X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 44 van de 60 EersteEerste ... 34424344454654 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 880 van de 1200
  1. #861

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Er kan misschien nog een soort lobby-gebouw komen met enkele kamers?
    Dat denk ik dus ook. De twee andere hotels hebben ook een ruim opgezette inkomhal en bij Matamba zelfs met kamers. Ik verwacht hier dus minstens een grote inkomhal met receptie, toiletten, een bar... zoals bij de andere 2 hotels.

    Liefst een lobby met een grote hydrologische machine met tandwielen etc als eye-catcher en mooi gethematiseerde toiletten zoals bij Matamba.

  2. #862

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik heb zelf ook een variant zien passeren waarin iemand zo'n extra toren had ingetekend tussen fly en de straat en het geheel van torens had verbonden met een soort van lobby inderdaaad. Ik heb even snel iets gelijkaardig ingetekend...

    Dat is misschien iets te optimistisch met de plaats die je daar ?berhaupt zou hebben. Maar als het kan zou wel voor een mooie afsluiting van het park zorgen. en heb je gelijk een themamuur voor de coaster.

    Naam:     rookburgh plan.png
Bekeken:  2736
Groote:   566,7 KB

  3. #863

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat is misschien iets te optimistisch met de plaats die je daar ?berhaupt zou hebben. Maar als het kan zou wel voor een mooie afsluiting van het park zorgen. en heb je gelijk een themamuur voor de coaster.
    Inderdaad. De track lijkt toch al behoorlijk dicht bij de straat te komen om daar nog een gebouw, laat staan hotelkamers, tussen te krijgen...

  4. #864

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik heb veel gelezen over een muur die op die plek zou komen. In bovenstaande tekening is het groen al smaller dan bij de andere torens en daarbij ook nog eens half over de stoep getekent. Dus ik denk inderdaad dat het bij een muur blijft. Al zie ik PHL wel in staat om daar nog bergruimtes in te steken, of wellicht de toiletten of iets dergelijks.

    Me lijkt ook dat er nog een verbinding tussen 3 en 4 moet komen. Dat kan wel eens een interessante gang worden, zeker voor foto's.

  5. #865

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor de prognostiek gok ik op zaterdag 20 juni 2020.

    Ik vraag me wel af in hoeverre de buitenkant van Rookburgh wordt gethematiseerd. Als je kijkt naar de andere plekken waar het park ophoudt en de buitenwereld begint, is dit vaak met een heel vlakke muur gedaan. Enkel bij de hotels is dit niet het geval, juist omdat daar een ontvangsthal/lobby is. Een centrale lobby lijkt me dus ook de meest logische zet voor het Charles Lindberg.

  6. #866

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Waarschijnlijk wordt het inderdaad een lobbygebouw met gethematiseerde buitenkant zoals Matamba en Ling Bao.

    Dat de buitenkant theming krijgt, ben ik rotsvast van overtuigd, ook wat betreft de muur naast F.L.Y. Als dit een simpele muur wordt zoals bij de andere 2 hotels, maar proper afgewerkt, dan is het al beter dan sommige andere stukken.

    Het Crazy Bats gebouw, Silverado theater, en de achterkant van Klugheim zijn nog de laatste, grote overblijvende stoorzenders.

    Rekening houdend met dat de eerste twee binnen ten laatste 10 jaar zijn verdwenen (ik maak nu een ruimere schatting zodat ik geen tegenreacties uitlokt deze keer en de discussie terugbreng ) en er met de achterkant van Klugheim nog iets gedaan zal worden, blijven er niet veel lelijke buitenkanten van de omwalling meer over.

    Ik denk hierop afgaande dat het park is er wel mee bezig is en dat de buitenkant van het park wel opgeknapt zal worden, zodat het gevoel van binnen het park toch al iets of wat naar buiten komt.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 31-07-19 om 19:10.

  7. #867

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk niet dat de muur aan de straatkant gethemed wordt. Hebben ze bij die van Afrika en Klugheim ook niet gedaan. Die van klugheim is zelfs volledig wit gebleven, de muur van afrika hebben ze tenminste nog geel geschilderd. Hetzelfde verwacht ik ook bij de muur van Rookburgh: een kleurtje, maar geen echte theming. Hooguit aan de zijkant die richting het lobby-gebouw kijkt.

  8. #868

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat de muur aan de straatkant gethemed wordt. Hebben ze bij die van Afrika en Klugheim ook niet gedaan. Die van klugheim is zelfs volledig wit gebleven, de muur van afrika hebben ze tenminste nog geel geschilderd. Hetzelfde verwacht ik ook bij de muur van Rookburgh: een kleurtje, maar geen echte theming. Hooguit aan de zijkant die richting het lobby-gebouw kijkt.
    Dat denk ik ook maar dat vind ik al best prima. De gekleurde muur rond Deep in Africa vind ik niet storend en veel beter dan die golfplaten van Klugheim.

    Zou het zelfs erger kunnen dan de achterkant van Klugheim? 😂

  9. #869

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Simon woensdag 1 april 2020
    schumacher305 woensdag 15 april 2020
    Fkl8 dinsdag 28 april 2020
    Jak vrijdag 1 mei 2020
    siroccofreakske woensdag 20 mei 2020
    Ggolt maandag 25 mei 2020
    GriffonofNemesis vrijdag 29 mei 2020
    Vercruz zaterdag 30 mei 2020
    ExpeditionGeForce maandag 1 juni 2020
    Zeuske83 dinsdag 2 juni 2020
    Phantam93 zaterdag 20 juni 2020
    Coasterfrenzy maandag 22 juni 2020
    Joran donderdag 25 juni 2020
    Michielsken vrijdag 26 juni 2020
    Nathan G zondag 28 juni 2020
    Nicooke Zaterdag 29 juni 2020
    Polletje dinsdag 30 juni 2020
    Xarbero woensdag 1 juli 2020
    Etwien vrijdag 3 juli 2020
    Starsplash zaterdag 4 juli 2020
    Pyongwon maandag 5 april 2021
    Phadd-F woensdag 1 april 2082

    Aantal deelnemers: 22

  10. #870

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Zou het zelfs erger kunnen dan de achterkant van Klugheim? ��
    Wat mij betreft wel: De straat onder het park door. zeker met wat vochtig weer voelt het soms alsof je door een oud riool rijdt.

  11. #871

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat mij betreft wel: De straat onder het park door. zeker met wat vochtig weer voelt het soms alsof je door een oud riool rijdt.
    True, fair enough. Haha.

    Zoals ik eerder zei, hopelijk kunnen bezoekers ooit naar de Mystery parking rijden langsheen de China parking... Dan hoeven ze die riool niet eens aan te pakken.

  12. #872

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh



    Leuke actie. Het lijkt op 1 april, maar het kan ook volledig iets verzonnen zijn natuurlijk. Of het genoeg is om de gesprekken weer op gang te krijgen? We zullen zien.

  13. #873

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wel 1 april zou ik al goed hebben. Nu het jaartal nog...

  14. #874

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wat is de context van de actie? Het ziet er uit als een afbeelding die elke tienjarige in elkaar kan knutselen, maar ik wil best aannemen dat ik wat verhaallijn en platformen mis.

  15. #875

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik was vandaag in Phantasialand en was verschoten hoever de bouw staat. Qua track denk ik dat er nog maar enkele onderdelen moeten geplaatst worden. Ze zijn al reeds begonnen van het themen van enkele muren naar Steampunk ed.

    Een opening op 1 april 2020 lijkt me zeker wel een optie hoor. Enkel bij de bouw van het hotel kan ik me moeilijk iets bij voorstellen. Vanuit Colorado Adventure of de andere achtbanen kon ik dit het beste inschatten, maar het beste zicht op de coasterbouw heb je sowieso op de openbare weg vanaf de ingang Alt Berlin.

  16. #876

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Joepie, dan zit ik weer in positie met 01/04/2020

  17. #877

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Het hotel schijnt in zijn bovenste verdieping van deze staat...

    Naam:     ACC6B5F5-00DE-4911-8E65-FD29D1CE4F1B.jpeg.43e6a6fb223473004f7241c09e53a57b.jpeg
Bekeken:  1349
Groote:   143,0 KB

    ...naar deze staat geëvolueerd te zijn.

    Naam:     69824759_556308771779128_1887458146477951909_n.thumb.jpg.85433d99f5feb616d6a4bf7de641eb8c.jpg
Bekeken:  1427
Groote:   101,0 KB

    Bron: Park_Journey

    Op Phantafriends beweerde iemand dat die middelste hoteltoren nu 7 verdiepingen telt en dat dat te maken had met het hoogteverschil met het straatniveau. Mij lijkt het dat er vanaf straathoogte 4 of 5 verdiepingen zijn. Het lijkt mij wat overdreven om dan 3 verdiepingen naar onder te verwachten.

    Verder is de werf bijna volledig ingesloten en is het zo goed als onmogelijk om veranderingen te kunnen zien. Ik geloof niet dat we -tenzij het park begint te communiceren- nog héél veel updates zullen zien voor het gebied opent.
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 02-10-19 om 09:34.

  18. #878

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Wel, het enige wat we wel kunnen blijven volgen is de thematisatie van (de buitenkant van) het hotel.

    Maar stiekem hoop ik dat de persoon die dronebeelden maakte nog eens terugkeert, zodat we toch een zicht hebben op wat er zich binnenin afspeelt.

  19. #879

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Volgende episode in de Peep-show waar deze bouwwerf tot verworden is: Er zijn letters verschenen!

    Naam:     IMG_20191005_143551~2.jpg
Bekeken:  1314
Groote:   145,9 KB

    Bron: Tulum@Coasterforce

  20. #880

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Voor het hotel wordt er momenteel gebouwd aan een toren met kamers die in een boog naar de straatkant afbuigt. Men start met een tweede verdieping met prefabkamertjes en er lijkt nog ruimte voor enkele verdiepingen daarboven.

    Op Phantafriends werd aan de hand van een model gezegd dat het gelijkvloers van deze nieuwe hoteltoren de dubbele hoogte heeft van de kamers, wat het geschikt maakt als lobby.

    Naam:     9584431d1571072233-201x-neuheit-fly-launched-flying-coaster-themenbereich-rookburgh-phantasialan.jpg
Bekeken:  1105
Groote:   131,2 KB

    Bron

    Met de concepttekening in het achterhoofd zouden het kunnen dat de kamers in deze toren met de badkamer naar de straatkant liggen en de ronde ramen waarschijnlijk in ondoorzichtig glas worden uitgevoerd. Dan is er geen 'storend uitzicht' op de straat.

    Naam:     Phantasialand_Rookburgh-HotelCharlesLindbergh2.jpg
Bekeken:  1029
Groote:   891,6 KB
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 15-10-19 om 12:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •