X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 30 van de 60 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 600 van de 1200
  1. #581

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nouja.. gezien het fundament dat er onder zit en hoe klein het deel van de muur is dat effectief door die bogen gesteurd kan worden, denk ik niet dat ze als extra steun nodig zijn.

    De bogen er zetten als stuk theming zou ik zeker niet "Zomaar" nomen. PHL is toch wel een park dat veel moeite in Theming steekt.

    Ik vind het er zelf wel heel erg uit zien alsof er tussen de bogen een toegangspoort zou moeten zitten naar het nieuwe gebied toe. Echter als ik me goed herinner is de muur volledig tot onder tegen bewerkt met theming. Wellicht dat de bogen groen zijn om er nog groen tegenaan te laten groeien?

  2. #582

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De extra steun zou wel logisch zijn bij de opbouw van het skelet van de muur zagen we geen steunpunten aan de binnenkant. Dit zou er voor zorgen dat de stres van de muur volledig aan de buitenrand van de fundering is. gewapend beton kan beter tegen trekken maar is er ook niet goed in.

    In dat geval moet je er wel van uit gaan dat er geen gebouwen vast aan de muur hangen aan de ander kant. of op zijn minst in de buurt van de bogen.
    Een ander mogelijkheid is dat de achtbaan aan die kant tegen de muur steunt en de kracht toch ergens naartoe moet.

  3. #583

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er komt een Hotel in Rookburgh

    ❗Spoiler-Alarm❗
    Es gibt Neuigkeiten aus Rookburgh, die das Wort „Gesamterlebnis“ in eine neue Dimension katapultieren. Hier greift alles wie Zahnräder ineinander: Die Themenwelt im Steampunk-Flair, die Achterbahn-Weltneuheit F.L.Y. und…
    das Hotel Charles Lindbergh!
    #SleepLikeAnAeronaut
    #Rookburgh
    Vertaling:
    Er is nieuws uit Rookburgh, die het woord "Totaalbeleving" in een nieuwe dimensie katapulteerd. Hier past alles zoals een klokwerk in elkaar: Theming in Steampunk stijl, de wereldwijde achtbaanprototype FLY en...
    Het hotel Charles Lindbergh!
    Slaap als een Aeronaut.

    Bron: Phantasialand Whatsapp
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 20-12-18 om 11:06.

  4. #584

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Kamers zien er wel heel klein in, je kan met moeite lopen in je kamer. Bijzonder.

    Aangezien dit nog volledig gebouwd gaat moeten worden bevestigd voor mij nog maar eens dat we gaan moeten wachten tot 2020 voor dit project.

  5. #585

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als dat echt een voorstelling is van een kamer, dan kan het misschien wijzen op een budgetvriendelijk hotel?

  6. #586

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Kamers zien er wel heel klein in, je kan met moeite lopen in je kamer. Bijzonder.

    Aangezien dit nog volledig gebouwd gaat moeten worden bevestigd voor mij nog maar eens dat we gaan moeten wachten tot 2020 voor dit project.
    Ik ben geneigd het hier mee eens te zijn nu. Echter denk ik dat er een goede reden is om dit vandaag bekend te maken. Hotelkamers worden vaak als kant en klare modules aangeleverd. Wellicht dat die er binnkort aan komen. Zeker de kokers die op de concepten te zijn zijn lijken me niet in een betonnen ruimte te passen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Als dat echt een voorstelling is van een kamer, dan kan het misschien wijzen op een budgetvriendelijk hotel?
    Daar zat ik ook aan te denken. Echter de betiteling onder de concept geeft me wel het idee dat dit een type kamer is, maar dat er ook nog andere types komen. Die dus wellicht ook groter/duurder zijn.

  7. #587

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Een budgetvriendelijk hotel zou een verademing zijn daar! En als zichzelf respecterend pretparkresort moet Phantasialand er maar in slagen dat gasten zo weinig mogelijk tijd op hun kamer doorbrengen, dan maakte de grootte niet veel meer uit.

  8. #588

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dit is weer zo typisch Phantasialand. Iedereen maar aan het speculeren over een nieuw theater, een darkride, een familieattractie, of zelfs een tweede achtbaan. Niemand die ook maar dacht aan een hotel. En wat doet Phantasialand, er een hotel bijbouwen! :'D prachtig dit!

    Voor de rest word ik er wel enthousiast van. Ik ben heel benieuwd hoe het hotel bij in het gebied en zo dicht bij FLY gaat passen. Ik hoop ook op een budgetvriendelijk hotel, de andere twee kunnen dat niet echt genoemd worden.

    Overigens is mijn vertrouwen dat het gebied in 2019 opent nu wel weg. Coastertrack en ruwe theming kan snel gaan, maar een compleet hotel? Hmm, ik zie het niet gebeuren binnen het half jaar.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  9. #589

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk overigens niet dat dit een budgetvriendelijk hotel wordt, integendeel. Het lijkt iets heel bijzonder te worden en veel kamers lijken er niet te komen. Mijn inzien gaat dit gewoon dezelfde prijsklasse zijn als de 2 andere hotels. Ibishotels hebben ook niet persé heel kleine kamers, terwijl dit wel budgethotels zijn. Klein wil niet persé zeggen goedkoop. Je gaat betalen voor de ervaring, niet voor de ruimte. Zou me bijvoorbeeld niet verbazen dat het hele themagebied dienst gaat doen als hotel. Ontbijtruimtes e.d. lijkt me het hotel zelf al te klein voor.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 20-12-18 om 12:38.

  10. #590

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik zie een hotel en dacht ze hebben nog een m² gevonden.
    voor de constructie denk ik dat dit zeer snel kan gebouwd worden. ik baseer me hiervoor op het hotel van disnyland (usa) die hebben daar ook een hotel gebouwd met containers. het duurde naar mijn weten 4 maand vanaf de fundering tot de opening. in frankenrijk is het museum center pompidu de eerste keer gebouwd in 3 weken na de funderingen(twee jaar eerder) helaas waren er constructiefouten waardoor de opening lang heeft geduurd. In China heb ik z'n blok weten verijzen in 2 weken.

    Als de fundering klaar staat kan dit omidelijk beginnen.

    heeft iemand een idee waar het zou staan en hoeveel kamers?
    edit: deie aan de likse kant zou wel eens tegen een muur kunnen passen met een poort er onder

    tot slot het China gedelte kan nu wel volledig gesloten worden voor vernieuwing

  11. #591

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik zie een hotel en dacht ze hebben nog een m² gevonden.
    voor de constructie denk ik dat dit zeer snel kan gebouwd worden. ik baseer me hiervoor op het hotel van disnyland (usa) die hebben daar ook een hotel gebouwd met containers. het duurde naar mijn weten 4 maand vanaf de fundering tot de opening. in frankenrijk is het museum center pompidu de eerste keer gebouwd in 3 weken na de funderingen(twee jaar eerder) helaas waren er constructiefouten waardoor de opening lang heeft geduurd. In China heb ik z'n blok weten verijzen in 2 weken.

    Als de fundering klaar staat kan dit omidelijk beginnen.

    heeft iemand een idee waar het zou staan en hoeveel kamers?
    edit: deie aan de likse kant zou wel eens tegen een muur kunnen passen met een poort er onder

    tot slot het China gedelte kan nu wel volledig gesloten worden voor vernieuwing
    Ik vermoed dat het hotel toch met minstens één zijde aan de straatkant komt.

  12. #592

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Meer info in blogpost van phantasialand:

    https://phantasialandblog.de/grosse-...elt-rookburgh/

    Het hotel wordt ingewerkt in het themagebied. Wordt dus niet één blok, maar overal her en der kamers door het gebied heen, waardoor er ook een soort interactie tussen FLY en het hotel ontstaat.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik denk overigens niet dat dit een budgetvriendelijk hotel wordt, integendeel. Het lijkt iets heel bijzonder te worden en veel kamers lijken er niet te komen. Mijn inzien gaat dit gewoon dezelfde prijsklasse zijn als de 2 andere hotels. Ibishotels hebben ook niet persé heel kleine kamers, terwijl dit wel budgethotels zijn. Klein wil niet persé zeggen goedkoop. Je gaat betalen voor de ervaring, niet voor de ruimte. Zou me bijvoorbeeld niet verbazen dat het hele themagebied dienst gaat doen als hotel. Ontbijtruimtes e.d. lijkt me het hotel zelf al te klein voor.
    Gedeeltelijk heb je daar gelijk in. Maar gezien er nog 2 hotels binnen het resort zijn lijkt het me logisch dat ze voor dit hotel niet dezelfde prijs kunnen vragen als voor Ling Bao of Matamba, waar de kamers 3 of zelfs 4 keer zo groot zijn. Formaat speelt wel degelijk een rol daardoor. Als je voor het zelfde geld (of misschien maar een habbekrats meer) een kamer in Matamba kunt krijgen, waarom zou je dan nog in Charles LIndberg gaan liggen?. De meeste mensen die blijven overnachten zijn niet achtbaanfan genoeg dat ze zo een enorm kleine kamer nemen om een mooie foto van FLY te kunnen schieten. (en dan nog: Elke kamer zal een ander zicht hebben).

    Tenzij ze iets speciaals kunnen doen met het themagebied (bijvoorbeeld: Ook een restaurant en bar die in de avond geopend blijven waardoor Rookburgh tevens als uitgaansgebied kan gaan werken) dan zou je een reden hebben om in dezelfde prijsklasse te blijven, maar als het themagebied gewoon gesloten blijft voor hotelgasten, of wel open blijft, maar er niets speciaals te zien/doen is, gaat niemand een LingBao prijs betalen.

    Wat me overigens wel op valt: Er is lijkt maar één bed te zijn op de tekening. Dus wellicht is dit enkel de slaapkamer van een grotere hotelkamer. In dat geval kan ik me wel voorstellen dat de prijs voor dit nieuwe hotel zelfs hoger gaat liggen dan LIng Bao.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 20-12-18 om 13:12.

  13. #593

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voila, dan begrijpen we ook de zin: 'dag en nacht' op de affiche bij aankondiging.

    De grootte van het hotel zal niet gering zijn denk ik. Sowieso wel kleiner dan de 2 andere hotels, maar de helft van Matamba kunnen ze volgens mij gemakkelijk kwijt op die locatie. EDIT: na de verduidelijking door Coasterfrenzy niet meer van toepassing natuurlijk.

    Ergens vind ik het wel spijtig dat ze hiervoor kiezen en geen extra attractie, want nu is dit opnieuw een themagebied met 1 attractie, net zoals Black Mamba. Als ik in PHL ben loop ik 1 (max 2) keer door Africa, gewoon om BM te doen, maar voor de rest blijf ik daar weg, gewoon omdat er niets is en het in een uithoek ligt. Ik hoop dat dit voor Rookburgh niet hetzelfde verhaal wordt...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 20-12-18 om 13:21.

  14. #594

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Voila, dan begrijpen we ook de zin: 'dag en nacht' op de affiche bij aankondiging.

    De grootte van het hotel zal niet gering zijn denk ik. Sowieso wel kleiner dan de 2 andere hotels, maar de helft van Matamba kunnen ze volgens mij gemakkelijk kwijt op die locatie. Ergens vind ik het wel spijtig dat ze hiervoor kiezen en geen extra attractie, want nu is dit opnieuw een themagebied met 1 attractie, net zoals Black Mamba. Als ik in PHL ben loop ik 1 (max 2) keer door Africa, gewoon om BM te doen, maar voor de rest blijf ik daar weg, gewoon omdat er niets is en het in een uithoek ligt. Ik hoop dat dit voor Rookburgh niet hetzelfde verhaal wordt...
    Ik vrees van wel.. echter, gezien het hotel ingebouwd wordt in het gebied, denk ik niet dat er veel ruimte verloren gaat (in elk geval niet voldoende ruimte om een attractie te kunnen zetten). Er komen gewoon her en der (kleine) kamers doorheen het gehele gebied.

  15. #595

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Afwachten en zien hoe het precies wordt. Hoe dan ook vind ik het thema en de concept-art wel prachtig en een hotel is meer dan welkom. Al is het maar omdat ze een grote bijdrage leveren tot de aankleding van een themagebied. Kijk naar hoe Black Mamba eruit zag zonder hotel Matamba... .

    Daarnaast is verblijven in een van de hotels, na een dagje in het park te hebben doorgebracht, een fantastische beleving (voor zij die het nog nooit gedaan hebben: zeker eens doen! ). Ik kijk alvast uit naar mijn toekomstig verblijf in Charles Lindbergh.

    Als de capsules prefab zijn en als legoblokken op elkaar gezet worden, zie ik dit hotel wel snel verrijzen komende maanden.

    Of Rookburgh opent wellicht wel zomer 2019. Hotel Charles Lindbergh is daartegen misschien klaar aan de buitenkant maar nog niet aan de binnenkant. Wat maakt dat het pas eind 2019, begin seizoen 2020 opent. We zullen zien. Ik blijf neugierig.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-12-18 om 14:15.

  16. #596

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Meer info in blogpost van phantasialand:

    https://phantasialandblog.de/grosse-...elt-rookburgh/

    Het hotel wordt ingewerkt in het themagebied. Wordt dus niet één blok, maar overal her en der kamers door het gebied heen, waardoor er ook een soort interactie tussen FLY en het hotel ontstaat.
    Ik lees het toch anders hoor:

    Mitten im Herzen Rookburghs wird das Hotel Charles Lindbergh stehen. Vollends eingebettet in die neue Themenwelt wird allein der Bau eine imposante Erscheinung. Sein ganz spezielles Flair wird noch im kleinsten Detail der außergewöhnlich gestalteten Tube-Zimmer zu spüren sein.

    Voor mij komt het hotel als een geheel (of een paar gehelen) in het midden van het themagebied te liggen, dus niet als afzonderlijke kamers. En dat zou ook de concept-arts verklaren, want daar zie je ook dat het 2 grote 'blokken' zijn waarin de 'tube's verwerkt zijn. Zou ook wel logischer zijn ivm alle aansluitingen/kuis/openingsuren/evacuatieroutes etc.
    Al weet je natuurlijk nooit met PHL...

  17. #597

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad.. Een blok zal er ook altijd moeten zijn voor receptie, ontbijtruimte etc. En daar zullen het gros van de kamers makkelijk bij gezet kunnen worden (je ziet duidelijk meerdere verdiepingen.

    Maar ze spreken ook van een uniek samenspel en over interactie tussen hotel en achtbaan.. Als het een beetje hetzelfde systeem wordt als bij Black Mamba/Matamba is het niet echt uniek meer.

    Alhoewel.. Als ik de foto van Google zo bekijk dan kan ik me voorstellen dat het grote blok van de concepts boven op de launch/rem tunnel komt. En dan gaat de baan er inderdaad behoorlijk omheen, terwijl er toch nog wel wat afstand tussen Matamba en BM zit..


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Afwachten en zien hoe het precies wordt. Hoe dan ook vind ik het thema en de concept-art wel prachtig en een hotel is meer dan welkom. Al is het maar omdat ze een grote bijdrage leveren tot de aankleding van een themagebied. Kijk naar hoe Black Mamba eruit zag zonder hotel Matamba... .
    Maar dat effect kun je ook bereiken zonder hotel. Kijk maar naar de muur tussen Rookburgh en Fantasy in.

  18. #598

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Al weet je natuurlijk nooit met PHL...
    Klopt als een bus, met PHL weet ge nooit...

    Volgens mij zijn ze al lang begonnen met het hotel en maken ze het nu bekend omdat van nieuwjaar ze zichtbaar hieraan gaan werken.
    En dan zou het toch wel eens snel kunnen gaan...

    F.L.Y. open in de zomer, het hotel voor wintertraum?

  19. #599

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Jakkes. Ik vind het altijd jammer wanneer er kostbare ruimte naar hotels gaat in plaats van attracties. Hier keldert het de hoop dat we nog extra attracties mogen verwachten in het themagebied.

    Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat dat derde hotel eerder prijzig gaat worden. Phantasialand heeft allesbehalve de reputatie om budgetvriendelijk te zijn en ik geloof niet dat een totaalconcept van hotel, themagebied én achtbaan een reden is om die reputatie te veranderen; in tegendeel!

    Ik zou er niet erg van verschieten als het toch 2020 wordt, maar ik heb nog wel enkele sprankeltjes hoop voor 2019.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ergens vind ik het wel spijtig dat ze hiervoor kiezen en geen extra attractie, want nu is dit opnieuw een themagebied met 1 attractie, net zoals Black Mamba.
    Ik zou het ook wel zonde vinden wanneer die zone enkel een achtbaan heeft, maar ik vind het niet hetzelfde als Black Mamba. In mijn idee is Fly en rookburgh gewoon een deelzone van Berlijn en daar staat wel genoeg om je bezig te houden en te vermaken.

  20. #600

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Even verschieten deze ochtend toen ik het bericht zag... maar voor mij is dit het bericht dat we mogen rekenen op een opening in 2020... Anders hadden ze volgens mij toch ook wel meteen een openingsdatum meegestuurd, al was het maar vaag als 'zomer 2019' of zo.

    Budgetvriendelijk hotel zie ik hier ook niet meteen gebeuren. Ok, de kamers lijken me eerder klein te zijn, maar daar staat wel tegenover dat je volgens mij in een echte immersive wereld zal slapen (te vergelijken met Disney's Star Wars Hotel). Dit betekent volgens mij ook dat er nog meer oog zal zijn voor details, zodat je hier zeker wel wat te bekijken hebt.

    Een tweede attractie lijkt me echter toch nog steeds mogelijk. Het hotel zal vooral bovengronds gebouwd worden, met receptie etc. op gelijkvloers. Daarboven de kamers, waarbij je ook de interactie hebt met de achtbaan die volgens mij wel heel dicht langs je passeert. Ik vraag me enkel af hoe comfortabel de kamers wel zullen zijn dan... (lees: privacy, geluid...). De tweede attractie kan dan ook nog op het gelijkvloers gebouwd worden, of ondergronds, want daar hebben ze toch ook al ervaring mee.

    In elk geval, veel wijzer zijn we volgens mij nog niet geworden. Dus opnieuw: time will tell!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •