoen... Dat die VR coaster gesloten was door het ongeluk, ja dat is normaal. Die kiddie coaster had al deze lente moeten heropend zijn en de twee andere gesloten achtbanen hadden zo weinig onderhoud gekregen deze winter dat ze er nu stuk bij liggen. Het slechte beleid van Parque Reunidos was duidelijk te zien hier. Lijkt nog wel erger gesteld te zijn dan Bobbejaanland. Meer dan de helft van je achtbanen in het hoogseizoen gesloten houden, is echt wel not done. Daarbij moesten de regulieren bezoekers gewoon evenveel betalen om een pretpark te bezoeken waar bijna alle attracties gesloten zijn. Nee dit park had beter "Parque de no attractiones de Madrid" genoemd. We hebben de overige drie achtbanen gedaan en dan onmiddellijk het park verlaten om de slechte ervaring zo snel mogelijk te vergeten. Een nabijgelegen waterpark bood de redding voor onze dag! Dit park mag van mij de prijs winnen voor slechte pretpark ter wereld. Nog nooit zo een slechte dag gehad in een park.
    Hopelijk bezoek je nog Parque Warner, die is wel de moeite om te bezoeken.
    http://board.pretparken.be/showthrea...amp-02-08-2017

    Hier ons bezoek enkele weken geleden http://board.pretparken.be/showthrea...amp-01-08-2017

    Mocht je nog tijd over hebben, Faunia is ook zeer de moeite om te bezoeken. http://board.pretparken.be/showthrea...nia-02-08-2017

  7. #7

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan Bekijk Berichten
    Het gaat hier van kwaad naar erger met dit park!

    Eergisteren wouden we dit park bezoeken tijdens onze vakantie. Het park lag er verschrikkelijk slecht bij, er waren heel veel attracties gesloten en als kers op de taart waren er 4 van de 7 achtbanen gesloten! En dit allemaal in het hoogseizoen... Dat die VR coaster gesloten was door het ongeluk, ja dat is normaal. Die kiddie coaster had al deze lente moeten heropend zijn en de twee andere gesloten achtbanen hadden zo weinig onderhoud gekregen deze winter dat ze er nu stuk bij liggen. Het slechte beleid van Parque Reunidos was duidelijk te zien hier. Lijkt nog wel erger gesteld te zijn dan Bobbejaanland. Meer dan de helft van je achtbanen in het hoogseizoen gesloten houden, is echt wel not done. Daarbij moesten de regulieren bezoekers gewoon evenveel betalen om een pretpark te bezoeken waar bijna alle attracties gesloten zijn. Nee dit park had beter "Parque de no attractiones de Madrid" genoemd. We hebben de overige drie achtbanen gedaan en dan onmiddellijk het park verlaten om de slechte ervaring zo snel mogelijk te vergeten. Een nabijgelegen waterpark bood de redding voor onze dag! Dit park mag van mij de prijs winnen voor slechte pretpark ter wereld. Nog nooit zo een slechte dag gehad in een park.
    Het valt nog te begrijpen dat de attracties dicht zijn vanwege externe omstandigheden, maar zoals je zelf zegt: (flinke) korting geven is dan toch het minste dat je als park kan doen. Gelukkig ben je zo te lezen het park uit gegaan voor je er honger kreeg, want iets eetbaars vinden vond ik daar ook een ramp vier jaar geleden. Toen gelukkig wel alle attracties kunnen doen.

    Welkom terug op het forum trouwens!

  8. #8

    Re: [Parque de Atracciones] Ongeval Tren de la Mina (2017)

    De zelfde ervaring hadden we met RF toen we La Ronde bezochten. Die hielden bewust de attracties gesloten omdat het rustig was in het park, niet eens omdat ze defect waren. Maar intussen moest wel iedereen de volle prijs betalen.

    Gingen de attracties niet later op de dag nog open? Het zou me niets verbazen PR en dit park kennende. Het zou ook zeker niet de eerste keer zijn dat ik een bordje zie waar op staat dat een baan gesloten is wegens technisch defect, terwijl dat niet zo is, omdat ze simpelweg geen ander bordje hadden.

    Ik zou het in elk geval eens hebben na gevraagd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •