Dit weekend was het D23 Expo in California met heel wat onthullingen over de toekomst voor de Disney parken in de wereld. Dit inclusief met wat eerste eerder klein nieuws voor Parijs. Alles kan je nalezen in ons artikel hier!

Mijn mening:
- Tron coaster voor Magic Kingdom, kan alleen maar positief zijn. Zal wel niet hetzelfde effect hebben zoals in Shanghai denk ik gezien er al een Space Mountain is.
- Guardians of the Galaxy, wellicht de eerste coaster voor Epcot, jeuj!
- Ratatouille: Snap ik de keuze? Ja. Vind ik het niet kunnen tegenover onze Studios: Ja. Hoe kunnen ze het rechtzetten? Een masterplan om u tegen te zeggen dat ze tegen het einde van het jaar onthullen!
- Star Wars Hotel: Heel slim gespeeld, maar het prijskaartje zal niet niks zijn.
- Mickey ride: Ik weet niet goed wat ik mij hierbij moet voorstellen, maar het klinkt wel leuk. Plus Mickey verdient echt wel eens een echte ride.
- Pixar Fest: Amai, een hele lading Pixar! Ik denk dat vele hier geen fan van zullen zijn, zeker bij de diehard Disneyland Resort fans.
- Marvel nieuws: Hier werd dus eigenlijk niets verteld... Ze hebben natuurlijk wel heel wat andere zaken onthuld waardoor dit op de achtergrond geraakt is.
- Hotel New York: Art of Marvel : Logische keuze en ik hoop dat het werkt om meer gasten aan te trekken. Op zich zijn er genoeg hotels in Parijs om de Disney figuren te ontmoeten dus Hotel New York is dan een mooie plaats om eens iets anders te beleven.