Ik verwacht dat later vandaag het gat gedicht gaat worden en dit deel van de muur (buiten natuurlijk het painten) klaar is.

Als het op dit tempo gaat, is deze muur volledig afgewerkt tegen mijn volgend bezoekje, eind deze maand. Ben benieuwd om het nog eens in 't echt te zien.

Terug naar de onzekerheid dat de baan wel zal openen in 2019. Momenteel staat bijna 3/4 van de baan overeind. Is het mogelijk dat tegen kerstmis alle baandelen geplaatst zijn?

Op de nu nog lege plaats aan de kant van de Berggeiststraße komt het rangeerterrein om de treinen te stallen. Dit is ondergronds dus wat zou er boven op het gelijkvloers niveau komen?

Kunnen we een nieuwe taverne / restaurant verwachten? Of eerder wat kraampjes in kleinere steampunk gebouwen waar de baan op een hoger niveau doorvliegt (ongeveer zoals bij Taron)?

Is het nog hoopvol om een tweede attractie te verwachten?

Zoveel vragen die mij bezig houden en die me de markeringpolitiek van het park, m.a.w. het stilzwijgen, stilaan doet beginnen haten. Waardoor enerzijds mijn interesse om het op de voet te blijven volgen, wegneemt. Anderzijds ben ik te nieuwsgierig en stel dat er plots informatie opduikt uit het niets. Haha.