X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 60 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 1200
  1. #121

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ik zou de inversie op die laatste foto wel een epische toegangspoort vinden tot het nieuwe themagebied. Bij voorkeur als de dynamische aflijning van erg steampunky themamuur die de volledige ruimte onder de track daar opvult.

  2. #122

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zou de inversie op die laatste foto wel een epische toegangspoort vinden tot het nieuwe themagebied. Bij voorkeur als de dynamische aflijning van erg steampunky themamuur die de volledige ruimte onder de track daar opvult.
    Dat noem ik nu eens een goed idee als het technisch haalbaar is natuurlijk
    Once you sit back, you never go back.

  3. 12-08-17, 21:36

    Reden
    Foto's op vraag van Phantasialand geweigerd

  4. #123

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Beste forumlezers, zoals jullie zonder twijfel weten en al gelezen hebben op ons forum en op andere plekken heeft Phantasialand liever niet dat er (illegale) bouwfoto's van F.L.Y. op het internet verschijnen. Als fansite hebben we respect voor deze oproep en daarom vragen we jullie ook vriendelijk om dergelijke foto's die op onrechtmatige wijze zijn genomen niet te (re)posten. Niet alle foto's zijn dus uitgesloten, even duidelijk uitgesplitst wat kan en niet kan:

    Foto's die wel mogen gepost worden:
    - Alle foto's van Rookburgh/F.L.Y. die vanuit het park zelf zijn gemaakt op een legale wijze (d.i. niet over muurtjes heen klauteren, door spandoeken, ...);
    - Alle concept-arts en foto's die door Phantasialand zelf worden uitgebracht.

    Foto's die niet mogen worden gepost:
    - Alle foto's die op illegale wijze zijn gefotografeerd vanuit het park (d.i. spandoeken/afsluitingen niet respecteren, ...);
    - Alle foto's die van buitenaf het park zijn gemaakt (d.i. langs de weg, van aan de werftoegangspoort, ...);
    - Alle foto's die vanop het terrein van Vekoma zijn gemaakt.

    Voorbeeldjes? Alle foto's die in dit topic nog staan, zijn in orde Het is natuurlijk een beetje spijtig, maar hopelijk kunnen we ook op jullie begrip rekenen. Denk er trouwens ook aan dat we sinds kort een spoiler-functie hebben op ons forum.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #124

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Belachelijk, alleen maar zodat jullie verzekerd zijn voor een plaats tijdens de persopeningen...

  6. #125

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Belachelijk, alleen maar zodat jullie verzekerd zijn voor een plaats tijdens de persopeningen...
    Als fans en fansite wordt er van ons verwacht dat we de wensen van het park of de attractiebouwer naleven. Als dit is door bepaalde foto's te verwijderen gebeurd dit dan ook.
    De verwijderde foto's zijn een vorm van bedrijfsspionage en als website zijn wij nog steeds verantwoordelijk wat er gepost wordt.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 12-08-17 om 22:56.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  7. #126

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Dan maar allemaal naar Theme Park World he, een onafhankelijke fansite

  8. #127

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Als de testopstelling bij Vekoma inderdaad voor phantasialand is, dan krijgen we een volledig nieuwe instapprocedure: Anders dan bij zowel de huidige flyers van B&M en Vekoma moeten de wagentjes niet meer tegen de rails gekanteld worden bij vertrek. Als ik het goed begrijp komt in de plaats een systeem waarbij de karretjes in het station een kwartslag draaien waardoor ze haaks op de rails komen te staan. Doordat de rail in het station ook 90° gebankt zijn kunnen passagiers gewoon zittend instappen zonder dat er dan een tijdrovende en onaangename tilt-functie aan te pas komt om iedereen met zijn rug tegen de rails te plakken.

    De bedoeling is om daarmee een capaciteitswinst te halen, maar door deze manier van instappen kan je bezoekers het station niet laten doorsteken: de 90° gebankte baan vormt immers een muur. Je kan dus pas inladen als iedereen is uitgestapt en van het perron verdwenen is. Ook voor bagage creëer je een vreemde situatie: Normaal gezien wil je die kwijt aan de andere kant van het station, maar hier heb je enkel plaats aan de instapzijde, waar je logischerwijs geen plaats hebt om spullen te droppen aangezien de volgende lading personen ook vandaar komt. Ook beugelcontrole is volgens mij in deze opstelling iets langer werk. Gelukkig is het (waarschijnlijk ) phantasialand die deze baan zet en zal er waarschijnlijk wel goed nagedacht worden over de logistiek van het in- en uitstappen. Als een niet nader genoemd sprookjespark dit als primeur zou bouwen weet ik niet of een extra bagagekiosk bouwen genoeg zou zijn om de capaciteit te reanimeren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Dan maar allemaal naar Theme Park World he, een onafhankelijke fansite
    Ik vond daar op eerste zicht niet meteen meer dan ik hier kan vinden.

    Overigens: er is nog een foto van de inversie opgedoken vanuit een ander perspectief.


  9. #128

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vond daar op eerste zicht niet meteen meer dan ik hier kan vinden.

    Nog maar net de pagina opgezet, dusja, het is nog beetje bijverzamelen. Foto's van het eventuele treintje gespot bij Vekoma.

  10. #129

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Zouden dit de nieuwe karretjes van F.L.Y zijn?
    Ziet er wel bijzonder, uit langs links instappen dit zal wel wat efficiënter zijn neem ik aan.

    Zeer benieuwd, Vekoma doet zeker hun best.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 13-08-17 om 11:58. Reden: Foto's verwijderd + nooit looopings-foto's deeplinken!

  11. #130

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    De bedoeling is om daarmee een capaciteitswinst te halen, maar door deze manier van instappen kan je bezoekers het station niet laten doorsteken: de 90° gebankte baan vormt immers een muur. Je kan dus pas inladen als iedereen is uitgestapt en van het perron verdwenen is. Ook voor bagage creëer je een vreemde situatie: Normaal gezien wil je die kwijt aan de andere kant van het station, maar hier heb je enkel plaats aan de instapzijde, waar je logischerwijs geen plaats hebt om spullen te droppen aangezien de volgende lading personen ook vandaar komt. Ook beugelcontrole is volgens mij in deze opstelling iets langer werk. Gelukkig is het (waarschijnlijk ) phantasialand die deze baan zet en zal er waarschijnlijk wel goed nagedacht worden over de logistiek van het in- en uitstappen. Als een niet nader genoemd sprookjespark dit als primeur zou bouwen weet ik niet of een extra bagagekiosk bouwen genoeg zou zijn om de capaciteit te reanimeren.
    Als je een instap en uitstapstation maakt met als scheiding de bagagekluizen die langs 2 kanten openen is je probleem opgelost!

  12. #131

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als je een instap en uitstapstation maakt met als scheiding de bagagekluizen die langs 2 kanten openen is je probleem opgelost!
    Ik was zo ongeveer hetzelfde aan het denken. Ook handig dat je dan ineens meerdere treinen te gelijk kan inzetten. 1 op de baan, 1 aan de instapzone, 1 aan de uitstapzone...

  13. #132

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als je een instap en uitstapstation maakt met als scheiding de bagagekluizen die langs 2 kanten openen is je probleem opgelost!
    Op eerste zicht is dat een goed idee, maar dan zijn diegene die vooraan instappen wel even onderweg naar de bagage. Ook bij het uitstappen creëer je dan volgens mij zulk een vervelende bezoekersstroom die maar traag oplost. Zelfs als mensen gewoon rechtdoor moeten instappen en hun bagage aan de andere kant van de trein moeten gooien duurt het vaak al betrekkelijk lang.

  14. #133

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Op eerste zicht is dat een goed idee, maar dan zijn diegene die vooraan instappen wel even onderweg naar de bagage. Ook bij het uitstappen creëer je dan volgens mij zulk een vervelende bezoekersstroom die maar traag oplost. Zelfs als mensen gewoon rechtdoor moeten instappen en hun bagage aan de andere kant van de trein moeten gooien duurt het vaak al betrekkelijk lang.
    Valt ook op te lossen door gebruik van de wachtrij die tot op het einde van het station loopt en een grouper te plaatsen die iedereen zijn plaats wijst, nadat ze hun bagage hebben weggelegd kunnen ze dan aan een van de hekjes wachten. Bij het uitstappen kan je ook 2 gangen maken, 1 waarbij de mensen gewoon kunnen doorlopen en 1 waarbij ze hun bagage meenemen. Door die laatste echt smal te maken moeten de mensen 1 voor 1 hun bagage nemen en gaan ze ook sneller doorlopen. En je stoort al sowieso degene zonder bagage niet.

  15. #134

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Of het station neemt een U bocht. Als je er dan in staat met de bocht voor je dump je je bagage aan de linkerkant in zo'n systeem als bij pulsar waarna je rechts instapt. Als de rit gedaan is stap je aan de linkerkant weer uit en neem je je spullen dan weer rechts. De uitgang loopt dan weer in de richting langs waar je het station ingelopen bent. Ofwel gewoon via een trap/tunnel over/onder de bocht van de baan in het station.

    Men kan dan nog werken zoals Slagharen met gold rush doet en alleen de hoeveelheid mensen in het station laten die in één keer op het treintje kunnen zodat ze rustig hun bagage weg kunnen leggen en naar de poortjes kunnen om daar dan in te stappen. En dan lijkt het mij een redelijk sterke/snelle werkwijze?

  16. #135

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Licht off-topic Intermezzo...
    Zou dit van invloed zijn op hun verdere plannen? Misschien wordt Wuze Town dan tegen alle verwachtingen in de volgende bouwput en blijft temple of the nighthawk onaangeroerd.


  17. #136

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Licht off-topic Intermezzo...
    Zou dit van invloed zijn op hun verdere plannen? Misschien wordt Wuze Town dan tegen alle verwachtingen in de volgende bouwput en blijft temple of the nighthawk onaangeroerd.

    Ik neem aan dat dit de populariteit van de achtbanen is?
    Als dat het geval is ben ik zeer verbaasd.
    Wuze Town ziet er nog prachtg uit, Temple Of The night Hawk niet echt.

  18. #137

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Mja, Raik heeft ook maar 1%, wil nog niet zeggen dat ze hem daarom zouden weghalen. Ik weet niet hoe de stemming is verlopen, maar als je enkel je favoriete coaster moest aanduiden zegt dit weinig over wat de mensen de minst leuke baan vinden.

    Toch ergens wel verassend, maar in de leuke zin: 9% voor Colorado! Het zullen voornamelijk families zijn die hierop stemden zeker?

  19. #138

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Licht off-topic Intermezzo...
    Zou dit van invloed zijn op hun verdere plannen? Misschien wordt Wuze Town dan tegen alle verwachtingen in de volgende bouwput en blijft temple of the nighthawk onaangeroerd.
    Laten we hopen van niet. Winja's vind ik persoonlijk nog twee schitterende banen, TotNH mag van mij direct weg. Als je kijkt naar de gemiddelde wachttijd blijkt ook wel dat Winja's nog stukken populairder is.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #139

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Aanvang van de thematisatie?






    Bron: Phlpictures @ phantafriends.de

  21. #140

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Laten we hopen van niet. Winja's vind ik persoonlijk nog twee schitterende banen, TotNH mag van mij direct weg. Als je kijkt naar de gemiddelde wachttijd blijkt ook wel dat Winja's nog stukken populairder is.
    De winja's zijn inderdaad fanatische banen.. maar het wachten vind ik er vreselijk. We zijn er al meer dan eens gaan lopen wegens erg benauwd.. Vanaf het moment dat het buiten meer dan 27 graden is, is het in die wachtrij bijna niet uit te houden. Voor mij de grootste smet van de nieuwere banen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •