X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 60 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 1200
  1. #101

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    27 augustus 2018... PHL opent graag grote attracties op het einde van het hoofdseizoen.
    Zoals?

  2. #102

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    We hebben een eerste rol:



    Met dank aan Yanninator @ Phantafriends.


    Het verbaasd me trouwens dat ze al dergelijk hoge elementen aan het plaatsen zijn. Dat de plaatsing van de supports nodig is kan ik me voorstellen, maar de track zelf had ik nu eigenlijk enkel onder in de kuil verwacht.

  3. #103

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    30/03/2002 Winja's
    26/07/2002 River Quest
    24/05/2006 Black Mamba
    23/05/2007 Talocon
    09/06/2011 Maus au Chocolat
    26/06/2012 Hotel Tartüff
    01/04/2014 Chiapas
    30/06/2016 Taron

    Het hoogseizoen van Phantasialand bevindt zich duidelijk in mei-juni ...

    De enige grote attractie die PHL de afgelopen 15 jaar in de zomer opende was River Quest. Hier denk ik wel dat er verzachtende omstandigheden zijn, gezien deze een attractie verving die op 1 mei 2001 is afgebrand.

    Ik zeg niet dat het niet kan gebeuren, maar historisch gezien is de kans dus eerder klein dat de baan niet in het voorjaar opent.

  4. #104

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    De Paasvakantie in NRW vangt in 2018 erg vroeg aan: zat 24 maart.
    Dat halen ze m.i. niet en veel zachter weer dan in de voorbije winter (na Nieuwjaar) kan het haast niet worden.

    Als nu al de spooronderdelen en supports ter plaatse zijn, wanneer begint dan het in elkaar puzzelen?

    -> Wishful thinking: opening Rookburgh 30 juni 2018 (ik ga mee, Yelle)

  5. #105

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De Paasvakantie in NRW vangt in 2018 erg vroeg aan: zat 24 maart.
    Dat halen ze m.i. niet en veel zachter weer dan in de voorbije winter (na Nieuwjaar) kan het haast niet worden.

    Als nu al de spooronderdelen en supports ter plaatse zijn, wanneer begint dan het in elkaar puzzelen?

    -> Wishful thinking: opening Rookburgh 30 juni 2018 (ik ga mee, Yelle)
    De baan zelf kan beter niet in vrieskou gemonteerd worden. Beton daarentegen kun je tegenwoordig zelfs onder water storten. Dus denk dat ze de baan wel al voor een groot deel af willen hebben tegen dat de winter begint, zodat ze dan kunnen werken aan de dingen die geen last van het weer ondervinden. Het is niet ondenkbaar dat er enkele indoorstukken zullen ontstaan en die kunnen dan perfect afgewerkt worden in de winter.

  6. #106

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Er werden best al veel supports en track geïnstalleerd:



    Bron: insane89m @ instagram

  7. #107

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Prachtige kleur voor de baan ook !

  8. #108

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Als ik de foto's zo zie geloof ik dat dit wel eens veel sneller zou kunnen gaan dan ik dacht. Anderzijds... Het thematische inkleden zal echt nog wel zijn tijd nodig hebben. 2018 lijkt het mij echt nog altijd te snel...

    Opnieuw een kleine update in de pronostiek in chronologische volgorde:

    coasterfrenzy: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 10-08-17 om 22:34. Reden: Xarbero erbij gezet :-)

  9. #109

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    14 september 2018 persopening, 15/16 september eerste weekend voor publiek ;-) zeg dat ik het gezegd heb xD

  10. #110

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ik ga ook voor 30 juni 2018 ...

  11. #111

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Als dubbele data mogen, dan mag je mij ook opzetten voor 29 juni 2018. Had een week eerder gepakt omdat de 29e al bezet was.

    Het is me al iets té vaak voorgekomen dat ze de baan nét na mijn verjaardag openen. Dus die datum lijkt me wel passend xD

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten


    Bron: insane89m @ instagram
    Trouwens. Als ik deze track zo zie krijg ik ergens toch het gevoel van een suspended coaster zoals Vampire (chessington) of Dreamcatcher (bjl). Ergens hoop ik ook dat de baan een beetje relax gaat zijn. Een flying hoeft voor mij niet intens te zijn. (al mogen er gerust enkele pittige stukken in zitten). Ik denk dat de charmes van het (zelf kunnen) vliegen toch ergens in een stukje rust zitten (mede daarom dat attracties als Soarin' zo goed werken). - Edit: Ik weet dat PHL er wel van houdt om een speciale dynamiek in hun banen te leggen, dus er zullen ongetwijfeld rustige en pittige stukken in zitten. De vraag blijft natuurlijk welke de overhand krijgt en dan hoop ik dus op de rustige stukken.

    Anderzijds hoop ik een beetje op het "Holiday World-effect". Dat FLY straks de drukte bij Taron een beetje gaat weg nemen

    Vraag me ook af of de Fastpass bij Taron gaat openen wanneer FLY eenmaal geopend is. Het station is er al voor ingericht. Goed dat ze dit nu nog niet doen (wachtrijen zijn al lang genoeg nu de baan nog nieuw is), en van mij mogen ze die fastpass ook weer afschaffen. Maar gezien de faciliteiten er zijn is het een kwestie van tijd voordat ze het openen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-08-17 om 14:26.

  12. #112

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik ga ook voor 30 juni 2018 ...
    Mannekes ik was wel eerst he, als het juist is, krijg ik de prijs! ;D @PyongWon, wat is de prijs eigenlijk?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #113

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Vraag me ook af of de Fastpass bij Taron gaat openen wanneer FLY eenmaal geopend is. Het station is er al voor ingericht.
    Prima vraag!
    En gaan ze de shortcut van parking / parkingang Mistery naar Taron nog steeds afsluiten de eerste uren in de ochtend? Op zich vind ik dat een briljante zet, in combinatie met het vroeger openen van b.v. Maus en Black M. Zo creëer je een betere spreiding.

  14. #114

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Prima vraag!
    En gaan ze de shortcut van parking / parkingang Mistery naar Taron nog steeds afsluiten de eerste uren in de ochtend? Op zich vind ik dat een briljante zet, in combinatie met het vroeger openen van b.v. Maus en Black M. Zo creëer je een betere spreiding.
    Ja, laatste keer dat ik er was, was het best rustig in het park, maar de rij die er 's morgens stond om Klugheim binnen te komen was gewoon niet normaal. Zo lang dat zo blijft zullen ze wel voorzichtig blijven met het openen van Klugheim in de ochtend.

    Wat ik wel mooi vind om te zien is dat er een gigantisch wachtrij-plein voor Talocan is gecreerd, dat nu al eigenlijk zelden nog vol staat (het wordt wel gebruikt, maar slechts voor een paar rijen). Het is ook wel duidelijk dat dit plein slechts tijdelijk is. De wachtrij die dan over blijft is wel erg klein, maar als ze het inderdaad voor elkaar krijgen de rij binnen dat deel te houden zijn ze goed bezig. Het zou me echter ook niet verbazen als de meandering enkel tijdelijk weg gaat en later ondergronds terug heropend wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Mannekes ik was wel eerst he, als het juist is, krijg ik de prijs! ;D @PyongWon, wat is de prijs eigenlijk?
    Het begon allemaal om een ijsje

  15. #115

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat ik wel mooi vind om te zien is dat er een gigantisch wachtrij-plein voor Talocan is gecreerd, dat nu al eigenlijk zelden nog vol staat (het wordt wel gebruikt, maar slechts voor een paar rijen). Het is ook wel duidelijk dat dit plein slechts tijdelijk is. De wachtrij die dan over blijft is wel erg klein, maar als ze het inderdaad voor elkaar krijgen de rij binnen dat deel te houden zijn ze goed bezig. Het zou me echter ook niet verbazen als de meandering enkel tijdelijk weg gaat en later ondergronds terug heropend wordt.
    Ik verwacht eigenlijk dat er op termijn een grote wand of gebouw tussen de mexico-zone en de Klugheim zone komt om die beter visueel te scheiden, misschien zelfs met aansluiting op dat stuk achter de kaiserplatz. Ik zie die meandering op die schaal niet ondergronds terugkomen. Zouden er ook geen andere uitbreidmogelijkheden zijn voor die wachtrij?

  16. #116

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik verwacht eigenlijk dat er op termijn een grote wand of gebouw tussen de mexico-zone en de Klugheim zone komt om die beter visueel te scheiden, misschien zelfs met aansluiting op dat stuk achter de kaiserplatz. Ik zie die meandering op die schaal niet ondergronds terugkomen. Zouden er ook geen andere uitbreidmogelijkheden zijn voor die wachtrij?
    Wat ze wel eens doen is de wachtrij verlengen buiten de eigenlijke wachtrij. Gewoon met touwtjes door Klugheim heen (rondom dat pad dat rond de eerste bocht van de baan loopt). Maar dat is nu niet echt een optimale oplossing (ik snap sowieso niet waarom ze vaak dat stuk gebruiken in plaats van meer rijen open te zetten in de meandering. Anderzijds is het daar wel een heel stuk prettiger staan aanschuiven dan in die meandering waar niets te zien is).

    Denk dat ALS ze de meandering ondergronds door trekken, deze inderdaad niet zo groot zal blijven als hij nu is. Lijkt me tegen dan ook zeker niet nodig.

    Verder denk ik wel dat je gelijk hebt. Het park heeft aangekondigd dat de groene wand tijdelijk is, en deze ligt exact in het verlengde van het weitje achter de Kaiserplatz. Goede kans dus dat ze daar iets gaan bouwen dat over de straat loopt tot in mexico/klugheim.

  17. #117

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Wederom een update in de pronostiek in chronologische volgorde:

    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

    De prijs:
    Een week lang zal ik alle nieuwsberichten van looopings.nl naar de winnaar doorsturen, zodat die steeds als eerste op de hoogte is van de meeste onzinnige roddelpers uit de pretparkwereld.

    Indien er meerdere winnaars zijn zal ik de berichten om beurten door sturen, te beginnen met de winnaar die het eerste deze datum gekozen heeft.

    Reglementswijziging:
    - Gekozen datums mogen vanaf nu niet meer aangepast worden
    - Stemmen mag tot op de dag waarop Phantasialand meer info vrij geeft over de nieuwe coaster (Dit kan een bouwupdate zijn, dit kan een aankondiging zijn, Dit kan nieuwe promo zijn ... )

  18. #118

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Zal wel een mooi project worden, denk ik
    Zelf ben ik wel blij dat ze voor een flying gekozen hebben. Dat type achtbaan is in Europa nog vrij zeldzaam, dacht ik?
    Hopelijk geraak ik toch ooit eens in dit park!
    Once you sit back, you never go back.

  19. #119

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Zal wel een mooi project worden, denk ik
    Zelf ben ik wel blij dat ze voor een flying gekozen hebben. Dat type achtbaan is in Europa nog vrij zeldzaam, dacht ik?
    Hopelijk geraak ik toch ooit eens in dit park!
    Er is enkel 1 flying op het Europese continent: Air/Galactica in Alton Towers: 2000, B&M.

    (Zamperla Volare's noem ik geen deftige Flying Coasters)

  20. #120

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Steeds meer zichtbaar:






    Bron: https://www.facebook.com/PHLInfos/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •