Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Persoonlijk denk ik dus echt dat dit eerder een geavanceerde darkride zal zijn met enkele achtbaanstukken dan een achtbaan in de enge zin van het woord. Wat me niet zou teleurstellen eigenlijk, verre van zelfs.
Ik hoop dat het zoiets zal zijn! Veel indoorstukken, geweldige thematisering en een goeie achtbaanervaring. Zou de perfecte attractie zijn. Ik vraag me af op welk publiek ze mikken: op thrillseekers of toch meer op de hele familie. Ik hoop eigenlijk stiekem op het tweede, al is dat met een lancering al wat moeilijk denk ik...

Ik word persoonlijk niet zo enthousiast van een flying coaster. Ik heb er nog maar één gedaan (Air/Galactica in Alton Towers) en die vond ik niet zo speciaal. Ik vind de positie die je aanneemt een beetje ongemakkelijk. Het zal wel aan mij liggen, want ik weet dat er heel veel fans zijn van het type. Vekoma mag mij gerust proberen overtuigen met hun versie!

In ieder geval is het geweldig dat dit park opnieuw zo'n grote attractie aankondigt. Nu nog China in zijn geheel vervangen, Temple of the Night Hawk een deftig thema geven, Hollywood Tour serieus opknappen of een volledig nieuwe bootdarkride erin steken en Colorado Adventure een waardige afwerking geven en dit park is gewoon perfect.


Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
BTW: 'Hotel Tartuff' ontbreekt in hun promo-filmpje. PHL kan z'n eigen vernieuwingen amper nog zelf volgen!
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
Wakobato ook niet te vergeten.
En Tikal!