X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 37 van de 60 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 740 van de 1200
  1. #721

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Misschien is dit toch de geplande openingsdatum.

    Ik kan me niet voorstellen dat het park echt vol zit in de week.
    Ik zou nog een stap verder durven gaan ze moeten al beginnen plannen als het deze zomer zou zijn.

    Het park gaat niks lossen tot ze zeker zijn dat de datum word gehaald.
    Een persvoorstelling van een goede grote heeft ongeveer 1maand tot 2 weken op voorhand zijn uitnodiging.
    Voor zo iets kan het goed zijn dat er een geheimhouding is.

    voor het nog niet af gedeelte.
    Prefab dat zou geen afbreuk doen aan een stadsgevoel.
    Er is nog een hoek die niet is bebouwt met baan. (iemand een idee hoe lang testen duurt?)
    De funderingen liggen overal al.

    Ik blijf hopen
    Het zou Phantastisch zijn moest dit werkelijk de openingsdatum zijn, ookal is het likely impossible om dit af te krijgen. Maar ik gun je de hoop van harte.

    Met veel prefab is het nog mogelijk maar dan moet alles in een razendsnel tempo gebeuren.

    Aangezien alle achtbaanonderdelen op Berlin parkeerplaats liggen, veronderstel ik dat de baan tegen parkopening binnen een maand af zal zijn.

    Gebouwen schieten als paddenstoelen uit de grond, ook op dat tot voor kort onbebouwde gedeelte van de site.

    Hopen op een mirakel en wie weet kunnen we deze zomer dan toch Rookburgh verkennen en een ritje in F.L.Y. maken... Héél misschien.

  2. #722

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Maar wat als ze die datum gebruiken om iedereen uit te nodigen en alles officieel voor te stellen omdat ze vanaf dan het totaal niet meer kunnen verbergen? Is dat geen mogelijkheid? want ik zie het ook eerder 2020 worden!

  3. #723

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Best mogelijk dat er gewoon een bedrijfsevent plaatsvindt dat de banen afgehuurd heeft.

  4. #724

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Maar wat als ze die datum gebruiken om iedereen uit te nodigen en alles officieel voor te stellen omdat ze vanaf dan het totaal niet meer kunnen verbergen? Is dat geen mogelijkheid? want ik zie het ook eerder 2020 worden!
    Wat zou er niet meer te verbergen zijn dan? Dat er een achtbaan komt? Dat er een hotel komt? Wat het thema is? ... Ik zie ze niet hun beide hotels volledig leeg houden voor een persmomentje om plannen voor te stellen hoor. Dat zou een serieus kostelijke grap zijn.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #725

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op Facebook vroeg weer iemand of men al weet wanneer Rookburgh opent. Phantasialand antwoorde as usual heel typisch: "Helaas niet, maar stay tuned "

    LOL.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 08-03-19 om 23:33.

  6. #726

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op basis van nieuwe footers heeft er iemand op phantafriends.de volgend resterend trackverloop verondersteld:
    lift - Launch - gele lus links, rode lus rechts
    Launch - oranje lus links, geelbruine lus rechts, tunnel, blauwe lus links, remmen.

    Naam:     layout.png
Bekeken:  2011
Groote:   778,0 KB

  7. #727

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op Instagram zijn foto's opgedoken van een nieuwe - en zo de mogelijk 3e ingang - naar Rookburgh. Deze bevindt zich naast Maus au Chocolat.

    De oorspronkelijke poort werd weggehaald en vervangen door een grote boog in de stijl van de ingang in de Berlin mainstreet maar deze lijkt wel een rood kleurtje te krijgen, maar het kan de grondlaag zijn, best even afwachten ... Benieuwd naar het eindresultaat!

    Daarnaast zien we dat de staalwand weer een stukje uitgebreid is. Ik gok dat deze achter de boog door zal aansluiten op de reeds gethematiseerde muur die destijds als eerste gebouwd werd aan de linkerzijde van de remmen en Launch.

    https://www.instagram.com/achterbahn...d=1mwirctue5il
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 19-03-19 om 21:54.

  8. #728

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het is ook wel een heel logische plek voor een doorgang. Ik denk dat het rood wel zo blijft, gezien het gebouw links ook die kleur heeft.

  9. #729

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    een nieuwe - en zo de mogelijk 3e ingang - naar Rookburgh. Deze bevindt zich naast Maus au Chocolat.
    Eindelijk! Het leek me bizar om die brandpoort niet enkele metertjes naar achter op te schuiven ten voordele van zo'n extra toegang, maar omdat het zo lang duurde begon ik er aan te twijfelen of ze er ooit wel zou komen.

  10. #730

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het is ook wel een heel logische plek voor een doorgang. Ik denk dat het rood wel zo blijft, gezien het gebouw links ook die kleur heeft.
    We zijn een dag verder en de rode kleur is (gedeeltelijk) futchi... Er is nu een beige laag te zien, maar we zullen zien welke kleur de poort morgen heeft.

    EDIT

    Opnieuw zijn foto's opgedoken van de Wuze Wall. Het grote constructiehek met het aankondigingsplakkaat op, is verwijderd. Het gebouw waarop de muur staat is nu zichtbaar (gebouw is het grijs gedeelte, wat overigens de nog maar enkel de onderlaag is, klaar voor een andere top-verflaag erover te schilderen).

    De trap naar de oude ingang van Race for Atlantis is versmald en het aangrenzende bloembed is verbreed en heeft een nieuw gethematiseerd muurtje gekregen en nieuwe lantarenpalen er bovenop.

    Bron: Coasterforce, CSLKennyNI
    http://coasterforce.com/forums/threads/phantasialand-f-l-y-vekoma-launched-flying-coaster.40920/page-76
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-03-19 om 20:00.

  11. #731

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor een aantal recente foto's:
    https://www.instagram.com/achterbahnalex/

  12. #732

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben blij dat ze die doorgang in Alt Berlin ook betrekken in het park. Dit was altijd al een loze hoek (ik weet het, ideaal voor de operations van het park wel) en met de komst van Rookburgh vond ik het ontzettend raar dat ze daar geen doorgang hadden gemaakt. Maar die is er dus toch.

    Wat ik wel opvallend vind is dat de muur blijkbaar eindigt waar de nieuwste doorgang (aan MaC) dus begint. Dit verschil is vrij duidelijk, maar ik heb totaal geen idee hoe ze dit thematisch gaan aanpakken. Of zou deze doorgang toch niet publiekelijk zijn en gewoon dienen voor operations? Want als ik het goed voorheb zitten er in die hoek voornamelijk de launches en de remsectie van de achtbaan, niet ideaal om daar ook nog een groot pad vol bezoekers door te sturen denk ik...

  13. #733

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik ben blij dat ze die doorgang in Alt Berlin ook betrekken in het park. Dit was altijd al een loze hoek (ik weet het, ideaal voor de operations van het park wel) en met de komst van Rookburgh vond ik het ontzettend raar dat ze daar geen doorgang hadden gemaakt. Maar die is er dus toch.

    Wat ik wel opvallend vind is dat de muur blijkbaar eindigt waar de nieuwste doorgang (aan MaC) dus begint. Dit verschil is vrij duidelijk, maar ik heb totaal geen idee hoe ze dit thematisch gaan aanpakken. Of zou deze doorgang toch niet publiekelijk zijn en gewoon dienen voor operations? Want als ik het goed voorheb zitten er in die hoek voornamelijk de launches en de remsectie van de achtbaan, niet ideaal om daar ook nog een groot pad vol bezoekers door te sturen denk ik...
    Launch en rem zitten een paar meter lager. Wel liggen daar nog enkele bochten, maar die zouden prima hoog genoeg kunnen zijn dat je er onder- / tussendoor kunt. (moeilijk in te schatten).

    Het stuk over die muur eindigen begrijp ik niet goed. Voor zover ik kan zien heb je straks een steegje in Berlijn en ga je uiteindelijk door een soort Poort heen om Rookburgh binnen te stappen. Die poort zit in een muur die over de gehele breedte van het steegje loopt en ontstaan is ter vervanging van het vroegere hek op (ongeveer) deze plaats.

  14. #734

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De muur kan nog doorgetrokken worden, veronderstel ik.

    Zou (achter) de poort nog een gebouw kunnen worden gemaakt waar dan FLY (die bochten waar coasterfrenzy over spreekt) door vliegt. Bovenop dat gebouw wordt de muur dan doorgetrokken en aan de andere muur gekoppeld (waar de Rookburgh doorgang vanuit de hoofdstraat onderdoor komt)?

  15. #735

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ah, ik begrijp het opeens weer.

    Ik zat met "muur" te denken aan het nieuwe muurtje dat in plaats van de poort gekomen is, maar jullie bedoelen de geluidswal om heel rookburgh heen.

    Toen de oude poort er nog was zag je erachter wel een constructie van een thematische muur die doorloopt en paralel aan de Alt Berlin-Straat staat. Ik kan me voorstellen dat de geluidswal in deze hoek een stuk lager wordt en aan gaat sluiten op die muur. Het lijkt me niet heel gek als er dan in die hoek nog meer gebouwen bij komen. In het algemeen verwacht ik daar nog wel het een en ander van.

  16. #736

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is een nieuwe foto opgedoken van de deur in de grote Wuze muur... Prachtig hoe ze de stijl van Wuze en Rookburgh gecombineerd hebben. Past goed samen.

    https://www.instagram.com/p/BvYs44OB...d=q6yt22ui5fp6

  17. #737

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Mensen, embed eens de insgragramposts ipv links te plaatsen...



    Ziet er inderdaad netjes uit!

  18. #738

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben een beetje de orientatie kwijt waar ik dat pad en die deur moet plaatsen.

    Daarnaast lijkt de poort me ook erg klein te zijn. Die eerste doorgang in Berlijn vond ik al erg klein, maar had verwacht dat hier nog een grote doorgang zou ontstaan met een 2e grote doorgang naast Maus au Chocolat. Maar die laatste lijkt ook niet zo heel groot te worden.. Benieuwd hoe dat gaat werken, want ook Klugheim heeft een aantal vrij smalle ingangen die toch wel degelijk voor bottlenecks zorgen.

  19. #739

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Mensen, embed eens de insgragramposts ipv links te plaatsen...
    Ik vind deze site heel onhandig als het aankomt op foto's en filmpjes aan je posts toevoegen. Dus nee.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik ben een beetje de orientatie kwijt waar ik dat pad en die deur moet plaatsen.

    Daarnaast lijkt de poort me ook erg klein te zijn. Die eerste doorgang in Berlijn vond ik al erg klein, maar had verwacht dat hier nog een grote doorgang zou ontstaan met een 2e grote doorgang naast Maus au Chocolat. Maar die laatste lijkt ook niet zo heel groot te worden.. Benieuwd hoe dat gaat werken, want ook Klugheim heeft een aantal vrij smalle ingangen die toch wel degelijk voor bottlenecks zorgen.

    Dit is achter de kikkertjes, vlak tegen het Wuze Town gebouw. Deze ingang bevind zich onder die grote ijzeren pilaren (die 8 grote bruin/zwarte palen met die platen tegen aan de achterkant, aan het gebouw van Wuze Town) waar de muur is tegenaan gebouwd.


    We weten niet met zekerheid of deze deur gebruikt zal worden, hoewel ik denk van wel. Had het enkel voor personeel geweest dan had het RB teken er niet opgestaan. Want dat had het geen belang gehad om te weten dat Rookburgh achter deze deur ligt.

    Dan zijn er dus 3 ingangen maar ik gok nog op een 4e ingang langs de RfA trappen. Dan hebben we er 2 in Berlijn en 2 in Fantasy. Dat moeten die "kleine" deurtjes de guestflow wel aankunnen. Alhoewel, als ik naar Klugheim zie op drukkere dagen...

    EDIT
    Er is een nieuw filmpje opgedoken van de Wuze muur.

    Opvallend: er is aanpalend een verhoogje gebouwd... Een openlucht podium voor een show of meet&greet? Of een zitgedeelte voor de snackstand er tegenover?

    Laatst gewijzigd door yelle8; 25-03-19 om 11:21. Reden: video embeded...

  20. #740

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Pretparken.be heeft een artikel gemaakt over de mogelijke openingsdatum van Rookburgh obv die uitzonderlijke niet-Taron-/Raik-tijd die op hun website vermeld staat. Daarbij werd ook wat duiding gegeven over het al dan niet mogelijk zijn van deze datum. Wat denken jullie ervan? Als het klopt, zitten we binnen exact drie maanden in de langste Flying Coaster ter wereld!

    http://www.pretparken.be/article/209...rie%20maanden?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •