X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jakkes. Ik vind het altijd jammer wanneer er kostbare ruimte naar hotels gaat in plaats van attracties. Hier keldert het de hoop dat we nog extra attracties mogen verwachten in het themagebied.
    Even te verduidelijking: het nieuwe hotel vormt de thematisatie van Rookburgh. Industriële gebouwen zijn sowieso nodig om de stad Rookburgh te kunnen creëren, dan kunnen ze er beter iets nuttig van maken zoals een hotel.

    De achtbaan gaat waarschijnlijk onder en langs het hotel razen aangezien het hotel in het midden van het themagebied komt te liggen, dus boven de achtbaandelen die er reeds staan. Als we het artikel in de blog letterlijk mogen verstaan.

    Als dat het geval is, neemt het hotel grotendeels mee plaats in bovenop het stuk land van de achtbaan zelf. In dat geval is er zelfs nog ruimte over...en Phantasialand heeft officieel nog niet gezegd dat er geen tweede (kleinschalige) attractie komt. Raik kwam ook out of nowhere. Je weet nooit met Phantasialand.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zou er niet erg van verschieten als het toch 2020 wordt, maar ik heb nog wel enkele sprankeltjes hoop voor 2019.
    Ik weet niet wanneer ik moet verwachten dat Rookburgh opent. Ik heb nog wel meer dan een sprankeltje hoop voor een opening 2019.

    Het hangt ervan af of het hotel later of gelijktijdig met F.L.Y en Rookburgh opent. Wat afhangt van hoe snel dit hotel zal worden gebouwd. Wat op zich weer afhankelijk is van hoe het hotel zal worden gebouwd, alles uit beton of veel prefab met onder andere die prefab-capsules.

    Maar om een ​​paar redenen zie ik ze niet wachten tot 2020 om Rookburgh te openen:
    - Tussen elk groot project in het verleden was altijd gepland dat er 3 jaar tussenin zou zitten.
    - Waarom zouden ze dit hotel 1,5 jaar van tevoren aankondigen? Mensen zullen het vergeten zijn na zo een lange periode dat er een hotel gebouwd wordt.

    Terwijl families hun zomervakantie in 2019 na de kerstvakantie beginnen te plannen. Dus deze aankondiging is strategisch goed voor die gezinnen die hun zomervakantie beginnen te plannen.
    - Ik zie ze ook gewoon niet meer dan 3,5 jaar werken (sinds het grondwerk in 2016 tot begin zomerseizoen 2020).
    - Zoals iemand anders al zei: de achtbaan nog een jaar ongebruikt laten, levert niets op en kost onrechtstreeks geld. Verloren geld dus.

    Dus voor mij is 2019 nog steeds mogelijk, wanneer ik aan dit alles denk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    In mijn idee is Fly en rookburgh gewoon een deelzone van Berlijn en daar staat wel genoeg om je bezig te houden en te vermaken.
    Zo moet je het ook zien en dat word je niet teleurgesteld als blijkt dat er geen tweede attractie is.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-12-18 om 18:56.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •