X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 60 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 1200
  1. #201

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Toch straf: in Liseberg is het staal nog maar net geleverd en duurt de voorjaarswinter er doorgaans langer dan bij ons. Toch gaat iedereen ervan uit dat de B&M er nog voor de zomer van 2018 al z'n rondjes zal rijden. Maar ik volg je 100%: PHL wil niet nog eens de communicatiefout / zelfoverschatting / werk-onderschatting maken van 2013. Bovendien zal de theming bij FLY wellicht veel uitgebreider / complexer zijn dan bij Valkyria.
    Op zich niet. Een achtbaan zelf is héél snel in elkaar geschroefd. Valkyria kan binnen enkele weken staan als ze goed door werken. Bij Valkyria komt echter relatief weinig theming kijken. Voor zover ik kan na gaan enkel het station en een brug bij de first drop. FLY daarentegen wordt heel complex door dat er tussen de baan door nog veel theming en functionele constructies geplaatst moeten worden. De theming kost veel meer tijd en zorgt er ook voor dat de baan niet in 1x geplaatst kan worden.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Op coasterfriends.de heeft er iemand nog een stuk track gespot dat op reis schijnt te zijn.
    Ben ik de enige die me afvraagt waarom die supports zo bombastisch en atypisch overkomen? Iemand een suggestie waarom dat zo zou zijn?
    Ik denk dat de track hier ook wat zwaarder is. Ik heb zelf het idee dat de track hier gaat hangen en dat deze aan een dwarsbalk wordt bevestigd. Dat moet dan ook wel stevig zijn natuurlijk.

  2. #202

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vandaag in Phantasialand nog eens een kijkje genomen. Niet veel nieuws te zien, weinig actie ook met de kranen...

    Ga nog eens een mini-TRje schrijven over PHL maandag. =)
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #203

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vandaag in Phantasialand nog eens een kijkje genomen. Niet veel nieuws te zien, weinig actie ook met de kranen...

    Ga nog eens een mini-TRje schrijven over PHL maandag. =)
    Voor het voorlaatste weekend te zijn van de terugkomactie, was het dan eigenlijk druk? Vind dat altijd moeilijk in te schatten .

    Ben echt benieuwd naar Rookburgh, Phantasia kennende is het nog beter dan wat wij denken (zie hoe Taron ons heeft verrast)!

  4. #204

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Voor het voorlaatste weekend te zijn van de terugkomactie, was het dan eigenlijk druk? Vind dat altijd moeilijk in te schatten .

    Ben echt benieuwd naar Rookburgh, Phantasia kennende is het nog beter dan wat wij denken (zie hoe Taron ons heeft verrast)!
    Met die vraag zat ik ook lang in mijn hoofd, maar uiteindelijk toch het gokje gewaagd.

    De parkings zaten goed vol, ze hebben zelfs de reserveparkings moeten openstellen. (de chaos bij het verlaten van de parking... waw...)

    De wachttijden lagen echter niet superhoog en waren goed doenbaar. Taron was over heel de dag 50 - 60 minuten; Raik 15 min; Black mamba 15 - 20; Winja's 45; chiapas 0 minuten en river quest rond de 10min.

    Vreemd dagje. Wel moeten haasten om alles eens te kunnen doen (we waren er pas om half 12). Denk dat het volgend weekend drukker zal zijn wel.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #205

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik zie geen argument waarom het volgend weekend drukker zou zijn dan dit weekend. ik ben er al geweest op de laatste dag en dan was het rustig en warm zelfs.
    En nog een tip: het ideale uur om aan te komen is 9.15u-9u30 dan is er nog geen file en sta je redelijk vooraan op de parkings. Met uitrijden wacht je best een tijdje als het druk, dus niet als iedereen plots tegelijk weg wilt

  6. #206

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Ik zie geen argument waarom het volgend weekend drukker zou zijn dan dit weekend. ik ben er al geweest op de laatste dag en dan was het rustig en warm zelfs.
    En nog een tip: het ideale uur om aan te komen is 9.15u-9u30 dan is er nog geen file en sta je redelijk vooraan op de parkings. Met uitrijden wacht je best een tijdje als het druk, dus niet als iedereen plots tegelijk weg wilt
    Ik weet het @ uur voor toekomen. Geloof me. Wegens omstandigheden waren we gewoon zo laat.

    Ghoja, een argument is omdat het de laatste dag is voor die gratis tickets in te ruilen he?
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #207

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ik weet het @ uur voor toekomen. Geloof me. Wegens omstandigheden waren we gewoon zo laat.

    Ghoja, een argument is omdat het de laatste dag is voor die gratis tickets in te ruilen he?
    Nu is het vakantie dus iedereen gaat nu. De gezinnetjes wachten niet tot de laatste dag

  8. #208

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heeft er trouwens iemand weet van een licht aangebrand instagram account dat af en toe een fotootje uit officieuze hoek publiceert? Ik ben het zelf kwijt.
    Ik was het ook kwijt, maar inmiddels weer gevonden:

    Phantasialand_aktuell

    Moet wel bij gezegd worden dat het relatief weinig voor komt dat er daadwerkelijk iets geplaatst wordt. De laatste foto's van FLY zijn niet in het park gemaakt. De stoelen zijn van de testopstelling en de foto van de Launch Track is de foto van bij de fabriek.




    Tekening geleend van Phantafriends. Gemaakt door inmiddels meerdere users (waaronder de inmiddels bekende Tobi).

    De zwarte lijnen laten zwarte stukken track zien die inmiddels gemonteerd zijn. Ze zijn zijwaarts en worden dus vermoedelijk station.

    Het rode stuk is ook geplaatst. Nog steeds zal de trein hier aan de zijkant van de track hangen. De bocht is hier zeer scherp, dus moet bijna wel met lage snelheid worden genomen. De bocht gaat hier ook al wat omhoog. Dit rode deel is vrijwel zeker de eerste bocht van de testopstelling die bij Vekoma stond.

    Oranje: Geïnterpoleerde track. Naar verwachting worden dit ook stukken waarbij je zijwaarts gaat. Naar verwachting worden ook dit stukken track die we al bij Vekoma hebben zien staan.

    Blauw: hier ligt momenteel de launch-track. Deze is echter nog niet ingebouwd.
    Groen: Andere track die ligt opgeslagen en nog op de juiste plek moet worden gezet.


    Op de foto van de launch-track is ook een schakelkast zichtbaar met enkele stickers er op. Deze stickers zijn leesbaar zoals de track op de vrachtwagen ligt. Dat betekent dat de track ook zo gemonteerd moet worden. De launch zal dus plaatsvinden in vliegende positie en niet op de rug liggend of zijwaarts (stickets op de kast worden dan namelijk onleesbaar en dan voldoet het systeem niet meer aan bepaalde Europese normen).
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 01-11-17 om 13:56.

  9. #209

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hmm, ziet dat er niet een beetje raar uit? Of nbeter gezegd: er zijn al enkele stukken gemonteerd zoals de G-Roll, waar zou die dan staan op de foto?

    En weet er iemand hoe snel Taron gaat na zijn EERSTE lancering? Ben namelijk project begonnen in Planet Coaster

  10. #210

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiano Bekijk Berichten
    Hmm, ziet dat er niet een beetje raar uit? Of nbeter gezegd: er zijn al enkele stukken gemonteerd zoals de G-Roll, waar zou die dan staan op de foto?

    En weet er iemand hoe snel Taron gaat na zijn EERSTE lancering? Ben namelijk project begonnen in Planet Coaster
    Taron tikt na zijn eerste launch 87 km/u af.

    Phantasialand heeft mij wederom in zijn greep met dit project. Ik herinner me de bouw van Black Mamba nog als gisteren, en sinds dien heb ik elke bouw daar in Brühl op de seconde gevolgd ...

  11. #211

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Taron tikt na zijn eerste launch 87 km/u af.
    Benieuwd waar je dat gevonden hebt, heb er ook eens naar zitten zoeken maar nergens gevonden bovendien lijkt 'slechts' 87 km/u me niet snel voor die launch.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #212

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthiano Bekijk Berichten
    Hmm, ziet dat er niet een beetje raar uit? Of nbeter gezegd: er zijn al enkele stukken gemonteerd zoals de G-Roll, waar zou die dan staan op de foto?
    De foto is bedoelt om een beeld te geven van de elementen die niet publiekelijk inzichtelijk zijn. De geplaatste rol kan iedereen zelf al zien. Die staat trouwens ook een aantal verdiepingen hoger.

  13. #213

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Benieuwd waar je dat gevonden hebt, heb er ook eens naar zitten zoeken maar nergens gevonden bovendien lijkt 'slechts' 87 km/u me niet snel voor die launch.
    Dit staat in de technische fiche van Taron.

  14. #214

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Dit staat in de technische fiche van Taron.
    Welk Technisch Fiche?

  15. #215

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vraag ik me ook af :P, alleszins bedankt! Hopelijk geeft de nieuwe Update op 22 November van Planet Coaster eindelijk de Blitz treintjes .

  16. 07-11-17, 19:52

    Reden
    verkeerde link

  17. #216

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Opening 2019?


    Foto: Madflex @ phantafriends.de

    820000 minuten = 569 dagen...

    Duitse humor? Of...?

  18. #217

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het zou me eigenlijk niet verbazen dat ze dit serieus menen..

    569 dagen vanaf vandaag = 31/05/2019.
    Nog net op tijd voor de drukke zomermaanden..

    Ik vermoed dat de foto echter van zondag zal zijn aangezien het park nu gesloten is, dus dan zou het 29/05/2019 worden..

  19. #218

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Geniaal systeem...wachttijden kunnen immers langer worden en verkorten.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  20. #219

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Goed gevonden die wachttijd op het bord. Zo kunnen we eens een bericht van augustus terug vanonder het stof halen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    De vraag is simpel: Wat is de officiële dag waarop F.L.Y. geopend zal worden voor het grote publiek!

    In chronologische volgorde:

    coasterfrenzy: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  21. #220

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Zou echt sterk zijn van Phantasialand indien dat een hint zou zijn. Leuk dat het opgepikt werd ook! Had liever een opening gezien in 2018 maar ik denk dat er vooral qua thema nog veel werk aan de winkel is.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •