X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 28 van de 60 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 541 tot 560 van de 1200
  1. #541

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat kunnen ze wel. Maar ze kunnen geen rechtzaak aanspannen als iemand een eigen zaak begint met variaties erop.
    Dus ze kunnen geen merchandise verkopen... Want Phantasialand wil sowieso het exclusieve alleenrecht om souvenirs te verkopen gerelateerd aan hun projecten.

  2. #542

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Dus ze kunnen geen merchandise verkopen... Want Phantasialand wil sowieso het exclusieve alleenrecht om souvenirs te verkopen gerelateerd aan hun projecten.
    Maar in theorie wel, echter in praktijk zullen ze wel een andere naam nemen ;-)

  3. #543

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Een user op een ander forum zei iets iets waar ik ook al heb over zitten nadenken.

    Hij zei: "Ik kan me niet voorstellen dat ze een 5 meter brede doorgang met 2 grote poorten bouwen, zodat de bezoekers vanuit Berlijn naar Rookburgh kunnen wandelen via een gang van 30 meter lang."

    Zou het mogelijk zijn dat het misschien de tunnel is die verband houdt met het onderschrift "bij dag en nacht"? Waarom precies twee aparte deuren? Zouden de gangen erachter ook gescheiden zijn en met welke reden?

    En ook dat de achterkant van de muur die uitgeeft op de achterzijde van de Berlijnse straat mee gethemed wordt (als ik het goed gezien heb). Waarom doet men dat als de tunnel ondergronds loopt en je van de achterzijde van die muur niets ziet?

    Iemand een idee? Nog andere zaken opgemerkt waar jij je vragen bij stelt?

    Bediscusieer!
    Als je een beetje handig bent kun je net boven de twee deuren door een hele smalle kier iets zien. Er is in elk geval géén opsplitsing achter die deuren (al wil dat niet zeggen dat die er niet nog kan komen). Achter de deuren is ook niet zomeer een tunnel, maar eerder een soort hal. Het lijkt er op dat ze dus niet persé onder de backstage loodsen door gaan, maar die erbij betrekken.

    De achterkant van de muren ga je altijd kunnen zien vanuit het gebied zelf. Dus reden genoeg om die te themen.

  4. #544

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je een beetje handig bent kun je net boven de twee deuren door een hele smalle kier iets zien. Er is in elk geval géén opsplitsing achter die deuren (al wil dat niet zeggen dat die er niet nog kan komen). Achter de deuren is ook niet zomeer een tunnel, maar eerder een soort hal. Het lijkt er op dat ze dus niet persé onder de backstage loodsen door gaan, maar die erbij betrekken.

    De achterkant van de muren ga je altijd kunnen zien vanuit het gebied zelf. Dus reden genoeg om die te themen.
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...

  5. #545

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...
    Rookburgh zal je er vinden...

  6. #546

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als je een beetje handig bent kun je net boven de twee deuren door een hele smalle kier iets zien. Er is in elk geval géén opsplitsing achter die deuren (al wil dat niet zeggen dat die er niet nog kan komen). Achter de deuren is ook niet zomeer een tunnel, maar eerder een soort hal. Het lijkt er op dat ze dus niet persé onder de backstage loodsen door gaan, maar die erbij betrekken.

    De achterkant van de muren ga je altijd kunnen zien vanuit het gebied zelf. Dus reden genoeg om die te themen.
    de poort in de mainstreet? (dan kan ik eens kijken als ik er weer ben)

  7. #547

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Volgende keer let ik er op. Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wat we achter de deuren zullen vinden binnen (wellicht) 7 maanden...
    Tijd om de pronostiek er nog eens bij te halen

    De afvallers op dit moment:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018

    De kanshebbers:
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

  8. #548

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ben toch verdacht blij met mijn gokje.

    Alhoewel Nathan misschien nog meer kans heeft imo.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #549

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga er ook vanuit dat de opening op dezelfde dag zal plaatsvinden zoals bij Klugheim...

  10. #550

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ga er ook vanuit dat de opening op dezelfde dag zal plaatsvinden zoals bij Klugheim...
    En welke dag was dat dan?

  11. #551

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En welke dag was dat dan?
    30 juni 2016.

    Ik gok op een opening seizoensstart 2020.

  12. #552

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik gok op een opening seizoensstart 2020.
    Als het gebied twee hoofdattracties zou tellen zie ik dat eventueel nog gebeuren, maar gezien sloopaanvragen de laatste jaren het meest in de buurt komen van wat je een aankondiging van het openingsjaar zou kunnen noemen. Zie ik 2019 nog steeds als een kanshebber.

  13. #553

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als het gebied twee hoofdattracties zou tellen zie ik dat eventueel nog gebeuren, maar gezien sloopaanvragen de laatste jaren het meest in de buurt komen van wat je een aankondiging van het openingsjaar zou kunnen noemen. Zie ik 2019 nog steeds als een kanshebber.
    Ik ben dit weekend geweest. Geister Rikscha had nieuwe belichting in de wachtrij (het was er veel minder donker), bij Hollywood Tour speelt nu ook muziek in de wachtrij. Ik zie die attracties in seizoen 2019 ook nog draaien eigenlijk.

  14. #554

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik ben dit weekend geweest. Geister Rikscha had nieuwe belichting in de wachtrij (het was er veel minder donker),
    Dit heeft mijn aandacht. Om welk deel van de wachtrij gaat het precies?

  15. #555

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dit heeft mijn aandacht. Om welk deel van de wachtrij gaat het precies?
    Het stuk waar je binnenkomt, dus niet waar de slalommen staan en je zicht hebt op de karretjes. De aanpassingen zijn heel minimaal, maar het is niet meer zo donker als vroeger. Mogelijk zijn het nog dezelfde lampen, maar staan ze sterker.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 27-11-18 om 22:41.

  16. #556

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor wie zich ondertussen ook af vroeg hoe het nog met de muur van phantasialand gesteld was...

    De twee metalen bogen die vanaf de muur in het Fantasy gedeelte neerdalen kregen/krijgen van sinterklaas een spuitbetonjasje:

    Naam:     3708FAE2-E9EC-45BE-B82E-49C8976FD51F.jpeg.fadec92f80c3dcd8c5888857b68cc30f.jpeg
Bekeken:  1070
Groote:   1,45 MB

    Bron: Phantafriends.de

  17. #557

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hmm.. Watervallen?
    Zou wel iets van leven geven als er water onder die "poortjes" zou lopen.

    Ik denk echter nog steeds niet dat dit het 2D gevoel van die muur gaat redden.

  18. #558

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben toch nog steeds niet overtuigd door die muur... Hoewel het er van hoge kwaliteit uitziet, is het toch te plat, is de kleurencombinatie absoluut niet mijn ding en geeft het toch gevoel alsof het gebied rond het meer nu écht ‘afgescheiden’ wordt van het park.

  19. #559

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Ik ben toch nog steeds niet overtuigd door die muur... Hoewel het er van hoge kwaliteit uitziet, is het toch te plat, is de kleurencombinatie absoluut niet mijn ding en geeft het toch gevoel alsof het gebied rond het meer nu écht ‘afgescheiden’ wordt van het park.
    Je kan je de vraag stellen:
    Was er een andere oplossing mogelijk om het geluid van de buren weg te houden?

    Ik denk dat PHL zelf ook liever die muur niet had gebouwd, maar wat is het alternatief..

  20. #560

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Je kan je de vraag stellen:
    Was er een andere oplossing mogelijk om het geluid van de buren weg te houden?

    Ik denk dat PHL zelf ook liever die muur niet had gebouwd, maar wat is het alternatief..
    Een mooiere muur bouwen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •