X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 36 van de 60 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 720 van de 1200
  1. #701

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

    Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.

  2. #702

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vind het ook weinig waarschijnlijk dat het gebied dit seizoen zou openen, maar ik sluit niets uit. Ik vermoed wel dat als het gebied af zou zijn, het zou openen ongeacht hoe ver op het seizoen ze al zijn. Immers kan je beginnen met terugverdienen zodra je opent.

    Dan is het jammer dat je de massa van bijvoorbeeld de zomervakantie niet meehebt, maar als je pas het volgend seizoen opent loop je ook de extra bezoekers in het naseizoen mis, terwijl je investering enkel plaats inneemt.
    Tgoh, dan zorg je er gewoon voor dat het gebied nog niet af is. Plan de aannemers verder uit elkaar en zet minder manschappen in zodat alles 'net op tijd' klaar is en je hebt dat probleem niet. Sowieso is de kost van de mankracht om te bouwen niet enkel het aantal uur, maar ook de termijn. Ligt die meer in de toekomst, dan kan je betere (lees voordeligere) afspraken maken met alle aannemers, waardoor het minder kost. Ok, je kan er minder aan verdienen, maar je kan het wel als nieuw adverteren bij opening van het seizoen ipv ergens in september...

  3. #703

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Over nieuw of al een paar maand open gaan ze geen verschil maken inn de advertenties. daar al het als nieuw gepresenteerd worden. deze zomer nog advertentie gezien met nieuw in PH taron. En het was een advertentie voor 2018.

  4. #704

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het hotel kan volgens mij ook zeer rap gebouwd worden hoor. Ik moet trouwens ook meteen denken aan Cityhub: https://cityhub.com/
    Dat zijn volgens mij kant en klare kamers die ze letterlijk gewoon erin moeten schuiven of op elkaar stapelen. Dat kan heel snel in een paar weken gebeuren.

    Aankomend seizoen zie ik het ook niet meteen meer gebeuren, want er moet toch wel nog heel wat gebeuren. En hadden we dan ook al niet een extra teaser moeten krijgen? Ten vroegste kan het volgens mij nu zijn met de winter... wat ze meteen ook weer een primeur zou opleveren.

  5. #705

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Voor het hotel zou je nog eens kunnen verschieten over hoe snel het er kan staan. Het hele ding is volgens de concept arts gebouwd met kokers. Die hoeven allen maar in een metalen frame rusten en klaar. Ik verwacht de het hotel eigenlijk 80% klaar was op het moment van de aankondiging.

    Om mijn redenering kracht bij te zetten mijn vader werkte bij essers een transportbedrijf voor constructie daar heeft hij mee gewerkt met een hotel in Oostenrijk (met vierkante pods) dat stond er in 8 weken inclusief de fundering. die pods werden met alles op voorhand geïnstalleerd vervoerd.
    Toch denk ik dat het niet voor dit jaar nog zal zijn. Zoals Coasterfrenzy zei, naast het hotel is ook in het hele gebied zelf nog te weinig in de hoogte gebouwd.

    Als het een 'hele stad' met hoge gebouwen moet worden en de geluidsmuur volledig doorgetrokken wordt rond het gebied, en dan dat onbebouwde deel aan de Berggeiststraße nog bebouwd moet worden... Dat is niet haalbaar voor juli. Ik zie ze het gebied ook niet meer openen na pakweg 1 augustus of tijdens Wintertraum.

  6. #706

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    De naam voor het restaurant in het gebied is waarschijnlijk ook bekend. Zo is er een aanvraag ingediend bij het Europese merknaambureau voor zowel Charles Lindbergh (met beschrijving van oa hotelfaciliteiten) als 'Uhrwerk'

    Bij dit laatste staan voornamelijk aanvragen voor eetgelegenheden, en ook het logo is een serieuze hint in die richting...

    Naam:     CJ4JX4FZVCC523YA2TMALSKFLHVVAAY5J6VXMILMHY7FPNFORTYCAQC62ZM53O7365ZIVNSFMKQSE.jpeg
Bekeken:  1343
Groote:   5,7 KB

    Zekerheid is er nog niet, nergens staat de naam Phantasialand vermeldt, wel de naam Kerstin Müller (er is een advocate die zo heet in Keulen), maar wat is de kans dat er iemand deze dingen zou proberen 'beschermen' zonder dat die iets met het park te maken heeft...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 26-02-19 om 12:30.

  7. #707

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Mooi logo! Zouden ze hier ook een loopingrestaurant bouwen?

  8. #708

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mooi logo! Zouden ze hier ook een loopingrestaurant bouwen?
    Ik hoop het niet. Het idee is leuk, maar in de praktijk erg omslachtig. En er is véél te weinig plaats in zo'n potje om er iets fatsoenlijks in te doen..

    Het zou nogthans bij een steampunk thema passen.

    ALS het er komt hoop ik dat PHL het beter uitwerkt. Nu komt het eten in de meeste gevallen via een spiraal naar de tafel en "That's it". Slechts weinigen gaan daatwerkelijk door een loop en doorgaans direct gevolgd door een lifthill. Laat veel meer van die banen op en neer door elkaar lopen als een soort weef-werk, dat zou veel cooler zijn dan de rechte banen gevolgd door een spiraal zoals nu.

  9. #709

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als Phantasialand zich aan een foodloop concept zou wagen dat al jaren in Duitslands grootste park staat, vermoed ik dat ze er toch op z'n minst een eigenzinnige draai aan geven.

    Ik neem ook aan dat het een parkrestaurant wordt in de geest van Rutmor. Die laatste werd overigens in naam en logo pas in april van het openingsjaar ingediend als merknaam. Drie maand voor opening dus.
    Nu ga ik er niet van uit dat als dat het geval was voor Klugheim, dat eveneens het geval zou zijn voor Rookburgh, maar een stukje van mezelf klampt zich daardoor toch wat meer vast aan een opening voor 2020.

  10. #710

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Die laatste werd overigens in naam en logo pas in april van het openingsjaar ingediend als merknaam. Drie maand voor opening dus.
    Nu ga ik er niet van uit dat als dat het geval was voor Klugheim, dat eveneens het geval zou zijn voor Rookburgh, maar een stukje van mezelf klampt zich daardoor toch wat meer vast aan een opening voor 2020.
    Hoop doet leven, ik hoop keihard dat dit waar is :-D

  11. #711

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    FLY is inmiddels over de 1000m track heen. Daarnaast wordt de helling afgebroken die de bouwput in loopt en het gedeelte dichtbij de straat (eindelijk) betonneert. Aldus de inmiddels bekende Tobi.

    Het lijkt er op dat er eindelijk wat schot in de zaak begint te komen.

  12. #712

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    FLY is inmiddels over de 1000m track heen. Daarnaast wordt de helling afgebroken die de bouwput in loopt en het gedeelte dichtbij de straat (eindelijk) betonneert. Aldus de inmiddels bekende Tobi.

    Het lijkt er op dat er eindelijk wat schot in de zaak begint te komen.
    Dan zou het toch wel eens kunnen dat FLY op zich zo goed als af is en er binnen de kortste tijd, laten we zeggen 3 maanden, testritten zijn of moet daar eerst het volledige gebied voor af zijn? Het hotel zal toch nog wel wat werk aan zijn denk ik dan...

  13. #713

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Dan zou het toch wel eens kunnen dat FLY op zich zo goed als af is en er binnen de kortste tijd, laten we zeggen 3 maanden, testritten zijn of moet daar eerst het volledige gebied voor af zijn? Het hotel zal toch nog wel wat werk aan zijn denk ik dan...
    Your guess is as good as mine.

    Als de baan is kan het zijn dat ze al tests doen terwijl ze nog aan het bouwen zijn voor wat betreft het draaien van de stoelen en eventuele noodstop en dergelijk. Echter moet de theming rondom de baan af zijn om het lichtruimprofiel te kunnen testen en meestal stuur je liever geen trein op volle snelheid door de baan heen voordat dit geregeld is. Het is perfect mogelijk, maar je ziet het in de praktijk volgens mij niet vaak. Ik kan me best voorstellen dat het ook veel handiger en efficienter is om het lichtruimprofiel pas te meten als ze alles kunnen doen (of het in elk geval chronologisch kunnen doen), zodat ze niet steeds weer dat hele ding terug moeten slepen naar een andere plek om daar verder te gaan.

  14. #714

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik ben heel benieuwd hoe snel het nu zal gaan en wat we te zien zullen krijgen als het park terug opent binnen een dikke maand...

    Even tussendoor: Iemand die weer terug hoop heeft en denkt dat Rookburgh dit jaar nog zal openen?

  15. #715

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Even tussendoor: Iemand die weer terug hoop heeft en denkt dat Rookburgh dit jaar nog zal openen?
    Ik denk niet dat iemand echt nog realistische verwachtingen heeft dat Rookburgh dit jaar nog open gaat. Phantasialand heeft sinds de laatste projecten (Chiapas/Klugheim) bewezen dat ze echt alles 'af' willen hebben voor ze het openen. Het is nu begin maart (binnen een paar uur toch) en ze moeten nog ruwbouw zetten, er is nog nergens thema én de baan is zelfs nog niet af. Als je als uitgangspunt neemt dat ze deze baan niet openen na eind juni (wat ze ook nog nooit gedaan hebben met een vorig project), dan hebben ze 4 maanden om dit gebied op te bouwen naar Phantasialand-normen.

    Het park verbaast me bij elk project, maar dit zou gewoon een echt mirakel zijn. En in zo'n dingen geloof ik echt niet, anders had er al lang een mirakel plaatsgevonden om het park te kunnen laten uitbreiden

  16. #716

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat iemand echt nog realistische verwachtingen heeft dat Rookburgh dit jaar nog open gaat. (...)

    Het park verbaast me bij elk project, maar dit zou gewoon een echt mirakel zijn. En in zo'n dingen geloof ik echt niet, anders had er al lang een mirakel plaatsgevonden om het park te kunnen laten uitbreiden
    Wel, op andere fora zijn er toch nog wat fans die wel geloven in dit mirakel nu ze horen dat de bouw in een hogere versnelling gaat.

    Ik hoop eerlijk gezegd eindelijk op meer informatie. En dat we maar snel een maand verder zijn, zodat we nieuwe bouwfoto's te zien krijgen.

  17. #717

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Dit jaar is er weer na parksluiting extra taron tijd maar op 25 juni is er geen... wil dat iets zeggen?;p

  18. #718

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Dit jaar is er weer na parksluiting extra taron tijd maar op 25 juni is er geen... wil dat iets zeggen?;p
    Of een foutje in de agenda.
    (Of het park is afgehuurd ofzo? Of een event... Who knows.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #719

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Dit jaar is er weer na parksluiting extra taron tijd maar op 25 juni is er geen... wil dat iets zeggen?;p
    Klopt, je kan daarnaast ook geen reservatie maken in beide hotels voor die dag. Daarom zijn er mensen die denken dat dit de persopening zou zijn voor Rookburgh.

    Onwaarschijnlijk natuurlijk met een hotel dat nog in ruwbouw staat en een themawereld die nog maar 1/3 klaar is...

  20. #720

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Misschien is dit toch de geplande openingsdatum.

    Ik kan me niet voorstellen dat het park echt vol zit in de week.
    Ik zou nog een stap verder durven gaan ze moeten al beginnen plannen als het deze zomer zou zijn.

    Het park gaat niks lossen tot ze zeker zijn dat de datum word gehaald.
    Een persvoorstelling van een goede grote heeft ongeveer 1maand tot 2 weken op voorhand zijn uitnodiging.
    Voor zo iets kan het goed zijn dat er een geheimhouding is.

    voor het nog niet af gedeelte.
    Prefab dat zou geen afbreuk doen aan een stadsgevoel.
    Er is nog een hoek die niet is bebouwt met baan. (iemand een idee hoe lang testen duurt?)
    De funderingen liggen overal al.

    Ik blijf hopen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •