X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 60 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 240 van de 1200
  1. #221

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Geniaal dit. En als het inderdaad klopt dan zat Joran er het dichtste bij.

    Maar natuurlijk moeten we nog zien of ze het halen.

    Edit: als ik tel kom ik trouwens op 12 mei uit.

  2. #222

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Uiteraard #fakenews.
    Rookburgh - FLY staat op de plaats waar normaal de wachttijd voor Deep in Africa - Black Mamba aangegeven staat.


  3. #223

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik was al zo verwonderd over die vreemde actie. Een openingsdatum bekendmaken die nog anderhalf jaar weg is, is wel heel uitzonderlijk, zeker voor Phantasialand.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #224

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Der heeft iemand serieus zitten trollen T'is duidelijk photoshop (kijk naar de attractienummer en de cirkel, die klopt niet met de weerkaatsing van het licht.)

    Tho het wel leuk zou geweest zijn.
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #225

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat is wel echt goed gephotoshopt: de letters staan mooi recht en gaan perfect over in de weerkaatsing. Spijtig dat het photoshop is, het zou echt schitterend zijn als dat op deze manier aangekondigd zou worden

  6. #226

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Dat is wel echt goed gephotoshopt: de letters staan mooi recht en gaan perfect over in de weerkaatsing. Spijtig dat het photoshop is, het zou echt schitterend zijn als dat op deze manier aangekondigd zou worden
    Ja, dat het goed gedaan is, ga ik niet ontkennen. Maar niet perfect. De 700-cirkel verraadt het.
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #227

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Haha lol, mooi laten vangen dus... Ochja, we zijn de onwetendheid van Phantasialand ondertussen al wat gewend, dus die datum komt wel. Af en toe wat teasers zou wel leuk zijn.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  8. #228

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik kwam net terug naar dit topic met de bedenking dat dit wel extreem lang is. Langer dan Chiapas, die uitgesteld was wegens technische problemen en dat ook de datum in Mei wel opvallend is (normaal is het begin seizon of Juni in PHL).

    Nu weet ik dus ook waarom

  9. #229

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik kwam net terug naar dit topic met de bedenking dat dit wel extreem lang is. Langer dan Chiapas, die uitgesteld was wegens technische problemen en dat ook de datum in Mei wel opvallend is (normaal is het begin seizon of Juni in PHL).

    Nu weet ik dus ook waarom
    Ik weet niet of het zo extreem lang is. Wanneer stonden de eerste delen van Taron recht? En hoeveel maanden voor de opening was dat?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  10. #230

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik weet niet of het zo extreem lang is. Wanneer stonden de eerste delen van Taron recht? En hoeveel maanden voor de opening was dat?
    Eerste baandelen stonden in klugheim pas recht in maart 2015. De aankondiging gebeurde wel al in oktober 2014.

  11. #231

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Eerste baandelen stonden in klugheim pas recht in maart 2015. De aankondiging gebeurde wel al in oktober 2014.
    Maart 2015 - juni 2016 = 15 maanden
    De eerste delen van FLY stonden in augustus recht als ik me niet vergis.
    Augustus 2017 + 15 maanden = november 2018

    Het kan uiteraard verschillen, maar het zou me niet verbazen als Phantasialand minstens even lang werk heeft aan FLY als aan Taron. Een opening in 2018 lijkt me heel vroeg. Maar he, altijd welkom hoor
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #232

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat mij wel opvalt aan de screen is dat Chiapas die dag weer heel de dag dicht was. In september toen ik ben geweest ook al... Die is toch vaak gesloten wegens defecten.

  13. #233

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Wat mij wel opvalt aan de screen is dat Chiapas die dag weer heel de dag dicht was. In september toen ik ben geweest ook al... Die is toch vaak gesloten wegens defecten.
    Gezien het photoshop is kan die foto best wel al eens wat ouder zijn. Misschien zelfs wel van vorig jaar nog.

    Maart 2015 - juni 2016 = 15 maanden
    De eerste delen van FLY stonden in augustus recht als ik me niet vergis.
    Augustus 2017 + 15 maanden = november 2018

    Het kan uiteraard verschillen, maar het zou me niet verbazen als Phantasialand minstens even lang werk heeft aan FLY als aan Taron. Een opening in 2018 lijkt me heel vroeg. Maar he, altijd welkom hoor
    Alleen kun je voor zoiets volstrekt niet uit gaan van wanneer de eerste delen zijn gezet. Toen de eerste trackdelen van Taron gezet werden, moesten er nog delen uitgegraven worden. Laat staan dat er iets van funderingen stond. Voor Rookburgh is eigenlijk alles al gegraven. Enkel de oprit voor werkverkeer moet nog afgegraven worden (maar die hebben ze nog nodig) en het grootste deel van het beton op de bodem van de kuil ligt al. En laten dat nu net karweitjes zijn waar normaal veel tijd in gaat zitten.

  14. #234

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh


    Geen idee of deze tekening hier al ergens stond, maar maakt het mooi duidelijk wat de bedoeling wordt van FLY en zijn launch...

  15. #235

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ook wel interessante afbeeldingen vanuit de lucht:

    https://www.instagram.com/kazuch1983/

  16. #236

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ook wel interessante afbeeldingen vanuit de lucht:

    https://www.instagram.com/kazuch1983/
    Als dat effectief 2 dagen geleden is, dan hebben ze best nog pittig veel werk. Nuja, vanaf morgen start de Wintertraum, dus dan zullen we wel weer wat foto's zien verschijnen op de Duitse fora.
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #237

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Als dat effectief 2 dagen geleden is, dan hebben ze best nog pittig veel werk.
    Op het eerste zicht dacht ik ook dat al oudere foto's waren, gezien de grote stukken launch-track niet meteen te zien zijn. Maar ze lijken ingepakt in een groenachtig zeil en op andere foto's kan je de werken aan de rotsen bij Black Mamba zien, deze zouden pas een tweetal weken geleden gestart zijn...

  18. #238

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nieuwe rotsen:




    Bron: https://www.rideonblog.com/

  19. #239

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ah, het padje dat de helft niet weet zijn en de helft ook niet gebruikt. Geen idee meer hoe die rotsen ervoor daar uitzagen, maar weet wel dat ik dat altijd een vet punt vond. (Je komt van dat houten brugje uit, de hoek om en dan zie je BM daar zo mooi langsrazen, kwa esthetiek kan dat wel tellen =D)
    Je vois la vie en des biscuits.

  20. #240

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vroeger zat er rechts een grote houten poort. Nu enkel nog een deurtje (vermoedelijk opslag in de rots). Naar links toe zat er een groot gezicht (dat keek richting zero-G-Roll). Ik hoop dat dit gezicht nu ook weg is, want vond het echt niet mooi staan daar.

    Die rotsen van Universal zien er in elk geval weer fantastisch uit. Het verbaasd me dat ze niet door zijn gegaan waar ze de laatste keer gebleven zijn, maar dit stuk viel wel enorm hard op.

    Beniewd of ze in de stop tussen winter en zomer nog een gedeelte gaan doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •