X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 22 van de 60 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 440 van de 1200
  1. #421

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het hoogste punt wat we nu kennen is die rol. Er zal nog een hoger punt moeten komen. Het hoogste punt van de baan zit normaal na de launch (omdat de trein moet kunnen terugrollen de launchstrook in, of vanaf dat hoogste punt moet kunnen rond komen). Dat zal dus relatief ver van de geluismuur af zijn en niet zo overdreven veel lager.

    Al eens gezien hoe hoog de geluidsmuur is langs een autostrade is? En de auto's rijden daar er vlak langs.

    Als je een lijn trekt vanaf waar de auto's/achtbaan rijden tot aan de top van de geluidsmuur, dan is dat de hoek waarbinnen het geluid los komt. Daarbij wil je altijd dat het geluid omhoog gestuwd wordt. Liefst onder een zo groot mogelijke hoek (recht omhoog dus, of zelfs daar overheen, terugkaatsend van de huizen weg). Ik denk niet dat die hoek bij FLY heel erg groot gaat zijn.

  2. #422

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Steeds meer theming zichtbaar:







    Bron: https://www.instagram.com/inversionsandairtime/

  3. #423

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Schattig dat ze dakpannetjes uit spuitbeton maken. Ik geloof ook niet dat je echt veel verschil zou opmerken van op de begane grond. Op die laatste foto zie ik niet al te veel theming eigenlijk.

  4. #424

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er zijn weer enkele stukken van de Launch gemonteerd. Het gaat nu niet meer om een lang recht stuk, maar om gebogen stukken track. Er is geen foto van, maar volgens onze Duitse collega's loopt de launch nu door totdat hij ongever 60 graden omhoog loopt.

  5. #425

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    ongever 60 graden omhoog loopt.
    Handig om dat getal wat concreter te maken: de laatste afdaling van Chiapas is 53 graden. In mijn boek heet zoiets 'stevig omhoog'.

  6. #426

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    https://www.youtube.com/watch?v=86qn3Ox8lN8

    Ongeveer op 40 seconden.

    Loopt inderdaad best goed omhoog, maar ik denk niet dat dit het begin is van een halve looping (of immelmann oid).

  7. #427

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Gisteren zijn er nog een paar torens bij gekomen in PHL



    Met dank aan PhantabulöserSebi @ Phantafriends.

    Ik heb het idee dat dit uiteindelijk een verlenging wordt van de bestaande muur. Je ziet echter duidelijk dat dit ander staal is. Deze muur zal dus theming krijgen. Een aardig oppervlakte voor Universal Rocks om mee aan de slag te gaan.

  8. #428

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Phantasialand-projecten zijn toch altijd bizar om te volgen. Je hebt echt nooit een volledig idee van wat er nu eigenlijk allemaal gebouwd wordt tot het effectief opent. Sowieso dat ook dit gebied gaat krioelen van verscheidene smalle straatjes over, onder en tussen de achtbaan in. Can't wait! Vraag mij vooral ook af of hierdoor de populariteit van Taron wat afneemt. Vond dat je dat ook zag bij Black Mamba bij de opening van Taron. Heb er sindsdien nooit echt lang moeten aanschuiven.

  9. #429

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Vond dat je dat ook zag bij Black Mamba bij de opening van Taron. Heb er sindsdien nooit echt lang moeten aanschuiven.
    Bij BM was de populariteit ruim voor opening van Taron afgenomen, maar ook dit jaar heb ik - zelfs op doordeweekse dagen - al geweten dat de extra verlengde wachtrij open was.

    Ook bij Colorado is er een extra stuk wachtrij bij gekomen, die toch wel vaak voor een deel in gebruik is.

    In het algemeen heb ik het idee dat het park beduidend drukker wordt en de rijen weer terug langer aan het worden zijn (Zeker sinds de opening van Taron). Nu zal de opening van FLY de drukte wellicht iets meer spreiden, ik denk niet dat het effect op Taron heel groot gaat zijn. Ik heb ook het vermoeden dat de herhalingswaarde van Taron groter is dan die van FLY Gaat zijn. In de ochtend wilt iedereen FLY doen omdat die nieuw is en daarna verwacht ik dat de massa alsnog naar Taron toe trekt.

    Bij Taron is ook een Fastpass systeem geinstalleerd (al bij opening) alleen nog nooit in gebruik genomen. Ik kan me voorstellen dat dit ook wat capaciteit weg gaat nemen wanneer ze het systeem daadwerkelijk gaan gebruiken.

  10. #430

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Vraag mij vooral ook af of hierdoor de populariteit van Taron wat afneemt.
    Taron spreekt een breed publiek aan, mensen die afgeschrikt worden door inversies durven wel in Taron. Ook voor trhillseekers is de baan een feest. FLY gaat naar mijn verwachting voor een deel van de bezoekers wel die psychologische inversiedrempel hebben. Dus blijft het grote publiek voor Taron gaan.

    Tenzij Phantasialand verrast, wordt FLY volgens mij daarom niet de nieuwe publiekslieveling.

  11. #431

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Taron spreekt een breed publiek aan, mensen die afgeschrikt worden door inversies durven wel in Taron. Ook voor trhillseekers is de baan een feest. FLY gaat naar mijn verwachting voor een deel van de bezoekers wel die psychologische inversiedrempel hebben. Dus blijft het grote publiek voor Taron gaan.

    Tenzij Phantasialand verrast, wordt FLY volgens mij daarom niet de nieuwe publiekslieveling.
    Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel attracties erbij komen denk ik. Ik denk niet dat het alleen FLY gaat zijn, en in dat geval kan de wachtrij bij Taron wel eens naar beneden gaan.
    I have to tell you, every day is a roller coaster.

  12. #432

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Hangt er natuurlijk vanaf hoeveel attracties erbij komen denk ik. Ik denk niet dat het alleen FLY gaat zijn, en in dat geval kan de wachtrij bij Taron wel eens naar beneden gaan.
    Als er nog een attractie bij komt, zal dat een familie/kinder attractie zijn. Na Talocan hebben ze Tikal erbij gezet voor families/kinderen. Bij Taron is Raik erbij gekomen.

    Nu heb je direct ernaast al heel veel kinderattracties in Wuze Town liggen. Dus nog een kinderattractie in Rookburgh lijkt me niet ideaal. Dus ALS er iets komt is mijn gok een familie-attractie.

    Tussen de spaghetti aan tracks moet ook nog ergens een toiletblok en horeca komen. Dus ben sowieso benieuwd wat er nog in moet gaan passen. Een maat van me opperde een demolition derby ride van Zamperla. Die zou in een industriëel thema op zich wel passen, al heb ik mijn twijfels over het toevoegen van auto's in een Berlijns thema van de jaren 20. Ook al is het een industriewijk van Berlijn, dat veranderd het jaartal op zich niet.

    Qua Horeca zou ik het wel cool vinden als ze die gigantische BBQ die ze vroeger in Silver City gebruikten weer terug zouden hangen. Hang dat ding iets anders op en het past perfect in het industriële van het gebied. Waarbij dan spiezen met vlees en/of groenten verkocht worden door wat arme lui die in de buurt wonen en zo wat geld bij elkaar proberen te scharrelen door hun producten aan het werkvolk in de fabrieken te slijten.

  13. #433

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Taron spreekt een breed publiek aan, mensen die afgeschrikt worden door inversies durven wel in Taron. .
    Ook maar voor één keer, denk ik: ik ken genoeg mensen die Taron toch te heftig vinden, terwijl ze wel met plezier in Black Mamba stappen.

  14. #434

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    Ook maar voor één keer, denk ik: ik ken genoeg mensen die Taron toch te heftig vinden, terwijl ze wel met plezier in Black Mamba stappen.
    Wel vreemd dat als je Taron te heftig vindt, toch in Black Mamba gaat. Naar mijn mening is Black Mamba toch intenser.

  15. #435

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Black Mamba trekt hogere G-Krachten. Taron heeft meer Airtime. In het algemeen zit je bij Taron vrijer en wordt je meer uit je stoeltje gesmeten (nouja, poging tot). Als je daar net meer angst voor hebt dan voor de hoge G's van Mamba, dan kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Ook is Taron een stuk langer natuurlijk.

    Desalniettemin zal het grote publiek liever Taron doen dan BM. (ongacht een handjevol mensen in je kennissenkring). Dat is ook wel duidelijk te zien aan de wachtrijen.

    Er zijn overigens wat nieuwe foto's op twitter verschenen:
    https://twitter.com/cslkenny
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 07-09-18 om 14:56.

  16. #436

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat steken ze daar nu weer allemaal uit...

    Geniaal toch, dat park.

    Wel benieuwd naar wanneer er eindelijk wat meer info komt. (Ik zit nu te denken, ik gok dat ze gaan wachten tot na het zomerseizoen, nee?, dus net voor de wintertraum ofzo?)
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #437

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Wat steken ze daar nu weer allemaal uit...

    Geniaal toch, dat park.

    Wel benieuwd naar wanneer er eindelijk wat meer info komt. (Ik zit nu te denken, ik gok dat ze gaan wachten tot na het zomerseizoen, nee?, dus net voor de wintertraum ofzo?)
    Dat zal voor een groot deel ook afhangen van hoe de werkzaamheden vorderen. Ze werken volgens het principe "It's don when it's done" en naar gelang brengen ze ook meer info uit.

  18. #438

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    https://photos.app.goo.gl/chuUrauxyippES4H6

    Er staat al terug wat meer stelling. Sorry voor de slechte foto.

  19. #439

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ah had de Twitter foto niet gezien

  20. #440

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op de nieuwe foto is wel degelijk meer stelling te zien dan op de laatste foto's. Het versterkt mijn vermoeden dat ze die muur uiteindelijk willen gaan aansluiten op het gebouw van MaC om zo een sluitend geheel te creëren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •