X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 24 van de 60 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 480 van de 1200
  1. #461

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik verwacht dat later vandaag het gat gedicht gaat worden en dit deel van de muur (buiten natuurlijk het painten) klaar is.

    Als het op dit tempo gaat, is deze muur volledig afgewerkt tegen mijn volgend bezoekje, eind deze maand. Ben benieuwd om het nog eens in 't echt te zien.

    Terug naar de onzekerheid dat de baan wel zal openen in 2019. Momenteel staat bijna 3/4 van de baan overeind. Is het mogelijk dat tegen kerstmis alle baandelen geplaatst zijn?

    Op de nu nog lege plaats aan de kant van de Berggeiststraße komt het rangeerterrein om de treinen te stallen. Dit is ondergronds dus wat zou er boven op het gelijkvloers niveau komen?

    Kunnen we een nieuwe taverne / restaurant verwachten? Of eerder wat kraampjes in kleinere steampunk gebouwen waar de baan op een hoger niveau doorvliegt (ongeveer zoals bij Taron)?

    Is het nog hoopvol om een tweede attractie te verwachten?

    Zoveel vragen die mij bezig houden en die me de markeringpolitiek van het park, m.a.w. het stilzwijgen, stilaan doet beginnen haten. Waardoor enerzijds mijn interesse om het op de voet te blijven volgen, wegneemt. Anderzijds ben ik te nieuwsgierig en stel dat er plots informatie opduikt uit het niets. Haha.

  2. #462

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Zoveel vragen die mij bezig houden en die me de markeringpolitiek van het park, m.a.w. het stilzwijgen, stilaan doet beginnen haten.
    Waarom zou je het park ervoor haten? Het is hun goed recht niet alle details aan de fans bekend te maken en ik vind het fantastisch dat ze ervoor kiezen dit niet te doen.

  3. #463

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Waarom zou je het park ervoor haten? Het is hun goed recht niet alle details aan de fans bekend te maken en ik vind het fantastisch dat ze ervoor kiezen dit niet te doen.
    Ik zei dat ik hun manier van marketing begin te haten, niet het park.

    Ze moeten niet alle details geven maar ze mogen wel geleidelijk aan wat meer informatie geven over bepaalde zaken, zoals:
    - Komt er nog een 2e attractie?
    - Komt er een restaurant?
    Een ontwerp of een luik om door te kijken, zoals bij Klugheim zou ook leuk zijn. Met één ontwerp vertel je veel en tegelijkertijd heel weinig waardoor details niet prijsgegeven worden.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 05-10-18 om 09:38.

  4. #464

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    [...] maar ze mogen wel geleidelijk aan wat meer informatie geven over bepaalde zaken, zoals:
    - Komt er nog een 2e attractie?
    Ze mogen idd, maar ik vind het geweldig dat ze dat niet doen. Zo is het toch veel spannender? Zoals met Raik, "oh ja, nog een terloops feitje, we hebben ook nog een tweede achtbaan besteld."

  5. #465

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Nu gaan ze toch wel iets beginnen geven. of ze willen of niet. De muren zullen details geven bewust of niet.
    ik zou er niet van verschieten als ze een artikel in hun krantje zouden posten na de actie van 1 betaalen 2gaan

  6. #466

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Door hun stil zwijgen creëren ze wel een beetje een hype. Het stil zwijgen was echter zo lang dat die hype alweer aan het sterven was. Het park hoeft echter niets te doen, deze muur zorgt dat er weer wat leven in de brouwerij komt. Ik zou zelf ook liever hier en daar wat details willen zien. Net genoeg om nog meer te kunnen speculeren. Maar kan er wel mee leven. We zullen uiteindelijk vanzelf wel zien wat het wordt.

    Terug naar de onzekerheid dat de baan wel zal openen in 2019. Momenteel staat bijna 3/4 van de baan overeind. Is het mogelijk dat tegen kerstmis alle baandelen geplaatst zijn?

    Op de nu nog lege plaats aan de kant van de Berggeiststraße komt het rangeerterrein om de treinen te stallen. Dit is ondergronds dus wat zou er boven op het gelijkvloers niveau komen?
    Dat is dus het gedeelte waar ik helemaal verward over ben. Ik was - tot voor kort - in de veronderstelling dat het rangeerterrein al bestond en dat de oprit/afrit die van de weg de bouwput in loopt op het dak daar van was. Dat is dus blijkbaar niet zo, blijkt nu.

    En naast de plek waar het rangeergedeelte moet komen is nog een behoorlijk grote vlakte helemaal leeg. Waar men achter tegen al redelijk ver klaar lijkt te zijn, lijkt het wel alsof vooraan zelfs geen fundamenten staan. De vraag wordt dus wat ze daar van plan zijn. Nu is het logisch dat ze voorin minder ver zijn dan achterin, maar nu is het verschil wel enorm. (of althans: Zo lijkt het, want bij Taron hebben we ook zoiets gezien, maar het leek daar toch minder extreem te zijn)
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 05-10-18 om 12:11.

  7. #467

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Door hun stil zwijgen creëren ze wel een beetje een hype. Het stil zwijgen was echter zo lang dat die hype alweer aan het sterven was. Het park hoeft echter niets te doen, deze muur zorgt dat er weer wat leven in de brouwerij komt. Ik zou zelf ook liever hier en daar wat details willen zien. Net genoeg om nog meer te kunnen speculeren. Maar kan er wel mee leven. We zullen uiteindelijk vanzelf wel zien wat het wordt.
    Destijds met Klugheim was de hype veel groter en was er constant iets om over te praten, dag in dag uit. Nu komt er zodanig traag iets naar buiten dat er dagen verstrijken vooraleer er op fora iets op gang komt. Wat ik persoonlijk zeer spijtig vind.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En naast de plek waar het rangeergedeelte moet komen is nog een behoorlijk grote vlakte helemaal leeg. Waar men achter tegen al redelijk ver klaar lijkt te zijn, lijkt het wel alsof vooraan zelfs geen fundamenten staan. De vraag wordt dus wat ze daar van plan zijn. Nu is het logisch dat ze voorin minder ver zijn dan achterin, maar nu is het verschil wel enorm. (of althans: Zo lijkt het, want bij Taron hebben we ook zoiets gezien, maar het leek daar toch minder extreem te zijn)
    Inderdaad, vooraan heb ik ook nog geen fundamenten gezien. Ik gok dat FLY niet tot hier zal reiken. Het is een grote oppervlakte dus er moet nog iets groot komen. Natuurlijk sanitair, food stalls of restaurant, backstage ruimte (opslag) etc neemt veel plaats in beslag en kan op deze plaats komen te liggen maar dan is er nog wel wat plaats over, denk ik.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ze mogen idd, maar ik vind het geweldig dat ze dat niet doen. Zo is het toch veel spannender? Zoals met Raik, "oh ja, nog een terloops feitje, we hebben ook nog een tweede achtbaan besteld."
    Enerzijds wel, anderzijds duurt het stilzwijgen nu wel heel erg lang en hoop ik dat je gelijk hebt dat er nog een cadeautje a la Raik is in Rookburgh.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Nu gaan ze toch wel iets beginnen geven. of ze willen of niet. De muren zullen details geven bewust of niet.
    ik zou er niet van verschieten als ze een artikel in hun krantje zouden posten na de actie van 1 betaalen 2gaan
    Inderdaad. Ik hoop het!
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 05-10-18 om 19:49.

  8. #468

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Vandaag zelf eens naar die muren gaan kijken en het ziet er knap uit, maar het thema is niet steampunk. Het past eerder bij het thema van het achterliggende gedeelte (fantasy)

    Ik denk dus dat als de muren af zijn, se nog minder gaan kunnen zien van die kant uit.

    Verder is ook de ingang aan de Berlijn kant een pareltje om te zien.. maar ook hier. Geen zicht in het nieuwe deel..
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 06-10-18 om 18:20.

  9. #469

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De muur wordt aan de Fantasy Kant ook in Fantasy thema gemaakt. Zou anders nogal gaan vloeken. De binnenkant (waar ze nog niet aan begonnen zijn) zal wel een industrieel thema krijgen.

    Van steampunk is tot nu toe eigenlijk weinig te zien. Zeppelins horen niet per definitie bij steampunk, maar passen wél bij een bepaalde periode in onze geschiedenis. En dat het kanon er wat weg van heeft dat kan, maar volgens mij wordt het gewoon een industriële achterbuurt van Berlijn.

  10. #470

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zou de draak van Berlijn ook een update krijgen? Smeck die van mistery kreeg een staf en een nieuw kostum.

  11. #471

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bouwupdate Rookburgh 08/10/2018







    Bron: Matzel286 @ phantafriends.de

  12. #472

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik volg de bouwupdates van F.L.Y. al een hele tijd, maar precies toch niet zo gedetailleerd als sommige anderen hier

    Toen ik afgelopen zaterdag in het park was vielen mij twee dingen op waarbij ik me vragen stel.
    - Zou Rookburgh misschien (deels) indoor worden? Die muren die (bijna) overeind staan zijn echt wel gigantisch. Het zou me niet verwonderen als het de voorgevel van een gebouw wordt.
    - Gaat het nieuwe themagebied wel klaar geraken in 2019? Er is best nog veel werk. Hoe het er nu uitziet lijkt het niet dat Rookburgh in 2019 al kan openen.
    Laatst gewijzigd door Nathan G; 09-10-18 om 16:15.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #473

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    2 weken voordat Black Mamba open ging moest de hele contstructie van de waterval, inclusief wachtrij er omheen nog gemaakt worden. Het zou al enorm vreemd moeten lopen mochten ze zelfs 2020 niet halen. Op ze halverwege 2019 open kunnen gaan zal moeten blijken. Als alle theming zo snel gaat als met deze grote muur is het doenbaar. Maar blijft enorm lastig om in te schatten.

  14. #474

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    2 weken voordat Black Mamba open ging moest de hele contstructie van de waterval, inclusief wachtrij er omheen nog gemaakt worden. Het zou al enorm vreemd moeten lopen mochten ze zelfs 2020 niet halen. Op ze halverwege 2019 open kunnen gaan zal moeten blijken. Als alle theming zo snel gaat als met deze grote muur is het doenbaar. Maar blijft enorm lastig om in te schatten.
    Ik bedoelde natuurlijk 2019 ipv 2020, heb het ondertussen aangepast. 2020 zal sowieso wel lukken
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #475

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat 2019 nog steeds haalbaar is, hoor. Veel theming onderdelen zijn wellicht reeds gemaakt en liggen ergens opgeslagen.

    Nu is men bezig met de grote muur en ik denk dat wanneer die klaar is en het zicht op de site blokkeert, dat het dan op de site misschien wel is snel kan gaan (met de geheimhouding waar ze aan vastklampen, in gedachten).

    Ik heb de site nog eens goed bekeken en eigenlijk is er al veel gedaan. De meeste theming is wellicht de muren die reeds deels gebouwd zijn en nog steeds in aanbouw zijn, vanaf de Wuze hal tot voorbij Maus au Chocolat en dan die muur aan de achterkant van de Berlin mainstreet. Dan waarschijnlijk nog eens muren of gebouwen aan de Berggeiststraße zijde en de site is omgeven door thematische muren.

    Het deel van de baan dat ondergronds ligt wordt darkride en daarin kan men theming en tijd besparen. Ook doordat de trein zijwaarts gericht is, zou er enkel aan één zijde theming moeten komen want de achterzijde is niet zichtbaar.

    Dus we hebben al de prefab theming, de snelle evolutie van de muren en de beperkte theming van het darkride gedeelte.

    Daarnaast moet je denken dat qua beton voornamelijk "enkel nog" de maintenance bay voor de treinen, een sanitairblok, kraampjes of restaurant gebouwd moet worden. Ik verwacht niet dat er in het midden van de site veel gebouwen zullen komen te staan, zoals vele fans denken. Misschien wel enkele hele grote gebouwen.

    Als ik de billboards bekijk, gok ik dat het gaat zijn wat je ziet. Voornamelijk het station en de wachtrij zullen ondergebracht worden in een rij van gebouwen.

    Als voorlaatste alle decoraties zoals een Zeppelin, tandwielen en andere steampunk of industriële elementen die men enkel nog moet plaatsen.

    En tussendoor nog het vervolledigen van de baan zelf, wat op zich ook niet veel tijd kost.

    Het kan dus allemaal vrij snel vooruit gaan en dit maakt voor mij een opening in 2019 zeker nog mogelijk.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 09-10-18 om 18:50.

  16. #476

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Zou Rookburgh misschien (deels) indoor worden? ... Gaat het nieuwe themagebied wel klaar geraken in 2019?
    Over dat indoor-aspect hebben nog mensen gespeculeerd. Ik geloof dat de consensus was dat er voorlopig te weinig aanwijzingen zijn voor ondersteuningen die de enorme dakconstructie zouden kunnen dragen.

    Goh: je kan veel gedaan krijgen op korte tijd... Bij klugheim was het een jaar voor opening ook nog ver van klaar. Port Laguna én Avalon zijn uit de grond gestampt op amper 10 maand.

  17. #477

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    [...] Ook doordat de trein zijwaarts gericht is, zou er enkel aan één zijde theming moeten komen want de achterzijde is niet zichtbaar. [...]
    Is dat zijwaarts gericht niet alleen maar voor het in- en uitstappen? Zo had ik het toch begrepen.

  18. #478

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Is dat zijwaarts gericht niet alleen maar voor het in- en uitstappen? Zo had ik het toch begrepen.
    De lifthill is naar mijn weten ook zijwaarts gericht en je draait pas in vliegpositie bovenaan als je een bocht maakt richting de eerste launch.

  19. #479

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Is dat zijwaarts gericht niet alleen maar voor het in- en uitstappen? Zo had ik het toch begrepen.
    Er zit na het vermoedelijke station nog een heel lang gedeelte dat zijwaarts gericht is en meerdere segmenten heeft. Kan bijna niet anders dan dat dit een soort darkride gedeelte wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik denk dat 2019 nog steeds haalbaar is, hoor. Veel theming onderdelen zijn wellicht reeds gemaakt en liggen ergens opgeslagen.

    Nu is men bezig met de grote muur en ik denk dat wanneer die klaar is en het zicht op de site blokkeert, dat het dan op de site misschien wel is snel kan gaan (met de geheimhouding waar ze aan vastklampen, in gedachten).

    Ik heb de site nog eens goed bekeken en eigenlijk is er al veel gedaan. De meeste theming is wellicht de muren die reeds deels gebouwd zijn en nog steeds in aanbouw zijn, vanaf de Wuze hal tot voorbij Maus au Chocolat en dan die muur aan de achterkant van de Berlin mainstreet. Dan waarschijnlijk nog eens muren of gebouwen aan de Berggeiststraße zijde en de site is omgeven door thematische muren.
    Vergis je niet.

    Er zullen zeker prefab objecten komen. Je ziet bij de grote muur dat er twee enorme gaten open gebleven zijn. Ongetwijfeld dat daar nog prefab objecten komen. Ook het grote ei-vormige ding in het midden is me te plat om zo leeg te laten, dus ook daar verwacht ik nog wel iets.

    Maar er is ook weer enorm veel beton gestort en er zullen nog veel stalen stellingen komen die gethemed moeten worden. En juist die theming gaat normaalgesproken het meeste tijd in zitten. Nu kan ik me voorstellen dat dit wat makkelijker is dan rotsen, maar toch is daar nog veel te doen.

  20. #480

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er zit na het vermoedelijke station nog een heel lang gedeelte dat zijwaarts gericht is en meerdere segmenten heeft. Kan bijna niet anders dan dat dit een soort darkride gedeelte wordt.

    Vergis je niet.

    Er zullen zeker prefab objecten komen. Je ziet bij de grote muur dat er twee enorme gaten open gebleven zijn. Ongetwijfeld dat daar nog prefab objecten komen. Ook het grote ei-vormige ding in het midden is me te plat om zo leeg te laten, dus ook daar verwacht ik nog wel iets.

    Maar er is ook weer enorm veel beton gestort en er zullen nog veel stalen stellingen komen die gethemed moeten worden. En juist die theming gaat normaalgesproken het meeste tijd in zitten. Nu kan ik me voorstellen dat dit wat makkelijker is dan rotsen, maar toch is daar nog veel te doen.
    Huh... "Vergis je niet"?

    Ik spreek over prefab objecten en je bevestigd het dus vergis ik me niet, denk ik dan. Haha.

    Stalen stellingen moeten per definitie niet gespoten theming krijgen zoals de famous wall die we hier momenteel bespreken. Hier kan men kiezen voor vooraf gefabriceerde theming die men eenvoudig gezegd kan aanhaken en vastzetten.

    Niet al het beton wat je nu nog ziet, zal zichtbaar blijven en moet daarom niet worden gethemed. Daarnaast denkend aan het thema zou het niet onlogisch zijn dat er veel met ijzeren platen gewerkt wordt om betonnen gebouwen aan te kleden (zoals de platen tegen de achterzijde van de muur tegen Wuze Town). Die zijn ook op voorhand gemaakt en moeten enkel geplaatst worden. Wat al veel tijd bespaart.

    Het is kwestie van tijd dat alles in een zeer grote stroomversnelling gaat komen qua theming.

    Ik blijf bij 1 juli 2019.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •