X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 26 van de 60 EersteEerste ... 16242526272836 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 520 van de 1200
  1. #501

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Op het eerste zicht ziet het er uit als een LED Lichting tube. die kan elektriciteit effecten, vuur, stoom en stomend water simuleren evenals een display zijn. die dingen zien er niet uit als ze uitgeschakeld zijn maar eenmaal de animatie begint kan dit vrij realistisch zijn. Laat je niet vangen aan de blauwe kleur in dat geval. Je moet het meer zien als een tv.

  2. #502

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik begin steeds meer te geloven dat het gebied inderdaad overdekt word. Meer zelfs, dat ze hier net als het Silverado theater met een openschuivend dak gaan werken om zo de dag/nacht verdeling te hebben. Het word hoe dan ook volgens mij héél donker in het gebied zelfs zonder dak (hoge muren aan minstens één kant, achtbaantrack boven een groot stuk van het gebied).

  3. #503

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik begin steeds meer te geloven dat het gebied inderdaad overdekt word. Meer zelfs, dat ze hier net als het Silverado theater met een openschuivend dak gaan werken om zo de dag/nacht verdeling te hebben. Het word hoe dan ook volgens mij héél donker in het gebied zelfs zonder dak (hoge muren aan minstens één kant, achtbaantrack boven een groot stuk van het gebied).
    Op vrijwel elke site wordt er over gesproken dat het eventueel een overdekt gebied wordt.

    Hoewel ik dat idee schitterend zou vinden, ben ik vrij zeker dat Rookburgh een outdoor gebied wordt. Gewoonweg omdat de reeds gebouwde muren aan de Berlijnse mainstreet zijde veel lager zijn en er rond de rest van het gebied nog te weinig muren verrezen zijn.

    Ik blijf erbij dat ik er eerder een avondshow, theater, darkride of die Intamin Ultra Tower zie verschijnen als extraatje dat de lading "nacht" dekt. Het kan ook refereren naar de ERT.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 18-10-18 om 10:49.

  4. #504

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Op vrijwel elke site wordt er over gesproken dat het eventueel een overdekt gebied wordt.
    Als ik het Rulantica-topic bekijk zie ik dat een grote dakconstructie best wel wat ondersteuning nodig heeft, wat ik tot hiertoe onvoldoende zie in Rookburgh.

    Het zou natuurlijk wel een makkelijke manier zijn om langs de andere zijde van de fantasy-muur geen torentjes te moeten wegwerken.

  5. #505

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Een soort zandloper die de laatste maanden gaat aflopen naar de openingsdatum?

  6. #506

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Een soort zandloper die de laatste maanden gaat aflopen naar de openingsdatum?
    Het geeft licht. Het is een lamp in Steampunk stijl, al dan niet met speciale effecten (waardoor de ingang de aandacht trekt als je door de mainstreet wandelt).

    Bij effecten denkt men op andere fora aan bijvoorbeeld een flikkerend effect of het effect zoals een lavalamp heeft. Geen idee in hoeverre ik dat als voor mogelijk houd.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 18-10-18 om 10:56.

  7. #507

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik Zie presies witte kabels net onder de vensters lopen. zouden dit stroomkabels kunnen zijn?
    Zo ja zou dat verduisterend glas kunnen zijn. ik durf nog verde te gaan een glazen plafond met verduisterend glas. instant nacht.
    dit weecht niet zo veel als beton en heeft het voordeel dat de Dag makelijk te doen is+ en indoor gedelte

  8. #508

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik Zie presies witte kabels net onder de vensters lopen. zouden dit stroomkabels kunnen zijn?
    Zo ja zou dat verduisterend glas kunnen zijn. ik durf nog verde te gaan een glazen plafond met verduisterend glas. instant nacht.
    dit weecht niet zo veel als beton en heeft het voordeel dat de Dag makelijk te doen is+ en indoor gedelte
    Met de ramen van de Rookburgh ingang gaat sowieso nog iets gebeuren.

    Verduisterend glas zou wel nice zijn. Plaats Rookburgh onder een enorme glsskoepel met verduisterend glas en de "beleving bij dag en nacht" discussie is opgelost. Haha.

    Ik heb de plakkaat nog eens bekeken.
    Er staat: "Ontdek een nieuwe dimensie van interactie tussen themagebied, attractie en beleving bij dag en nacht."

    Wat ik hieruit zeker begrijp:
    - slechts 1 attractie (nl. FLY)
    - naast interactie tussen themagebied en attractie (zoals alle Phantasialand themagebieden heeft), is er ook interactie met de beleving van dag en nacht.

    Vooral het deeltje 'nieuwe dimensie' triggered mij... Een nieuwe dimensie van interactie? Het is me een raadsel wat dat zou kunnen betekenen.

    Wat betreft 'beleving bij dag en nacht' zou ik de hierboven vernoemde glaskoepel die verduisterd kan worden, wel voor mogelijk houden. Hoewel de structureren van de muren er momenteel niet stevig genoeg uitzien voor dit idee van een overdekte constructie.

  9. #509

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Met de ramen van de Rookburgh ingang gaat sowieso nog iets gebeuren.

    Verduisterend glas zou wel nice zijn. Plaats Rookburgh onder een enorme glsskoepel met verduisterend glas en de "beleving bij dag en nacht" discussie is opgelost. Haha.

    Ik heb de plakkaat nog eens bekeken.
    Er staat: "Ontdek een nieuwe dimensie van interactie tussen themagebied, attractie en beleving bij dag en nacht."

    Wat ik hieruit zeker begrijp:
    - slechts 1 attractie (nl. FLY)
    - naast interactie tussen themagebied en attractie (zoals alle Phantasialand themagebieden heeft), is er ook interactie met de beleving van dag en nacht.

    Vooral het deeltje 'nieuwe dimensie' triggered mij... Een nieuwe dimensie van interactie? Het is me een raadsel wat dat zou kunnen betekenen.

    Wat betreft 'beleving bij dag en nacht' zou ik de hierboven vernoemde glaskoepel die verduisterd kan worden, wel voor mogelijk houden. Hoewel de structureren van de muren er momenteel niet stevig genoeg uitzien voor dit idee van een overdekte constructie.
    En dan staat er ineens een meer dan volwaardige vervanger voor de TOTNH ... opnieuw een duistere achtbaan, maar eentje waar dan net iets meer mee is gedaan. Ik vermoed dan ook dan TOTNH eraan gaat geloven.

  10. #510

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En dan staat er ineens een meer dan volwaardige vervanger voor de TOTNH ... opnieuw een duistere achtbaan, maar eentje waar dan net iets meer mee is gedaan. Ik vermoed dan ook dan TOTNH eraan gaat geloven.
    In het begin dacht ik dat Rookburgh 2 attracties zou krijgen en het dus als vervangende gebied voor Temple & Hollywood Tour ging worden. Nu, enige tijd later, denk ik daar anders over.

    We zullen het deze winter zien wat er gesloopt gaat worden. Zo lang duurt het dus niet meer vooraleer we het te weten komen.

  11. #511

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    En dan staat er ineens een meer dan volwaardige vervanger voor de TOTNH ... opnieuw een duistere achtbaan, maar eentje waar dan net iets meer mee is gedaan. Ik vermoed dan ook dan TOTNH eraan gaat geloven.
    de temple is een familie achtbaan en fly een thrill achtbaan. dus vind ik het eerlijk gezegd geen waardige vervanger. dat is een nieuwe familie achtbaan. ik denk dat dit niks met een eventuele sloop van de temple te maken heeft.
    Laatst gewijzigd door _robin_; 19-10-18 om 19:34.

  12. #512

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    de temple is een familie achtbaan en fly een thrill achtbaan. dus vind ik het eerlijk gezegd geen waardige vervanger. dat is een nieuwe familie achtbaan. ik denk dat dit niks met een eventuele sloop van de temple te maken heeft.
    Is dat al geweten? Dat Fly een thrill is? Ik ben daar niet van overtuigd, maar ik volg dan ook weer niet alles tot in detail. Maar het is niet omdat er lanceringen komen en het een liggende achtbaan zal worden dat het ook per definitie een thrill zal worden. Of zie ik dit mis?

  13. #513

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Is dat al geweten? Dat Fly een thrill is? Ik ben daar niet van overtuigd, maar ik volg dan ook weer niet alles tot in detail. Maar het is niet omdat er lanceringen komen en het een liggende achtbaan zal worden dat het ook per definitie een thrill zal worden. Of zie ik dit mis?
    Er zitten inversies in, dus sowieso schrikt het al een deel van het publiek af. Daarnaast zorgen de inversies dat de lengtebeperking vrij hoog zal zijn, wat ook weer nefast is voor het familieconcept.

  14. #514

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inversies hebben niets met lengtebeperking te maken. In het geval van een flying een rol ook niet (je gaat in zo een rol immers niet over kop).

    Daarentegen bevat FLY tot dusver behoorlijk sterk gebankte bochten. Veel daarvan komen erg dichtbij de 90 graden. Voor mij is vooral dat een teken dat FLY wel degelijk een thrill-baan gaat worden.

    PHL heeft trouwens recentelijk een nieuwe familie-coaster gezet. Dus wellicht dat die alvast bedoelt was ter vervanging van Temple

  15. #515

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Eerlijk gezegd zou ik er niet van verbazen als het meer familie gericht is. je moet eens kijken waar de gastjes van 10 inlopen zonder na te denken.
    kinderen durevn meer en meer. plus de veel van de audes gaan gewoon me. vroeger was dat wel anders.

  16. #516

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad, kinderen durven veel meer tegenwoordig. Daarom dat men niet te 'familie-gericht' kijkt zoals een bepaald park in Kaatsheuvel.

    Veel kinderen houden eveneens van thrillachtbanen. Ze zoeken meer spectaculaire en adembenemende attracties op.

    Bij ons in de familie waren de kinderen 8, 9 en 10 jaar toen ze voor de eerste keer mee naar Phantasialand gingen (ze waren wel groter dan 1m40). Ze vonden de thrill-attracties Phantastisch. Wat anderen parken qua achtbanen en 'thrill' te bieden had, is niets vergeleken met de thrill-attracties van Phantasialand.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 23-10-18 om 11:23.

  17. #517

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Bouwvordering Rookburgh 22/10/2018:





    Bron: https://www.facebook.com/nrwparks

  18. #518

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat is de naam van dit nieuwe coastertype? Is dit al bekend? Zou dit ook niet op de "nieuwe dimensie" kunnen slaan?
    Laatst gewijzigd door yelle8; 23-10-18 om 22:44. Reden: deel verplaatst naar nieuw topic

  19. #519

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat die muur van Rookburgh betreft: indrukwekkend...

    Het idee van verduisterend glas zodat ze het zelf om de zoveel tijd nacht kunnen maken zou wel echt zalig zijn. Ik denk wel niet dat die muren sterk genoeg zijn om een dakconstructie te dragen, glas of niet. Als je ziet wat voor stevige pilaren er eerst stonden waar de track aanhangt lijkt mij deze constructie enkel maar bedoeld voor het spuitbeton. Maar zeg nooit nooit, dat ze mij maar verrassen
    Laatst gewijzigd door yelle8; 23-10-18 om 22:45. Reden: deel verplaatst naar nieuw topic

  20. #520

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Wat die muur van Rookburgh betreft: indrukwekkend...
    Bwa.. een weekje verder vind ik ze nog veel indrukwekkender :-) (Foto's van 29/10)




    Bron: phantafriends.de

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •