X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 41 van de 60 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 801 tot 820 van de 1200
  1. #801

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik kwam altijd via de site naar het forum .. maar aangezien de site niet meer werkte heb ik de rechtstreekse link gezocht... maar volgens mij heeft niet iedereen da gedaan.

    Maar thnx for the update, nog veel werk op de werf... deze zomer sluit ik nu toch echt wel uit da er iets gestest gaat worden...

  2. #802

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het valt me op dat dit forum minder actief is dan andere fora.

    Ik denk dat de onhandige manier van foto's aan je posts toevoegen sommige leden (onder andere ik zelf) weerhoudt om updates te posten. Daarom dat hier geen nieuwe berichten verschijnen.

    Om op je vraag te antwoorden: Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt.
    Ik vraag me toch af wat je zo onhandig vindt aan het plaatsen van foto's op dit forum. Je kan zowel foto's als posts insluiten, en het forum laat toe om rechtstreeks foto's te uploaden. Geen idee welke andere optie jij daaraan nog wil toevoegen, maar als je die hebt, zie ik die graag verschijnen in mijn inbox.

    [/offtopic][ontopic]

    De track is compleet en op recentere bouwfoto's is niets spectaculairs nieuws te zien. Het gebied staat nog vol steigers en ijzergeraamtes.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 22-05-19 om 19:31.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #803

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Kan op opening voor of tijdens de zomer lijkt me nu toch wel echt heel erg klein te worden...

    En wat de kalmte betreft, ik denk ook dat het vooral komt omdat de site nog steeds plat ligt. Sindsdien merk ik dat het een stuk kalmer is geworden.

  4. #804

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af wat je zo onhandig vindt aan het plaatsen van foto's op dit forum. Je kan zowel foto's als posts insluiten, en het forum laat toe om rechtstreeks foto's te uploaden. Geen idee welke andere optie jij daaraan nog wil toevoegen, maar als je die hebt, zie ik die graag verschijnen in mijn inbox.
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...

    In ieder geval bedankt voor de reactie.

  5. #805

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...

    In ieder geval bedankt voor de reactie.
    Naam:     B87D4DBF-2FAC-45E5-B23A-BABF4EFBAE07.jpeg
Bekeken:  1301
Groote:   452,4 KB

    Naam:     894615EE-FA52-4B15-9CDA-9EFC76DC1056.jpeg
Bekeken:  1283
Groote:   123,5 KB

    Naam:     46AACCD3-652D-4697-A85D-491726077811.jpeg
Bekeken:  1242
Groote:   167,6 KB

    Naam:     52175B88-A07C-4118-87D3-D887ABE86CA2.jpeg
Bekeken:  1202
Groote:   174,2 KB

    Voila ;-)

    Ontopic: ik ben GEK op de kleuren van FLY! Een opening, laat staan testen zijn echter duidelijk nog niet voor morgen, maar Phantasialand kennende, heb ik liever dat ze hun tijd nemen op wederom een verbluffende nieuwe ervaring neer te zetten!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  6. #806

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten

    Zij hebben het waarschijnlijk wel van iemand anders gestolen, maar die bron is (natuurlijk) niet vermeld
    Sowieso, want tegen dat die tweet gepost werd, waren de foto's al bijna een week oud. Er zijn intussen ook wel nieuwere foto's, maar zoals Yelle ook al aan geeft: Er is letterlijk niets anders op te zien.

    Afgelopen zaterdag ben ik ook zelf in het park gaan kijken, en ook daar kwam eigenlijk niets noemenswaardig uit.

    Het lijkt nu heel erg traag te gaan. Mogelijk wacht men op onderdelen. Echter schijn bedriegt, want langs alle kanten wordt gewerkt aan kleine details die (bijna) niet zichtbaar zijn. Vooral Universal Rocks lijkt goed bezig te zijn. Gezien het meeste echter in kloven, of langs achterkanten gebeurd zijn er geen foto's van. Wel wordt er ergens een beetje beton gestort wat een liftkoker lijkt te gaan worden.

    Ik hoop dat binnenkort nog eens iemand langs gaat vliegen voor wat luchtfoto's. Dat zou een mooi overzicht geven van de werf met complete track.

  7. #807

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga altijd via de link board.pretparken.be, dat scheelt een klik om het forum te openen. Maar voor sommige mensen is blijkbaar inderdaad dat onderscheid niet zo duidelijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me toch af wat je zo onhandig vindt aan het plaatsen van foto's op dit forum.
    Dat vraag ik mij ook echt serieus af.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dan ligt het probleem bij mij want Ik vind nergens op mijn scherm waar ik foto's rechtstreeks kan uploaden...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Voila ;-)
    Goed, dat is dan al uitgeklaard. Maar als ik dit nog eens mag vragen, je plaatst ook soms links naar bv. Instagram-posts en ik ging er eerst van uit dat je de insluit-tags niet kende. Echter wanneer ik je de vorige keer toonde dat je die post gewoon kan insluiten, zei je dat je dat onhandig vond, wat ik nu al helemaal niet meer begrijp want wat is nu makkelijker dan een ingesloten post? Dat is zelfs nog minder werk dan een foto hier rechtstreeks uploaden. En dan kunnen wij gewoon de foto's zien door over het forum heen te scrollen zonder de post open te moeten doen. In ieder geval, ik vind het alvast een hele upgrade dat dit destijds is mogelijk gemaakt. Natuurlijk ga ik de eerste keer op een embed ook de post openklikken om de foto's groot te bekijken, maar ik vind het heel onhandig als je over eerdere pagina's scrollt op zoek naar een bepaalde foto, wat ik weleens doe, of gewoon eens wat scrollen om de voortgang doorheen de tijd te zien, dat je dan niet in ??n oogopslag kan zien wat er wanneer gepost is zonder op alle links te klikken.

    Anyway, tot zo ver mijn mening daarover.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    [/offtopic][ontopic]
    Mijn excuses

    Wat een werf is dit toch zeg. Ik ben echt serieus benieuwd naar hoe het afgewerkt geheel zal zijn met al die verdiepingen. Klugheim was al zo'n mooi project en als je kijkt hoe 'kaal' Taron er bijligt in vergelijking met Fly valt hij echt in het niets... Iemand enig idee welk budget er in deze werf kan zitten?

    Wat is dat trouwens met die vliegende footer op de tweede en derde foto van die tweet?

  8. #808

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Iemand enig idee welk budget er in deze werf kan zitten?

    Wat is dat trouwens met die vliegende footer op de tweede en derde foto van die tweet?
    Ik hoorde reeds meermaals een bedrag van € 58 miljoen passeren, of dit effectief klopt weet ik niet.

    Wat de footer betreft zal dit vast zijn omdat men op die plaats nog bepaalde werken moet doen en een footer hier anders in de weg zou zitten, een andere logische verklaring zie ik niet meteen voor deze zeer eigenaardige verschijning die ik nog nooit eerder elders tegenkwam ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #809

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Budget wordt nooit gecommuniceerd.

    Wat we weten is dat Black Mamba destijds 22 miljoen heeft gekost.

    Chiapas kostte meer dan het dubbele. Dus dan zit je op een minimum van 45 miljoen.

    Klugheim was nog duurder. Geschat wordt ergens rondom de 70 miljoen met 10 miljoen speling. (Dus tussen 60 en 80). Dat lijkt erg ruim, maar gezien de matige informatie die er is, lijkt die schatting redelijk. Je kunt redelijk inschatten wat beide achtbanen kosten. Echter zit je met een type track dat Intamin eigenlijk niet meer wilde leveren, volledig custom treinen, en een samenwerking tussen twee concurrenten (Intamin/Vekoma).

    Van de theming kun je ook wel weer een inschatting maken, gebaseerd op projecten van dezelfde omvang, echter is de kans groot dat het vanwege die complexiteit toch wat duurder uit valt (je kunt immers niet aan ??n stuk door werken).

    Rookburg zou n?g duurder worden. Daarbij is echter geen enkele schatting meer te maken. Er is een vekoma prototype ontwikkeld qua instappen met 2 launches ?n een lifthill met daarbovenop de langste flying ter wereld op een mini-oppervlakte die ongetwijfeld een hele uitdaging is qua planning. Daar kun je eigenlijk geen prijs van schatten. Een hotel is zeker weten niet goedkoop (en die kosten tellen wel mee voor het themagebied). Op de maquette zien we erg veel staal en koperwerk. Vooral dat koper is een prijzige aangelegenheid. Er is meer grondbewerking en fundamentwerk nodig dan bij Klugheim (waar eigenlijk relatief weinig gegraven is voor PHL-normen).

    Zelfs als Klugheim op de minimum van 60 gezeten heeft, zit de hierboven genoemde 58 miljoen daar nog onder. Ik denk dus dat je daar nog wel een flinke smak op mag doen. Onder de 65 ga je rookburgh niet kunnen zetten denk ik.

  10. #810

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Naam:     B87D4DBF-2FAC-45E5-B23A-BABF4EFBAE07.jpeg
Bekeken:  1301
Groote:   452,4 KB
    Bedankt etwien. Ik heb zonet mijn eerste foto ge?pload in de thread van Bobbejaanland als het gelukt is. Ik heb wel een ander startscherm en ben overgeschakeld van de mobiele versie naar desktopversie.

    Bedankt voor de hulp en om niet idioot te reageren zoals anderen.

  11. #811

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Bedankt etwien. Ik heb zonet mijn eerste foto ge?pload in de thread van Bobbejaanland als het gelukt is. Ik heb wel een ander startscherm en ben overgeschakeld van de mobiele versie naar desktopversie.

    Bedankt voor de hulp en om niet idioot te reageren zoals anderen.
    Ik heb ook mijn goeie kanten

    Die bedragen zijn echt EXTREEM!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  12. #812

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik zet onderstaand bericht maar even in een spoiler want het is volledig offtopic. En ik kan vlug typen dus ik heb de slechte eigenschap dat berichten waaraan ik begin te typen heel snel heel lang worden.

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Bedankt voor de hulp en om niet idioot te reageren zoals anderen.
    Ik neem aan dat je het onder andere tegen mij hebt gezien je inhoudelijk niet op mijn bericht ingaat. Allez... bedankt om mijn mening idioot te vinden, bedankt om ook even te antwoorden op de vraag die ik je stel...?

    Dit vind ik wel een druppel te veel hoor, ik probeer de voordelen van het embedden toe te lichten en uit te leggen waarom ik je de vorige keer quotete en toonde hoe je moest embedden, waarvoor is deze reactie nu dan nodig?

    Als je voortdurend loopt te zeggen dat iets onhandig is (de hoeveelste keer is het al dat je dit zegt) zonder te zeggen waarom, hoe verwacht je dan hulp? Het is nu de eerste keer dat je zegt dat je geen directe upload-functie vond, en zoals je ziet, meteen word je geholpen. Wel nadat Yelle je eerst moet vragen wat je juist onhandig vindt. Ik had de vorige keer ook al in mijn reactie willen vragen waarom je zegt dat dit forum onhandig is, maar had het toen gelaten voor wat het was omdat het offtopic is en ik dit niet graag doe. Nu neem ik dan toch nog eens de tijd ervoor en krijg zo'n giftige opmerking als dank?

    In het topic van Bobbejaanland was recent ook weer een hele discussie over het positief of negatief reageren op dingen. Daar ben ik toen ook beginnen typen maar heb er dan wijselijk toch maar niet op gereageerd, maar bon, nu ik toch weer begonnen ben... Ik weet niet wat je bedoeling ermee is, maar uitspraken als "Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn." vind ik nu niet bepaald constructief voor een forum zoals dit. En al zeker niet als reactie op een bericht van iemand die vaak negatief doet en eens iets positiefs zegt. Daarmee ben jij degene die die hele offtopic discussie daar in gang hebt getrokken. Nog een quote van jou ginder: "Respect dat je nog zo uitgebreid geantwoord hebt op zulke reacties. Het helpt toch niet, pessimisten blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn." Je had het daar over etwien, wel, ik vind dat nu eens totaal niet van toepassing op etwien. Het klopt dat etwien misschien een beetje te vaak negatief is, maar hij zegt wel altijd dat het zijn persoonlijke mening is en respecteert ook de mening van anderen. Sorry maar dat doe jij in mijn ogen veel minder. Deze ene quote zegt voor mij al genoeg hoezeer jij zijn mening respecteert. Optimisten kunnen net zo goed "blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn". Dat je daarenboven bepaalde uitspraken die jouw persoonlijke mening zijn hier als feit zit te verkondigen, met uitspraken erbij die ik persoonlijke aanvallen noem, vind ik beneden alle peil.

    Ik ben in een topic van Bellewaerde ook eens tegen etwien ingegaan als ik vond dat hij dingen als argument gebruikte die niet klopten en vrijwel meteen waren we tot een consensus gekomen. Op bepaalde punten waarvan ik zei dat hij geen gelijk had, gaf hij dit toe en bij andere zei ik zelf ook wel dat ik misschien iets t? positief denk omdat het mijn thuispark is. Daar waren uiteindelijk veel minder offtopic woorden aan vuilgemaakt dan wat ik hier nu aan het doen ben, ik respecteer zijn mening en hij de mijne. (Denk ik toch )

    Nog eentje: "Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt" vind ik ook weer zo'n opmerkelijke uitspraak. Je uitspraak "idioot reageren" zal vast ook wel op Michielsken's reactie daarop geslaan hebben ("Je zou ook gewoon de update kunnen posten ipv de uitleg waarom er weinig reacties komen, kost ongeveer evenveel tijd"). Ik respecteer ook jouw mening dat het te veel werk is om een update te plaatsen, maar dit is wel nog altijd het topic van Phantasialand en dat dient voor updates. Dus aan zo'n reactie waarmee je eigenlijk zegt, ga elders maar updates zoeken, heeft niemand hier iets. Ikzelf volg voor updates enkel dit forum en Looopings (en niet op Twitter, alleen de site), vind dat gerust ook maar idioot dat ik zo niet van alles als eerste op de hoogte ben...

    Nu, lang verhaal kort, heb je een probleem met iets, vraag het gewoon of zeg op zijn minst waarom en meteen zal iemand je wel helpen. Als etwien nog niet had gereageerd over die foto-upload had ik het ook gedaan. Maar met steken onder water geven of negatieve meningen, die ook gewoon meningen zijn, niet serieus te nemen of af te kraken schieten we hier ook niks op.

    Het spijt me zeer voor deze hele lap tekst, als ik verder geen steken onder water meer krijg als reactie op een goedbedoeld bericht is dit wat mij betreft het laatste offtopic dat ik hier heb geschreven.


    En toch nog even ontopic: w.a.u.w.. Het budget voor Chiapas of Klugheim had ik geen benul van maar dit is wel praktisch een veelvoud van wat ik zou gegokt hebben Niet omdat ik het geen realistisch bedrag acht maar omdat dit toch echt ongezien is voor een pretparkproject voor een park van die omvang en vooral met de historiek van voorgaande en, aan de sloopaanvraag af te leiden, volgende investeringen. Ik vraag mij altijd af, en dan niet alleen van dit park: hoe verdienen ze dit ooit zelfs terug? Als je dan de jaarrekeningen van bv de Belgische parken ziet is de jaarlijkse winst hoogstens een tiende van het geinvesteerde bedrag... Hoe dan? xD

  13. #813

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hoe?

    Kort antwoord: Door ballen te hebben.

    Lang antwoord (gebaseerd op feiten, maar deels ook eigen theorie):
    Phantasialand loopt al enorm lang te hikken met ruimtegebrek. Dat leidt soms tot creatieve oplossingen. Al lang geleden waren ze in dat park best goed met het stapelen van attracties. Al gebeurde dat toen nog niet altijd heel erg mooi. Het park is inmiddels ook al ruim 15 jaar bezig om uit te kunnen breiden.

    Na de grote brand was het voor de eigenaar een punt gekomen om alles om te gooien (verteld door persverantwoordelijke). Waarom precies weet ik niet, maar dat de ruimte krap was, was toen al duidelijk. Het belangrijkste bij dit besluit was, dat men zich realiseerde dat groeien lastig is en men dus attracties moest gaan plaatsen met hoge herhaalwaarde (gezegd door eigenaar). Daar is bijvoorbeeld River Quest uit gekomen.

    Enkele andere problemen van het park was dat het al heel snel heel vol aanvoelde. Ondanks dat Silver City best breed was, was het er al snel koppenlopen. Daarnaast voelden veel plaatsen soms benauwd/krap aan.

    Ze zullen ongetwijfeld ook gemerkt hebben dat theming enorm veel doet in de beleving van gasten. Ik weet niet wanneer dat is geweest. Ik vermoed zelf dat het rondom Wuze Town begonnen is, gezien de projecten erna (Black Mamba/Talocan) al voorzien waren van near-misses en flink wat theming.

    Men ziet dat het werkt. Mensen die niet in de attractie willen/durven, hebben nog steeds spectakel met kijken. Hierdoor zijn talocan en Black Mamba toch een beetje attracties voor iedereen.

    Anno nu zie je veel combinaties terug. Mooie, ruim aanvoelende themagebieden met Lange en Originele ritten verhogen de herhalingswaarde beduidend. Wachtrijen worden voor de goede, oudere attracties langer in plaats van korter (wat er ook op duidt dat het park in het algemeen drukker wordt). De investeringen zijn enorm hoog.. maar ondanks dat PHL nu al diverse jaren niets nieuws gepresenteerd heeft, blijven de bezoekersaantallen groeien. Daarnaast word je in het park nergens lastig gevallen met reclame of betaal attracties. Wellicht dat dit binnenkort veranderd met Crazy Bats, maar verder: Geen spelletjes met irritante gasten die je willen laten spelen, geen attracties die gesponsord zijn door, of zelfs de naam dragen van bekende merken. En zelfs eigen bekers voor frisdrank zodat ook die in het park passen en het geen standaard coca-cola bekers zijn. Misschien niet iets wat bezoekers direct opvalt. Maar het zal ongetwijfeld een beter gevoel geven.

    Phantasialand doet ook zijn marketing slim (2x pret acties) en heeft een hele goede acquisitie-afdeling, waardoor de hotels een enorm hoge bezettingsgraad hebben met Business to Pleasure. Ook hun extra evenementen (Fantissima, Oudjaarsfeesten) zijn een succes.

    De entreeprijs voor het park is hoog, maar doordat er altijd aanbiedingen zijn, hebben mensen ook altijd het gevoel dat ze goedkoop binnen zijn. Naast dat dit al op zich een plezierig gevoel mee geeft heeft dat nog een ander voordeel:

    Mensen geven meer uit aan Horeca.

    Buiten dat PHL sowieso al niet bepaald gierig is met zijn horecaprijzen (wat op zich al zorgt voor flinke rijen bij de horecapunten), is al aangetoond dat bezoekers die goedkoop binnen zijn, meer uitgeven aan andere dingen. En als die dingen van passende kwaliteit zijn, dan blijven die bezoekers dat ook doen.

    Dit alles zorgt ervoor dat het geld blijf rollen en het park nog wel even vooruit kan.

    Uiteraard gaat er ooit een punt komen dat het ?cht niet meer kan. en ook PHL kan geen 10 jaar volhouden zonder iets nieuws te presenteren. Maar zo lang er nog oude projecten zijn die gesloopt kunnen worden, kan het park er in elk opzicht enkel nog op vooruit gaan.

    Er zit wellicht ook een nadeel aan. De attracties met de hoogste herhalingswaarde zijn verreweg achtbanen. Echter krijgt het park inmiddels wel aardig wat commentaar dat het misschien wat te veel wordt, ondanks dat er ook steeds iets voor de kleintjes bij wordt gezet. Een darkride werkt echter anno 2019 (en zelfs al eerder) niet meer, tenzij het interactief is of er een IP aan vast hangt. Een interactieve attractie heeft het park al en IP's passen niet in het concept van het vermijden van reclame. Ze moeten dus al met iets heel speciaals af komen, wil het ook over 10 jaar nog aantrekkelijk zijn.. en dan wordt het toch al snel een thrill-darkride die dan weer niet geschikt is voor iedereen (harry potter/spiderman). en als we naar het lot van Curse of DarKastle kijken (die overigens steengoed was), is het nog maar de vraag of dergelijke darkrides een durend success kunnen vormen.

  14. #814

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik zet onderstaand bericht maar even in een spoiler want het is volledig offtopic. En ik kan vlug typen dus ik heb de slechte eigenschap dat berichten waaraan ik begin te typen heel snel heel lang worden.

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************



    Ik neem aan dat je het onder andere tegen mij hebt gezien je inhoudelijk niet op mijn bericht ingaat. Allez... bedankt om mijn mening idioot te vinden, bedankt om ook even te antwoorden op de vraag die ik je stel...?

    Dit vind ik wel een druppel te veel hoor, ik probeer de voordelen van het embedden toe te lichten en uit te leggen waarom ik je de vorige keer quotete en toonde hoe je moest embedden, waarvoor is deze reactie nu dan nodig?

    Als je voortdurend loopt te zeggen dat iets onhandig is (de hoeveelste keer is het al dat je dit zegt) zonder te zeggen waarom, hoe verwacht je dan hulp? Het is nu de eerste keer dat je zegt dat je geen directe upload-functie vond, en zoals je ziet, meteen word je geholpen. Wel nadat Yelle je eerst moet vragen wat je juist onhandig vindt. Ik had de vorige keer ook al in mijn reactie willen vragen waarom je zegt dat dit forum onhandig is, maar had het toen gelaten voor wat het was omdat het offtopic is en ik dit niet graag doe. Nu neem ik dan toch nog eens de tijd ervoor en krijg zo'n giftige opmerking als dank?

    In het topic van Bobbejaanland was recent ook weer een hele discussie over het positief of negatief reageren op dingen. Daar ben ik toen ook beginnen typen maar heb er dan wijselijk toch maar niet op gereageerd, maar bon, nu ik toch weer begonnen ben... Ik weet niet wat je bedoeling ermee is, maar uitspraken als "Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn." vind ik nu niet bepaald constructief voor een forum zoals dit. En al zeker niet als reactie op een bericht van iemand die vaak negatief doet en eens iets positiefs zegt. Daarmee ben jij degene die die hele offtopic discussie daar in gang hebt getrokken. Nog een quote van jou ginder: "Respect dat je nog zo uitgebreid geantwoord hebt op zulke reacties. Het helpt toch niet, pessimisten blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn." Je had het daar over etwien, wel, ik vind dat nu eens totaal niet van toepassing op etwien. Het klopt dat etwien misschien een beetje te vaak negatief is, maar hij zegt wel altijd dat het zijn persoonlijke mening is en respecteert ook de mening van anderen. Sorry maar dat doe jij in mijn ogen veel minder. Deze ene quote zegt voor mij al genoeg hoezeer jij zijn mening respecteert. Optimisten kunnen net zo goed "blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn". Dat je daarenboven bepaalde uitspraken die jouw persoonlijke mening zijn hier als feit zit te verkondigen, met uitspraken erbij die ik persoonlijke aanvallen noem, vind ik beneden alle peil.

    Ik ben in een topic van Bellewaerde ook eens tegen etwien ingegaan als ik vond dat hij dingen als argument gebruikte die niet klopten en vrijwel meteen waren we tot een consensus gekomen. Op bepaalde punten waarvan ik zei dat hij geen gelijk had, gaf hij dit toe en bij andere zei ik zelf ook wel dat ik misschien iets t? positief denk omdat het mijn thuispark is. Daar waren uiteindelijk veel minder offtopic woorden aan vuilgemaakt dan wat ik hier nu aan het doen ben, ik respecteer zijn mening en hij de mijne. (Denk ik toch )

    Nog eentje: "Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt" vind ik ook weer zo'n opmerkelijke uitspraak. Je uitspraak "idioot reageren" zal vast ook wel op Michielsken's reactie daarop geslaan hebben ("Je zou ook gewoon de update kunnen posten ipv de uitleg waarom er weinig reacties komen, kost ongeveer evenveel tijd"). Ik respecteer ook jouw mening dat het te veel werk is om een update te plaatsen, maar dit is wel nog altijd het topic van Phantasialand en dat dient voor updates. Dus aan zo'n reactie waarmee je eigenlijk zegt, ga elders maar updates zoeken, heeft niemand hier iets. Ikzelf volg voor updates enkel dit forum en Looopings (en niet op Twitter, alleen de site), vind dat gerust ook maar idioot dat ik zo niet van alles als eerste op de hoogte ben...

    Nu, lang verhaal kort, heb je een probleem met iets, vraag het gewoon of zeg op zijn minst waarom en meteen zal iemand je wel helpen. Als etwien nog niet had gereageerd over die foto-upload had ik het ook gedaan. Maar met steken onder water geven of negatieve meningen, die ook gewoon meningen zijn, niet serieus te nemen of af te kraken schieten we hier ook niks op.

    Het spijt me zeer voor deze hele lap tekst, als ik verder geen steken onder water meer krijg als reactie op een goedbedoeld bericht is dit wat mij betreft het laatste offtopic dat ik hier heb geschreven.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Aangezien je je aangesproken voelt, weet je dus dat het (onder andere) jou reactie was die bij mij in verkeerde aarde viel... Zegt genoeg, toch?

    Op de foto's van etwien zag ik dat zijn startscherm er heel anders uitziet dan het mijne. Daar ligt dus al gedeeltelijk het probleem. Dat wist ik tot voor die foto's niet dus kon ik het niet uitleggen.

    Hoe sommige reacties overkwamen? Het was met air waarmee jullie uitlegde dat het toch niet zo moeilijk is. Of je dat bewust deed of niet, houd je maar voor jezelf, het maakt me niet meer uit.

    Van hieruit, zie ik dit ook als een steek onder water naar mij toe. Voor jullie is het allemaal vanzelfsprekend maar voor mij niet, dat kan je misschien beter in het achterhoofd houden in plaats van te reageren met 'de hoeveelste keer dit al is dat ik zeg dat ik het uploaden onhandig vind?'

    Het antwoord: de tweede keer. Dus laat het niet klinken alsof ik dat hier voortdurend verkondig of dat het al de tiende keer is...

    Wat vind je nu zelf van de reactie die je nu zet? Die is niet giftig? Al mijn reacties gaan opzoeken om er vervolgens jou interpretatie van te maken en je verkeerde interpretatie hier nu te komen neerschreven, waardoor er ongetwijfeld mensen zijn (die niet de tijd nemen om zelf te redeneren) jou geloven en mij nu aanzien als de boeman.

    Wat betreft mijn reacties tegenover de negatieve posts die door jou zonet gequote werden:

    Tegenwoordig bevatten veel reacties een 'maar' met een negatief aanhangsel erachter. Of zelfs alleen maar negativiteit.

    Als er iets is bijvoorbeeld qua thematisatie dat niet tot in de puntjes is afgewerkt dan komt er bakken kritiek waarmee ik wil aantonen dat sommigen echt heel veel verwachten en alles moet perfect zijn. Bij zulke mensen wil ik wel eens thuis komen kijken hoe netjes het er is... Eens zien of ze zelf alles perfect netjes houden. Verwachtingen bijstellen of solliciteren en zelf het beter doen in plaats van oneindig hetzelfde te blijven bekritiseren. Dat terzijde.

    "Maar met steken onder water geven of negatieve meningen, die ook gewoon meningen zijn, niet serieus te nemen of af te kraken schieten we hier ook niks op."

