X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 46 van de 60 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 920 van de 1200
  1. #901

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Haha ik blijf het ook nog steeds hopen, maar realistisch gezien lijkt het me nu ook wel eerder zomer te worden...

  2. #902

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Opening is toch 99% zeker in 2020. De aangekondigde publicitaire campagne bevestigt dit. Enkel iets technisch of juridisch zou nog vertragend roet in de vliegcoaster kunnen strooien.

    Ik zag ter plaatse al eind 2017 trackdelen van F.L.Y. gemonteerd. Dit moet dan toch de traagste bouw ooit zijn van een coaster tussen beging montage en opening, ook al zijn er dan verblijfsaccommodatie en andere attracties bij betrokken.

    Omdat het me veel te traag gaat en omdat bij wijze van spreken elke nieuwe baksteen of stoeptegel een post kan opleveren (no offence), heb ik dit hele Rookburgh niet zo nauw opgevolgd. Vandaar mijn mss simplistische vraag: is F.L.Y. de definitieve naam of is dat de werknaam / werfnaam, zoals de 'geheime wapens' in Alton Towers. Wordt er al gespeculeerd over een (andere) definitieve naam? Tripsdrill schonk recent wel klare Duitse wijn in tweevoud.

  3. #903

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Opening is toch 99% zeker in 2020. De aangekondigde publicitaire campagne bevestigt dit. Enkel iets technisch of juridisch zou nog vertragend roet in de vliegcoaster kunnen strooien.

    Ik zag ter plaatse al eind 2017 trackdelen van F.L.Y. gemonteerd. Dit moet dan toch de traagste bouw ooit zijn van een coaster tussen beging montage en opening, ook al zijn er dan verblijfsaccommodatie en andere attracties bij betrokken.

    Omdat het me veel te traag gaat en omdat bij wijze van spreken elke nieuwe baksteen of stoeptegel een post kan opleveren (no offence), heb ik dit hele Rookburgh niet zo nauw opgevolgd. Vandaar mijn mss simplistische vraag: is F.L.Y. de definitieve naam of is dat de werknaam / werfnaam, zoals de 'geheime wapens' in Alton Towers. Wordt er al gespeculeerd over een (andere) definitieve naam? Tripsdrill schonk recent wel klare Duitse wijn in tweevoud.
    F.L.Y. zou wel degelijke de definitieve naam worden.

  4. #904

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Opening is toch 99% zeker in 2020. De aangekondigde publicitaire campagne bevestigt dit. Enkel iets technisch of juridisch zou nog vertragend roet in de vliegcoaster kunnen strooien.

    Ik zag ter plaatse al eind 2017 trackdelen van F.L.Y. gemonteerd. Dit moet dan toch de traagste bouw ooit zijn van een coaster tussen beging montage en opening, ook al zijn er dan verblijfsaccommodatie en andere attracties bij betrokken.

    Omdat het me veel te traag gaat en omdat bij wijze van spreken elke nieuwe baksteen of stoeptegel een post kan opleveren (no offence), heb ik dit hele Rookburgh niet zo nauw opgevolgd. Vandaar mijn mss simplistische vraag: is F.L.Y. de definitieve naam of is dat de werknaam / werfnaam, zoals de 'geheime wapens' in Alton Towers. Wordt er al gespeculeerd over een (andere) definitieve naam? Tripsdrill schonk recent wel klare Duitse wijn in tweevoud.
    PHL schenkt geen klare wijn. Hoe meer mysterie rond een attractie, hoe groter de hype.

    Als je de duitse Fora volgt is inderdaad elke baksteen weer nieuws. Maar dat kan ik toch niet van dit forum zeggen. De updates tot nu toe zijn meestal wel vrij groot.

    Ik denk trouwens dat je wel degelijk de complexiteit van het project onderschat. Ja, een coaster zetten op een vlak terrein kan binnen enkele maanden. En als je dan een los hotel, losse horeca etc. nog erbij bouwt kun je het geheel inderdaad makkelijk op anderhalf jaar presenteren. Maar hier zit niet allen alles in elkaar verslingerd, maar ook nog eens enorm ingewikkeld op elkaar gestapeld.

    Ter vergelijk: De ratatouille in EPCOT is in 2017 aangekondigd en zou in zomer 2020 moeten openen. Toen ik er in 2018 was, waren ze al bezig aan de attractie, die gewoon een loods is met relatief weinig theming er in (meeste theming is immers door middel van 3D schermen) en ook de buitenkant hoeft relatief weinig aangekleed te worden, aangezien het gebouw voor driekwart buiten het park staat.. Bij FLY is de bouw eind 2016/begin 2017 begonnen. Ik weet niet precies wanneer men met ratatouille begonnen is, maar uiteindelijk duurt de bouw van FLY niet enorm veel langer, terwijl het wel om een prototype gaat en een themagebied en project dat eindeloos veel complexer is.

  5. #905

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    PHL schenkt geen klare wijn. Hoe meer mysterie rond een attractie, hoe groter de hype.

    De bouw ervan duurt nu echt wel zo lang dat de hype bij mij eigenlijk verdwenen is. Als ik dit topic zie denk ik van "ah ja, dit is er ook nog".

  6. #906

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De bouw ervan duurt nu echt wel zo lang dat de hype bij mij eigenlijk verdwenen is. Als ik dit topic zie denk ik van "ah ja, dit is er ook nog".
    Kun je na gaan hoe erg dat effect was als ze direct in het begin al alles prijs hadden gegeven. Dan zou zelfs dit topic niet meer tot leven komen.

  7. #907

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bij mij leveren huidige updates slechts een “scroll past” op met af en toe een beetje aandacht. Door het zeer lange wachten gaat mijn aandacht onbewust in hibernation mode, tot er effectief spannendere dingen zullen gebeuren zoals testritten of teasen van datums en dergelijke.

    Dat wil niet zeggen dat FLY niet minstens enorm veel mijn aandacht trekt vanaf dat bekend werd wat het ging worden, maar stilaan mag het nu toch beginnen komen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #908

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De bouw ervan duurt nu echt wel zo lang dat de hype bij mij eigenlijk verdwenen is. Als ik dit topic zie denk ik van "ah ja, dit is er ook nog".
    Wacht maar tot ze video's beginnen te posten dan, zou ik zo zeggen. Denk dat bij iedereen de hype dan weer volledig zal terug zijn.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #909

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Wacht maar tot ze video's beginnen te posten dan, zou ik zo zeggen. Denk dat bij iedereen de hype dan weer volledig zal terug zijn.
    Ik zit ook wel met het gevoel: ah ja, dat project, daar zijn ze aan bezig. Ik was in september in Phantasialand. Mijn vrienden (pretparkleken) vroegen wat ze aan het bouwen zijn in Rookburgh. Eerlijk? Ik was het deel al aan het negeren. Ik wist namelijk: ik ga hier niets zien, de buitenkant is helemaal dichtgespijkerd en ik had me bij de situatie neergelegd dat Phantasialand actie moest ondernemen vooraleer we konden geteast worden.

    Het interesseert me inderdaad wel heel erg, maar de bouwwerken duren zo lang, dat ik wat Rookburgh moe wordt. Je kan pretparkfans entertainen met een thema-installatie en achtbaanrail, maar de rek daar op is ook beperkt, zo zien we nu .

    Geef ons testritten en we zijn weer helemaal mee denk ik!

  10. #910

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is zonet een trailertje gepost op de facebookpagina van PHL!

  11. #911

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bij de trailer van Taron had ik persoonlijk wel een meer wow-gevoel. Enkel door de muziek alleen al.

  12. #912

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Mooi, die gaat volgend seizoen dus duidelijk open.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  13. #913

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Mij interesseert vooral de muziek van IMAscore. De beelden vaan Rookburgh zijn deels herkenbaar maar ook wet nieuwe stukjes. Benieuwd of ze het in het echt ook zo donkere sfeer weten te geven.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 25-11-19 om 10:57.

  14. #914

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Oja zeer lang geleden dat ik nog eens een reactie geplaatst heb. Wist niet goed meer hoe de video te delen.

    Ik verwacht wel zo'n donkere sfeer. Maar durf mijn verwachtingen niet te hoog te leggen ook.

  15. #915

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Lol, zitten die mee te lezen ofzo? (Mannen, ze verliezen interesse, post die trailer!)
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #916

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De bouw ervan duurt nu echt wel zo lang dat de hype bij mij eigenlijk verdwenen is. Als ik dit topic zie denk ik van "ah ja, dit is er ook nog".
    Ik denk dat er veel mensen waren bij wie de interesse in een winterslaap zat, maar met zo'n nieuwe teaser begin je toch weer een beetje te dromen, of niet?

    Van zodra er een openingsdatum bekend wordt gemaakt, zal de interesse bij elke pretparkfan wel terug zwaar pieken, denk ik!

  17. #917

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hoelang we ook al moesten wachten, persoonlijk is hij mij de hype nooit gaan liggen. En dergelijke beelden geven dat nogmaals een boost. Blijft toch bizar dat dit park met dergelijk kleine oppervlakte zulke monsters kan plaatsen. Black mamba, Taron en Fly... Hun aanbod wordt echt wel de beste van Europa, als dat zelfs nu al niet het geval is...

  18. #918

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik denk dat er veel mensen waren bij wie de interesse in een winterslaap zat, maar met zo'n nieuwe teaser begin je toch weer een beetje te dromen, of niet?

    Van zodra er een openingsdatum bekend wordt gemaakt, zal de interesse bij elke pretparkfan wel terug zwaar pieken, denk ik!
    Inderdaad.. Zelfs de Duitse Fanfora (die waarbij elke baksteen "nieuws" is) waren aan het inslapen. Dus het was ook wel nodig. Al verrast het me dat de trailer zo kort na het krantje komt.

  19. #919

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het werd inderdaad tijd om het project MKT-gewijs wat nieuw leven in te blazen, en het volgt elkaar inderdaad snel op. Maar echt gestild is mijn honger nog niet, en zo hongerig ben ik voorlopig ook niet meer. Ik wil wel nog iets meer dan een animatievideo of krantje zien vooraleer ik terug zin krijg in eten!

  20. #920

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Blijft toch bizar dat dit park met dergelijk kleine oppervlakte zulke monsters kan plaatsen. Black mamba, Taron en Fly... Hun aanbod wordt echt wel de beste van Europa, als dat zelfs nu al niet het geval is...
    No offence, maar ik krijg het zo'n beetje wanneer PHL een klein oppervlak wordt toegedicht. Zonder metingen op een digitale kaart, lijkt PHL me niet zo klein ... Het park wordt mss als klein ervaren omdat het toegankelijk buitendeel voor bezoekers vrij beperkt is. De meeste attracties, zeker de grote, liggen half of helemaal verstopt achter fraaie gevels of zelfs onder de grond.

    Het meer achterin het park heeft enkele attracties en is daardoor minder een blik-verruimer dan de centrale meren in b.v. BJL en Heide P. Als er geen noemenswaardige attracties op het meer zijn, is het mss een beetje vertekend om dit meer dan wel bij het park-oppervlak te rekenen. Dan moet je zeker ook de hangers en veiligheids-perimeters meerekenen. PHL weet volgens mij als geen ander park om deze aan het zicht van de bezoekers te onttrekken.

    Met het tweede deel van je post ben ik het roerend eens. Het beste attractie-aanbood in Europa, ondanks de afwezigheid van een woodie. De theming ervaar ik er zeker origineler en minder commercieel dan in het favoriete park van de forumleden (blijkens een recente poll). Over de service en de prijs voor catering hoor je me ook al niet klagen.

    Met meer uitbreidingsmogelijkheden en een spoorwegstation voor de deur, had PHL misschien wel in Europa's top 3 kunnen staan qua aantal bezoekers. Op meso-schaal is het park prima gelegen: Ruhr, BeNe, zelfs vanuit Frankfurt geraak je op een dagje heen en terug. Maar de zure buren ...

    In de recente teaser-film zie je mensen op een panorama-platform. Is dat op een hoteldak? En enkel toegankelijk voor verblijfgasten? En gaan de buren niet klagen over dat gluren?

    Mijn interesse is in elk geval opnieuw toegenomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •