X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 35 van de 60 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 700 van de 1200
  1. #681

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik had eigenlijk gehoopt dat FLY een werktitel was en dat de uiteindelijke naam van de baan anders zou zijn, het zal dus waarschijnlijk FLY blijven, jammer. Ook dit logo zelf vind ik eigenlijk niet echt wauw.
    Als het een werktitel was geweest hadden ze de naam niet zo groots bekend gemaakt en er al helemaal geen copyrights op aangevraagd

    Het logo zelf.. Tsja, ik heb er gemengde gevoelens bij. Ik denk wel dat het er in het echt straks heel cool kan gaan uit zien als er wat meer reliëf in zit en als het op de juiste plaatsen wordt aangebracht.

  2. #682

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het Logo doet me wat denken aan een ouder logo van een of ander automerk.

    Als ze de kant uitgaan van een privé jetpak zou het wel mooi kunnen passen. tot iemand met een goed argument komt waarom het niet bedoeld is om het gevoel van een transportlogo op te roepen blijf ik bij mijn punt dat we ofwel een zogenaamd transportsysteem gaan krijgen of een testvlucht van een nieuw prototype. het zou wel een leuk concept zijn: wees de eerste om ons nieuw model X te proberen.
    dat bind zich met de Duitse piloot naar wie het hotel word vernoemt. dat was ook een testpiloot.

  3. #683

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Het Logo doet me wat denken aan een ouder logo van een of ander automerk.
    Het was ook het eerste waar ik aan dacht...

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #684

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik zie er ook een uil in.

  5. #685

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tja,
    Bentley en Aston Martin hebben ook vergelijkbare logo's.

    Het is nu eenmaal een vrij standaard logo.

    Ik vind het wel nog altijd bizar dat ze met deze naam verder gaan. F.L.Y. vind ik nu wel echt minder bij Rookburgh (en dus ook Berlijn) passen, puur qua naam dan.

  6. #686

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is recentelijk weer een stuk track gemonteerd en een tweede stuk ligt klaar. Het betreffen de 2 stukken net voor de rem. Het lijkt er op alsof FLY hier een inversie gaat krijgen en vanuit de inversie direct de rem in knalt.

    Naar schatting is er 961m aan track nu opgebouwd. Om de baan sluitend te krijgen is er nog aardig wat track nodig. De claim "Langste Flying Coaster ter Wereld" gaat men dus waar kunnen maken, zonder vage randvoorwaarden en dergelijke.

    Ook is er beton gestort boven op de onderhoudsloods. Er zijn een paar muren bij gekomen die een ruimte creëeren die groot genoeg is om straks als ontbijtruimte voor het Hotel te kunnen dienen.

    Met dank aan Tobi die is gaan kijken.

  7. #687

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Naar schatting is er 961m aan track nu opgebouwd. Om de baan sluitend te krijgen is er nog aardig wat track nodig. De claim "Langste Flying Coaster ter Wereld" gaat men dus waar kunnen maken, zonder vage randvoorwaarden en dergelijke..
    Hoeveel meter zitten ze dan nog af van het minimum dat ze nodig hebben? Maw: wat is de "Langste Flying Coaster ter Wereld" op dit moment?

  8. #688

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Hoeveel meter zitten ze dan nog af van het minimum dat ze nodig hebben? Maw: wat is de "Langste Flying Coaster ter Wereld" op dit moment?
    De langste is Flying Dinosaur met 1124 meter. Dus PHL moet nog 164m track aanleggen om het record te breken (163m om gelijk te komen). Het lijkt er echter op dat veel meer nodig is om de baan te completteren.

  9. #689

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het is alweer een paar maanden en 8 bladzijden geleden dat ik deze nog eens naar boven gehaald heb. De pronostiek over de openingsdag (geen soft opening) van F.L.Y.:

    De afvallers op dit moment:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018

    De resterende kanshebbers:
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

    En nieuwe pronostiek zal starten vanaf 30 juni 2019, maar hopelijk is die overbodig en kent deze pronostiek toch nog een winnaar ;-)

    Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's eens het park terug open is :-p
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 17-02-19 om 12:05.

  10. #690

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    rip pronostiek waarschijnlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #691

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik hoop zo hard dat er iemand gelijk heeft in deze pronostiek. Echter vrees ik er wel voor.

  12. #692

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Mijn voorgevoel zegt voorjaar 2020.

  13. #693

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Mijn voorgevoel zegt voorjaar 2020.
    Dat denk ik inmiddels ook. Maar dan wel opening bij seizoensstart 2020

  14. #694

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Heel heel ergens heb ik wel weer hoop op mijn datum btw. (31 mei), of op de datum van Nathan. (Eigenlijk ben ik stiekem jaloers op de datum van Nathan nu haha)

    Als je redeneert dat een baan in enkele maanden kan gebouwd worden... (Zie maar Toverland, en hopelijk BBJ ook); die op deze periode een pak minder ver stonden als Phantasialand nu staat. Mja, het kan wel echt nog denk ik.

    Downside van mijn redenering, het gaat over een prototype. (Die wel al voldoende getest is bij Vekoma zelf, upside. )

    Ben benieuwd wat we te zien krijgen wanneer het park weer open gaat.

    Who knows.
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #695

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Heel heel ergens heb ik wel weer hoop op mijn datum btw. (31 mei), of op de datum van Nathan. (Eigenlijk ben ik stiekem jaloers op de datum van Nathan nu haha)

    Als je redeneert dat een baan in enkele maanden kan gebouwd worden... (Zie maar Toverland, en hopelijk BBJ ook); die op deze periode een pak minder ver stonden als Phantasialand nu staat. Mja, het kan wel echt nog denk ik.

    Downside van mijn redenering, het gaat over een prototype. (Die wel al voldoende getest is bij Vekoma zelf, upside. )

    Ben benieuwd wat we te zien krijgen wanneer het park weer open gaat.

    Who knows.
    Laat me je even uit de droom halen die ik tot 2 maanden geleden ook nog had.
    31 mei 2019? Vergeet dat al maar.

    29 juni 2019? Vergeet je niet even dat het hotel nog niet eens overeind staat...

    Als alles in een zeer hoge stroomversnelling terecht komt, zie ik 30 juli 2019 als vroegste datum misschien heel nipt haalbaar, maar het blijft eerder surrealistisch als je ziet hoe de site er bij ligt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 19-02-19 om 18:47.

  16. #696

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    29 juni 2019? Vergeet je niet even dat het hotel nog niet eens overeind staat...
    Ik volg het niet echt op de voet, maar is dat zeker zo? Het is toch niet zo dat PHL in detail uitlegd wat er al wel en nog niet is, dus hoe kun je dit zeker weten?

  17. #697

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik volg het niet echt op de voet, maar is dat zeker zo? Het is toch niet zo dat PHL in detail uitlegd wat er al wel en nog niet is, dus hoe kun je dit zeker weten?
    Heb je de bouwfoto's bekeken? Enkel de funderingen en eerste muren staan overeind (op de laatste foto's van drie weken /een klein maand geleden).

    Heb je ooit een hotel weten gebouwd worden dat van de ruwbouw tot de uiteindelijk gedetailleerde gethematiseerde afwerking gerealiseerd is in minder dan 5 maanden? Ik vrees ervoor.

  18. #698

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor het hotel zou je nog eens kunnen verschieten over hoe snel het er kan staan. Het hele ding is volgens de concept arts gebouwd met kokers. Die hoeven allen maar in een metalen frame rusten en klaar. Ik verwacht de het hotel eigenlijk 80% klaar was op het moment van de aankondiging.

    Om mijn redenering kracht bij te zetten mijn vader werkte bij essers een transportbedrijf voor constructie daar heeft hij mee gewerkt met een hotel in Oostenrijk (met vierkante pods) dat stond er in 8 weken inclusief de fundering. die pods werden met alles op voorhand geïnstalleerd vervoerd.

  19. #699

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat hotel zou inderdaad nog best snel kunnen gaan, maar de rest van het gebied weet ik toch zo zeker nog niet. In het algemeen is veel ruwbouw te zien, maar dichtbij de weg lijkt die zelfs nog te ontbreken. En ruwbouw is normaliter het gedeelte dat juist het snelste gaat. De afwerking is hetgene wat tijd nodig heeft.

    En gezien de toestand van de ruwbouw heb ik het idee dat ook in de gedeeltes waar de ruwbouw wél al staat, er nog veel ruwbouw bij moet komen. Afgezien van de geluidsmuren en een hoekje dat heel dicht bij de Berlijnse straat staat, is er eigenlijk nog weinig in de hoogte gebouwd. Bijna alles ligt nog in het gat. Gezien dat hoekje nabij de Berlijnse straat al ver af gethemed is (pannen op de daken, schoorstenen, etc.) ga ik er van uit dat de rest van het gebied ook ongeveer deze hoogte moet gaan bereiken (uiteraard zullen daar wat variabeles in zitten, anders wordt het te ééntonig). Ik zie 2019 ook niet echt meer lukken. PHL heeft in het verleden laten zien dat ze opeens enorm snel kunnen gaan, maar dit lijkt me iets té.

  20. #700

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat 2019 ook te vroeg is. Daarnaast moeten we ook rekening houden met de data waarop ze het nieuwe gebied openen. Alles na de zomervakantie is onlogisch want dan trekken er sowieso minder mensen naar het park (al geweest, geen vakantie meer, school begint terug, etc.) Het park is dan ook nog een paar maanden toe, op uitzondering van de winterperiode. Maar die laatste is altijd wel vrij druk, dus een nieuwe attractie dan openen is ook niet ideaal.
    Stel dat je er dan nog marketing tegenaan gooit (en dat doen ze sowieso), dan is dat ook nog een verliespost, want je return is kleiner. Dus ik zie het gebied enkel openen begin 2020 of ten laatste eind juni 2020. Dat zou dan 4 jaar na Taron zijn, waarbij het hotel ook direct gebruikt kan worden en het gebied dus ook volledig 'af' is. PHL is niet het park dat eerst zijn attractie opent en pas daarna het gebied afwerkt.

    Gokje nieuwe datum:
    29/05/2020

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •