X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 40 van de 60 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 781 tot 800 van de 1200
  1. #781

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is een nieuwe foto opgedoken op Phantafriends. De theming op de muur is ver gevorderd en er staat in het groot "deur 1" op. Hoogstwaarschijnlijk zullen er nog opschriften volgen met aanduiding voor deur 2 enzovoort. Hoeveel deuren er nog volgen is afwachten tot we meer foto's te zien krijgen.

    Overigens is er een Mystery Box verschenen op het nieuwe verhoogje voor de Wuze muur met aan beide zijden nieuwe advertising.

    Die Box bevat zowel links als rechts een scherm. Het lijkt erop dat we een filmpje te zien zullen krijgen.

    Verder kan je een nieuwe naam ontdekken, met als afkorting/logo RDG, wat staat voor "Rookburgh Dampf Gesellschaft". De naam wordt ook in het Engels vermeldt als Rookburgh Steam Company.

    Op de banner van het hotel is er een lamp te zien waarvan we vermoeden dat het logischerwijs om de lampen van de slaapkamers gaat.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-04-19 om 13:07.

  2. #782

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    In het geval van Taron is dit gevierd & visueel getoond met een filmpje daags na de effectieve plaatsing van t laatste stuk... Duidelijk een totaal andere communicatiestrategie deze keer...
    Bij Taron was het moeilijk geheim te houden, dat was midden in het park. Dus dan beter goed communiceren. Hier was er veel meer de mogelijkheid om alles stil te houden, dus gebruiken ze dat blijkbaar ook.

  3. #783

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er zijn foto's verschenen van nieuwe informatieborden bij de geluidsmuur:

    Naam:     57377453_1264078167079181_1015230904706007040_o.jpg
Bekeken:  2892
Groote:   227,6 KB
    Naam:     57446438_1264078210412510_612886168077336576_o.jpg
Bekeken:  3016
Groote:   217,4 KB
    Naam:     57133899_1264078313745833_952502555160608768_o.jpg
Bekeken:  2812
Groote:   117,5 KB
    Naam:     57503332_1264078350412496_872936821418360832_o.jpg
Bekeken:  2945
Groote:   113,1 KB

    Ik vraag me eigenlijk wel af waarom de borden juist hier staan, ze zien er trouwens ook maar tijdelijk uit als je het mij vraagt. Misschien voor een of ander evenement dat die borden hier staan?
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  4. #784

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Er zijn foto's verschenen van nieuwe informatieborden bij de geluidsmuur:

    Naam:     57377453_1264078167079181_1015230904706007040_o.jpg
Bekeken:  2892
Groote:   227,6 KB
    Naam:     57446438_1264078210412510_612886168077336576_o.jpg
Bekeken:  3016
Groote:   217,4 KB
    Naam:     57133899_1264078313745833_952502555160608768_o.jpg
Bekeken:  2812
Groote:   117,5 KB
    Naam:     57503332_1264078350412496_872936821418360832_o.jpg
Bekeken:  2945
Groote:   113,1 KB

    Ik vraag me eigenlijk wel af waarom de borden juist hier staan, ze zien er trouwens ook maar tijdelijk uit als je het mij vraagt. Misschien voor een of ander evenement dat die borden hier staan?
    Informatieborden over nieuwigheden zijn altijd tijdelijk.

    Ze gaan hier blijven staan tot het verhoog waarop ze staan zijn eindfunctie krijgt. De box wordt een teaser die zeker blijft tot de opening van Rookburgh. Ik zou niet weten waar ze dit hierna gaan zetten.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 17-04-19 om 19:42.

  5. #785

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Informatieborden over nieuwigheden zijn altijd tijdelijk.
    Daar heb je volledig gelijk in. Ik wil maar zeggen dat dit er 'gammeler' uit ziet dan het bord dat er daarvoor stond.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  6. #786

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Daar heb je volledig gelijk in. Ik wil maar zeggen dat dit er 'gammeler' uit ziet dan het bord dat er daarvoor stond.
    Ja misschien omdat het klein uitvalt tegenover wat ervoor stond maar de enige bedoeling is volgens mij dat het de muur niet meer verbergt want die mag nu gezien worden... Vandaar de keuze voor deze kleine - gammele - borden.

  7. #787

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Daar heb je volledig gelijk in. Ik wil maar zeggen dat dit er 'gammeler' uit ziet dan het bord dat er daarvoor stond.
    Deze houtconstructie is steviger dan die dingen die ze op conferenties/beurzen gebruiken (maar die kunnen ook wegwaaien). Lijkt me niet echt gammel te zijn, maar inderdaad wel heel erg tijdelijk.

    Ik denk nog steeds dat op deze plek een nieuwe attractie gepland is. In het midden van de circel konden we eerder al zien dat er bekabeling uit de grond stak. Dat ga je niet zo permanent aanleggen voor een tijdelijke teaser-campagne voor Rookburgh. Ik denk dat deze locatie gekozen is simpelweg om de schijf/verhoging een tijdelijk nut te geven en omdat hier aansluiting voor stroom is. Het zou me niets verbazen als er later monitoren of geluidseffecten komen.

    Ik interpreteer dit meteen ook dat we de nieuwe attractie die hier gepland is niet in de komende tijd hoeven te verwachten. In elk geval niet voordat Rookburgh open is... het nummer is al vaker genoemd in dit topic, maar ik ga het gewoon opnieuw doen: 2020

  8. #788

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    het nummer is al vaker genoemd in dit topic, maar ik ga het gewoon opnieuw doen: 2020
    Ahh nee hé... de pronostiek loopt nog, nieuwe kansen vanaf 30 juni, ik kan er ook nie aan doen dat gij zelf 29 juni 2018 voorspelde :-p
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019

    De resterende (kleine) kanshebbers:
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019

  9. #789

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ahh nee hé... de pronostiek loopt nog, nieuwe kansen vanaf 30 juni, ik kan er ook nie aan doen dat gij zelf 29 juni 2018 voorspelde :-p
    2020 sowieso voor de nieuwe ride in Wuze Town.. 29 juni voor FLY is nog niet voorbij, al geloof ik daar al lang niet meer in

    Update met dank aan fantabulosersebi @ Phantafriends:


    Nog één stuk om het gedeelte na de eerste launch volledig dicht te krijgen. Nog 2 stukken voor het gedeelte na de 2e launch. Alles bij elkaar dus nog 3 stukken te gaan


    Edit:


    Nog maar 2 stukken te gaan (met dank aan Kim1705 @ Phantafriends) (je ziet 2 foto's omdat de auteur verschil tussen ochtend en middag wilde laten zien)
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 18-04-19 om 15:59.

  10. #790

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vetjes.

    @pronostiek vind ik wel dat de de laatste 3 (dus Nathan, Pyong en ik) toch op zijn minst al een eervolle vermeling krijgen, voor het toch al iets realistischer inschatten van wie dan ook hier.

    Btw, wel een pittig bochtje zeg.
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #791

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Intussen is de "Box" voor Rookburgh vandaag in gebruik genomen:


    (foto door Phantabulosersebi @ Phantafriends).

    Door de schermpjes links en rechts worden filmpjes afgespeeld. Helaas niets nieuws te zien.

    Interssanter is dat er door een gat in de kist een soort Model van Rookburgh te zien is. Momenteel is er één nogal onduidelijke foto van:



    Onderstaande een interpretatie van deze foto:


    Waarbij rood de eerste launch is, oranje een voetpad en het witte ding op die plek gezien wordt als een poppetje.

    In hoeverre dit klopt zal natuurlijk nog moeten blijken. Ik hoop snel betere foto's van het model te krijgen (en liefst natuurlijk spoedig zelf eens gaan kijken).
    Laatst gewijzigd door yelle8; 23-04-19 om 21:49. Reden: Deel post verplaatst naar Rookburgh-topic

  12. #792

    Re: [Phantasialand] Algemene vernieuwingen

    Hier ook nog een video over het nieuws (bron moge duidelijk zijn)



    Die kist is trouwens aardig wat groter dan wat ik op de foto's verwacht had.

  13. #793

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Schienenschluss?! Update van 2 dagen geleden.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  14. #794

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Schienenschluss?! Update van 2 dagen geleden.

    Nu nog 3 weken testen en dan soft opening... 15/05 zoals in mijn pronostiek :-)

  15. #795

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Nu nog 3 weken testen en dan soft opening... 15/05 zoals in mijn pronostiek :-)
    Vergeet het. Dat laatste stuk track is tot op gisteren nog steeds niet geplaatst. Sterker nog: Het lijkt er op dat er nog stukken track in lagere gedeeltes van de baan geplaatst worden. Deze lagen niet op de parkeerplaats, maar blijkbaar lagen ze al een tijdje op de werf zelf opgeslagen (update van gisteren).

    Als je de maquette bekijkt moet er nog enorm veel gebeuren qua theming en zelfs als je dat niet doet denk ik niet dat je een prototype zoals dit op 3 weken getest en gekeurd krijgt.

    We hebben overigens ook nog steeds geen treinen op de werf gezien. Het kan zijn dat die heimelijk 's nachts zijn geleverd natuurlijk (zou niet de eerste keer zijn), maar een opening dit jaar lijkt steeds minder en minder realistisch.

    Ik denk dat de kiddy-ride in Wuze Town ook pas volgend jaar opent, samen met Rookburgh. Ze kunnen dan - net als met Taron - laten zien dat ze óók iets voor non-thrill-seekers doen.

  16. #796

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vandaag wel "Schienenschluss"



    Bron: Facebook A. Spittler

  17. #797

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    We hebben overigens ook nog steeds geen treinen op de werf gezien. Het kan zijn dat die heimelijk 's nachts zijn geleverd natuurlijk (zou niet de eerste keer zijn), maar een opening dit jaar lijkt steeds minder en minder realistisch.

    Ik denk dat de kiddy-ride in Wuze Town ook pas volgend jaar opent, samen met Rookburgh. Ze kunnen dan - net als met Taron - laten zien dat ze óók iets voor non-thrill-seekers doen.
    Die treinen gaan ze zwz in alle stilte proberen binnen loodsen. En dan zie ik ze weer per stukje onthult worden op foto's via de sociale media zoals bij Taron & Raik destijds.

    Wat de opening van de kiddy-ride betreft, denk ik net hetzelfde.

    Wel benieuwd hoe het uiteindelijk aangekondigd zal worden in de commercials want het gaat ten slotte om 2 attracties in 2 verschillende themagebieden.

  18. #798

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Geen reacties meer sinds 25/04 ... is er niks nieuws meer te zien geweest ginder of is niemand van het forum nog geweest?

  19. #799

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Geen reacties meer sinds 25/04 ... is er niks nieuws meer te zien geweest ginder of is niemand van het forum nog geweest?
    Het valt me op dat dit forum minder actief is dan andere fora.

    Ik denk dat de onhandige manier van foto's aan je posts toevoegen sommige leden (onder andere ik zelf) weerhoudt om updates te posten. Daarom dat hier geen nieuwe berichten verschijnen.

    Om op je vraag te antwoorden: Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt.

  20. #800

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het valt me op dat dit forum minder actief is dan andere fora.

    Ik denk dat de onhandige manier van foto's aan je posts toevoegen sommige leden (onder andere ik zelf) weerhoudt om updates te posten. Daarom dat hier geen nieuwe berichten verschijnen.

    Om op je vraag te antwoorden: Er zijn nog wel wat updates sindsdien. Wie zoekt, die vindt.
    Je zou ook gewoon de update kunnen posten ipv de uitleg waarom er weinig reacties komen, kost ongeveer evenveel tijd

    Sowieso zie je overal dat de fora overal (bij heel veel onderwerpen, niet enkel pretparken) veel 'stiller' worden. Volgens mij het logische (doch betreurenswaardige) gevolg van Social Media. Een forum biedt mijn inziens nog meerwaarde door gefundeerde meningen en gesprekken.

    Soit, een van de laatste updates waarvan ik weet heb:


    Zij hebben het waarschijnlijk wel van iemand anders gestolen, maar die bron is (natuurlijk) niet vermeld
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 22-05-19 om 18:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •