X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 60 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 1200
  1. #81

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dan kunnen we nog steeds een wedstrijdje doen of het nu 2018 of 2019 wordt. Duitse fans wedden massaal om ijsjes voor een bepaalde openingsjaar/maand/dag.

    Ik zie het wel lukken voor midden 2018, maar dan moet wel alles perfect lukken. Technische mankementjes kunnen al snel een opening in 2019 veroorzaken. In elk geval hoeven er vrij weinig grondwerkzaamheden meer te gebeuren. Bij Taron was dat anders. één kant van het gebied was al bijna af, terwijl de andere kant nog niet eens begonnen was met grondwerk. En eens dat grondwerk af is, kan het heel snel gaan.
    Eenmaal de track er stond van Taron heeft het nog weel volledig jaar geduurd vooraleer alle theming er rond in orde was. Daarop afgaande lijkt me 2018 niet realistisch.

  2. #82

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Nou.. dat was geen volledig jaar, maar je vergeet dan voor het gemak nog even dat er toen nog begonnen moest worden aan een volledige tweede achtbaan. Daar zat nog relatief veel tijd tussen. Ga eens opnieuw rekenen hoe lang het duurde vanaf dat Raik klaar was tot aan de opening. Dat was zo buitengewoon lang niet. Daarnaast zal deze baan hoogstwaarschijnlijk korter worden dan Taron.

  3. #83

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    oké, pronostiek, Iedereen mag 1 datum kiezen

    Ik zeg 15 mei 2019! Zeg dat ik het gezegd heb!

  4. #84

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    oké, pronostiek, Iedereen mag 1 datum kiezen
    Haha fantastisch! 29 juni 2019!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #85

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Dan ga ik voor 30 juni 2018
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #86

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Vrijdag 31 mei 2019.

    2018 lijkt me wat lastig te worden ook.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #87

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ik ga toch voor het begin van het seizoen. 28 maart 2019
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  8. #88

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    22 juni 2018

  9. #89

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Phl staat bekend om zijn winterseizoen - 31 december 2018.

  10. #90

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    De vraag is simpel: Wat is de officiële dag waarop F.L.Y. geopend zal worden voor het grote publiek!

    In chronologische volgorde:

    coasterfrenzy: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 08-08-17 om 15:26. Reden: Deelname toegevoegd (Phantam93)

  11. #91

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Voor de volledigheid: De eerste rails van Taron werden eind Februari 2015 geplaatst. De track was klaar op 23 oktober 2015 (ongeveer 8 maanden bouw). Daarna moest Raik nog volledig gebouwd worden. De opening was Juni 2016 (ongeveer 8 maanden later). Als ze nu net zo snel bouwen, zal de baan inderdaad pas in November 2018 klaar zijn. Van de ene kant mag je wat minder tijd rekenen omdat er geen Raik tussen gebouwd moet worden. Van de andere kant kan deze dan weer wel langer duren doordat de theming complexer wordt. Hoeveel dat gaat uit maken, mag iedereen voor zichzelf in schatten.

    Wat mij betreft lijkt seizoensopening 2019 wel héél ruim. Juni 2018 dan weer wat krap en een opening daar tussenin erg onlogisch.

  12. #92

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat de officiële publieksopening 26 april 2019 zal zijn, persopening op 24 april
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  13. 07-08-17, 11:31

    Reden
    Pas bij nieuwe deelname je eerste post aan ipv telkens een nieuwe post te maken.

  14. #93

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Van de ene kant mag je wat minder tijd rekenen omdat er geen Raik tussen gebouwd moet worden.
    Aangezien het echt om een nieuwe wereld gaat, veronderstel ik dat ze er ergens toch nog wel wat tussen willen planten. Waarschijnlijk geen achtbaan, maar op zijn minst een winkel en eventueel nog ergens een kleine attractie. Dit zal niet de tijd in beslag nemen zoals Raïk, maar kost toch ook wel wat tijd...

    En zat je aan die kant ook niet met beperking ivm geluidsoverlast? Ook daar zal een oplossing gevonden zijn, die misschien weer extra constructie tijd vraagt...

    Dit zijn beelden vanuit de Würmling Express van een tijdje geleden. Hier zie je de omvang van de bouwput. Is dit nog steeds mogelijk om vanuit de Würmling Express beelden te maken? Wie gaat er binnenkort nog eens naar daar? ;-) :-p

    https://www.youtube.com/watch?v=B44B...utu.be&t=1m53s

  15. #94

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Aangezien het echt om een nieuwe wereld gaat, veronderstel ik dat ze er ergens toch nog wel wat tussen willen planten. Waarschijnlijk geen achtbaan, maar op zijn minst een winkel en eventueel nog ergens een kleine attractie. Dit zal niet de tijd in beslag nemen zoals Raïk, maar kost toch ook wel wat tijd...
    Winkels etc. zijn ook in Klugheim ingebouwt. (er waren daar bij opening 3 horecapunten waarvan 1 restaurant). Ik denk dat je bij Rookburgh niet meer dan enkele snackstands moet verwachten. Dus ook daar op bespaar je tijd. Een flatride plaatsen gaat letterlijk sneller dan het maken van een snackbar.

    En zat je aan die kant ook niet met beperking ivm geluidsoverlast? Ook daar zal een oplossing gevonden zijn, die misschien weer extra constructie tijd vraagt...
    Bij Klugheim was er volstrekt geen geluidswal, die hebben ze volledig met klugheim mee gebouwd. Bij rookburgh zal er ook wel iets van geluidswal moeten komen, maar het grootste deel staat er al van in de vorm van Wuze Town en Maus au Chocolat. Ze moeten dus enkel de achterkant/zijkant van deze gevels themen (in plaats van volledige muren te bouwen zoals bij Klugheim) en eventueel die gevels ietwat verhogen voor de geluidswal. Zal dus per saldo ook op minder werk uit komen.

    Daarnaast denk ik dat de theming voor Rookburgh ook wat simpeler/sneller valt te maken dan die voor Klugheim, maar dat is lastig in te schatten. Vooralsnog ga ik er voor het gemak van uit dat dit hetzelfde is.

    Oppervlakte van beide projecten is ook ongeveer even groot, dus dat maakt ook weinig verschil (rookburgh ik een héél klein beetje kleiner)

    Dit zijn beelden vanuit de Würmling Express van een tijdje geleden. Hier zie je de omvang van de bouwput. Is dit nog steeds mogelijk om vanuit de Würmling Express beelden te maken? Wie gaat er binnenkort nog eens naar daar? ;-) :-p

    https://www.youtube.com/watch?v=B44B...utu.be&t=1m53s
    Dit gaat niet meer, er staan nu hele hoge spandoeken met de aankondiging voor Rookburgh op die plek. Enige plaats waar je nog een héél klein beetje de bouwput in kunt kijken is als je op het hoogste gedeelte van de arkadengang in Berlijn staat en van daar een beetje over de poort nabij Maus au Chocolat kunt kijken.

    Soms kun je vanaf de straat wat zien als de poort toevallig open staat. Maar pottekijkers worden meestal gesommeerd weg te gaan (ivm met hun eigen veiligheid ook, want als die poort open gaat moet er zwaar transport doorheen). Ze hebben zelfs de kieren in die poort en de schuttingen dicht gemaakt om pottenkijkers te weren.

  16. #95

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    2018 lijkt me toch echt wel snel. Bij Taron was er (ondanks het feit dat PHL wel behoorlijk wat 'maatwerk' wou) niets nieuw aan de achtbaan zelf. Als je dat vergelijkt met Chiapas, waar veel nieuwe elementen in zaten, die opende ook een pak te laat. Daardoor lijkt 2019 me realistischer. Begin van het seizoen moet dan wel lukken, schat ik.

    6 april 2019

  17. #96

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    1 april 2019, kwestie van iedereen bij de neus te hebben

  18. #97

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    2018 lijkt me toch echt wel snel. Bij Taron was er (ondanks het feit dat PHL wel behoorlijk wat 'maatwerk' wou) niets nieuw aan de achtbaan zelf. Als je dat vergelijkt met Chiapas, waar veel nieuwe elementen in zaten, die opende ook een pak te laat. Daardoor lijkt 2019 me realistischer. Begin van het seizoen moet dan wel lukken, schat ik.

    6 april 2019
    Chiapas zou ook ruim een half jaar eerder openen, maar is uitgesteld vanwege technische problemen en fine-tuning. Inderdaad omdat er behoorlijk wat custom werk aan zat. Mochten er zich bij FLY ook problemen voor doen, zal het ongetwijfeld bij seizoensopening 2019 worden, maar laten we hopen dat dit niet nodig is.

  19. #98

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    Er wordt inderdaad weer een prototype gebouwd, maar zoals eerder aangegeven zullen er waarschijnlijk geen gigantische geluidswanden extra moeten worden geplaatst. Ik zet in op 29 juni 2018

  20. #99

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    https://www.youtube.com/watch?v=jmy_YBtV0sk

    En als je wilt vergelijken zou je moeten weten hoe ver de constructie staat van al deze achtbanen. Ze worden namelijk allemaal verwacht in 2018. FLY staat er nog niet tussen, maar de youtuber zal niet weten of die in 2018 open gaat ;-)


    PS: Een update van de pronostiek in chronologische volgorde:

    coasterfrenzy: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

  21. #100
    borisvdd
    Guest

    Re: [PHL] 201? - Rookburgh

    27 augustus 2018... PHL opent graag grote attracties op het einde van het hoofdseizoen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •