Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 36 van de 36 EersteEerste ... 26343536
Resultaten 701 tot 705 van de 705

Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.
    Tgoh, dan zorg je er gewoon voor dat het gebied nog niet af is. Plan de aannemers verder uit elkaar en zet minder manschappen in zodat alles 'net op tijd' klaar is en je hebt dat probleem niet. Sowieso is de kost van de mankracht om te bouwen niet enkel het aantal uur, maar ook de termijn. Ligt die meer in de toekomst, dan kan je betere (lees voordeligere) afspraken maken met alle aannemers, waardoor het minder kost. Ok, je kan er minder aan verdienen, maar je kan het wel als nieuw adverteren bij opening van het seizoen ipv ergens in september...

Over nieuw of al een paar maand open gaan ze geen verschil maken inn de advertenties. daar al het als nieuw gepresenteerd worden. deze zomer nog advertentie gezien met nieuw in PH taron. En het was een advertentie voor 2018.

Het hotel kan volgens mij ook zeer rap gebouwd worden hoor. Ik moet trouwens ook meteen denken aan Cityhub: https://cityhub.com/
    Dat zijn volgens mij kant en klare kamers die ze letterlijk gewoon erin moeten schuiven of op elkaar stapelen. Dat kan heel snel in een paar weken gebeuren.

Aankomend seizoen zie ik het ook niet meteen meer gebeuren, want er moet toch wel nog heel wat gebeuren. En hadden we dan ook al niet een extra teaser moeten krijgen? Ten vroegste kan het volgens mij nu zijn met de winter... wat ze meteen ook weer een primeur zou opleveren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Voor het hotel zou je nog eens kunnen verschieten over hoe snel het er kan staan. Het hele ding is volgens de concept arts gebouwd met kokers. Die hoeven allen maar in een metalen frame rusten en klaar. Ik verwacht de het hotel eigenlijk 80% klaar was op het moment van de aankondiging.

Om mijn redenering kracht bij te zetten mijn vader werkte bij essers een transportbedrijf voor constructie daar heeft hij mee gewerkt met een hotel in Oostenrijk (met vierkante pods) dat stond er in 8 weken inclusief de fundering. die pods werden met alles op voorhand geïnstalleerd vervoerd.
    Toch denk ik dat het niet voor dit jaar nog zal zijn. Zoals Coasterfrenzy zei, naast het hotel is ook in het hele gebied zelf nog te weinig in de hoogte gebouwd.

Als het een 'hele stad' met hoge gebouwen moet worden en de geluidsmuur volledig doorgetrokken wordt rond het gebied, en dan dat onbebouwde deel aan de Berggeiststraße nog bebouwd moet worden... Dat is niet haalbaar voor juli. Ik zie ze het gebied ook niet meer openen na pakweg 1 augustus of tijdens Wintertraum.

Forum Rechten