    Ik neem die veel te negatieve reacties niet serieus ook niet. Het is muggenziften, of keer op keer zo negatief mogelijk zijn en die negativiteit verspreiden.

    Ik (als Phantasialand fanboy) ga bijvoorbeeld Bobbejaanland toch ook niet met de grond gelijk maken omdat ze op een lager niveau zitten dan Phantasialand. Ik probeer positief te zijn en in te zien dat ze doen wat ze kunnen en dat ze mooie sprongen maken nu met Fury en Land of Legends. Ik ga niet keer op keer alle pijnpunten opsommen en verkondigen wat er slechts is, daar heb je echt niets aan. We zouden zo op alles in het leven eens wat positiever moeten reageren.

    Jij vindt dat we niets opschieten met mijn post, wel, ik vind dat we niet opschieten met al die herhalende negatieve berichtgeving.

    Maar dit is natuurlijk allemaal mijn mening (even vermelden vooraleer je weer zegt dat ik dit alles als feiten verkondig).


    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-05-19 om 18:23.

  15. #815

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************



    Ik neem aan dat je het onder andere tegen mij hebt gezien je inhoudelijk niet op mijn bericht ingaat. Allez... bedankt om mijn mening idioot te vinden, bedankt om ook even te antwoorden op de vraag die ik je stel...?

    Dit vind ik wel een druppel te veel hoor, ik probeer de voordelen van het embedden toe te lichten en uit te leggen waarom ik je de vorige keer quotete en toonde hoe je moest embedden, waarvoor is deze reactie nu dan nodig?

    Als je voortdurend loopt te zeggen dat iets onhandig is (de hoeveelste keer is het al dat je dit zegt) zonder te zeggen waarom, hoe verwacht je dan hulp? Het is nu de eerste keer dat je zegt dat je geen directe upload-functie vond, en zoals je ziet, meteen word je geholpen. Wel nadat Yelle je eerst moet vragen wat je juist onhandig vindt. Ik had de vorige keer ook al in mijn reactie willen vragen waarom je zegt dat dit forum onhandig is, maar had het toen gelaten voor wat het was omdat het offtopic is en ik dit niet graag doe. Nu neem ik dan toch nog eens de tijd ervoor en krijg zo'n giftige opmerking als dank?

    In het topic van Bobbejaanland was recent ook weer een hele discussie over het positief of negatief reageren op dingen. Daar ben ik toen ook beginnen typen maar heb er dan wijselijk toch maar niet op gereageerd, maar bon, nu ik toch weer begonnen ben... Ik weet niet wat je bedoeling ermee is, maar uitspraken als "Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn." vind ik nu niet bepaald constructief voor een forum zoals dit. En al zeker niet als reactie op een bericht van iemand die vaak negatief doet en eens iets positiefs zegt. Daarmee ben jij degene die die hele offtopic discussie daar in gang hebt getrokken. Nog een quote van jou ginder: "Respect dat je nog zo uitgebreid geantwoord hebt op zulke reacties. Het helpt toch niet, pessimisten blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn." Je had het daar over etwien, wel, ik vind dat nu eens totaal niet van toepassing op etwien. Het klopt dat etwien misschien een beetje te vaak negatief is, maar hij zegt wel altijd dat het zijn persoonlijke mening is en respecteert ook de mening van anderen. Sorry maar dat doe jij in mijn ogen veel minder. Deze ene quote zegt voor mij al genoeg hoezeer jij zijn mening respecteert. Optimisten kunnen net zo goed "blijven denken dat ze gelijk hebben en hun woorden de enige waarheid zijn". Dat je daarenboven bepaalde uitspraken die jouw persoonlijke mening zijn hier als feit zit te verkondigen, met uitspraken erbij die ik persoonlijke aanvallen noem, vind ik beneden alle peil.

    Ik ben in een topic van Bellewaerde ook eens tegen etwien ingegaan als ik vond dat hij dingen als argument gebruikte die niet klopten en vrijwel meteen waren we tot een consensus gekomen. Op bepaalde punten waarvan ik zei dat hij geen gelijk had, gaf hij dit toe en bij andere zei ik zelf ook wel dat ik misschien iets t? positief denk omdat het mijn thuispark is. Daar waren uiteindelijk veel minder offtopic woorden aan vuilgemaakt dan wat ik hier nu aan het doen ben, ik respecteer zijn mening en hij de mijne. (Denk ik toch )

    Nog eentje: "Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt" vind ik ook weer zo'n opmerkelijke uitspraak. Je uitspraak "idioot reageren" zal vast ook wel op Michielsken's reactie daarop geslaan hebben ("Je zou ook gewoon de update kunnen posten ipv de uitleg waarom er weinig reacties komen, kost ongeveer evenveel tijd"). Ik respecteer ook jouw mening dat het te veel werk is om een update te plaatsen, maar dit is wel nog altijd het topic van Phantasialand en dat dient voor updates. Dus aan zo'n reactie waarmee je eigenlijk zegt, ga elders maar updates zoeken, heeft niemand hier iets. Ikzelf volg voor updates enkel dit forum en Looopings (en niet op Twitter, alleen de site), vind dat gerust ook maar idioot dat ik zo niet van alles als eerste op de hoogte ben...

    Nu, lang verhaal kort, heb je een probleem met iets, vraag het gewoon of zeg op zijn minst waarom en meteen zal iemand je wel helpen. Als etwien nog niet had gereageerd over die foto-upload had ik het ook gedaan. Maar met steken onder water geven of negatieve meningen, die ook gewoon meningen zijn, niet serieus te nemen of af te kraken schieten we hier ook niks op.

    Het spijt me zeer voor deze hele lap tekst, als ik verder geen steken onder water meer krijg als reactie op een goedbedoeld bericht is dit wat mij betreft het laatste offtopic dat ik hier heb geschreven.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Aangezien je je aangesproken voelt, weet je dus dat het (onder andere) jou reactie was die bij mij in verkeerde aarde viel... Zegt genoeg, toch?

    Op de foto's van etwien zag ik dat zijn startscherm er heel anders uitziet dan het mijne. Daar ligt dus al gedeeltelijk het probleem. Dat wist ik tot voor die foto's niet dus kon ik het niet uitleggen.

    Hoe sommige reacties overkwamen? Het was met air waarmee jullie uitlegde dat het toch niet zo moeilijk is. Of je dat bewust deed of niet, houd je maar voor jezelf, het maakt me niet meer uit.

    Van hieruit, zie ik dit ook als een steek onder water naar mij toe. Voor jullie is het allemaal vanzelfsprekend maar voor mij niet, dat kan je misschien beter in het achterhoofd houden in plaats van te reageren met 'de hoeveelste keer dit al is dat ik zeg dat ik het uploaden onhandig vind?'

    Het antwoord: de tweede keer. Dus laat het niet klinken alsof ik dat hier voortdurend verkondig of dat het al de tiende keer is...

    Wat vind je nu zelf van de reactie die je nu zet? Die is niet giftig? Al mijn reacties gaan opzoeken om er vervolgens jou interpretatie van te maken en je verkeerde interpretatie hier nu te komen neerschreven, waardoor er ongetwijfeld mensen zijn (die niet de tijd nemen om zelf te redeneren) jou geloven en mij nu aanzien als de boeman.

    Wat betreft mijn reacties tegenover de negatieve posts die door jou zonet gequote werden:

    Tegenwoordig bevatten veel reacties een 'maar' met een negatief aanhangsel erachter. Of zelfs alleen maar negativiteit.

    Als er iets is bijvoorbeeld qua thematisatie dat niet tot in de puntjes is afgewerkt dan komt er bakken kritiek waarmee ik wil aantonen dat sommigen echt heel veel verwachten en alles moet perfect zijn. Bij zulke mensen wil ik wel eens thuis komen kijken hoe netjes het er is... Eens zien of ze zelf alles perfect netjes houden. Verwachtingen bijstellen of solliciteren en zelf het beter doen in plaats van oneindig hetzelfde te blijven bekritiseren. Dat terzijde.

    "Maar met steken onder water geven of negatieve meningen, die ook gewoon meningen zijn, niet serieus te nemen of af te kraken schieten we hier ook niks op."

    Ik neem die veel te negatieve reacties niet serieus ook niet. Het is muggenziften, of keer op keer zo negatief mogelijk zijn en die negativiteit verspreiden.

    Ik (als Phantasialand fanboy) ga bijvoorbeeld Bobbejaanland toch ook niet met de grond gelijk maken omdat ze op een lager niveau zitten dan Phantasialand. Ik probeer positief te zijn en in te zien dat ze doen wat ze kunnen en dat ze mooie sprongen maken nu met Fury en Land of Legends. Ik ga niet keer op keer alle pijnpunten opsommen en verkondigen wat er slechts is, daar heb je echt niets aan. We zouden zo op alles in het leven eens wat positiever moeten reageren.

    Jij vindt dat we niets opschieten met mijn post, wel, ik vind dat we niet opschieten met al die herhalende negatieve berichtgeving.

    Maar dit is natuurlijk allemaal mijn mening (even vermelden vooraleer je weer zegt dat ik dit alles als feiten verkondig).






    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************



    @Phantasiastisch, je had die boodschap gewoonal meermaals op andere plekken geplaatst en het was nu de zoveelste... Er werd eerder ook al eens uitgelegd hoe je dingen kon embedden, dus hulp ontbrak er zeker niet. Als het echt niet lukte, kon je ook iemand van de staff aanspreken.

    En nu...

    Laatst gewijzigd door yelle8; 24-05-19 om 19:03.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #816

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten




    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************



    @Phantasiastisch, je had die boodschap gewoonal meermaals op andere plekken geplaatst en het was nu de zoveelste... Er werd eerder ook al eens uitgelegd hoe je dingen kon embedden, dus hulp ontbrak er zeker niet. Als het echt niet lukte, kon je ook iemand van de staff aanspreken.

    En nu...

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Blijkbaar is het in dit topic de gewoonte om uitgebreide posts in spoilermodus te zetten, dus doe ik het ook maar...

    @ Phantastisch: ik had eigenlijk niet door dat je de methode niet kende, ik dacht dat je het gewoon omslachtig vond en dat het veel tijd vergde. En in die optiek was mijn reactie geschreven, het vergde me echt minder tijd om die post te embedden dan die reactie te typen (eerlijk, ik doe dit van op een smartphone). Dus bij deze, mijn excuses als dit aanvallend over kwam, ik wou je gewoon duiden op het feit dat je wel snel een post kan embedden.

    Soit, sluit spoilermodus, back on-topic

    Darkrides zonder IP zijn terug aan het terugkeren vind ik. Kijk naar Mystic Manor, Symbolica, die nieuwe in Liseberg in 2020, de halve in Toverland en Pirates in Disney Shanghai (die laatste reken ik tot non-IP omdat het IP uit de voorloper van die attractie is ontstaan). PHL bezit echt alle capaciteiten (financieel als technisch als immersive storytelling) om zo'n attractie te bouwen.

    Enige nadeel is de ruimte, wat echt wel nodig is als je capaciteit wil hebben en de algehele idee. PHL is niet het park dat je een verhaal probeert te vertellen, ze scheppen eerder een sfeer waarin je de attractie kan beleven met je 'eigen' verhaal als invulling. Dit merk je goed op bij MaC, die attractie past 'minder' in het park omdat er een verhaal is, ook al is het best vermakelijk vind ik.

  17. #817

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten




    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************



    @Phantasiastisch, je had die boodschap gewoonal meermaals op andere plekken geplaatst en het was nu de zoveelste... Er werd eerder ook al eens uitgelegd hoe je dingen kon embedden, dus hulp ontbrak er zeker niet. Als het echt niet lukte, kon je ook iemand van de staff aanspreken.

    En nu...

    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    ik zeg het toch: dit is de 2e keer dat ik het geplaatst heb, maximum 3 keer. Meer niet dus vergroot dat dan ook niet. De eerste keer was de uitleg vaag, zeker voor leek zoals mij. Maar goed, einde discussie.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Blijkbaar is het in dit topic de gewoonte om uitgebreide posts in spoilermodus te zetten, dus doe ik het ook maar...

    @ Phantastisch: ik had eigenlijk niet door dat je de methode niet kende, ik dacht dat je het gewoon omslachtig vond en dat het veel tijd vergde. En in die optiek was mijn reactie geschreven, het vergde me echt minder tijd om die post te embedden dan die reactie te typen (eerlijk, ik doe dit van op een smartphone). Dus bij deze, mijn excuses als dit aanvallend over kwam, ik wou je gewoon duiden op het feit dat je wel snel een post kan embedden.

    Soit, sluit spoilermodus, back on-topic

    Darkrides zonder IP zijn terug aan het terugkeren vind ik. Kijk naar Mystic Manor, Symbolica, die nieuwe in Liseberg in 2020, de halve in Toverland en Pirates in Disney Shanghai (die laatste reken ik tot non-IP omdat het IP uit de voorloper van die attractie is ontstaan). PHL bezit echt alle capaciteiten (financieel als technisch als immersive storytelling) om zo'n attractie te bouwen.

    Enige nadeel is de ruimte, wat echt wel nodig is als je capaciteit wil hebben en de algehele idee. PHL is niet het park dat je een verhaal probeert te vertellen, ze scheppen eerder een sfeer waarin je de attractie kan beleven met je 'eigen' verhaal als invulling. Dit merk je goed op bij MaC, die attractie past 'minder' in het park omdat er een verhaal is, ook al is het best vermakelijk vind ik.
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    In dat geval geen probleem. Laten we het houden op een misverstand. De spons erover.


    Darkrides zijn en blijven leuke familie-attracties. Mits een goede uitvoering slorpt het verhaal en de theming je op in een andere wereld.

    Logischerwijs wordt de opvolger van Geister Rikscha opnieuw een darkride. Indien ze de ondergrondse hal uitbreiden, komt er er aardig wat ruimte bij om een degelijke darkride te bouwen.

    __________________________________
    Laat mij dit terug on-topic brengen.
    Dit is de allerlaatste Rookburgh-update qua foto's dat er te vinden is.

    Korte toelichting van enkele zaken:
    Je ziet onder andere de liftschacht voor het hotel in aanbouw, links op de foto's.

    Tevens links op de foto zie je naast de witte gevel nieuwe theming die aangebracht is. De staalconstructie is verder uitgebreid.

    Van de grote muur (achtergrond, rechts achter) is het laatste deel al bekleed met een eerste laag. Wellicht is deze ondertussen al in een eerste kleur gezet.

    Verder zie je rechts de gegoten betonlaag op de oppervlakte tegen het personeelsgebouw, klaar voor verdere verticale bouw.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen     
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 24-05-19 om 23:39.

  18. #818

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Los van de foto discussie toch een opmerking over bovenstaand bericht... ik vind het altijd tof als de foto's in het bericht staan en niet in bijlage... want dan krijg ik ze niet open op mijn Smartphone :-p

    Maar de bijhorende beschrijving doet mij wel aan watertanden. Anderzijds.. als ik dit zo lees lijkt me een timing van 2021 niet helemaal uitgesloten. Er is nog een pak werk daar...

  19. #819

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Uit de discussie zul je wel begrijpen dat dit de enige manier is waarop dit bij mij lukt.

    2021? Dat is nog te lang, naar mijn gevoel. Het begin van volgend zomerseizoen is nog 10 maanden, of tot juli is nog 13 maanden. Dat lukt zeker wel hoor.

    Alle ruwbouw is bijna voltooid. Uitgezonderd het hotel (dat momenteel zijn eerste verdieping krijgt) en hooguit de theming over de eerste launch naargelang de constructie onder de themaobjecten.

    Buiten dat is het de theming die nog gedaan moet worden en dat kan best snel gaan. Wellicht is de binnenkant momenteel bijna helemaal klaar (station, underground launch, wachtrij) en zal er buiten heel veel zichtbaar veranderen als ze hiermee echt groots van start gaan (buiten de grote muur).

    2020 is daarom zeker nog haalbaar, volgens mij.

    Op deze nieuwe foto's is te zien dat het hotel sneller begint te vorderen, zowel het hoofdgebouw links als het gedeelte in het midden.

    Er zijn 2 nieuwe ondersteuningen geplaats en weer doen ze een magic trick, ze zweven zoals de andere. Er is nog geen beton footer gegoten.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen     
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 25-05-19 om 19:19.

  20. #820

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Waar zie je die twee nieuwe zwevende supports dan? Ik kan vooralsnog enkel diegene vinden die we al kennen. wellicht zoek ik verkeerd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •