X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 60 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 1200
  1. #241

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op beelden die ik op youtube heb zien passeren (van een week geleden) (en hier niet mag delen, daar de bouwput helemaal zichtbaar is even enzo); was het duidelijk dat er nog geen track is bijgebouwd en dat ze vooral nog betoneerwerken aan het doen waren (station waarschijnlijk.).

    Afgaande hiervan lijkt een opening in april/mei dit jaar wel zéér moeilijk. (Maar hey, ik ben al meerdere malen door het park positief verschoten, dus waarom deze keer niet natuurlijk. )

    PS: typ rookburgh eens in youtube en wie weet vind je daar een video van een week geleden.
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #242

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Volgens tp.nl is het echt wel zeker 2019.

  3. #243

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Volgens tp.nl is het echt wel zeker 2019.
    Ze baseren zich op een artikel van een Nederlandse nieuwssite die ondertussen al weg is omdat het er letterlijk in stond. De nodige kritiek stond er ook bij over hoe zij dat zouden mogen online zetten...

    2019 lijkt het meest realistische door de bouw, maar je weet maar nooit. Sowieso doet Phantasialand er slim aan om geen datum te geven, om te vermijden dat ze het aankondigen en uiteindelijk niet halen... Eerlijk gezegd hoop ik dat ze de tijd nemen om het zo goed mogelijk af te werken en wacht ik gerust nog een jaartje langer. Dit jaar zijn er al genoeg mooie coasters in Europa om naar uit te kijken
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #244

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad. De bouw is lang niet zo ver als ik verwacht had. Tenzij het een heel kaal thema wordt (wat onwaarschijnelijk is) is de kans dat ze 2018 halen vrij klein. Het wordt natuurlijk weer een prototype en net als bij Chiapas kan dat problemen veroorzaken. Chiapas is daardoor uiteindelijk een seizoen later open gegaan. Hoewel Vekoma grondig getest heeft in Vlodrop, kunnen ook bij FLY weer problemen optreden. Ze doen er dus goed aan geen datum te noemen en het op te leveren als alles goed is.

  5. #245

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tijdens ons bezoek eind december konden we in elk geval niets zien, buiten een kraan die uit de put stak. De rest was goed afgeschermd. Maar daar kwam ik wel tot de conclusie dat ik met mijn gok op de openingsdatum in 2018 volledig verkeerd zit Ik zie het ook pas ten vroegste 2019 openen, en acht dit wel haalbaar.

  6. #246

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tsja. je kon nooit veel zien. En als ik kijk naar wat boven de afzettingen uit steekt, denk ik dat ze zelfs vlak voor opening niet heel veel gaan zien .

    Anyways; Doordat er al wat hoogbouw is, had ik verwacht dat de kuil zelf ook al redelijk vol zou staan (in het begin leek dat ook best snel te gaan daar). Nu blijkt dat die hele kuil nog volledig leeg is.

    Ergens zou het me niet verbazen als PHL de projectplanning gevraagd heeft om bewust wat hoogbouw en track al vroeg klaar te zetten als een soort teaser xD

  7. #247

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    als PHL ... gevraagd heeft om bewust wat hoogbouw en track al vroeg klaar te zetten als een soort teaser xD
    Het enige waar ik PHL in dat verband van verdenk is strategische hoogbouw om de inkijk op de werken verder in te perken. Zodat ze in alle stiekeme geniepigheid 'de aanslag die de concurrentie volledig doet verbleken' kunnen beramen.

  8. #248

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het enige waar ik PHL in dat verband van verdenk is strategische hoogbouw om de inkijk op de werken verder in te perken. Zodat ze in alle stiekeme geniepigheid 'de aanslag die de concurrentie volledig doet verbleken' kunnen beramen.
    Dat zullen ze sowieso proberen.

  9. #249

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor het eerst in enige tijd is er weer iets zinnigs verschenen op het forum van Phantafriends

    In het kleine zichtveld op de werf heeft men de voorbereidingswerken voor geveldecoratie gespot.


  10. #250

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Een nieuwe video met een blik op de geheime testsite van Vekoma. Het protoype van de Flying Coaster van Phantasialand?

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #251

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Een nieuwe video met een blik op de geheime testsite van Vekoma. Het protoype van de Flying Coaster van Phantasialand?

    Vreemd dat die beelden nu pas opduiken, de testopstelling is al een tijdje afgebroken.

  12. #252

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vreemd dat die beelden nu pas opduiken, de testopstelling is al een tijdje afgebroken.
    Opnames dateren idd van eind augustus/begin september maar de video is pas eergisteren gepubliceerd.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #253

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vreemd dat die beelden nu pas opduiken, de testopstelling is al een tijdje afgebroken.
    Is gewoon onderdeel van het televisieprogramma "Het Klokhuis", dat deze keer over achtbanen ging. Heb daarstraks de volledige aflevering bekeken maar niets bijzonders om te melden. Zie https://npo.nl/VPWON_1269870. Je moet de domme satire stukjes die ook deel uitmaken van zo'n aflevering er ook wel bijnemen.
    It doesn't need to go faster, higher and longer. The total experience that's important!

  14. #254

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk niet dat er nog enige twijfel over bestaat dat dit de test-opstelling voor Phantasialand was .

    Natuurlijk leuk om eens beelden te zien die niet via een hek of dergelijke zijn opgenomen, maar jammer dat je eigenlijk nog steeds helemaal niets goeds er aan ziet. Het zou mooi zijn geweest als je in elk geval de rotatie van de stoelen al had kunnen herkennen.

  15. #255

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hebben we nog iets gehoord ergens?

    Ik vroeg mij of het de moeite was nu tickets te kopen met korting en een tweede inkom gratis op de hoop dat FLY open is tegen het najaar :-p

    De laatste update:
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019.

  16. #256

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Hebben we nog iets gehoord ergens?

    Ik vroeg mij of het de moeite was nu tickets te kopen met korting en een tweede inkom gratis op de hoop dat FLY open is tegen het najaar :-p
    Ik zou er niet op hopen, ik denk dat het eerder voor volgend jaar zal zijn. Ja ze gaan goed vooruit, maar ik denk wel dat het volledige gebied in één keer gaan willen openen zoals Klugheim dus de vraag is wat ze nog allemaal moeten bouwen hé...
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #257

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De laatste keer dat ik iets heb kunnen zien (nog niet zo heel lang geleden) was er toch nog véél minder af dan ik gedacht heb. Dus ook ik verwacht niets meer in 2018.

    Neemt niet weg dat 2x PHL voor slechts €33,50 toch wel héél erg die moeite is

    Voor wie zich af vraag waar het over gaat:

    Het is een kortingsactie van (onder andere) Social Deal - Klikkerdeklik

  18. #258

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ja ik heb er toch ook gekocht hoor. ;D Rookburgh of niet... ;D
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #259

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Lichtelijk Off Topic:

    Phantasialand heeft een prijs gewonnen voor beste prijs/kwaliteit verhouding in de Duitse parken. Het onderzoek is gedaan door Financieel Tijdschrijf "Focus Money" middels equetes bij de bevolking.


    Ik moet toegeven dat me dit verbaasd. Hoewel de entreeprijs van PHL in lijn ligt met de meeste soortgelijke parken, is die prijs best hoog in vergelijk met de meeste andere Duitse parken. Blijkbaar weet het publiek echter de hogere kwaliteit van het park te waarderen, wat vooral zal zitten in de uitbreidingen van de laatste jaren. Wellicht dat ook de vele acties (kortinge, 1x betalen 2x pret, etc.) hier een rol in spelen.

  20. #260

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er is ook een huisje gesneuveld in phantasialand. Er is niet officieel bevestigd dat dat echt te maken heeft met rookburgh, maar het geeft wel een mogelijke doorgang richting bouwput. En als we eerlijk zijn is er in zo'n stadium meestal weinig dat door het park bevestigd wordt.

    Bron: coasterfriends.de

    Naam:     testt.jpg
Bekeken:  2974
Groote:   20,4 KB

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •