Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 35 van de 35 EersteEerste ... 25333435
Resultaten 681 tot 690 van de 690

Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik had eigenlijk gehoopt dat FLY een werktitel was en dat de uiteindelijke naam van de baan anders zou zijn, het zal dus waarschijnlijk FLY blijven, jammer. Ook dit logo zelf vind ik eigenlijk niet echt wauw.
    Als het een werktitel was geweest hadden ze de naam niet zo groots bekend gemaakt en er al helemaal geen copyrights op aangevraagd

Het logo zelf.. Tsja, ik heb er gemengde gevoelens bij. Ik denk wel dat het er in het echt straks heel cool kan gaan uit zien als er wat meer reliëf in zit en als het op de juiste plaatsen wordt aangebracht.

Het Logo doet me wat denken aan een ouder logo van een of ander automerk.

Als ze de kant uitgaan van een privé jetpak zou het wel mooi kunnen passen. tot iemand met een goed argument komt waarom het niet bedoeld is om het gevoel van een transportlogo op te roepen blijf ik bij mijn punt dat we ofwel een zogenaamd transportsysteem gaan krijgen of een testvlucht van een nieuw prototype. het zou wel een leuk concept zijn: wees de eerste om ons nieuw model X te proberen.
    dat bind zich met de Duitse piloot naar wie het hotel word vernoemt. dat was ook een testpiloot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Het Logo doet me wat denken aan een ouder logo van een of ander automerk.
    Het was ook het eerste waar ik aan dacht...

Coastercount: 268
    Live a life you will remember!

Ik zie er ook een uil in.

Tja,
    Bentley en Aston Martin hebben ook vergelijkbare logo's.

Het is nu eenmaal een vrij standaard logo.

Ik vind het wel nog altijd bizar dat ze met deze naam verder gaan. F.L.Y. vind ik nu wel echt minder bij Rookburgh (en dus ook Berlijn) passen, puur qua naam dan.

Er is recentelijk weer een stuk track gemonteerd en een tweede stuk ligt klaar. Het betreffen de 2 stukken net voor de rem. Het lijkt er op alsof FLY hier een inversie gaat krijgen en vanuit de inversie direct de rem in knalt.

Naar schatting is er 961m aan track nu opgebouwd. Om de baan sluitend te krijgen is er nog aardig wat track nodig. De claim "Langste Flying Coaster ter Wereld" gaat men dus waar kunnen maken, zonder vage randvoorwaarden en dergelijke.

Ook is er beton gestort boven op de onderhoudsloods. Er zijn een paar muren bij gekomen die een ruimte creëeren die groot genoeg is om straks als ontbijtruimte voor het Hotel te kunnen dienen.

Met dank aan Tobi die is gaan kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Naar schatting is er 961m aan track nu opgebouwd. Om de baan sluitend te krijgen is er nog aardig wat track nodig. De claim "Langste Flying Coaster ter Wereld" gaat men dus waar kunnen maken, zonder vage randvoorwaarden en dergelijke..
    Hoeveel meter zitten ze dan nog af van het minimum dat ze nodig hebben? Maw: wat is de "Langste Flying Coaster ter Wereld" op dit moment?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Hoeveel meter zitten ze dan nog af van het minimum dat ze nodig hebben? Maw: wat is de "Langste Flying Coaster ter Wereld" op dit moment?
    De langste is Flying Dinosaur met 1124 meter. Dus PHL moet nog 164m track aanleggen om het record te breken (163m om gelijk te komen). Het lijkt er echter op dat veel meer nodig is om de baan te completteren.

Het is alweer een paar maanden en 8 bladzijden geleden dat ik deze nog eens naar boven gehaald heb. De pronostiek over de openingsdag (geen soft opening) van F.L.Y.:

De afvallers op dit moment:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018

De resterende kanshebbers:
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

En nieuwe pronostiek zal starten vanaf 30 juni 2019, maar hopelijk is die overbodig en kent deze pronostiek toch nog een winnaar ;-)

Ik ben benieuwd naar nieuwe foto's eens het park terug open is :-p
    Laatst gewijzigd door PyongWon; Vandaag om 12:05.

rip pronostiek waarschijnlijk.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten