X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 60 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 1200
  1. #61

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    In de categorie coasterdarkride is De Vliegende Hollander ook een zeer goed voorbeeld.

    Ik dacht voor de aankondiging -net als vele- dat het ook een combinatie van een coaster en een darkride ging worden. Nu dat ik de aankondiging gezien heb nijg ik toch eerder naar een echte coaster. (maar met veel thematisatie zoals bij Taron). Wat ook het worden zal, top wordt het sowieso.

  2. #62

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Mijlpaal; men is gestart met de verticale constructie:


    Bron: wirbelstrom83 - https://www.phantafriends.de/

  3. #63

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Nu duurt het niet lang voordat de experts achterhaald hebben of het om de testopstelling van Vekoma gaat, of een gewone flying.

    Wel fijn dat Vekoma de kans krijgt om zoiets te zetten. Als uitvinder van dit type baan krijgen ze veel te weinig credit, terwijl ik persoonlijk hun banen wel beter vind dan die van B&M. (waarbij B&M wel het comfort bij remmen en station veel beter geregeld heeft, doordat je bij vekoma met je hoofd wat omlaag ligt is dat deel heel ongemakkelijk bij hun banen).

    Overigens: De support is inmiddels weer verdwenen. Vermoedelijk staat hij nu pas op zijn definitieve plaats ergens helemaal onderin de put, waar ze de eerste dele track willen plaatsen zodat ze daar later boven verder kunnen bouwen. Eerst de beton storten en later de track zal bij dit project niet werken omdat ze anders niet meer bij de plekken kunnen komen waar de track moet lopen. Dat was bij Taron en BM ook al.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 01-08-17 om 13:28.

  4. #64

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Sorry voor de dubbelpost, maar het is het waard. Er is namelijk ook track gespot:



    bron

  5. #65

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Damn, ze staan dus al verder dan gedacht. 2019 lijkt me wel haalbaar op deze manier. Too bad dat het park niet echt van die hoogte attracties heeft om een overzicht te kunnen verkrijgen van de progress daar.

    Achja, we'll play the waiting game dan maar zeker
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #66

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Damn, ze staan dus al verder dan gedacht. 2019 lijkt me wel haalbaar op deze manier. Too bad dat het park niet echt van die hoogte attracties heeft om een overzicht te kunnen verkrijgen van de progress daar.

    Achja, we'll play the waiting game dan maar zeker
    Gho, kijk eens naar de linkerbovenhoek van de foto...
    Wie weet volgt kortelings een update op de Faceookpagina van Phantasialand.

  7. #67

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Die fotograaf was me idd nog niet opgevallen, maar meestal komen foto's wel een heel pak later dan wat de status daadwerkelijk is.

    2019 lijkt me zeker haalbaar. Het zou me verbazen mocht het langer duren dan dat, zelfs al waren er nu nog geen trackdelen. Ik denk dat de bouw van de track zelf - net als bij Taron - redelijk langzaam gaat, omdat er veel theming rondom moet komen. En natuurlijk zullen er weer in alle hoeken kleine stukjes track komen die uiteindelijk samen groeien.

  8. #68

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    PHL een beetje kennende hebben ze misschien wel met opzet met een stukje track staan zwaaien om de nieuwsgierigheid weer op te wekken :-p

  9. #69

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ik ben er vrij zeker van Rookburgh wel zal openen in 2019. Velen denken zelfs al 2018, al lijkt mij dat veel te ambitieus.
    Aan de track is nu ook duidelijk te zien dat het gaat om een Vekoma.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #70

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Heeft de volare-variant van Zamperla niet dezelfde soort track?!

  11. #71

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Heeft de volare-variant van Zamperla niet dezelfde soort track?!
    Hahaha, zelfs als, is de kans dat phl voor Zamperla gaat onder 0%

  12. #72

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Opnieuw een onderdeel gearriveerd:


    Bron: svenooO @ phantasialand-fans.de

  13. #73

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Op phantafriends verscheen er weer een stukje track. Waarschijnlijk gaan er wel meerdere stukjes track verschijnen als er een hele achtbaan van moet komen, maar dit stukje geeft toch ook wat extra informatie volgens mij...

  14. #74

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Hier klopt iets niet... PHL laat het iets te veel in het oog springen vind ik.

  15. #75

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hier klopt iets niet... PHL laat het iets te veel in het oog springen vind ik.
    Of ze kunnen niet anders natuurlijk? Baandelen met doeken bedekken zou een optie zijn, maar dat hebben ze in het verleden ook nog niet echt gedaan hé.
    Je vois la vie en des biscuits.

  16. #76

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ze hebben natuurlijk al aangekondigd dat het een flying wordt, maakt dan niet veel uit dat de trackdelen zichtbaar zijn. Je kan de lay-out niet zien dus ze kunnen nog genoeg geheim houden. Maar het lijkt mij toch wel duidelijk dat de vekoma testopstelling voor deze achtbaan is

  17. 03-08-17, 21:38

    Reden
    Foto's niet toegestaan door Phantasialand

  18. #77

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Bijzonder. Wel jammer dat de foto's zo donker zijn.

    Momenteel toch nog niet zo heel veel te zien. Lijkt er op dat de supports daar een tijdelijke plek hebben, alvorens ze naar hun definitieve plaats gaan. Rechts lijken me daadwerkelijk trackdelen van het prototype te zijn.

  19. #78

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Bon als dat 2018 wordt trakteer ik op een ijsje. :-p

  20. #79

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Bon als dat 2018 wordt trakteer ik op een ijsje. :-p
    Phantasialand gaat niet voor een opening in een bepaald jaar. Phantasialand opent het wel wanneer het af is. Was ook zo met Klugheim.

  21. #80

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Dan kunnen we nog steeds een wedstrijdje doen of het nu 2018 of 2019 wordt. Duitse fans wedden massaal om ijsjes voor een bepaalde openingsjaar/maand/dag.

    Ik zie het wel lukken voor midden 2018, maar dan moet wel alles perfect lukken. Technische mankementjes kunnen al snel een opening in 2019 veroorzaken. In elk geval hoeven er vrij weinig grondwerkzaamheden meer te gebeuren. Bij Taron was dat anders. één kant van het gebied was al bijna af, terwijl de andere kant nog niet eens begonnen was met grondwerk. En eens dat grondwerk af is, kan het heel snel gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •