X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 60 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 1200
  1. #481

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bouwupdate Rookburgh 10/10/2018



    Bron: michaelmegane @ phantafriends.de

  2. #482

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Euh.. WTF?

    Die vleermuis ken ik van River Quest en Waar staat die letter T voor? :s.. Zeer opmerkelijk dit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Huh... "Vergis je niet"?

    Ik spreek over prefab objecten en je bevestigd het dus vergis ik me niet, denk ik dan. Haha.

    Stalen stellingen moeten per definitie niet gespoten theming krijgen zoals de famous wall die we hier momenteel bespreken. Hier kan men kiezen voor vooraf gefabriceerde theming die men eenvoudig gezegd kan aanhaken en vastzetten.

    Niet al het beton wat je nu nog ziet, zal zichtbaar blijven en moet daarom niet worden gethemed. Daarnaast denkend aan het thema zou het niet onlogisch zijn dat er veel met ijzeren platen gewerkt wordt om betonnen gebouwen aan te kleden (zoals de platen tegen de achterzijde van de muur tegen Wuze Town). Die zijn ook op voorhand gemaakt en moeten enkel geplaatst worden. Wat al veel tijd bespaart.

    Het is kwestie van tijd dat alles in een zeer grote stroomversnelling gaat komen qua theming.

    Ik blijf bij 1 juli 2019.
    we hebben het beiden over andere prefab denk ik.

    Prefab platen gaan ze niet doen, niet voor de muren tenminste. Dat brengt ze qua theming niveau 30 jaar terug in de tijd. Dat systeem had de gebirgsbaan destijds. Vreselijk ziet dat er uit. Enig Level van detail bestaat dan niet meer daarnaast is het zeer onderhoudsgevoelig. Bij de muren binnen klugheim die al gemaakt zijn (rondom de inversie) zie je ook dat ze dezelfde bouwwijze gebruiken als bij de grote muur hier. Ik zie geen enkele reden om dat nu anders te gaan doen.

    Prefab objecten zullen er zeker wel komen, maar niet voor volledige muren. Denk hierbij meer aan balkons, of van die typisch nooduitgang-trappen/ladders. Oftewel: Alles wat niet eruit hoeft te zien als steen of rots. Je zag het ook bij Klugheim. De meeste houten constructies zijn elders gemaakt en later er in gehesen. De nokken van de daken met de draken zijn in de zilvermijn hal vervaardigd.

    Juli 2019 lijkt me desondanks niet heel onrealistisch

  3. #483

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Prefab platen gaan ze niet doen, niet voor de muren tenminste.
    En de muur dan tegen Wuze Town? Haha. Dat zijn bij mijn weten platen tussen die pilaren.

    Zo zie ik ze ook wel nog wat stellingen doorheen het gebied aankleden. Hoe dan ook, we zullen het wel zien binnen enkele weken als er nog eens we foto uitlekt en als ze al wat verder staan.

  4. #484

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    zou die vleermuis iets te maken hebben met de nacht?

    Die gaten er naast zijn ook best vreemd ze zijn 2 verdiepen hoog wat in mijn ogen plaats laat voor een rails met een hangende zeppelin met gasten.

  5. #485

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    zou die vleermuis iets te maken hebben met de nacht?

    Die gaten er naast zijn ook best vreemd ze zijn 2 verdiepen hoog wat in mijn ogen plaats laat voor een rails met een hangende zeppelin met gasten.
    Dat laatste zou misschien kunnen, maar dan heb je wel 2 soortgelijke attracties heel dicht bij elkaar (Die door jou beschreven zeppelin en Würmling Express). Daarnaast zou het ook vrij bizar zijn dat gasten van daaruit een zicht hebben op de vijver en dito ander themadeel, want niet zo heel logisch is. Daarom verwacht ik eerder gewone 'thematisatie', al dan niet in de vorm van een zeppelin ipv een attractie.

    Waar ik nu net over denk: PHL kan perfect een soort immersive tunnel maken 'in' dit gebied (letterlijk in de kelder dan). Het thema, al is het momenteel nog heel breed, kan zich hier perfect voor lenen én het zou een mooie knipoog zijn naar het verleden.

  6. #486

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Er gaat geen theming van Rookburgh doorkomen. Men wil juist duidelijk gescheiden themagebieden. Het wordt gewoon opgevuld met prefab decor in het thema van Wuze Tall.

    Een immersive tunnel zou nog wel logisch en mogelijk zijn inderdaad. Hoe dan ook, ik geloof dat er zeker nog een tweede attractie komt. Omwille van het feit dat ze enkel mogen uitbreiden binnen de bestaande parkgrenzen, zie ik ze geen enorm themagebied van tientallen miljoenen euro's maken met slechts één attractie dat slecht een beperkt publiek aanspreekt.

    Ze gaan zeker weer een dubbel publiek proberen aantrekken zoals Raik aan de zijde van Taron verscheen, om het kinderaanbod uit te breiden en de kindvriendelijkheid van het park eer aan te doen.

  7. #487

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De nieuwste episode van wallspotting: kleurtjes!

    Naam:     IMG_20181012_144957.thumb.jpg.9a7e6f54db6aa3f9902237ce8eafd66f.jpg
Bekeken:  1433
Groote:   132,0 KB

    Bron: Phantafriends.de

  8. #488

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind het super dat de muur driedimensionaal wordt met die uitstekels. Benieuwd wat ze moeten voorstellen.

  9. #489

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ik vind het super dat de muur driedimensionaal wordt met die uitstekels. Benieuwd wat ze moeten voorstellen.
    Oeps. De essentie was mij even compleet ontgaan: ik had die boogvormige metaalconstructie volledig gemist!
    Ik veronderstel dat de Fantasy-entree voor het Rookburgh-gebied wordt vormgegeven als een burcht, waarbij die bogen een soort variatie zijn op kettingen die normaalgezien een ophaalbrug ondersteunen.

  10. #490

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Bron: Phantafriends.de

    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...

    Zou het kunnen dat het een duellerende achtbaan gaat worden.. (En aan de andere kant van die vleermuis de tweede baan door gaat komen...)

    Wat voor een verrassing zou dat zijn?
    Laatst gewijzigd door PyongWon; 13-10-18 om 13:03.

  11. #491

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...
    Het had gekund voordat die bogen er stonden. Maar deze constructies lijken me stalen geraamtes om steunberen in spuitbeton te maken hoor.

  12. #492

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Voor mij is het duidelijk dat hier een baan door gaat komen.. een achtbaan wel te verstaan...

    Zou het kunnen dat het een duellerende achtbaan gaat worden.. (En aan de andere kant van die vleermuis de tweede baan door gaat komen...)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Het had gekund voordat die bogen er stonden.
    Jamais! Beiden! Waarom zou je in hemelsnaam een gigantische geluidsmuur bouwen om vervolgens de achtbaan inclusief joelende passagiers toch geluidsmuurvrij aan de kant van de buren te laten passeren?!

    Dat lijkt me toch zonde van het geld.

  13. #493

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jamais! Beiden! Waarom zou je in hemelsnaam een gigantische geluidsmuur bouwen om vervolgens de achtbaan inclusief joelende passagiers toch geluidsmuurvrij aan de kant van de buren te laten passeren?!

    Dat lijkt me toch zonde van het geld.
    Niet als je die baan door de muur laat gaan in geluidsdichte "buizen" :-p

  14. #494

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Jamais! Beiden!
    Ik zeg niet dat ik dat verwachtte, en al zeker niet dat het logisch zou geweest zijn. Ik bedoelde dat àls dat het geval zou zijn, dat deze constructies dat ontkrachten in plaats van bevestigen.

    Ik verwachtte sowieso niet dat de baan er door zou komen gezien de stalen constructie van de muur in die gaten gewoon doorloopt. Daar leek me de baan sowieso niet tussen te passen. En bovendien kan die constructie geen baan dragen, kijk hoeveel steviger die oorspronkelijke pilaren zijn.

    De essentie van mijn bericht was de zin die je weggeknipt hebt in de quote.

  15. #495

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Zelfs op zondag wordt er verder gewerkt aan de scheidingsmuur van "Rookburgh" en "Wuze Town".






    Foto's: pdohmen91 - coasterfriends.de

  16. #496

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    ik vraag me af hoe ze aan de andere kant de rode torentjes gaan verstoppen.

  17. #497

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    ik vraag me af hoe ze aan de andere kant de rode torentjes gaan verstoppen.
    Of integreren in het thema aan die kant?

  18. #498

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    word wel moeilijk je ziet dat de toppen rond zijn je kan er dus geen schoorsteen van maken. Ik kan me niet omidelijk een gebouw voorstellen waar het niet zou op vloeken. of zouden ze werken met en dikke muur waardoor je ze niet ziet. hoe dan ook het zijn gootte gevallen als je de steling bekijkt is dit ongeveer 2m hoog en 1m dik

  19. #499

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    word wel moeilijk je ziet dat de toppen rond zijn je kan er dus geen schoorsteen van maken. Ik kan me niet omidelijk een gebouw voorstellen waar het niet zou op vloeken. of zouden ze werken met en dikke muur waardoor je ze niet ziet. hoe dan ook het zijn gootte gevallen als je de steling bekijkt is dit ongeveer 2m hoog en 1m dik
    Als die muur aan 2 kanten bekleed gaat worden is die op zich ook wel behoorlijk dik natuurlijk. Dus afhankelijk van wat er aan de andere kant komt kan dat toch wel eens zijn ... maar phantasialand kenende zullen ze wel een oplossing hebben die wij in de verste verte niet kunnen bedenken :-p

  20. #500

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het nieuwste element waar elders druk over gespeculeerd wordt is een wonderlijke combinatie van een felblauwe cilinder met een steampunky houder. Het ding is tegen de toegangspoort in de Berlijnse hoofdstraat gekwakt.

    Persoonlijk vind ik het voorlopig geen meerwaarde en eerder het tegendeel.

    Naam:     64FC4451-E92D-4C36-A161-028608509E8C.thumb.jpeg.14617bda5ca0baee2201b3621693e516.jpeg
Bekeken:  2393
Groote:   94,6 KB

    Naam:     B59357E9-1E90-4A03-A959-9F2D9ABA0528.jpeg.bd2f82072f8c0a744494abb46c45da15.jpeg
Bekeken:  1126
Groote:   2,36 MB

    Bron: Phantafriends

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •