X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 27 van de 60 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 1200
  1. #521

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat wordt super mooi

  2. #522

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Een user op een ander forum zei iets iets waar ik ook al heb over zitten nadenken.

    Hij zei: "Ik kan me niet voorstellen dat ze een 5 meter brede doorgang met 2 grote poorten bouwen, zodat de bezoekers vanuit Berlijn naar Rookburgh kunnen wandelen via een gang van 30 meter lang."

    Zou het mogelijk zijn dat het misschien de tunnel is die verband houdt met het onderschrift "bij dag en nacht"? Waarom precies twee aparte deuren? Zouden de gangen erachter ook gescheiden zijn en met welke reden?

    En ook dat de achterkant van de muur die uitgeeft op de achterzijde van de Berlijnse straat mee gethemed wordt (als ik het goed gezien heb). Waarom doet men dat als de tunnel ondergronds loopt en je van de achterzijde van die muur niets ziet?

    Iemand een idee? Nog andere zaken opgemerkt waar jij je vragen bij stelt?

    Bediscusieer!

  3. #523

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    "Ik kan me niet voorstellen dat ze een 5 meter brede doorgang met 2 grote poorten bouwen, zodat de bezoekers vanuit Berlijn naar Rookburgh kunnen wandelen via een gang van 30 meter lang."
    Ik kan me perfect voorstellen dat Phantasialand het niet ziet zitten om een deelgebied van het Berlijnse themagebied enkel toegankelijk te maken via Fantasy. Dat alleen al lijkt me voldoende argument voor die gang en toegangspoort. Meer zou ik er niet achter zoeken.

  4. #524

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik kan me perfect voorstellen dat Phantasialand het niet ziet zitten om een deelgebied van het Berlijnse themagebied enkel toegankelijk te maken via Fantasy. Dat alleen al lijkt me voldoende argument voor die gang en toegangspoort. Meer zou ik er niet achter zoeken.
    Het zou kunnen maar ik denk toch dat er mee aan de hand is met deze tunnel dan we denken.

    Alleen al het feit dat het eruit ziet als een Underground metrostation...

    Ik zou het vet vinden moest het niet zomaar een tunnel zijn maar er echt iets te beleven valt. Een simulator in de vorm van een steampunk metro die de stad Rookburgh doorkruist. Ongeveer zoiets als de Hogwarts Expres in Universal, Orlando maar dan een stilstaande versie waarbij je dan als je naar buiten kijkt, door Rookburgh lijkt te rijden.

  5. #525

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vekoma heeft ondertussen een flying coaster-concept gepresenteerd met ruimte voor darkridesecties en lanceringen. Zou dat betekenen dat PHL ook eindelijk nog eens iets gaat lossen?

    off topic: er is ook een soort SLC light verschenen met het nieuwe tracktype, waarbij opvallend vaak het woord 'smooth' wordt gebruikt.


  6. #526

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Moet toegeven dat die ‘SLC’ er wel écht goed uitziet in dit concept! Ook al lljkt het de aanzet tot een standaardmodel, toch zitten er elementen in die verrassend zouden kunnen zijn lijkt me. Vekoma is, eindelijk, echt op het juiste pad geraakt. Ik denk dat met de ervaring van FLY alles kan vallen of staan.. dat is echt hun nieuwe paradepaardje en zal het typevoorbeeld moeten worden van het ‘nieuwe vekoma’..

  7. #527

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    En waarschijnlijk is dat SLC concept al verkocht, want op allebei de pagina's staat het volgende: "Soon to be announced"

  8. #528

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Sowieso is Vekoma extreem goed bezig! Reeds 2 van hun “Firestorm” launch coasters, 2 van de “Top Gun” launch coaster en ook 1 “shockwave” launch coaster modellen zijn reeds verkocht. Ook hun Boomerangs en Junior Coasters blijven als paddenstoelen uit de grond schieten ... Als ze er ook in slagen om FLY feiloos op te leveren zie ik gerust nog heel wat navolging komen. Ik hoop ook dat er binnenkort een park hun eens de kans geeft om een Hyper of Giga te bouwen, waar ik met alle vertrouwen naar uitkijk gezien ze op elk gebied sterk vooruit gegaan zijn ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 13-11-18 om 11:47.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  9. #529

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik was net één van de eerste reacties aan het lezen binnen dit topic..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wishmaster Bekijk Berichten
    Ik bedenk me net iets. PHL kondigt normaal pas dingen aan als het onmogelijk wordt om het nog geheim te houden.
    Het lukt hun toch aardig goed :-)

    Is het eigenlijk ooit officieel gemaakt dat deze actbaan een Vekoma is of is dat nog steeds een publiek geheim?

  10. #530

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik was net één van de eerste reacties aan het lezen binnen dit topic..


    Het lukt hun toch aardig goed :-)

    Is het eigenlijk ooit officieel gemaakt dat deze actbaan een Vekoma is of is dat nog steeds een publiek geheim?
    Dat zou reeds meermaals bevestigd zijn, en als je naar de visuals kijkt komen zowel supports en track identiek overeen.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #531

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Eventjes tussendoor: Ook over de naam van de achtbaan mogen we beginnen gokken. De werknaam "F.L.Y." is afgekeurd als merknaam. Er zal dus een andere naam moeten komen..

  12. #532

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Eventjes tussendoor: Ook over de naam van de achtbaan mogen we beginnen gokken. De werknaam "F.L.Y." is afgekeurd als merknaam. Er zal dus een andere naam moeten komen..
    Niet per se. Ze kunnen hem niet als geregistreerde merknaam gebruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze hun attractie niet alsnog zo kunnen noemen.

    Ik had eerlijk gezegd niet begrepen dat dit de effectieve naam zou worden, ik dacht dat het gewoon een werktitel was. Erg mooi vind ik het ook niet als naam, dus ik hoop wel dat ze met iets anders afkomen.

  13. #533

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    je bent niet alleen die het een vreselijke naam vindt.
    ik dacht wel dat het een afkorting was blijkbaar niet dus.

    Hier is hopend dat de creatievelingen daar nog een mooie naam uit hun hoed toveren.

  14. #534

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Liever gaan ze voor een neutrale naam die in meerdere talen goed bekt, zoals Taron daarvan een perfect voorbeeld is. Ik ben geen fan van over-Engelsing.

  15. #535

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben ook één van de velen die blij is dat F.L.Y. Afgekeurd is al geregistreerd merknaam. Ze gaan de naam dus hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken want ze kunnen geen merchandise verkopen met F.L.Y. op.

    Hopelijk toch een nieuwe benaming die wel in het rijtje van Rookburgh, Klugheim, Taron, Raik & Chiapas past. Geen Engelse benamingen die vaag zijn en overal gebruikt worden of toch ongeveer hetzelfde zijn.

    Enige suggesties voor namen?
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-11-18 om 00:11.

  16. #536

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik ben ook één van de velen die blij is dat F.L.Y. Afgekeurd is al geregistreerd merknaam. Ze gaan de naam dus hoogstwaarschijnlijk niet gebruiken want ze kunnen geen merchandise verkopen met F.L.Y. op.
    Ze kunnen wel degelijk merchandise verkopen met de naam F.L.Y. MAAR ze kunnen geen derde partij verbieden dit ook te doen.

  17. #537

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ze kunnen wel degelijk merchandise verkopen met de naam F.L.Y. MAAR ze kunnen geen derde partij verbieden dit ook te doen.
    ... Dus ze kunnen geen merchandise verkopen...

  18. #538

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    ... Dus ze kunnen geen merchandise verkopen...
    Dat kunnen ze wel. Maar ze kunnen geen rechtzaak aanspannen als iemand een eigen zaak begint met variaties erop.

  19. #539

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Verse muur update via phantafriends.de! (Neen: echt héél veel is er niet veranderd)
    Naam:     20181123_111625.thumb.jpg.d840c58581704aff2abc109878815556.jpg
Bekeken:  933
Groote:   173,9 KB

  20. #540

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Gohja, op 20 dagen is dat niet zo verwonderlijk eigenlijk, dat er niet zo veel (zichtbare) progress is.

    Achter het muurtje zal wel al veel gebeurd zijn gok ik.
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •