X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 19 van de 60 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 380 van de 1200
  1. #361

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het was al even geleden .

    Nu, ik weet niet of dit veel wil zeggen: je kan nu nog niet veel uit de constructie opmaken denk ik?

  2. #362

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Nu, ik weet niet of dit veel wil zeggen: je kan nu nog niet veel uit de constructie opmaken denk ik?
    Nee, ik denk ook niet dat je er nu al iets uit kan opmaken hoor... Alle gekheid daargelaten zou ik wel aangenaam verrast zijn wanneer het uiteindelijk toch vier van die Ikarus-dingen blijken te zijn die ook in Gröna Lund staan.

  3. #363

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wow, gaat nog lekker de hoogte in ook; iets wat de vorige toevoegingen niet zozeer hadden uiteindelijk... Interessant...
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #364

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Bon, er komt een nieuwe vrije valtoren in Phantasialand.

    Naam:     xBA93D6E5-3D17-457C-8CC2-010A9A5A6603.thumb.jpeg.0ea295e52651ff07256486d810311be9.jpeg.pagespeed.jpg
Bekeken:  2044
Groote:   53,8 KB

    Foto: Phantafriends
    Is het al zeker dat er een tweede attractie komt of kan dit ook puur decoratie worden?

  5. #365

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Naam:     35264005_1828042277288867_4011563535376056320_n.jpg.a9ede7f8a866d1b71efc78ce2ae3aa90.jpg
Bekeken:  1733
Groote:   167,9 KB
    Het neemt ondertussen al aardig wat plaats in... en phantasialand heeft niet de neiging om plaats onbenut te laten.
    Ik veronderstel dat we veilig kunnen aannemen dat het wat omslachtig zou zijn om er achtbaanspoor aan op te hangen. Als dat het geval is - maar met dat park weet je nooit - kunnen we er alleszins van uitgaan dat het 'iets' anders wordt. Een hotel kan je met zo'n constructie volgens mij toch uitsluiten.

  6. #366

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ze mogen wel eens dringend met wat info naar buiten komen hoor; mijn nieuwsgierigheid kan het niet aan.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #367

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Delen van de Wuze Town hal zijn gebruikt om de rails van Winja's Fear en Force aan op te hangen. De supports van Baron zijn ook speciaal gemaakt om uit te zien als een mijntoren. Ik zie ze uiteindelijk nog wel rail aan deze torens hangen, moest dat toevallig zo uitkomen om plaats te besparen.

    De torens die we zien passen wel bij wat we ook op de concept arts op de grote poster zien. Echter wat me hier opvalt/verbaasd is het beton dat aan de randen hangt.

    Bij de meest linkse torens zie je dat er al een aanzet is gedaan tot iets wat tot een overbrugging kan horen. Voor de kleinere torens die aan de andere kant van de bouwwerf staan zie je ook zoiets in een ietwat andere vorm. Kunnen leuke near-misses worden onderweg

    Wordt in elk geval wel weer wat interessanter zo.

  8. 17-06-18, 09:48

    Reden
    dubbel

  9. #368

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op coasterfriends.de heeft men een nieuwe stellage in de hoofdstraat van het Berlijnse themagebied gespot:

    Naam:     89FF6E40-42A8-48DA-80AC-C8203BCCBB5F.jpg.1a57812231f2b5928b02041ec8e3f4b7.jpg
Bekeken:  1446
Groote:   173,5 KB

  10. #369

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Interessant.. Benieuwd of binnenkort die doeken weg mogen zodat we wellicht iets meer kunnen zien (Info? Trailer? Teaser?)

  11. #370

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ga maandag zelf eens kijken wat ze aan het fabriseren zijn. Zijn er bepaalde plaatsen in het park van waar je een beetje overzicht hebt? Of toch iets kan zien?

    Is er intresse voor foto's van een bepaald deel wat ik eens moet proberen vast te leggen?

  12. #371

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik ga maandag zelf eens kijken wat ze aan het fabriseren zijn. Zijn er bepaalde plaatsen in het park van waar je een beetje overzicht hebt? Of toch iets kan zien?

    Is er intresse voor foto's van een bepaald deel wat ik eens moet proberen vast te leggen?
    Let er wel op dat foto`s nemen enkel is toegestaan van binnen het park zelf. Foto`s van buiten het park niet.

  13. #372

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nee, echt veel kun je niet zien. Hooguit wat een beetje uit steekt boven de hekken. Een camera over het hek houden mag overigens ook niet (in Duitsland is dat Inbreuk op Privacy)..

  14. #373

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hoewel de top van die toegangspoort nog wat details lijkt te missen, past dit wel al goed bij de Rookburgh-sfeer.

    Zoals het er nu uitziet, doet phl er echt alles aan om ons geen glimp te laten opvangen van het nieuwe gebied... Ze worden er steeds beter in

  15. #374

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat dit steigerwerk vooral bedoeld is om die top van letters te voorzien.. Wellicht groeit de stellage later nog om de doorgang af te werken (want boven die poort ziet het niet echt mooi uit nog), maar ik vermoed dat dat werk vooral van binnenuit zal gebeuren.

  16. #375

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Morgen is het trouwens een jaar geleden dat de FLY aankondiging er kwam. Gaan we iets nieuws te weten komen?

    (Ik gok/hoop van wel, een infopunt waar die steigers staan misschien?)
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #376

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik ga maandag zelf eens kijken wat ze aan het fabriseren zijn. Zijn er bepaalde plaatsen in het park van waar je een beetje overzicht hebt? Of toch iets kan zien?

    Is er intresse voor foto's van een bepaald deel wat ik eens moet proberen vast te leggen?
    Sorry, ik ga je voor zijn

    Ik ga zaterdag naar Phantasialand en zal zorgen voor de nodige updates. Ik ben ook wel enorm nieuwsgierig geworden nu we steeds meer constructie de lucht in zien gaan. Ze mogen dringend met meer informatie komen!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  18. #377

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    In elk geval is Barth vandaag weer actief. Goede kans dat er dus weer stukken track bij komen

    Gezien er nog geen update op de Duitse fora staat over de doorgang, denk ik niet dat er vandaag wat veranderd is. Hopelijk tegen het weekend.

  19. #378

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Sorry, ik ga je voor zijn

    Ik ga zaterdag naar Phantasialand en zal zorgen voor de nodige updates.
    Ik hoop dat ze maandag plots meer info uithangen in het park :-p

  20. #379

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ha, maar dan Dinsdag pas, want dan ben ik in het park

    Maar serieus: Áls ze iets doen zou ik verwachten vlak voor of in het weekend. Of als de zomervakantie begint.

  21. #380

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ha, maar dan Dinsdag pas, want dan ben ik in het park

    Maar serieus: Áls ze iets doen zou ik verwachten vlak voor of in het weekend. Of als de zomervakantie begint.
    Ik vrees dat ze het stilzwijgen nog wat gaan verder trekken, want het werk wel. er wordt veel over gesproken en de nieuwsgierigheid is zeker gewekt bij een groot publiek.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •