X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 29 van de 60 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 580 van de 1200
  1. #561

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Over smaken valt veel te zeggen, maar voor mij ziet die muur er wel ok uit.

  2. #562

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Een mooiere muur bouwen?
    Hmm.. das misschien wel waar :-p Maar toch maar effe afwachten tot hij klaar is :-p

  3. #563

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind de muur in het echt veel anders uitzien dan op foto. In het echt oogt hij zo plat niet.

    Er zullen mensen zijn die altijd commentaar blijven hebben en die het nooit goed genoeg vinden. Ik ken geen enkel park dat mooier en gedetailleerder thematiseert dan Phantasialand. Als je niet tevreden bent met het beste van het beste, dan is geen enkel park goed genoeg meer, denk ik dan.

  4. #564

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Heerlijk fout: een discussie over Duitsers die een muur bouwen "Je suis une boule de Berlin" of zo iets.

  5. #565

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Je kan je de vraag stellen:
    Was er een andere oplossing mogelijk om het geluid van de buren weg te houden?

    Ik denk dat PHL zelf ook liever die muur niet had gebouwd, maar wat is het alternatief..
    Uiteraard is die nodig voor het geluid bij die buren weg te houden, maar dat doet niet af aan het gevoel dat je ervan krijgt, dat het echt volledig afgescheiden lijkt te liggen...

    Maar inderdaad over smaak valt te twisten, maar dat viesgroen met die rode puntjes, gecombineerd met dat pikzwart... Daar heb’k het toch niet zo mee hoor. Ongetwijfeld van superieure kwaliteit, daar niet van, en chapeau dat het park zelfs de moeite doet zo’n muur af te werken op deze manier. Ik weet niet exact wat het is, want in het echt is het inderdaad beter, maar toch staat het mij niet voor de volle 100% aan! Maar ja, wie ben ik..

  6. #566

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als je er echt voor staat (was er afgelopen donderdag) valt de hoogte, het ontwerp en de algemene grandeur je meer op dan het "platte". Dat heb je nu eenmaal met foto's.

    Al blijft het natuurlijk een specifieke stijl. Ik ken wel meer mensen die het héle Fantasy gedeelte gewoon vreemd en lelijk vinden.
    — I.'.P.'.D.'. —

  7. #567

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind de stijl van fantasy ook niet de mooiste maar ben blij dat ze iets doen om die muur degelijk te maken.

    Als je er staat vloekt die niet onmiddellijk hoewel ik er nog wat platen zou late over groeien.
    De muur is nog niet af dus ik blijf benieuwt wat het eindresultaat word.

    hoe dan ook je kan niet ontkennen dat ze een ook voor detail hebben daar hetgeen me nog benieuwder maakt naar de andere kant.
    Aan een kant spijtig dat het in Phantasialand licht anders hadden we heel wat meer geweten.

  8. #568

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik begrijp de commentaar op de muur om eerlijk te zijn absoluut niet. Toen ik er vorige maand was, dacht ik eerder: wow, knap dat PHL zo'n hoge muur op die manier kan (en wil) aankleden!

    Over smaken en kleuren valt natuurlijk te twisten, maar ik vraag me af of de negatieve commentaren hier op basis van de foto's of op basis van een bezoekje ter plaatse zijn. In het eerste geval wil ik het zeker begrijpen, in het tweede geval vind ik het persoonlijk vreemd.

  9. #569

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik begrijp de commentaar op de muur om eerlijk te zijn absoluut niet. Toen ik er vorige maand was, dacht ik eerder: wow, knap dat PHL zo'n hoge muur op die manier kan (en wil) aankleden!

    Over smaken en kleuren valt natuurlijk te twisten, maar ik vraag me af of de negatieve commentaren hier op basis van de foto's of op basis van een bezoekje ter plaatse zijn. In het eerste geval wil ik het zeker begrijpen, in het tweede geval vind ik het persoonlijk vreemd.
    Ik kan me ook totaal niet vinden in de commentaren ik vind de muur er prachtig uitzien, zowel op foto als in het echt (toen in minder gevorderd stadium). Ik ben benieuwd wat Phantasialand er eventueel nog meer mee gaat doen, maar ik vind het best mooi en prima passen binnen Fantasy.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #570

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Uiteraard is die nodig voor het geluid bij die buren weg te houden, maar dat doet niet af aan het gevoel dat je ervan krijgt, dat het echt volledig afgescheiden lijkt te liggen...

    Maar inderdaad over smaak valt te twisten, maar dat viesgroen met die rode puntjes, gecombineerd met dat pikzwart... Daar heb’k het toch niet zo mee hoor. Ongetwijfeld van superieure kwaliteit, daar niet van, en chapeau dat het park zelfs de moeite doet zo’n muur af te werken op deze manier. Ik weet niet exact wat het is, want in het echt is het inderdaad beter, maar toch staat het mij niet voor de volle 100% aan! Maar ja, wie ben ik..
    Over smaak valt niet te twisten ;-) maar misschien kan je de vraag stellen: past hij bij het fanatasy thema? Dat hele thema is mij ding niet, maar ik vind de muur wel passen en op hoog niveau afgewerkt.

    Eventueel, zoals al iemand aan gaf, met nog meer beplanting.. kan wel iets worden.

    Veel beter dan de muur aan het veehok aan Tarron, stukken beter!!

  11. #571

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er beginnen details op de boog te ontstaan:


    Bron: Wartreck @ CoasterFriends.de

  12. #572

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    en kleuren...

    Naam:     41083C65-3CEC-41BC-B673-E634C7871AC7.jpeg.581731453405dffecfe6af1c8048a093.jpeg
Bekeken:  1079
Groote:   2,46 MB

    bron: Phantafriends.de

  13. #573

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat groen is eigenlijk toch echt mijn smaak niet. Hoop dat het nog gebroken wordt met wat details of dat het er in het echt beter uitziet.

  14. #574

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het is inderdaad een hoge muur en ik vrees een beetje dat hij een schaduw gaat werpen over wuze town maar hij is zeer mooi in zijn setting, kleuren en vormen

  15. #575

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Situatie vandaag bij valavond:
    Naam:     image.jpeg
Bekeken:  961
Groote:   1,76 MB

  16. #576

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zijn de stellingen bij de voorste boog nu weg of gebruiken ze 1 voor 2 bogen?

  17. #577

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik begrijp de commentaar op de muur om eerlijk te zijn absoluut niet. Toen ik er vorige maand was, dacht ik eerder: wow, knap dat PHL zo'n hoge muur op die manier kan (en wil) aankleden!

    Over smaken en kleuren valt natuurlijk te twisten, maar ik vraag me af of de negatieve commentaren hier op basis van de foto's of op basis van een bezoekje ter plaatse zijn. In het eerste geval wil ik het zeker begrijpen, in het tweede geval vind ik het persoonlijk vreemd.
    Ik moet zeggen: Nu ik de muur in het echt gezien heb moet ik bovenstaande bijtreden. De panelen zijn in het echt lang niet zo breed als ze op de foto's lijken (en de bogen staan ook niet zo ver uit elkaar). Hierdoor is er in het echt niet echt sprake van iets dat er erg 2D uit ziet. Je ziet momenteel wel nog dat het nieuwer is dan de bestaande hal van Wuze town, maar het sluit er verder prima op aan.

    Het gedeelte van de bogen dat er uit ziet als stenen ziet er prachtig uit. De rest van de bogen daarentegen (massief groen) vind ik nog niet zo overtuigend over komen. Echter heb ik het idee dat dit nog niet helemaal klaar is, gezien aan de onderkant van de bogen houten planken getimmerd waren. Weliswaar in dezelfde kleur groen geschilderd, maar er komt wellicht daar nog wat.

    De opmerkingen die ik wel eens gelezen heb dat het Wuze Dal erg donker zou gaan lijken door die muur kan ik niet zeggen na mijn bezoek gisteren. Het zal op bepaalde momenten van de dag wellicht effect hebben, maar de muur staat op het zuiden en meestal staat de zon dan hoog genoeg om er overheen te schijnen.

  18. #578

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgiumfalcon Bekijk Berichten
    zijn de stellingen bij de voorste boog nu weg of gebruiken ze 1 voor 2 bogen?
    1 boog is reeds vrij van stellingen.

  19. #579

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het gedeelte van de bogen dat er uit ziet als stenen ziet er prachtig uit. De rest van de bogen daarentegen (massief groen) vind ik nog niet zo overtuigend over komen. Echter heb ik het idee dat dit nog niet helemaal klaar is, gezien aan de onderkant van de bogen houten planken getimmerd waren. Weliswaar in dezelfde kleur groen geschilderd, maar er komt wellicht daar nog wat.
    Ik kan me niet van het idee ontdoen dat die bogen zomaar geplaatst zijn als extra decoratie om de muur minder 2D te laten lijken.

    Zou het kunnen dat hier al rekening is gehouden met een toekomstige attractie die hier onderdoor zou gaan of een extra weg die door de bogen zal gaan? Zou er bv een weg naar boven kunnen gemaakt worden zodat je effectief op die muur zou kunnen gaan rond wandelen? Of kan je nog iets anders met die bogen doen?

    Het zou kunnen dat ik helemaal mis zit, ik heb de situatie niet meer in het echt gezien (is al weer van september geleden dat ik nog daar was), maar toch.. PHL een beetje kennende is niet vooruit plannen en iets 'zomaar' doen niet echt hun ding. Wat denken jullie?

  20. #580

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik kan me niet van het idee ontdoen dat die bogen zomaar geplaatst zijn als extra decoratie om de muur minder 2D te laten lijken.

    Zou het kunnen dat hier al rekening is gehouden met een toekomstige attractie die hier onderdoor zou gaan of een extra weg die door de bogen zal gaan? Zou er bv een weg naar boven kunnen gemaakt worden zodat je effectief op die muur zou kunnen gaan rond wandelen? Of kan je nog iets anders met die bogen doen?

    Het zou kunnen dat ik helemaal mis zit, ik heb de situatie niet meer in het echt gezien (is al weer van september geleden dat ik nog daar was), maar toch.. PHL een beetje kennende is niet vooruit plannen en iets 'zomaar' doen niet echt hun ding. Wat denken jullie?
    Ik zie het wel mogelijk dat je eronder door kan lopen, en - misschien - dat er een deur in de muur komt onderaan, maar ook niet meer dan dat.

    'Zomaar als extra decoratie om de muur minder 2D te laten lijken' zou ik het nu ook niet noemen. Het is toch een redelijk hoge muur en het lijkt me toch niet slecht dat die wat extra ondersteund wordt. Zo'n "bogen" heten niet voor niks steunberen he Ik denk dat de bedoeling vooral was dat de constructie zo duurzaam mogelijk is en dan zijn zo'n uitgewerkte steunberen een behoorlijk knap bedacht idee, vind ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •