X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 18 van de 60 EersteEerste ... 8161718192028 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 1200
  1. #341

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er vliegen gigantische citroenpersen door het luchtruim:

    Naam:     A2318975-5BA1-4906-9B19-551D05D72075.jpeg.1000afdcd5040804f947086ee338e977.jpeg
Bekeken:  2427
Groote:   689,2 KB

    bron: phantafriends

  2. 30-05-18, 22:08


  3. #342

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    smartieke: 7 juni 2018
    simon: 22 juni 2018
    Phantam93: 29 juni 2018
    coasterfrenzy: 29 juni 2018
    yelle8: 30 juni 2018
    Earlyspencer: 30 juni 2018
    etwien: 30 juni 2018
    traveler: 30 juni 2018
    borisvdd: 27 augustus 2018
    Xarbero: 15 september 2018
    Ignace: 31 december 2018
    Talocan: 28 maart 2019
    Phadd-F: 1 april 2019
    siroccofreakske: 6 april 2019
    fkl8: 26 april 2019
    PyongWon: 15 mei 2019
    Joran: 31 mei 2019
    Nathan G: 29 juni 2019.
    Gewoon omdat die eerste datum nu echt wel dichtbij komt :-p

  4. 02-06-18, 21:16


  5. #343

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Er vliegen gigantische citroenpersen door het luchtruim.
    Nieuwe foto van de "citroenpers" gepost op Instagram door phldani.

    https://www.instagram.com/p/BjkE1aYgs3o/

  6. #344

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tobi op PhantaFriends.de heeft een nieuwe bouwupdate geplaatst.

    Gisteren zijn zes nieuwe torens in de vorm van die citroen pers geleverd op de opslagplaats nabij de bouwplaats. Van deze torens zijn er al vier reeds geïnstalleerd. Twee torens zijn groter dan de vier anderen.

    Over FLY zelf: er is een nieuwe steunpilaar opgetrokken en is de remsectie in de tunnel tegen het plafond gemonteerd.

    Het hele station is reeds bedekt door de wapening, waarover beton zal worden gegoten de komende dagen. Op de nieuwe betonvloer bovenop de opslag en transfertrack is nu een betonnen oprijhelling gegoten die ervoor zorgt dat vrachtwagens eenvoudig op en af kunen rijden.

  7. #345

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Een betonnen helling klinkt toch vrij permanent. Dan weet ik nog zo net niet of dat enkel voor vrachtwagens is.

    In elk geval blijft er dan van de onderste verdieping niet veel meer over en ligt er binnenkort dus over bijna het gehele onderste gedeelte een betonplaat.

  8. #346

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Een betonnen helling klinkt toch vrij permanent. Dan weet ik nog zo net niet of dat enkel voor vrachtwagens is.

    In elk geval blijft er dan van de onderste verdieping niet veel meer over en ligt er binnenkort dus over bijna het gehele onderste gedeelte een betonplaat.
    Het zou kunnen dat die helling blijft want het zou mij niet verbazen dat de kelderverdieping toegankelijk moet blijven.

    Het is wel gek als je erover nadenkt dat men 1km aan achtbaan en waarschijnlijk nog een tweede attractie op die oppervlakte willen krijgen en dat Rookburgh deels ondergronds onder een betonnen plaat komt te liggen.

    Prachtig hoe het station, de darkride parts en de launch verscholen zullen liggen ondergronds met enkel bovengronds een uitzicht op een stadje met een achtbaan erdoor.

  9. #347

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het zou kunnen dat die helling blijft want het zou mij niet verbazen dat de kelderverdieping toegankelijk moet blijven.
    Ik vermoed dat het zoiets gaat zijn als alles zich een niveautje lager afspeeld in Rookburgh. Als ik me niet vergis heeft de toegang via Berlijn een tunnel met trappen en tenzij de poort aan maus au chocolat een paar metertjes naar achter schuift wordt de enige andere toegang tot het gebied dan via Fantasy. Beide opties zitten in alle geval op een hoger niveau dan de toegangstunnel uit Berlijn.

    Phantasialand doet meestal wel een poging om alle zones van het park met een helling bereikbaar te maken op voorwaarde dat je er serieus wat omwegen voor over hebt. Van de brug tussen chiapas en klugheim kan je bijvoorbeeld traploos beneden in Mexico geraken langs het pad achter Tacana dat naar de grote brug en poort van Chiapas voert en van daaruit geraak je ook naar het hoofdniveau van Klugheim.

  10. #348

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vermoed dat het zoiets gaat zijn als alles zich een niveautje lager afspeeld in Rookburgh. Als ik me niet vergis heeft de toegang via Berlijn een tunnel met trappen en tenzij de poort aan maus au chocolat een paar metertjes naar achter schuift wordt de enige andere toegang tot het gebied dan via Fantasy. Beide opties zitten in alle geval op een hoger niveau dan de toegangstunnel uit Berlijn.
    Ik zit op meerdere fora en het is al grotendeels bekend hoe Rookburgh opgebouwd zal zijn en hoe het er thematisch zal uitzien. Het wordt een multi-layer gebied, bestaande uit 3 niveaus waarschijnlijk.

    In de kelder zitten de stations, transfertrack, de wachtrij, launch, final remsectie, een darkride gedeelte (toch na de rit - na de breaks). Het andere darkride gedeelte is in het begin na het verlaten van het instapstation. Dit darkride gedeelte gaat verder boven het station verder in de gebouwen die bovengronds erover komen.

    Op de gelijkvloers - wat het niveau van de Berlin doorgang is en Fantasy - komt het steampunk stadje en de voornaamste pathways. De trap en oude ingang van Race for Atlantis zijn nog intact. Dit bezorgt Rookburgh mogelijk nog een verdieping, als deze echt blijft.

    Oftewel blijft de poort bij Maus au Chocolat op zijn plaats staan of ze wordt vervangen door een Berlijnse gevel om de achterzijde van de muur haar ijzeren constructie en het backstage gedeelte van Rookburgh te verbergen.

    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 11-06-18 om 19:28.

  11. #349

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Hoe het ook zal worden, het lijkt me toch weer iets echt uniek en typisch fantasialand te worden.. Het moet zowat het meest naar uitgekeken project sinds lang zijn.

  12. #350

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het zou kunnen dat die helling blijft want het zou mij niet verbazen dat de kelderverdieping toegankelijk moet blijven.
    Klinkt eigenlijk ook wel logisch. Als ooit de treinen eruit moeten, moeten ze er ook bij komen, en dat zal ongeveer op die plek gebeuren.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik zit op meerdere fora en het is al grotendeels bekend hoe Rookburgh opgebouwd zal zijn en hoe het er thematisch zal uitzien. Het wordt een multi-layer gebied, bestaande uit 3 niveaus waarschijnlijk.

    In de kelder zitten de stations, transfertrack, de wachtrij, launch, final remsectie, een darkride gedeelte (toch na de rit - na de breaks). Het andere darkride gedeelte is in het begin na het verlaten van het instapstation. Dit darkride gedeelte gaat verder boven het station verder in de gebouwen die bovengronds erover komen.

    Op de gelijkvloers - wat het niveau van de Berlin doorgang is en Fantasy - komt het steampunk stadje en de voornaamste pathways. De trap en oude ingang van Race for Atlantis zijn nog intact. Dit bezorgt Rookburgh mogelijk nog een verdieping, als deze echt blijft.

    Oftewel blijft de poort bij Maus au Chocolat op zijn plaats staan of ze wordt vervangen door een Berlijnse gevel om de achterzijde van de muur haar ijzeren constructie en het backstage gedeelte van Rookburgh te verbergen.

    De eerste 2 alinea's van je omschrijving is wat al staat. Dus dat moet wel kloppen. Echter denk ik dat wat er over blijft van die benedenverdieping veel te groot is voor enkel een wachtrij. Ik vermoed dat er nog iets komt. Daarnaast lijkt me de hal van MaC een belangrijk deel van de wachtrij te worden. Dat was vroeger de wachtrij voor RfA en is te groot voor een gewone overgang. Zelfs als de "Sleutelgatvormige ruimte" volledig voor wachtrij gebruikt wordt, is tussen daar en de weg nog redelijk wat plaats. Er ligt daar ook nog ergens een mysterieus rond fundament.

    Ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat de verdieping daarboven het main-level wordt. Gezien daar onder andere een deel van de darkride zit. Vanuit Wuze Town lijkt er geen doorgang op dat niveau te zijn, enkel vanuit Berlin. Het zou me niet verbazen als er hoogteverschillen in gaan zitten die je bijna niet merkt, zoals ook bij Chiapas en Taron.

    Zelf verwacht ik wel dat er vanuit Wuze Town (De trap) een doorgang komt naar het hoofdpad. Dit hoofdpad zal door het gebied heen gaan en aansluiten bij MaC. De toegang via Berlin verwacht ik als meer een zijsteek. Net als bij Taron het hoofdpad vanaf de uitgang van Chiapas via de ingang van Raik terug richting de Mystery Parkingang loopt, met de straten richting China en richting Colorado als zijsteken.

    Hoe de theming er uit gaat zien is nog een raadsel. Er wordt veel steampunk verwacht, maar ik denk dat het vooral industrieel is met hier en daar wat steampunk tinten (sommigen denken dat dit hetzelfde is: Dat is het niet, kan ik eventueel met afbeeldingen toelichten als daar behoefte aan is). Vooral de muren die al af zijn geven me dat vermoeden. Er is al een bestaand industieel gebouw gevonden dat waarschijnlijk inspiratie was voor bepaalde delen hier.

    Het spannendste wordt echter vooral hoe FLY zich door het hele gebied gaat kronkelen. Daar is nog steeds niets van bekend. Om écht de langste Flying te worden moet hij over de 1200m heen gaan, maar ik verwacht eigenlijk dat de baan korter wordt en ze met een flauw excuus komen om toch het record te rechtvaardigen.

  13. #351

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    ze met een flauw excuus komen
    'seiner bauart'
    (LSM)
    'Für eine launch-coaster'
    ... 'Family Boomerang'

  14. #352

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Echter denk ik dat wat er over blijft van die benedenverdieping veel te groot is voor enkel een wachtrij. Ik vermoed dat er nog iets komt. Daarnaast lijkt me de hal van MaC een belangrijk deel van de wachtrij te worden. Dat was vroeger de wachtrij voor RfA en is te groot voor een gewone overgang. Zelfs als de "Sleutelgatvormige ruimte" volledig voor wachtrij gebruikt wordt, is tussen daar en de weg nog redelijk wat plaats. Er ligt daar ook nog ergens een mysterieus rond fundament.

    Ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat de verdieping daarboven het main-level wordt. Gezien daar onder andere een deel van de darkride zit. Vanuit Wuze Town lijkt er geen doorgang op dat niveau te zijn, enkel vanuit Berlin. Het zou me niet verbazen als er hoogteverschillen in gaan zitten die je bijna niet merkt, zoals ook bij Chiapas en Taron.

    Zelf verwacht ik wel dat er vanuit Wuze Town (De trap) een doorgang komt naar het hoofdpad. Dit hoofdpad zal door het gebied heen gaan en aansluiten bij MaC. De toegang via Berlin verwacht ik als meer een zijsteek. Net als bij Taron het hoofdpad vanaf de uitgang van Chiapas via de ingang van Raik terug richting de Mystery Parkingang loopt, met de straten richting China en richting Colorado als zijsteken.

    Hoe de theming er uit gaat zien is nog een raadsel. Er wordt veel steampunk verwacht, maar ik denk dat het vooral industrieel is met hier en daar wat steampunk tinten (sommigen denken dat dit hetzelfde is: Dat is het niet, kan ik eventueel met afbeeldingen toelichten als daar behoefte aan is). Vooral de muren die al af zijn geven me dat vermoeden. Er is al een bestaand industieel gebouw gevonden dat waarschijnlijk inspiratie was voor bepaalde delen hier.

    Het spannendste wordt echter vooral hoe FLY zich door het hele gebied gaat kronkelen. Daar is nog steeds niets van bekend. Om écht de langste Flying te worden moet hij over de 1200m heen gaan, maar ik verwacht eigenlijk dat de baan korter wordt en ze met een flauw excuus komen om toch het record te rechtvaardigen.
    Ik verwacht net zoals jou dat de RfA wachtrij zal gebruikt worden en die sleutelgat - vormige ruimte.

    Dat de ruimte die nog open is en de aanwezigheid van dat "mysterieus fundament" duiden op dat er meer komt dan enkel wat ik opsomde, is vrij zeker. Ik vraag me steeds af wat er nog zou komen maar ik zag geen reden om een nieuwe discussie hierover te starten maar nu doe jij het dus bij deze (haha):

    De Intamin Multi Tower zou nog steeds kunnen op dat fundament maar dan zit ik met 2 probleemstellingen
    - De overige open ruimte is nog steeds enorm om zomaar op te vullen met gebouwen.
    - De Ultra Tower is 30M. Ik zie Phantasialand dit niet meteen bouwen (ookal gaat dit enkele meters de grond in).

    Ik heb al gedacht dat op de open ruimte misschien een meer komt, hoewel dit eerder onwaarschijnlijk lijkt. Misschien een trackless darkride? Wie weet.

    Naar het schijnt komen de doorgang /tunnel vanuit Berlin en Fantasy op gelijke hoogte. Ik denk dat dit klopt en dat dit toch eerder het main-niveau gaat zijn. Het darkride gedeelde zit misschien verstopt in fabrieksgebouwen. Maar ik beschouw jouw gedachten ook als een mogelijkheid. Binnenkort zullen er hopelijk wel weer ongewenste foto's verschijnen en hebben we misschien een beter zicht hierop.

    Over de kwestie steampunk /industrie als thema, heb ik ook het gevoel zoals jou, bij het bekijken van die muren die al overeind staan, dat het eerder gewoon industriële gebouwen zijn met Steampunk tinten.

    Over het record "langste flying coaster" heb ik al meermaals aangehaald op verschillende fora dat ik denk dat het extreme gedeelte - vanaf de launch - qua lengte gelijkaardig gaat zijn aan Black Mamba. Het is het darkride gedeelte (in lengte of in tijd: hoelang je er door rijdt) dat de bepalende factor zal zijn waar dit record op gebaseerd is.

    Thematisch stel ik me FLY voor als een nieuwe technologische uitvinding dat de fabriek verlaat en een testvlucht maakt.

  15. #353

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Tof.. iemand om wat mee te sparren

    De langste flying coaster qua rit-tijd.. Dat zou best kunnen, want het darkride gedeelte lijkt toch redelijk lang te zijn, waardoor je over deze baan langer zult doen dan de "gewone" flying coasters.

    Een Ultra Tower zie ik niet passen op het ronde fundament. Als ik de concept daarvan nog goed voor de geest heb zijn dat vrijwel volwaardige simulator-bakjes die aan de toren hangen. Dat gaat véél meer ruimte in beslag nemen en de track moet ook nog erlangs passen om na de launch weg te kunnen of terug bij de remmen te kunnen komen. Nu kan het wel zo zijn dat hier enkel de paal zelf komt te staan en de instap/uitstap elders is, maar dan verlies je aardig wat meters in hoogte.

    Het sleutelgatgebouw loopt qua breedte tot ongeveer het begin van de launch. De ruimte naast de launch/rem is nog vrijwel volledig vrij. Wat hier enorm bij op valt is dat het fundament van de launch/rem tunnel erg gekarteld is. Dat zal ongetwijfeld niet voor niets zijn.

    Ik denk dat er stiekem nog veel geheimen in deze bouwput zitten

  16. #354

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Haha

    Ik heb wat research gedaan en de meeste flyers kwamen qua tijd tot maximum 2:45 minuten. Er vanuit gaande dat er bij FLY een redelijk lang stuk darkride in komt, dan is dit mogelijke record zeker haalbaar.

    Ik neem 1 minuut voor het darkride deel, inclusief de lancering die hierna direct volgt. Van de final breaks tot aan het station neem ik 20 seconden. Dan moet - laten ik het zo noemen - de "echte rit" zelf 1 minuut 25 seconden zijn. Aangezien Taron 1 minuut 15 seconden erover doet vanaf de eerste lancering. Ik heb het berekend vanaf de eerste launch omdat FLY ineens in de launch zal rollen en ineens versnelt wordt in plaats van eerst tot stilstand te komen en ik het nu enkel heb over de snelle "echte rit" zelf. Dan ben ik wel zeker dat dit record in tijd wel haalbaar.

    Ookal houdt het geen steek dat die Intamin Ultra Tower hier toch zou komen te staan, het zou toch weer wel mogelijk zijn als RfA-vervanger maar dan naar een niveau hoger getild, letterlijk en figuurlijk. Hier zou evengoed gewoon een kleine kinderattractie kunnen komen.

    Precies. Over die kartelingen heb ik al veel nagedacht waarvoor die zouden zijn. Misschien voor de vorm van een aanpalend gebouw dat tegen die zijde moet komen?

    Ik heb al gedacht dat er misschien zelfs 3 attracties in Rookburgh zullen komen. F.L.Y., een kinderattractie en een darkride?

    Het zou me in ieder geval niet verbazen. De eventuele darkride zou ik zien als vervanger van Hollywood Tour of Geister Rikscha. Geister Rikscha gaat eind 2019 op de schop dus het zou kunnen.

  17. #355

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik kan me voorstellen dat het darkride gedeelte zelfs langer dan een minuut duurt.. Dus goed haalbaar

    Een kinderattractie lijkt me wel logische. PHL heeft altijd aan de kleintjes gedacht met verrassende toevoegingen zoals Tikal en Raik. Nu kan FLY prima een familybaan worden, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Dus zal PHL er iets voor familie of kinderen bij zetten.

    Nog een darkride erbij lijkt me qua ruimte wat zoiets nodig heeft alsook kosten niet logisch. Ik zou het wel later zien ontstaan op het stuk tussen Rookburgh en Wuze Town in dat nu nog niet gebruikt wordt in een later stadium.

    Die kartelingen zien we trouwens ook terug in het plafond boven de launch/rem, echter valt het op dat ze daar een stuk minder zijn. (WTF?)

    Ik denk ook dat GR de volgende attractie is die weg gaat (had eigenlijk al verwacht dat deze gesloopt zou worden in plaats van RfA, maar toch kwam RfA eerst). Echter: PHL doet de sloop altijd in de winterstop vóór de nieuwe attractie open gaat. Ik ga er van uit dat FLY volgend jaar opent, dus ik denk dat de GR nu aan zijn laatste jaar bezig is (waarbij het nog onzeker is of dat vóór of na de winteretraum gebeurd, meestal erna omdat die stop langer is).

  18. #356

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik kan me voorstellen dat het darkride gedeelte zelfs langer dan een minuut duurt.. Dus goed haalbaar

    Een kinderattractie lijkt me wel logische. PHL heeft altijd aan de kleintjes gedacht met verrassende toevoegingen zoals Tikal en Raik. Nu kan FLY prima een familybaan worden, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Dus zal PHL er iets voor familie of kinderen bij zetten.

    Nog een darkride erbij lijkt me qua ruimte wat zoiets nodig heeft alsook kosten niet logisch. Ik zou het wel later zien ontstaan op het stuk tussen Rookburgh en Wuze Town in dat nu nog niet gebruikt wordt in een later stadium.

    Die kartelingen zien we trouwens ook terug in het plafond boven de launch/rem, echter valt het op dat ze daar een stuk minder zijn. (WTF?)

    Ik denk ook dat GR de volgende attractie is die weg gaat (had eigenlijk al verwacht dat deze gesloopt zou worden in plaats van RfA, maar toch kwam RfA eerst). Echter: PHL doet de sloop altijd in de winterstop vóór de nieuwe attractie open gaat. Ik ga er van uit dat FLY volgend jaar opent, dus ik denk dat de GR nu aan zijn laatste jaar bezig is (waarbij het nog onzeker is of dat vóór of na de winteretraum gebeurd, meestal erna omdat die stop langer is).
    Ik wilde niet te optimistisch zijn over de lengte van het darkride gedeelte.

    Een kinder-of familieattractie komt er zeker. Ik sluit een (trackless) darkride (met twee verdiepingen) niet uit. Bij Phantasialand weet je nooit. Op dat stuk tussen Wuze Town en Rookburgh kan veel komen: een darkride, een hotel, een evenementenhal,...

    Die kartelingen zijn het grootste raadsel op de site, haha.

    Dat Geister Rikscha eerst op de schop gaat, staat voor mij zo goed als vast want begin dit seizoen kreeg het dak van het gebouw van Temple of the Nighthawk & Hollywood Tour een reinigingsbeurt. Die moeite gaan ze niet nemen als dit gebouw als eerste tegen de grond zou gaan.

    Mijn voorspellingen na Rookburgh:
    - eind 2019/begin 2020: afbraak GR

    - 2020/2021: renovatie omgeving Colorado Adventure (verleggen wachtrij, station aanpassen e.d.) en renovatie FJP.

    - 2022: opening nieuwe attractie op de site van Geister Rikscha en opening vernieuwde FJP.
    (eind 2022 Afbraak ToTNH en HT)

    -2023: renovatie en meer details toevoegen aan het Fantasy themagebied.

    - 2025: opening nieuw themagebied op site ToTNH.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-06-18 om 00:58.

  19. #357

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dat ze het dak schoon gespoten hebben zegt niets. De poppen in de Gondelbahn hadden in hun laatste seizoen nog nieuwe kleren gekregen en dat is harder werk dan zo'n dak schoon spuiten. Dat dak hoort gewoon bij hun standaard winter onderhoud (alle daken worden schoon gespoten voor opening).

    Nadat mijn voorspelling voor de opening van FLY er gigantisch naast zat, ga ik toch ook een gok wagen.

    Eind 2018/begin 2019: Sloop Geister Rikscha
    Begin 2019: Opening nieuwe ingang RQ & Opening FLY
    Half 2019: Duidelijke start bouw op GR locatie.
    Winter 2019/2020 óf winter 2020/2021 opdate aan Colorado Adventure. De andere winter opening (kleine) attractie in Rookburgh.
    Eind 2020: Start sloop TotNH/Hollywood Tour (op voorwaarde dat er vervanger is voor Fantissima, anders zie ik ze het Silverado Theater eerst nog slopen)

    Vanaf daar wordt het heel lastig. Als ze het Silverado Theater slopen zal iets nieuws beduidend minder lang duren dan wanneer ze TotNH slopen. Het zou me in elk geval niets verbazen als ze eerst voor het Silverado Theater gaan en er dan een showgebouw voor terug komt dat overdag in het park gebruikt kan worden en in de avond voor Fantissima. Ze kunnen dan ook een directe aansluiting aan de hotels geven voor toegang tot het theater, wat mij de meest logische optie zou lijken. Echter PHL doet vaak van die dingen die - als je ze in een RCT scenario zou voorstellen - als Niet Realistisch worden bestempeld

  20. #358

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Lieve profeten en waarzeggers: er is een speciale plek voor mensen zoals jullie!

    Maar het is aanstekelijk om mee te speculeren wanneer het park 'klaar' gaat zijn.

  21. #359

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat ze het dak schoon gespoten hebben zegt niets. De poppen in de Gondelbahn hadden in hun laatste seizoen nog nieuwe kleren gekregen en dat is harder werk dan zo'n dak schoon spuiten. Dat dak hoort gewoon bij hun standaard winter onderhoud (alle daken worden schoon gespoten voor opening).

    Nadat mijn voorspelling voor de opening van FLY er gigantisch naast zat, ga ik toch ook een gok wagen.

    Eind 2018/begin 2019: Sloop Geister Rikscha
    Begin 2019: Opening nieuwe ingang RQ & Opening FLY
    Half 2019: Duidelijke start bouw op GR locatie.
    Winter 2019/2020 óf winter 2020/2021 opdate aan Colorado Adventure. De andere winter opening (kleine) attractie in Rookburgh.
    Eind 2020: Start sloop TotNH/Hollywood Tour (op voorwaarde dat er vervanger is voor Fantissima, anders zie ik ze het Silverado Theater eerst nog slopen)

    Vanaf daar wordt het heel lastig. Als ze het Silverado Theater slopen zal iets nieuws beduidend minder lang duren dan wanneer ze TotNH slopen. Het zou me in elk geval niets verbazen als ze eerst voor het Silverado Theater gaan en er dan een showgebouw voor terug komt dat overdag in het park gebruikt kan worden en in de avond voor Fantissima. Ze kunnen dan ook een directe aansluiting aan de hotels geven voor toegang tot het theater, wat mij de meest logische optie zou lijken. Echter PHL doet vaak van die dingen die - als je ze in een RCT scenario zou voorstellen - als Niet Realistisch worden bestempeld
    Ik zal hierop antwoorden via de link van de reactie hieronder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Lieve profeten en waarzeggers: er is een speciale plek voor mensen zoals jullie!

    Maar het is aanstekelijk om mee te speculeren wanneer het park 'klaar' gaat zijn.
    Bedankt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 13-06-18 om 12:55.

  22. #360

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bon, er komt een nieuwe vrije valtoren in Phantasialand.

    Naam:     xBA93D6E5-3D17-457C-8CC2-010A9A5A6603.thumb.jpeg.0ea295e52651ff07256486d810311be9.jpeg.pagespeed.jpg
Bekeken:  2044
Groote:   53,8 KB

    Foto: Phantafriends

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •