X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 21 van de 60 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 420 van de 1200
  1. #401

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De poort alleen ziet er echt prachtig uit, maakt mij alleen maar nieuwsgieriger naar het afgewerkte themagebied. Spijtig genoeg zal dit nog even duren...
    Hier is allesinds nog een foto van looopings waarop het glazen dak duidelijker zichtbaar is.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  2. #402

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Als dit een voorsmaakje is van wat we mogen verwachten, waw. Echt waw! Prachtig gedaan!

    Toch een vorm van een teaser weer hé; de stijl enzo al wat duidelijk maken. Mooie klok ook. Draait die gewoon mee met de echte tijd of telt hij misschien af?

    Het lijkt er een beetje op dat je door 2 poorten zal moeten gaan daar naar binnen ofzo? Interessant...
    De klok laat gewoon de echte tijd zijn. Daar zit helaas niets achter.

    Ik vind het op een metro-ingang lijken. De echte poort zijn de stalen poorten achterin. Daarvoor kan niets worden afgesloten. Mijn gok vooralsnog is dat dit - naast gewoon theming - in het begin gebruikt gaat worden om één poort open te zetten voor de wachtrij van FLY en de andere om gewoon het gebied in en uit te kunnen.

    Ik vind vooral het gat tussen de gevels boven de doorgang niet echt mooi. Eenmaal voorbij de eerste poort ziet het er allemaal prima uit.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 11-07-18 om 13:07.

  3. #403

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik was afgelopen 2 dagen in het park en ik had niet verwacht dat de ingang nu al af zou zijn, eerder tegen zaterdag als de vakantie in NRW begint. Dat was dus een aangename verrassing.

    Wat mij opviel was dat het enorme raam tegen de achtergevel eveneens ondoorzichtbaar, net zoals het raam boven Lilly's Café. Boven het koffiehuisje is dit logisch maar niet boven de doorgang zelf. Ik verwacht dat het nog doorzichtig wordt en je er iets door ziet.

    Het zou kunnen dat men het gat tussen de gebouwen nog opvult. Op de foto's stoort mij dit ook maar toen ik door de mainstreet wandelde viel dit niet op. Het is in het echt dus niet zo opvallend als op de foto's.

  4. #404

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Achter dat grote raam zit vooralsnog een ander gebouw met kantoren, werkplaatsen etc. Een maat van me die ook gisteren in het park was heeft er nog licht door gezien. Het themagebied ga je er dus niet doorheen kunnen zien. Ik zie het park wel in staat om er in de toekomst nog iets anders achter te zetten, maar ik denk dat het gewoon zo blijft.

  5. 12-07-18, 21:22


  6. #405

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Plaatje gemaakt door PHL-Marcus @Phantafriends.

    Het laat de track zien voor zover deze momenteel bekend is.

    Zwarte stippellijn: Remsectie (helemaal rechts) Uitstap Station, Instap Station, Darkride Gedeelte. Begin van de lift (in de bocht). Alles op de onderste verdieping
    Groen: Toekomstige lifthill

    Rode Stippellijn: Launch (onderste verdieping)
    Donker Rood (inclusief onderbroken stuk): Inmiddels Geplaatste Track

    Geel: Track waarvoor supports staan, zal spoedig geplaatst worden. Dat is inclusief de bocht richting de launch (rechts) alsook een stukje na de lifthill die eindigd in een constructie die veel begint te lijken op het kanon van de artworks.


    Vermoedelijk gaat de eerste "lancering" dus zogezegd mislukken. Het is de vraag of je volledig als lifthill door het kanon naar buiten komt, of dat er op het einde nog een hele kleine (slappe) launch zit. Je dwarrelt wat naar beneden om uiteindelijk bij de launchstrook uit te komen. Het experiment lukt nu wel. Je schiet naar buiten en kunt nog met moeite je snelheid bedwingen en de gebouwen van Rookburgh ontwijken. Vandaar de scherpe bochten en near-misses die we momenteel zien. Zoals de onderstaande (dit is de bocht linksboven op bovenstaande tekening).



    ©CSLkennyNI @Coasterforce

  7. #406

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Aanzie je dit als kanon (rechtsonder)? Of bedoel je iets anders?

    Naam:     rookburgh.jpg
Bekeken:  2375
Groote:   369,1 KB

  8. #407

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat is inderdaad het kanon dat bedoeld wordt. Of het ook echt zo gaat worden valt nog af te wachten, maar volgens mensen die het gezien hebben lijkt het er wel op.

  9. #408

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Zouden we op 29 juni 2019 een nieuwe pronostiek mogen starten?
    De huidige lijst afvallers wordt langer, de kanshebbers korter ;-)

    De afvallers op dit moment
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018

    De kanshebbers:
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

  10. #409

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Zouden we op 29 juni 2019 een nieuwe pronostiek mogen starten?
    De huidige lijst afvallers wordt langer, de kanshebbers korter ;-)

    De afvallers op dit moment
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018

    De kanshebbers:
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019
    Da's het punt net van ene pronostiekje toch? Goed gokken. Hem opnieuw opstarten zou ik persoonlijk jammer vinden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #410

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Hem opnieuw opstarten zou ik persoonlijk jammer vinden.
    29/06/2019 Dat is nog een poos, als het zover komt vind ik het helemaal top om op dat moment een nieuwe te starten.

  12. #411

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Da's het punt net van ene pronostiekje toch? Goed gokken. Hem opnieuw opstarten zou ik persoonlijk jammer vinden.
    Ik zou het ook jammer vinden als ik hem zou moeten herstarten als de laatste datum om is (29/06/2019 is de laatste gok ;-) ) want dat betekent dat we nog langer moeten wachten ;-)

  13. #412

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    29/06/2019 Dat is nog een poos, als het zover komt vind ik het helemaal top om op dat moment een nieuwe te starten.
    Owja, zo, had het wat fout gelezen (dacht om nu eentje te herstarten). Sorry, mijn fout (lastig weekendje met weinig slaap achter de rug)

    Nee, vind ik ook een goed idee dan hoor.
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #413

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als we gewoon afspreken dat ik dan eigenlijk de winnaar ben, vind ik dat helemaal prima
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #414

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als ik het goed begrepen heb krijgt F.L.Y. net voor zijn launch een S-bocht en een 180° bocht. Een beetje het spiegelbeeld van Taron dus: gezien je hier langs de linkerkant toekomt en de launch rechts ligt. Zou dat een bewuste keuze zijn?

  16. #415

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als ik het goed begrepen heb krijgt F.L.Y. net voor zijn launch een S-bocht en een 180° bocht. Een beetje het spiegelbeeld van Taron dus: gezien je hier langs de linkerkant toekomt en de launch rechts ligt. Zou dat een bewuste keuze zijn?
    Bochtenwerk is waar een flying het naar mijn idee van moet hebben. Gezien de nogal speciale omstandigheden zou het me heel sterk lijken als dat bewust gekozen is omdat Taron dat heeft.

    Overigens zit er wel degelijk verschil. Bij Taron is het inderdaad een 180 graden bocht. Bij FLY zit die meer in de buurt van 135 graden.

  17. #416

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik weet niet hoelang het gaat houden maar de drie O's hebben een paar foto's waarop je de put kan zien.

    https://www.looopings.nl/weblog/1062...tasialand.html

    je mag de foto zelf niet posten maar ik denk dat dit ok is ander verwijder dit beticht gerust.

  18. #417

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat als ze een exta atractie bijplaatsen dit onder de achtbaan of er naast gaat zijn.

  19. #418

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op deze link vind je betere foto's die wat meer detail laten zien (even doorscrollen naar beneden).

    Bij een aantal foto's zie ik verdacht weinig verschil, dus kans dat pooopings ze hier gejat heeft.

    http://coasterforce.com/forums/threa....40920/page-42

    Ik zie helaas vrij weinig verschil ten opzichtte van de laatste keer, maar dat zal ongetwijfeld samenhangen met bouwverlof.

  20. #419

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Als we gewoon afspreken dat ik dan eigenlijk de winnaar ben, vind ik dat helemaal prima
    Deal, maar ik hoop zo hard dat gij niet de winnaar zijt :-p

  21. #420

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind het verdacht dat de geluidsmuur voorlopig pakweg 10 meter hoger is dan het hoogst voorstelbare punt van de coaster.
    Ik wil aannemen dat het park graag de extra mile gaat, maar tien meter extra geluidsscherm, gewoon voor de jol, lijkt me zelfs voor de bollebozen uit Brühl te veel van het goede. Wat zouden de stiekemerds daarmee van plan zijn?

    Mijn gedachten schieten momenteel richting een verticaal opgebouwde familieattractie of thrillride. In mijn wildste fantasieën komt er zelf gewoon een flying theatre op die plek als een soort van plaatsefficiënte én moderne vervanger van Atlantis. Dat laatste lijkt me niet erg realistisch, maar ik sluit het toch niet uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •