X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 31 van de 60 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 1200
  1. #601

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jakkes. Ik vind het altijd jammer wanneer er kostbare ruimte naar hotels gaat in plaats van attracties. Hier keldert het de hoop dat we nog extra attracties mogen verwachten in het themagebied.
    Even te verduidelijking: het nieuwe hotel vormt de thematisatie van Rookburgh. Industriële gebouwen zijn sowieso nodig om de stad Rookburgh te kunnen creëren, dan kunnen ze er beter iets nuttig van maken zoals een hotel.

    De achtbaan gaat waarschijnlijk onder en langs het hotel razen aangezien het hotel in het midden van het themagebied komt te liggen, dus boven de achtbaandelen die er reeds staan. Als we het artikel in de blog letterlijk mogen verstaan.

    Als dat het geval is, neemt het hotel grotendeels mee plaats in bovenop het stuk land van de achtbaan zelf. In dat geval is er zelfs nog ruimte over...en Phantasialand heeft officieel nog niet gezegd dat er geen tweede (kleinschalige) attractie komt. Raik kwam ook out of nowhere. Je weet nooit met Phantasialand.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zou er niet erg van verschieten als het toch 2020 wordt, maar ik heb nog wel enkele sprankeltjes hoop voor 2019.
    Ik weet niet wanneer ik moet verwachten dat Rookburgh opent. Ik heb nog wel meer dan een sprankeltje hoop voor een opening 2019.

    Het hangt ervan af of het hotel later of gelijktijdig met F.L.Y en Rookburgh opent. Wat afhangt van hoe snel dit hotel zal worden gebouwd. Wat op zich weer afhankelijk is van hoe het hotel zal worden gebouwd, alles uit beton of veel prefab met onder andere die prefab-capsules.

    Maar om een ​​paar redenen zie ik ze niet wachten tot 2020 om Rookburgh te openen:
    - Tussen elk groot project in het verleden was altijd gepland dat er 3 jaar tussenin zou zitten.
    - Waarom zouden ze dit hotel 1,5 jaar van tevoren aankondigen? Mensen zullen het vergeten zijn na zo een lange periode dat er een hotel gebouwd wordt.

    Terwijl families hun zomervakantie in 2019 na de kerstvakantie beginnen te plannen. Dus deze aankondiging is strategisch goed voor die gezinnen die hun zomervakantie beginnen te plannen.
    - Ik zie ze ook gewoon niet meer dan 3,5 jaar werken (sinds het grondwerk in 2016 tot begin zomerseizoen 2020).
    - Zoals iemand anders al zei: de achtbaan nog een jaar ongebruikt laten, levert niets op en kost onrechtstreeks geld. Verloren geld dus.

    Dus voor mij is 2019 nog steeds mogelijk, wanneer ik aan dit alles denk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    In mijn idee is Fly en rookburgh gewoon een deelzone van Berlijn en daar staat wel genoeg om je bezig te houden en te vermaken.
    Zo moet je het ook zien en dat word je niet teleurgesteld als blijkt dat er geen tweede attractie is.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 20-12-18 om 18:56.

  2. #602

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Naar mijn idee gaan ze binnenkort beginnen met de boeking van de kamers.

    als ze een 3d Rendering platen kunnen ze al wat inkomsten generen.

    dit is een park dat schaars is met info. ze gaan alleen iets weergeven als ze profit kunnen maken. of het nu monetair of Hype is laat ik in het midden. maar hou er rekening me dat de meeste mensen wel nieuwsgierig zijn maar niet op zoek gaan naar nieuws. gezien de drukte van nieuws gaat de grootte massa dit te weten komen net achter de kerstperiode. start da de marketing op en verkoop zou ik zegen anders hebben ze een troefkaart verspeelt met dit nieuw de hype zal weg zijn en de hotelkamers niet onmiddellijk vol geboekt.

  3. #603

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op het Duitse forum opperde iemand een Sloop van de rest van het verwaltungsgebouw. De gedachte spreekt me wel aan. Het gebouw is lelijk en past niet echt meer in zijn omgeving. We weten dat er een sloopvergunning is afgegeven en het lijkt er sterk op dat RB pas in 2020 open gaat, wat betekent dat het nog wat vroeg is om een andere attractie af te breken. De locatie zou perfect zijn voor een centrale receptie en een hotelrestaurant en een aantal kamers erboven (bij Matamba zijn de kamers zonder uitzicht op het park goedkoper, wellicht hier ook iets dergelijks?)

    Er zijn ook nogal wat tegenargumenten. Met name dat er volstrekt niets bekend is over eventuele vervangingen van het gebouw. Hier zitten kleedruimtes in, maar ook de kantine voor personeel. Wellicht dat er voor één jaar een alternatief komt, bijvoorbeeld in Matamba of in Stocks om daarna vervangende personeelsruimtes in dit deel van het hotel in te bouwen, maar het is toch een uitdaging om een jaar zonder te moeten. Daarnaast heb je op die locatie verre van het effect dat er interactie is met de achtbaan, zelfs voor de kamers die wél uitkijken over het gebied.


    Tevens ook een foto van vandaag, waar ik helaas wat minder enthousiast van wordt:


    Met dank an PasXal @ Phantafriends.de

    Ik hoop (en ga er eigenlijk al een beetje van uit) dat de delen die nu nog niet bekleed zijn een Berlijn-thema krijgen.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 21-12-18 om 13:17.

  4. #604

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Tevens ook een foto van vandaag, waar ik helaas wat minder enthousiast van wordt:
    ... Ik hoop (en ga er eigenlijk al een beetje van uit) dat de delen die nu nog niet bekleed zijn een Berlijn-thema krijgen.
    Helemaal mee eens. Op zich zou ik het nog oké vinden dat je een stukje van Rookburgh zou zien vanuit Berlijn dat dan als industriezone kan doorgaan. Maar wanneer die fantasy muur zo goed zichtbaar blijft van op de Kaiserplatz zou ik dat toch een aderlating vinden in de perfectiegeilheid die het park meestal aan de dag legt.

  5. #605

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Precies dat..

    Nu, wetende vanaf welk punt de foto is genomen kan ik me niet voorstellen dat het stukje Fantasy in de realiteit gaat storen. Je ziet de temple van afrika ook bijna overal bovenuit steken, en toch ziet dat er niet gek uit. Als ze die muur nog wat klimop geven, dan gaat dat zeker wel lukken.

    Rookburgh mag wat mij betreft ook prima zichtbaar zijn. Volgens mij is het nog steeds de bedoeling dat dit een soort industrie-buurt van Berlin wordt. Dus dat mag wel. Benieuwd hoe die gebouwen er uit komen te zien. Toen ik schreef "Berlijn-thema" zat ik te denken aan hetzelfde als de kaiserplatz en dergelijke. Maar je zou die muur prima ook wat dreigender kunnen themen, zodat het inderdaad de industrie zone wordt die "In de verte" boven de huizen van Berlijn uit steekt.

  6. #606

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Gevonden op phantafriends.de


    Zou het echt kunnen zijn?

  7. #607

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op andere fora reeds gelezen dat dit hoogstwaarschijnlijk fan made is. Zou kunnen kloppen: als je goed kijkt zie je nog gekartelde en witte lijnen rond de track en trein wat er wel echt heel erg amateuristisch uitziet.. Het lijkt mij dan ook overduidelijk gewoon een simpele copy-paste te zijn, want ook de stijlen en de tinten komen totaal niet overeen.

  8. #608

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Op andere fora reeds gelezen dat dit hoogstwaarschijnlijk fan made is. Zou kunnen kloppen: als je goed kijkt zie je nog gekartelde en witte lijnen rond de track en trein wat er wel echt heel erg amateuristisch uitziet.. Het lijkt mij dan ook overduidelijk gewoon een simpele copy-paste te zijn, want ook de stijlen en de tinten komen totaal niet overeen.
    Uiteraard maar een schets, maar denk je dat phantasialand zelf dit niet intern zou gebruikt kunnen hebben? Als eerste conceptart (welke dan in praktijk niet is blijven bestaan)

    Als het fanmade is dan zou de trein van ergens een andere tekening gekopieerd moeten zijn. Enig idee van waar het orgineel komt dan?

  9. #609

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Uiteraard maar een schets, maar denk je dat phantasialand zelf dit niet intern zou gebruikt kunnen hebben? Als eerste conceptart (welke dan in praktijk niet is blijven bestaan)

    Als het fanmade is dan zou de trein van ergens een andere tekening gekopieerd moeten zijn. Enig idee van waar het orgineel komt dan?
    De interne tekeningen van PHL zijn ook precies dat: Tekeningen. Geen slechte photoshops. Je kunt die van Chiapas ongetwijfeld nog ergens online vinden om te vergelijken.

    Naar wat ik begrepen heb gebruikten ze voor Klugheim (en ook voor Rookburgh) uiteindelijk wel een 3D model, maar ook dat zal beter gerenderd zijn. Dit is duidelijk een 2D tekening waar iemand een 3D model voor geshopt heeft.

  10. #610

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Overduidelijk fan-made toch?

    Ze zijn vertrokken van die concepts van Vekoma zelf: https://www.vekoma.com/flying-coasters en dan indd achtergrondje aangepast.

    Voor de non-believers: https://youtu.be/A4bJngt4Bf4?t=425 (Vanaf 7:22 zeer em, duidelijk. )
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #611

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk inderdaad ook dat ze de concepts van Vekoma zelf hebben gebruikt en dan licht aangepast (de hoek verandert, spiegeldbeeld, kleur,..). Als je goed kijkt zie je dat zelfs de personen in de trein dezelfde zijn als op de concepts. Ik zie Phantasialand dan ook niet iets zó simpel te hebben gebruikt, zelfs niet intern.

    Zoals hierboven al gezegd door coasterfrenzy, dat 2D/3D gebruik is niet iets denk ik wat een perfectionistisch park als PHL zou gebruiken: het heeft geen meerwaarde als concept lijkt me. Als het toch zo zou zijn dan denk ik dat Vekoma wel een betere kwaliteit geleverd zou hebben voor hun nieuwe topklant

    En inderdaad Joran op dat moment is te zien exact welk beeld ze gebruikt hebben, nice gespot!
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 26-12-18 om 17:18.

  12. #612

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Fake News. Die visual ziet er nog goedkoper uit dat de gemiddelde animatronic in Hollywood Tour.

  13. #613

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Fake News
    Het had mij ook al verwonderd als PHL dit zomaar had laten rondslingeren ;-)

    Maar wel tof om de uitleg te lezen ;-)

  14. #614

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Licht het aan mij of lijkt die lastte muurfoto zeer stek elementen te bevaten van de rechtse "hotel" van de conceptarts ?

    het onafgewerkte element lijkt voor mij op de bolle vormen van het bovenste gedeelte.

  15. #615

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Licht het aan mij of lijkt die lastte muurfoto zeer stek elementen te bevaten van de rechtse "hotel" van de conceptarts ?

    het onafgewerkte element lijkt voor mij op de bolle vormen van het bovenste gedeelte.
    Dat denken er wel meer, waaronder ikzelf. Het zou kunnen. Ik zie het linkse gedeelte letterlijk links op de site komen te staan, aan de muur tegen Wuze Town. Vandaar een wandelbrug/verbinding naar het tweede gedeelte van het hotel, aan de Maus au Chocolat muur, wat jij beschreef.

    Ik weet niet of ik hier een link mag zetten. Zoniet, zal iemand van de beheerders deze wel verwijderen, maar op onderstaande site heeft iemand die concept tekeningen op een luchtfoto van de site geplaatst, dat verduidelijkt wat ik bedoel.

    https://www.coasterfriends.de/forum/13155-201x-neuheit-fly-launched-flying-coaster-themenbereich-rookburgh-phantasialand-53.html
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 27-12-18 om 19:26.

  16. #616

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik heb de grote muur nu ook eens gezien in het echt, en het komt veel mooier over dan op foto. Het blijft een enorm hoog bouwwerk, maar wil daarvoor zeker niet zeggen dat het lelijk is. Ik ben fan!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #617

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik heb de grote muur nu ook eens gezien in het echt, en het komt veel mooier over dan op foto. Het blijft een enorm hoog bouwwerk, maar wil daarvoor zeker niet zeggen dat het lelijk is. Ik ben fan!
    Is wel iets dat ik op de duitse fora ook lees. Veel mensen zijn geen fan van de foto's; maar als ze het in het echt hebben gezien is het een stuk beter en meer te verdragen.

    Ben eerlijk gezegd al blij dat ze zo veel moeite nemen om hun geluidsmuur zo mooi te laten inblenden met het Wuze thema. Ben ook benieuwd wat ze met de achterkant gaan doen eigenlijk?

    But hey, het is toch al geen plantenmuur hé. (Alhoewel ik moet zeggen dat ik die tijdens mijn laatste bezoek wel meer kon waarderen, nu hij volledig volgroeid is en er niks meer van die groene golfplaten aan de achterkant zichtbaar is. Alleen dat lelijke plein nog eens weg krijgen hé.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  18. #618

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    But hey, het is toch al geen plantenmuur hé. (Alhoewel ik moet zeggen dat ik die tijdens mijn laatste bezoek wel meer kon waarderen, nu hij volledig volgroeid is en er niks meer van die groene golfplaten aan de achterkant zichtbaar is. Alleen dat lelijke plein nog eens weg krijgen hé.)
    Nee, die plantenmuur en dat veehok plein vind ik nog altijd het lelijkste en ergste wat PHL de laatste jaren heeft toegevoegd. Ik hoop dat als F.L.Y. eens open ze die extra capaciteit van de wachtrij van Taron definitief verbannen uit het park en daar iets nuttig doen met het plein en de muur..

  19. #619

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Die bufferzone wordt met zekerheid weggedaan in de toekomst. Ik ben vooral benieuwd wat ze er in de plaats gaan zetten. Het worden interessante uitbreidings- en renovatiejaren voor Phantasialand.

  20. #620

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Die bufferzone wordt met zekerheid weggedaan in de toekomst. Ik ben vooral benieuwd wat ze er in de plaats gaan zetten. Het worden interessante uitbreidings- en renovatiejaren voor Phantasialand.
    Ik gok op een kleine kinderattractie daar hoor. Zowat dezelfde stijl als Tikal is toegevoegd tussen CA paar jaren geleden.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •