Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Bedankt voor het TR en voor de vele hints betreffende de gids . Het heeft lang geduurd voor het park de eigenlijke nieuwe attracties op hun site heeft gezet en ik heb het redelijk druk gehad de laatste paar maanden... Als je enkele foto's hebt van de nieuwe rides die ik kan gebruiken zou ik dat zeker appreciëren .

Fijn TR! De Valkenier vind ik steeds een geweldige plek, zeker met kinderen (denk ik dan toch). Mijn eerste achtbaan was ook heel lang geleden een Tivoli Large... die dingen zijn generatie-overschrijdend.
Geen probleem, ik stuur jou één van de komende dagen de foto's door die ik heb .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Het parkje waar ik mee opgroeide. Mijn eerste credit ooit en dat ding staat er nog steeds. leuk.

Jammer dat het park zo "duur" is geworden, want moet eigenlijk wel die butterfly nog eens mee pakken, maargoed. Dat zijn nu niet de credits die veel prioriteit hebben.
Duur is relatief natuurlijk. Ik kan me niet zo meteen een park voorstellen dat goedkoper is. Daarnaast kan ik me ook maar weinig parken voostellen waar een kind van 3 jaar in zoveel attracties kan.