X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 60 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 1200
  1. #161

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik ga toch ook voor 30 juni 2017 gaan. De thematisatie lijkt me vooral in de ondersteuningen te zijn plus steampunk is een makkelijk thema om te doen zonder veel decoratie.
    30 Juni 2017 ? Dat lijkt me niet goed te komen
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #162

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    oeps 2018

  3. #163

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik ga toch ook voor 30 juni 2017 gaan. De thematisatie lijkt me vooral in de ondersteuningen te zijn plus steampunk is een makkelijk thema om te doen zonder veel decoratie.
    We spreken wel over Phantasialand hé. Die doen sowieso veel thematisatie, ook al is het steampunk. Btw ook een zeer vreemde redenering. Wanneer is een thema eenvoudig te doen zonder veel decoratie. Elk thema is te doen zonder veel decoratie, kijk maar naar BBJ of Walibi ofzo.
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #164

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik bedoel je kan makkelijk een nivo halen dat we van PH verwachetn met simpele decoratie. De tandwielen enz. om de typise machines te bouwen kunnen makelijk en mass uit een mal komen met hier een daar wat aanpasingen.

  5. #165

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik gok op 7 juni 2018

  6. #166

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dan volgt hierbij weer een update:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

    Ik hoop van harte dat ge gelijk krijgt smartieke ... maar ik blijf erbij dat da erg snel zou zijn. PHL gaat echt niet zomaar wat tandwielekes in een mal gieten en ze dan hier en daar wat aanpassen.. Ik verwacht eigenlijk een heuse zeppelin of zo ergens iets vliegende mens achtig ...

  7. #167

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten

    Ik hoop van harte dat ge gelijk krijgt smartieke ... maar ik blijf erbij dat da erg snel zou zijn. PHL gaat echt niet zomaar wat tandwielekes in een mal gieten en ze dan hier en daar wat aanpassen.. Ik verwacht eigenlijk een heuse zeppelin of zo ergens iets vliegende mens achtig ...
    Zeppelin, yes please. =D Trouwens weer foto's zien passeren vandaag:

    Naam:     imageproxy.ph2.jpg
Bekeken:  1721
Groote:   64,4 KB

    Naam:     imageproxy.php.jpg
Bekeken:  1726
Groote:   61,7 KB
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #168

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik verwacht eigenlijk dat er voor dit thema heel veel al achter de schermen klaar gemaakt word. Bij Klugheim was dit moeilijker om dit achter de schermen te doen omdat er veel hout bij te pas kwam wat minder het geval gaat zijn met rookburg. Zo een zeppelin kunnen ze al makkelijk ergens in een loods klaarliggen hebben.

  9. #169

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Structuur voor nieuwe gebouwen / theming:


  10. #170

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Schiet goed op het gaat echt nog lukken om tegen de zomer klaar te zijn.

  11. #171

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Schiet inderdaad goed op. Ik denk niet dat ik er veel naast zal zitten met mijn openingsdatumgok

  12. #172

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Degene die er het minst dichtbij zat betaald elke deelnemer een pint, toch?

  13. #173

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    te verkrijgen naast de atractie:-p

  14. #174

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Degene die er het minst dichtbij zat betaald elke deelnemer een pint, toch?
    Hey, that was not the deal
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #175

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Sounds nice to me.

    18 pinten kan wel al tellen

  16. #176

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Sounds nice to me.

    18 pinten kan wel al tellen
    Of net niet meer natuurlijk. -pun intended-
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #177

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Fotootje dat ik vandaag zag passeren op de twitterfeed van Looopings (vanuit EAS).

    Naam:     DKz87_hW0AUgyLY.jpg large.jpg
Bekeken:  1478
Groote:   96,5 KB

    Het is een soort van 'immersive' restaurant / attractie, ontworpen door Premier Rides.

    Somehow dacht ik direct aan Phantasialand. Wie weet...
    Je vois la vie en des biscuits.

  18. #178

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Fotootje dat ik vandaag zag passeren op de twitterfeed van Looopings (vanuit EAS).

    Het is een soort van 'immersive' restaurant / attractie, ontworpen door Premier Rides.

    Somehow dacht ik direct aan Phantasialand. Wie weet...
    Past anders ook wel in de tour die Europa Park opgaat met hun Adventure Club.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  19. #179

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    In het Limburgs Dagblad las ik zo juist het volgende:

    Een wereldprimeur van achtbaanbouwer Vekoma voor Phantasialand: de Fly. Een ‘vliegende’ achtbaan met katapultstart. Onlangs is men in Brühl gestart met de aanleg.
    De maakindustrie in Nederland draait voorspoedig. De totale omzet van de top honderd bedrijven bedroeg vorig jaar 13 miljard euro. Dat was weer 1 miljard meer dan in 2015.
    De Nederlandse bedrijven onderscheiden zich als wereldspelers vooral in nichemarkten.
    De lijst wordt met ruim 400 miljoen euro omzet aangevoerd door SIF in Roermond, bouwer van onder meer funderingspalen voor windmolens op zee. Op plek acht staat achtbaanen reuzenradbouwer Vekoma uit Vlodrop, met een omzet van 123 miljoen euro in 2016.

    Orderportefeuille
    De orderportefeuille van Vekoma was eind vorig jaar goed voor 194,1 miljoen euro aan opdrachten. Een van die orders betreft de ontwikkeling en bouw van Fly, een nieuwe achtbaan voor pretpark Phantasialand.
    Fly wordt de langste ‘flying coaster’ van de wereld en de allereerste met een katapultstart. Het lengterecord staat nu met 1124 meter op naam van ‘Jurassic Park, The Flying Dinosaur’ in Universal Studios in Osaka/ Japan. De ‘vliegende dino’ is ontwikkeld door de Zwitserse firma Bolliger & Mabillard.
    Vekoma was eind jaren negentig de eerste fabrikant in de wereld die met de attractie ‘Flying Dutchman’ mensen het gevoel gaf dat ze in de achtbaan konden vliegen als Superman.
    Een van die attracties - Stingray - staat in het Chinese Suzhou.

    Tweede generatie
    Met Fly is het Midden-Limburgse bedrijf nu volop bezig met de tweede generatie vliegende achtbanen.
    Fly is bestemd voor het nieuwe themagedeelte Rookburgh in Phantasialand.
    Nieuw is in elk geval de katapultstart.
    De huidige vliegende achtbanen maken nog gebruik van een ‘lift’. Passagiers worden op de rug naar boven gebracht alvorens ze na een draai in vlieghouding komen onder de baan. Bij Fly klappen de zitjes om nadat de beugel is dichtgemaakt en liggen de mensen al direct op de buik. Vervolgens worden de karretjes ‘weggeschoten’.

    De opening van het themadeel Rookburgh is op zijn vroegst volgend jaar, mogelijk pas in 2019. Over hoogte, lengte, snelheid en kosten hult men zich in stilzwijgen
    Edit: Ook lees ik bij onze Duitse collega's dat men blijkbaar begonnen is met het afbreken van de testopstelling bij Vekoma.

  20. #180

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dus als er een of andere speurneus achterhaald wat er nog in de orderportefeuille van Vekoma steekt, zouden we daaruit kunnen afleiden hoeveel het kost om een nieuw proto-type van een flying coaster te laten bouwen. Verder staat er weinig nieuwe informatie in dat artikel.

    Ik ga toch verrast zijn als dat themagebied al in 2018 opengaat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •