X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 20 van de 60 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 400 van de 1200
  1. #381

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel.
    Dat is onzin. Stilzwijgen boost de interesse alleen maar bij een select clubje fanatiekelingen op pretparkfora. Jan modaal merkt bij stilzwijgen niets en onthoudt er nog minder van. Als die überhaupt al iets meekrijgt van de bouwput is het omdat Phantasialand met enorme visuals aangeeft dat ze iets aan het bouwen zijn. Dat lijkt me niet het effect van zwijgen.

    Het enige voordeel dat Phantasialand er uit haalt is dat er geen teleurstellingen komen wanneer ze later open gaan dan gepland en dat er geen hordes mensen staan te jengelen omdat het nieuwe gebied nog niet open is, ondanks dat dat nooit werd gecommuniceerd.

    Ik veronderstel dat ze hun marketingcampagne pas op gang trekken als het er niet meer uitziet als ruwbouw.

  2. #382

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat is onzin. Stilzwijgen boost de interesse alleen maar bij een select clubje fanatiekelingen op pretparkfora. Jan modaal merkt bij stilzwijgen niets en onthoudt er nog minder van. Als die überhaupt al iets meekrijgt van de bouwput is het omdat Phantasialand met enorme visuals aangeeft dat ze iets aan het bouwen zijn. Dat lijkt me niet het effect van zwijgen.

    Het enige voordeel dat Phantasialand er uit haalt is dat er geen teleurstellingen komen wanneer ze later open gaan dan gepland en dat er geen hordes mensen staan te jengelen omdat het nieuwe gebied nog niet open is, ondanks dat dat nooit werd gecommuniceerd.

    Ik veronderstel dat ze hun marketingcampagne pas op gang trekken als het er niet meer uitziet als ruwbouw.
    Een ander voordeel is het feit dat mensen hun bezoek niet gaan uitstellen omdat er iets nieuws komt. Dat zal in mindere mate voorkomen, maar toch speelt het wel een rol.

    Op zich vind ik het stilzwijgen spannend, maar aan de andere kant zouden nog meer tipjes van de sluier welkom zijn. Geen overload ozals Toverland of Efteling, maar een subtiele campagne is zeker welkom
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #383

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Een ander voordeel is het feit dat mensen hun bezoek niet gaan uitstellen omdat er iets nieuws komt. Dat zal in mindere mate voorkomen, maar toch speelt het wel een rol.
    Dat is juist de kracht van een infocenter oid in het park zelf. Mensen zijn er al, dus kunnen ze het niet meer uitstellen. Tegelijkertijd geef je ze een reden om volgend jaar terug te komen.

    Maar dan moet je zoiets wel pas in, of vlak voor het hoogseizoen doen. En dat gaat langzaam-aan beginnen.

  4. #384

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat is onzin. Stilzwijgen boost de interesse alleen maar bij een select clubje fanatiekelingen op pretparkfora. Jan modaal merkt bij stilzwijgen niets en onthoudt er nog minder van. Als die überhaupt al iets meekrijgt van de bouwput is het omdat Phantasialand met enorme visuals aangeeft dat ze iets aan het bouwen zijn. Dat lijkt me niet het effect van zwijgen.
    Ik merk dat er toch veel leerlingen van mij over bezig zijn, en om hun kenners gehalte even in kaart te brengen: ze vinden Bobbejaanland het beste park van België en omstreken :-p ik snap het ook niet ;-)

    Nu persoonlijk vond ik de kijkluikjes bij klugheim fantastisch. Je kon wel iets zien, maar om dat iets te zien moest je wel naar het park :-p

  5. #385

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel. er wordt veel over gesproken en de nieuwsgierigheid is zeker gewekt bij een groot publiek.
    Ik ben er vrij zeker van dat we in de maand juli nog niets zullen krijgen, gewoon een kwestie van veel volk te blijven trekken.

  6. #386

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Afgelopen zaterdag vanuit Colorado Adventure toch een stukje van de rails gezien & deze krijgen een PAARSE kleur ...

  7. #387

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koentje Bekijk Berichten
    Afgelopen zaterdag vanuit Colorado Adventure toch een stukje van de rails gezien & deze krijgen een PAARSE kleur ...
    Zeker dat het door niet door de zon andersgezien is? Bij mij weten is de track roestbruin/bordeaux achtig?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #388

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Neen, was duidelijk donderpaarse kleur dus als er nog iemand zou langsgaan, zeker kijken vanuit Colorado !

  9. #389

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    ofwel zijn er twee banen door elkaar, zoals Taron en Raik…...

  10. #390

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koentje Bekijk Berichten
    Neen, was duidelijk donderpaarse kleur dus als er nog iemand zou langsgaan, zeker kijken vanuit Colorado !
    Het is een bordeaux track. Ga maar eens kijken onder de poort bij Maus au Chocolat.

    Je kan ook de filmpjes bekijken van de testopstelling in Vlodrop bij Vekoma, enkele maanden geleden.

    Enkel de karretjes hebben een paars zitje.

  11. #391

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Een kijkje op de bouwwerf?

    https://twitter.com/teamlooopings

  12. #392

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Een kijkje op de bouwwerf?

    https://twitter.com/teamlooopings
    Dat is toch écht wel bordeaux hoor ... Wat een indrukwekkende bouwput!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #393

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Van op Colorado zie je eigenlijk niets meer dan wat je over de poort ook kunt zien. Al zal dat wellicht nog gaan veranderen als er een muur tussen de palen in komt.

    Het leek er vandaag wel op dat er nieuwe supports onder in de kuil geplaatst werden.

  14. #394

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    In Berlijn wordt de boel verder ingepakt en langs de Fantasy-kant verschijnen er ook dwarsbalken...

    Naam:     xIMG_20180629_120350.thumb.jpg.2f73870b06751018972a5cbd9ce4f2b4.jpg.pagespeed.ic.FXnwq2rC_R.jpg
Bekeken:  1417
Groote:   53,9 KB

    Naam:     x20180630_103628.thumb.jpg.18a792e80365a9a80f7b6edc464bbc54.jpg.pagespeed.ic.Ptg7yXIfO2.jpg
Bekeken:  1504
Groote:   65,1 KB

    Bron: Phantafriends

  15. #395

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga er nu van uit dat die dwarsbalken eigenlijk het hoogste punt vormen, met uitzondering van de geluidsmuur, die ietsje hoger is en waarvan je ook kunt zien dat het bovenste deel van de constructie ietsje anders is dan de rest.

  16. #396

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh


    Is het een optische illusie of staan die dingen in een bocht?

    Bron: phantafriends.de https://www.phantafriends.de/topic/1...sion/?page=157

  17. #397

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De dingen staan inderdaad in een bocht.
    De track zal een bocht rond de achterste linkse paal maken.

  18. #398

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tobi heeft op Phantafriends onderstaande tekening geplaatst.



    Niet alle track is ingetekent, maar de zwarte lijn is de rem en het gedeelte richting het station. Donkerrood de launch (en je ziet dat de track voor de launch verder door draait dan het station, aangezien de darkride een etage hoger nog loopt) en in lichtrood een stuk track die achter de gebouwen door slingert met een pas gemaakte helix.
    Bruin zijn de betonpalen die de bak vormen. De zwarte stippellijn vormt een gebouw, dus de helix lijkt indoor te zijn.

    Ik vermoedt dat de track richting launch rondom de helix loopt en een verdieping hoger gaat uit komen om zo aan te sluiten op de darkride. Veel meer track verwacht ik eigenlijk niet tussen darkride en launch, maar ik laat me graag verrassen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 06-07-18 om 12:23.

  19. #399

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De gevel in Berlijn is uit de doeken:

    https://www.facebook.com/ridereview/...type=3&theater

    Bron moge duidelijk zijn :P
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-07-18 om 09:10.

  20. #400

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als dit een voorsmaakje is van wat we mogen verwachten, waw. Echt waw! Prachtig gedaan!

    Toch een vorm van een teaser weer hé; de stijl enzo al wat duidelijk maken. Mooie klok ook. Draait die gewoon mee met de echte tijd of telt hij misschien af?

    Edit: nog een fotootje van Phantafriends.

    Naam:     rookburgh.jpg.ee5e302d0dbd85c94f3fbb548be7d24f.jpg
Bekeken:  887
Groote:   58,8 KB

    Het lijkt er een beetje op dat je door 2 poorten zal moeten gaan daar naar binnen ofzo? Interessant...
    Laatst gewijzigd door Joran; 11-07-18 om 09:41.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •